Kaipaan Apuanne!
Minulla on ongelma... Saatan olla raskaana...mulla on aika terveyskeskukseen..mutta mitä tapahtuu jos olenki rakskaana?? en tiedä olenko valmis äidiksi..mitä mä teen!? Abordia en halua tehdä..joten jos olen raskaana mulla ei oikeen jää muuta vaihto ehtoo ku pitää lapsi..mutta mitä äitikin sanois olen vasta 17. Mutta jos olen raskaana niin tiedän että saan apua Jätkäkaveriltani.. jos en keneltäkään muulta..mutta tulee olemaan vaikeeta kertoa äidilleni raskaudesta... jos siis olen, mut mull on sellanen tunne et olen.. mut sen näkee sit ku käyn testeissä...
Kommentit (5)
Mulla on siis varattu aika.. ja menkat on ollu vähän pitemmän aikaa sekasin... eikä niitä ole vielä ollut vähään aikaan...
Kunhan alku järkytyksestä selviät ja alat iloita odotuksestasi, niin luulen, että ne äidin vaistosi sieltä heräävät! Älä pelkää myöskään pyytää apua, sillä pienen vauvan kanssa ei tule olemaan helppoa! Sinun pitää saada aikaa myös itsellesi. Puhu avoimesti äitisi kanssa ja sano suoraan, ettet mitään saarnaa tarvitse häneltä vaan tukea äidiksi tulemisessa. Vauva on sinun, oli äitisi siitä sitten mitä mieltä hyvänsä.
Tulethan kertomaan mitä lääkärissä selvisi! Minä ainakin jännään kuin käy!bd
Kyllä ne äidinvaistot nuorellakin äidillä heräävät, kunhan ensin totut kunnolla ajatukseen.
Ja äitisikin varmasti tottuu ajatukseen, kunhan mahdolliselta alkujärkytykseltään selviää. Koitat vaan saada rakentavan keskustelun hänen kanssaan aikaiseksi.
Tsemppiä ja tulehan kertomaan kuinka kävi =)
Mielestäni sinun kannattaisi tehdä ensin kotona raskaustesti, niin saisit sitten varmuuden. Onko kuukautiset myöhässä, paljonko?? Mutta älä hätäile, jos oletkin raskaana, ei se maailmaa kaada, on sinulla kuitenkin juuri sen verran ikää että varmasti pärjäät ja osaat kantaa vastuun lapsestasi. Kaikki on itsestä kiinni (: