Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paneskelivatko barbinne (tai Barbie ja Ken), kun pienenä leikitte?

Vierailija
10.03.2008 |

Meillä ainakin oli alakouluikäisinä tämä seksielementti aina leikeissä edustettuna. Tosin aluksi luultiin, että lapsia pitää tehdä useamman kerran raskauden aikana: Barbie ja Ken menivät siis taas tekemään lisää sitä lasta ;)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin muistaakseni vasta siinä vaiheessa kun pelkät pukuleikit ja muut alkoivat kyllästyttämään, eli olisinko ollut jotain 10-11 v. Aika pian sen jälkeen kun barbit alkoivat paneskella, kasvoin ulos koko leikkimisestä. Mulla oli pari Ken-nukkea ja lauma Barbeja, mutta lähinnä mä tykkäsin vaan vaihdella niiden vaatteita ja muuten laittaa niitä ja niiden kotia.

Vierailija
22/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli sekä Kenejä ja Barbeja sekä lapsia.

Ne korkeintaan menivät keskenään yhdessä sänkyyn nukkumaan yöpuku ja yöpaita päällä.

Barbien hiusten leikkuu ja muu turmeleminen oli meillä ehdottomasti kiellettyä. Sen takia mulla on tänäkin päivänä tallessa tosi hyväkuntoisia Barbeija joilla on aika korkea keräilyarvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbie ja Ken suutelivat ja sitten seksiäkin harrastivat ;oD

Vierailija
24/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tosin olevani ainoa (no siis minä ja kaverini), jotka leikkivät noin. Mutta ei kai sitten...

Vierailija
25/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistössä varmasti ne jotka eivät koskaan ole sellaista leikkineet.

Vierailija
26/43 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla oli vaan yksi aito barbi, joka oli varsin siveellinen nätissä ruutumekossaan ja enkelikiharoissaan, ne halvat punatukkaiset kimallepukusutterot ja kaverin barbit olivat paljon siveettömämpiä tapauksia...

Vierailija
27/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä ole panovehkeitä.

Vierailija
28/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta aina vain lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
29/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta aina vain lähetyssaarnaaja-asennossa.

Onko Kenillä kalu vai menikö lättäpi**uiluksi?

Vierailija
30/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus heräsin siihen yöllä.

Vierailija
31/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla ja ystäväni barbeille tapahtui kyllä ihan kaikkea. Minulla on kaksi barbia ja yksi Ken, ystävälläni oli myös yksi Ken ja neljä barbia. Parit vaihtuivat, oli draamaa, mustasukkaisuutta, seksiä, synnytyksiä ja kaikkea mitä ikinä keksimme. Olemme -74 syntyneitä, joten opit barbien touhuamiseen löytyivät isosiskojen nuortenlehdistä ja joistakin Angelia -kirjoista.

Vierailija
32/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, koska Kenillä ei ole penistä. Kevyttä pettingiä vain ja sitomista.

Vierailija
33/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelivat ja loppuaikoina myös nyrkkifistasivat *naaliin.

Vierailija
34/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi raskausbarbi, joka oli aina maha pystyssä, vaikka sen äpäränkaivoi sieltä. Ken petti sitä kaikkien mahdollisten kanssa, kunnon kiertogulli.

Vierailija
35/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun barbie-leikit oli hyvin rajoittuneita lapsena (enää en leiki barbeilla, vaikka ehkä pitäisi). Vain heteropareja, ei polyamoriaa tai uusio- tai sateenkaariperheitä. Toivottavasti lapset nykyään osaavat leikkiä Bratzeillaan, tai millä ne nykyään leikkii (Bratz on varmasti jo niin muinaishistoriaa), vähän vapaamielisemmin. Ei minunkaan barbiet ihan uskollisia kyllä olleet, onneksi. Oli sentään jotain ymmärrystä ihmisen tavanomaisesta toiminnasta.

Vierailija
36/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä! En koskaan päässyt barbieleikeissä sellaiselle tasolle. Leikin kaverin kanssa kotileikkiä, jossa käytiin töissä ja muuta sellaista. Sama kaveri leikki toisen kaverin kanssa sitten niitä seksijuttuja.

Ihme sinänsä, olen nykyään varsin seksuaalinen, mutta kehityin niin myöhään, ettei barbi-iässä seksi kiinnostanut vielä lainkaan.

Vierailija
37/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ei ois voinu vähempää kiinnostaa moiset leikit. Barbeillani oli aina rahaa, jokainen sai leikin alussa eri määrän. Barbit tekivät töitä ja kuluttivat. Joskus järjestettiin arpajaisia, joihin osallistuminen maksoi yhden rahan ja voittaja sai pitää kaiken.

Vierailija
38/43 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttu juttu myös täällä. Kaverin kanssa leikittiin lapsena myös roolileikkejä, joissa oltiin vuoroin mies ja nainen. Hohhoijaa, olen ajatellut, ettei muut ole noin tehneetkään... No taidan huokaista helpotuksesta. Varsin hyvin on elämäni sujunut ilman mitään traumoja kaikesta leikkimisestä huolimatta!

Vierailija
39/43 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/43 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up