Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Marraskuun maitonassut vko11~~~

10.03.2008 |

Uutta pinoa!! :):):)

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenmutsi: kyllä tosi oudot oireet sulla ja sitten vielä täti. Jaksuja!

ON: Täällä ihmetystä aiheuttaa runsaat ja venyvät limat usean kuivan päivän jälkeen. Toivottavasti ei tule taas tollainen 40pv kierto. Huomenna pitää pupuilla varmuudeksi, tai tänään olis pitänyt mutta mies oli töihin yöksi menossa just kun huomasin limat.

Oireita on ilmaantunut parina viime päivänä: tissit on kiepeä ja nännit arat ja kutiavat. Nama kukkii. (nä voi olla pms oirietakin), eilen illalla paleli ihan tolkuttomasti ja piti pitää ihan pitkät yökkärit päälle. Huoneen lämmössä ei ollut vikaa.

T:Vacsuli kp 25/30-40, yk5

Vierailija
82/100 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, tuolla oli erikseen vastaa-painike. Laitoin tämän viestini onnistuneesti myös uudeksi aiheeksi. Joko tämän voi laittaa raskauden piikkiin? :D

Veden huikeat 3+4

Moi

Tänä aamuna sain kaksi viivaa :)

Eilen illalla kävin ensimmäisen kerran lukemassa tätä ketjua ja nyt tulin kertomaan oman tulokseni. Oli kyllä uskomatonta nähdä selkeät viivat, tein testinkin 25/28 eli aika ajoissa! Muutaman kerran on tyhjiä ikkunoitakin ehditty testailla.. Ihanaa, vihdoinkin!

Veden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut minkäänlaisia raskausoireita. Tähän asti kaikissa negaan päättyneissä yrityksissä olen tuntenut jos jonkinlaista oiretta, väsymystä, ärtyisyyttä, huimausta, pahoinvointia..

Veden

Vierailija
84/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viidenmutsille pahoittelut :( Tosi kurjaa tollanen.

Täällä ei ole sen positiivisempia uutisia, testattu puhdas nega ja menkat alkoi. Suhtaudun siihen yllättävän positiivisesti, ei muuta ku katse uuteen kiertoon.

Eli jätän teidät marraskuiset, kiitos matkaseurasta! :) Ehkä alan tässä jossain vaiheessa taas kirjoitella joulukuisiin.

Vierailija
85/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut, onko joku testannu näin sunnuntaiaamun ratoksi??:)

Aamulla heräsin kun puhelimeen tuli viesti, tuttava oli saanut vauvan, kuudennen!!!IHANAA!!!:) Tämä tuttava kuuluu siihen joukkoon jolla ei ole yhtään km ja kaikki lapset ovat terveitä, naisella on ikää n.40v. eli heitä on lykästänyt tosiaankin.

Omassa navassa ei mitään eilisestä poikkeavaa,menkka jomotuksia ei ole vieläkään ja tisseistä tulee tilkka maitoa aina puristettaessa, eli odottelu jatkuu..

Vierailija
86/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnutaita kaikille!

Heti alkuun pahoittelut viidenmutsille tädistä! Kurja homma. Kaikki kun jännättiin ja peukuteltiin sun puolesta. Samoin Groovelle. Etkös sinä saanut niitä haamujakin! Millä niitä testasit? Höh.

Tervetulotoivotuksia v80:lle!

Ja onnittelut Vedenille!

Milläs kiertopäivillä Tinsku78 menetkään? Tätä pinoa on taas aika lailla niin ei tullut selattua taaksepäin.

Itse otin käyttööön uuden järkeilytavan (lue:itsensäpettämistavan). Laskeskelin, että olen eka kerran mitannut korkeammat lämmöt (yli 37) kuudes päivä tätä kuuta. Nyt pidän merkkinä sitä, että kai se ovis on ollut sit vasta silloin kun lämmöt on nousseet ja olleet sen jälkeen tuon 37 ja yli. Eli nyt ois menossa vasta dpo10.. :) Noh, tulee menkat tai ei, olen päättänyt vakaasti olla testaamatta ennen keskiviikkoa! Semmoisia juilinoita on ollut mahassa muutamina päivinä, että olen ollut varma, että viimeistään seuraavana aamuna menkat alkaa. Mutta ei, seuraavana päivänä ei mitään juilintaa eikä tätiä. Mutta olen jotenkin aika pessimistisissä fiiliksissä.

Toivottavasti täällä on joku vielä seurana ensi viikollakin :)

Tsemppiä..

Tinttana

Vierailija
87/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut hyvä että jaksat positiivisin mielin eteenpäin, lykkyä tykö!!!:)

Mul menossa nyt kp26/24-28, jos fiksu olisin, testaisin kans sit keskiviikkona, koska silloin menkat vasta on myöhässä, jos ny eivät aikasemmin ala. Eli kyllä ens vkolla sun seurana ainakin mä olen...;)

tinsku

Vierailija
88/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laskuvirhe paholainen..kp 27 on tänään.

Vierailija
89/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Aion testata ekan kerran huomen aamulla. Silloin olis 10-12dpo (paitsi jos nyt ovuloin). Ei pysty varmuudella tietämään.

Tänään siis varalta ohjelmassa pupuilua tms. Ja veroilmoitusken pähkäilykin pitäsi aloittaa. Ja salille. Kiirettä siis pukkaa.

Vielä ei ole virpojia käynyt, eikä haittaa vaikka ei tulisikaan, tai no voisi muutama käydä niin pääsis noista karkkeista kaapissa huutelmassa eroon.

T:Vacsuli kp 26/30-40, yk5

Vierailija
90/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikonlopun oon ollu kuumeessa ja olo tyystin vetämätön. Nyt kp 30/28-30, perjantaina tein testin, josta sain kyllä näkyviin sen himmeän viivan ja toivo siten elää. Ekassa raskaudessa en huomannut mitään lämmönnousuja, nyt päätä särkee ja koko aika on pientä lämpöä 37.4, yöllä tosin 38.4 ja nyt just äsken 38.2. Vai liekö sitten influenssaa?? Kun koko kroppa on kun piesty! Ja kaiken lisäks tänään tuli pientä tuhruvuotoa, jollaista ei ekassa raskaudessa ollu lainkaan! toivottavasti se tuhru jäis nyt tuohon..mitään alamahajuilintoja ei enää oo. Ajattelin testata seuraavan kerran vasta viikon lopulla ke tai to, jos millään maltan sinne asti!

Hyvää palmusunnuntaita kaikille ja plussatuulia teille kaikille, jotka vielä testailette!!!! Ja pahoittelut niille, joolle tylsä täti tuli kylään :(

Vierailija
91/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivotaan et viiva siitä vahvistuu!!

Mun piti olla fiksu ja testata vasta keskiviikkona, mutta kuinka ollakkaan vessan kaapin perukoilta löytyi yksi ovistesti, ja senhän sitten pisutin...Viiva on lähestulkoon yhtä vahva kuin kontrolliviiva mikä nyt mun tapauksessa tarkoittaa et noin tummaa viiva en ole ennen saanut. Viikon aikanaja oletetun oviksen aikaan) noita ovistestejä oon tuhlaillu ihan mielenkiinnosta ja tietty jemmailen niitä vessan laatikossa ja sit vertailen niitä..huvinsa kullakin!!:)..ei käy odottavan aika niin pitkäks ku on jotain tekemistä, hih!!

..Todella mielenkiintoiseks tää touhu on kyllä mennykkin kun kierto lähentelee loppua ja ovis sen ku vahvistuu..ei voi tajuta! Raskaustestiä ei onneks löydy kaapeista joten YRITÄN sinnittää sinne keskiviikkoon.

tinsku 27/24-28 yk3

Vierailija
92/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon plussanneille!! bd bd bd

En olekkaan pitkään aikaan käynyt täällä, kun olen ihan viimeinen piinailija. Ovisplussan sain viime su, joten oisko " ovis" ollut sitten ma?? Eli tänään olis vasta dpo 6. No ei sit ole mitään oireitakaan vielä...

Tylsää odottaminen!!

-fatmama yk10-

Vierailija
93/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viestejä lukeissa iski ihan kauhea väsymys. Ja tissit entistä kipeämmmät. Pitkää peukkuja huomiselle. Veroilmoitus tekemättä edelleen, en ole edes aloittanut. Vetäydyn sohvalle huilimaan.

T:Vacsuli kp 26/30-40, yk5

Vierailija
94/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks joka meinaa testata huomenna. nega tuli perjantaina eikä tunnu siltä että huomennakaan plussaa tulis, mut pitäähän se kokeilla. Näin viime yönä unta, että sain plussan testiin. *huokaus*

Sen sijaan, Tinsku78, mä oon kyl aika varma, että oot raskaana, kun kerran ovistestiinkin on tullu noin vahvoja viivoja. Saisko sua usutettua testaamaan aiemmin, ku en mä jaksa oottaa sun tulosta keskiviikkoon :D

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!

Koralli73 kp 24/n.26-27 dpo 12 yk21

Vierailija
95/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä Korallin kanssa, voisitko jo testata aiemmin? En jaksa odottaa jännityksessä!

JoHannalle76; varovaiset onnittelut haaleasta viivasta!

).( ei mitään oireita. Ei edes tädin lähestymis oireita.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Halit tädin saaneille. Plussia kaikille!!!!!

Stiin@ kp29/n.31, dpo9, yk5

Vierailija
96/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Uskaltaudun nyt kirjoittamaan ekaa kertaa, olen kyllä tiiviisti seuraillut teitä kuumeilijoita parin viikon ajan. Itselläni täällä myös hämmentäviä oloja ollut. Kaikkia mahdollisia raskautumis oireita on ollut pahoinvoinnista, mahanippailuista rintojen arkuuteen asti. Meillä on kaksi lasta 02 ja 05 syntyneet, joten kuvittelisin tunnistavani oireet. Varsinkin noi alamahan nippailut on sellaiset joista olen kakkosenkin odotuksen arvannut jo ennen plussaamista. Nyt minulla kuitenkin on kuparikierukka joka on ollut 2v ja 8kk. Onkohan raskautuminen mahdollista, tai onhan se mut vaan täs tuumailen... kierto 29-33, nyt menos kp30, aamul tein testin ja negaa näytti. Kierukasta huolimatta kolmonen olisi enemmän kuin tervetullut, ajatus on vain ollut että kierukka menee vanhaks kesäkuus, joten se täs kevään aikana poistettais. Voikoha kierukan teho jotenkin pienentyä loppua kohden, koska se on kolmen vuoden kierukka ja vanhenis siis kesäkuus? Torstai aamuna oli aivan järisyttävä alavatsa kipu joka alkoi yhtäkkiä ja kesti n.puolituntia ja loppui kuin seinään. Vastaavaa ei ole ollut koskaan aiemmin. Eilen ja tänään ollut menkkamaisia kipuja mahas ja alaseläs mut tätiä ei onnex o tullut. Menkkakipuja mulla ei yleensä ole ollenkaan...Onko muilla ollut koskaan vastaavaa? Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
97/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikosta tuleekin jännä monelle! Mulle myös, jos täti ei vielä torstaina ole pyyhältänyt paikalle niin se olisi jo tosi positiivinen merkki! Negan testasin dpo 11, nyt dpo 13 enkä ajatellut testata ainakaan ennen ens viikonloppua, kun ei ollut pienintäkään haamua näkyvissä. Välillä olen ihan varma, että viikon jatkuneet vatsakivut on raskausoireita, mutta ihan näin loppukierrossa mulla on yleensäkin ollut jonkinmoisia etukäteismenkkakipuja ja olen alkanut asennoitua ihan suosiolla siihen, että kierto alkaisikin ens viikolla alusta. Kärsivällisyys ei vain ole koskaan ollut mun vahvimpia puolia enkä kestä tällaista piinailua :)

Voimia alkavaan viikkoon kaikille!

syre kp 27/30

Vierailija
98/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tulkaahan sitten Vacsuli75 ja Koralli73 heti aamusta kertomaan, miten kävi!!!

Ja Tinsku78 kipin kapin apoteekkiin, tuo näyttää tosiaan jo niin lupaavalta, ettet voi pitää meitä kauaa jännityksessä, niin kuin joku jo totesikin!!!

Anneiki, tervetuloa!

Kauheaa kun monella jännät paikat! Tuokaahan hyviä uutisia heti viikon alkuun niin saadaan viikko mukavasti alkamaan! Jos joku aamun reipas väsäisi uuden viikkopinonkin? Täytyy käydä uutiset kurkkaamassa ennen työpäivän aloitusta :)

Tinttana

Meniköhän vuosiluvut kaikille oikein?

Vierailija
99/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti toivotan onnea huomisille testailijoille! Ja muillekin! :)

Juu kyllä mä sain niitä haamun haamuja, ja jokaisesta (olikohan 6 testiä) viivanpaikan... vaan eipä taida niin haaleat viivat mitään merkata. Yksi niistä tuli kuitenki 5 min sisällä. Turhauttavaahan tuo on. Testit oli kaikki One Step -merkkisiä testejä. Ja kyllä nää ihan oikeilta menkoilta vaikuttaa... :(

Käyn täällä vielä ens viikolla tsekkailemassa miten teidän jännääjien käy! :)

Vierailija
100/100 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin töistä, siel oli netti sökönä, joten vasta nyt pääsin lukemaan tän illan juttuja tänne..meinas jo vieroitusoireita tulla,hih!:)

..Ja nyt te yllytätte meitsiä testaileen aivan ennen aikojaan..;)))..täytyy myöntää et jänskättää itteeki kyl tosi lujaa..töis on muuttotouhut meneillään eli pakkailin kamoja ja roudailin laatikoita niin eiköhän sellanen kyykkyyn-ylös liike tuntunu suht tiukkana jomotuksena koko alamahas, mut ehkäpä se on tädin tulo vaan lähellä!!:) pakko ajatella vaan niin ku se pettymys on liian kova jos nega lävähtäis tauluun, pelottaa!!!Katotaan mikä tunne on aamulla..eli pidän teitä jännityksessä vielä,sorkke...hiljaa hyvää tulee!?

Aamuks oli muutama testaaja tiedos, pidän peukkuja ja varpaita!!!!

palailemisiin, tinsku