***Joulukuun Tähtöset - viikko 11***
Kommentit (48)
Täällähän on niin jännät paikat ollut monella, että on tosi kivaa tulla lukemaan joka päivä, josko jotain uutta ois sattunut. Itellä kun on vasta täti ohitettu...
Viidenmutsille suuret pahoittelut tädistä, olin jo täällä ihan varma sun tilanteesta *hali*
Annu: Luulisin että se yksi lasi greippimehuu päivässä riittää. Näin mulle neuvottiin kun sitä kysyin. Ite kuitenkin unohin sitä juoda, niin en huomannu siitä mitään apuja olevan. Jos haluaa juoda enempi, niin siitä vaan. Toivotaan, että sun ei tarvii sitä alkaa lipittää ;);););)
Ja niille jotka näillä hetkillä piinailee niin paljon onnea +++++++!
Ja muillekkin tietty :) !
- tanni - kp7/26-29 yk4
Täällä sataa lunta ja lasten kanssa virpomiskierros tehty :)
Mulla nyt kp 21/26, yk 1. Menkkamaisia tuntemuksia pitelee ja etoo, katotaan miten käy. Luvassa oikein piinaava viikko, pitkäperjantaista tulee varmaan aika pitkä :) Lisäksi muutakin jännitystä, meidän uuden asunnon kauppa ratkeaa ensi viikolla!
T. Jaffa
Hitsi, mä kirjotin kerran jo pitkät selostukset teille, mut sit klikkasin vahingosa tän etusivulle... ja teksti hävis taivaan tuuliin. Vähän harmittaa:/
No, siis täällä on menossa kp16/27-30. Eilen siis oli ilmeisesti ovis. Pe testasin ovisplussan, ja eilen en ollenkaan. Tänään testasin puhtaan negan, eli eiköhän se ollu sitten siinä:) Peittojen heiluttelu osui täysin kymppiin, eli nyt ei sitten voi muuta kuin toivoa että se maailman suurin pieni ihme toteutuisi<3 Vaikka eihän tämä ole kuin (vasta) yk1, mutta silti... kyllä sitä tärppiä niin valtavasti toivoisi!
Jaffa76: Hui miten jännä viikko sulla on edessä! Mua nyt jo jännittää sun puolesta... Pitkäperjantaina meinaat testata jos tätiä ei kuulu? :) Toivotaan parasta! Noi sun " oireet" kyllä kuulosti ainakin mun korvissa todella lupaavilta:) Nyt sitten oikein paljon plussatuulia ja peukutuksia! ++++++++++ bd bd bd bd Ja onnea myös niihin asuntokauppoihin!
mammmaa: Tervetuloa mukaan, ja heti kättelyssä onnea peittojen heilutteluun! ;) Toivottavasti teillä kävis hyvin ja saisitte lapsillenne noin ihanan pienen ikäeron! :)
Annu_81: Sunkin oireilut kuulostaa hyviltä:) Ja tuskin sulla mekkakipuja olis nyt, vaikka ovis olikin vähän aiemmin. Toivon mukaan tuo kipuilu liittyy aivan muuhun, vaikka jotain kiinnittymiskipuja tms... Ja mä oon juonu sitä greippimehua koko tän kierron, siis menkkojen alusta ovikseen saakka. Sellaisen 1-2 lasia päivässä. En kyllä huomannu oikein eroa, että olis ainakaan noita ovistuntemuksia vahvistanu. Mulla tosin on nyt ollu tää selkä niin kipeä, että ehkä se on hillinny kaikkia muita kipuiluja. Mutta jos ei heti ekalla tärppää niin aion kyllä jatkaa greippimehun juomista! :) Niin ja jos tätiä ei kuulu, niin oletko jo miettinyt että minä päivänä testaisit??
plussaonnea myös sulle! ++++++++++++++++++++++++
tanni84: Sulla alkaa kanssa sitten kohta olla tädin kyläily ohi, ja mukavammat ajat edessä;) Tsemppiä peittojen heilutteluun! bd bd bd
Mä mietin että voi sitä ehkä vielä varmistella tänään, että jos vaikka ovis ei olekaan vielä ohi. Tai no, kai noihin testeihin voi luottaa.. mutta kun en tosiaan itse ole yhtään mitään ovistuntemuksia saanut. Ei mulla tosin niitä niin selkeästi joka kierrossa tulekaan, mutta yleensä silti jotain..
tikru. kp16/27-30 yk1
Olen tässä taas muutaman viikon pysynny pois tältä palstalta kun tuo täti tuli ja tiputti minut pois marraskuisista. Tuli taas otettua jotenkin niin rankasti tuo tädin saapuminen.
Ovulaation lähestyessä piti tulla taas kurkkaamaan kuinka muilla on sujunnut?
Mutta nyt taas positiivisin mielin kohti uutta ovulaatiota. Toivotaan, että meillä kaikilla tärppää tässä kuussa =)
T. Miiru 84 kp9/27 yk6
jännä tilanne monella, kun ovis on bongattu ja nyt odotellaan tuloksia. itselläni ei ole ollut oikein merkkejä oviksesta, mutta ei se lääkäri kyllä luvannutkaan ovista tähän kiertoon, päin vastoin. No jos sitten seuraavassa kierrossa se löytyis. Ovistikut odottaa kaapissa sitä kiertoa ja kovin toiveikas mieli on. Joulukuisissa saan pysyä vielä tämän kierron jälkeenkin.
Toivottavasti monelle pääsiäinen tuo toivotun plussan tullessaan!
Jaffa76: Sullahan kuulostaa hyvälle, jos jo on pahoinvointia!
Minulla ei tuota pahoinvointia ole, ainostaan menkkakipuja mahassa ja selässä muutaman kerran päivässä. Mietin, että kun syön teroja, niin voikohan nuo terot pitää ne menkat poissa siihen asti, kun olen syönyt nuo terot tältä kierrolta loppuun? Vai alkaisiko ne menkat joka tapauksessa, vaikka teroja vielä söisinkin? Näitä pitäisi syödä kp 25 asti (minkähän takia kaikille muille on määrätty terot 15.-24. päiville ja minulle 15.-25. eli yksi päivä enemmän?).
Nyt on muuten pakko kertoa eilis aamusta :) Heräsin siihen, että naurahdin ääneen ja olin tosi onnellinen ja melkein sanoin ääneen sen sanan mitä mietin eli PLUSSA. Vasta kahvia keittäessä jotenkin heräsin sitten kunnolla ja aloin miettimään, että ilmeisesti oli aika hyvä uni :) Olen nimittäin normaalisti aika ärtsy aamuisin ja on tosi harvinaista, että heräisin noin hyvällä tuulella :D
Annu_81 kp 21/27-29, yk 2
Eipä ne menkat sitten alkaneetkaan, mitä lie kipua ollut.. (yleensä minulla alkaa vuoto heti samantien kun kipukin alkaa) Hyvä näin :)
Malttamattomana tässä nyt sitten odotellaan, että pääsisi testaamaan! Tosin mulla oli ajatuksena, että en testaile ennen kuin menkat on vähän myöhässä.. Voi olla vaan vaikea pitää testi kaapissa siihen asti ;)
Jos nyt ei tärppää, niin olen jo valmiiksi ostanut sitä greippimehua varastoon, paljonkohan sitä pitäisi juoda päivässä? Lasillinen, kaksi?
Annu_81, kp 20/27-29, yk 2