Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Marraskuun maitonassut vko11~~~

10.03.2008 |

Uutta pinoa!! :):):)

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt FertilityFriendiä nyt 8 kierron ajan ja täytyy todeta, että vaikka luteaalivaiheen kesto pitäisi olla sama, niin mulla ei kyllä ole aina ollut. 3 kertaa on on ollut 12 pv, kerran 11 pv, kerran 10 pv ja kerran peräti 14 pv. Yhden kerran on jäänyt ovis kokonaan väliin ja tämän meneillään olevan kierron osalta en vielä tiedä. Ottaa kyllä päähän että en tehnyt raskaustestiä tuossa 14 pv:n luteaalivaiheen kierrossa. Jos vaikka kerrankin olis saanut plussan ja olis ollut kemiallinen raskaus kyseessä. Edes. Minä kun en ole tämän vuoden yrittämisen aikana saanut yhtäkään plussaa - paitsi ovistestiin. :(

-Annique-

Vierailija
22/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kullanarvoisia. Kyyneleet silmissä täällä luen viestejänne. Olo on ihmeen masentunut. Tuntuu, että elämänvaihe on muutenkin nyt ihan " tyhjän päällä" . En tiedä, itkettää vaan... Tämä on huono päivä.

Viimeiset pupuilut ovat olleet kp14, joten olisihan se jo näkynyt, jos olisinkin raskaana. Menkkoja ei tosin näy vielä, toivottavasti tulevat kohta. Tietysti suurin toive olisi, että olisinkin raskaana. Taitaa realistisesti ajateltuna olla kuitenkin mahdotonta.

Kyllä olen tänäänkin monesti kiittänyt luojaa näistä nykyisistä lapsista! Kun testauksen jälkeen pienin olikin mönkinyt meidän sänkyyn ja sain vetää hänet kainaloon, kiitin hiljaa mielessäni itkua tuhertaen onnesta, jota olen jo saanut. Tyttö siinä heräili ja kuiskasi:" Rakas äiti..." Nyyh....

Taas itkettää. Tuleeko tästä loppuakaan? Ja onko mulla edes oikeutta tällaiseen oloon 5 lapsen äitinä?

viidenmutsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenmutsi: sinulla on oikeus suruusi ja kannattaa antaa tunteiden tulla eikä turhaan yrittää siivota niitä pois tai vähätellä niitä. Se että suret, ei tietenkään tarkoita etteivätkö lapsesi olisi sinulle yhtä tärkeitä kuin aina tai ettei sinulla olisi oikeutta suruun. Kaikilla meillä on omat tilanteemme ja jokaisen suru on arvokas.

Mitäs minä... vatsaa nipistelee yhä ja väsyttää, kp 22/30. Helpotti kuitenkin vähän kun kävin lenkillä. Ei ehkä ole mitään flunssaa siinä tapauksessa. Kaikenlaista on aikaa miettiä, kun töitä pitäisi tehdä... katsellaan ja odotellaan.

Vierailija
24/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kovasti jännitin sun tilannetta kun oireet oli jo niin osuvia! :( Ja pahoittelut kaikille muillekin negoista & tädistä! Mä aina yritän ajatella kaikista pettymyksistä siten, että niitä on sitten taas yksi vähemmän matkalla onnistumiseen. Kyllähän se hyvä asia joskus täytyy osua kohdalle kun oikein yrittää! Tai näin siis yritän ainakin kovasti uskoa... :)

ON: Tylsää, tylsää... Viikonlopun tienoilla pitäisi tädin tulla ja olo on niin täydellisen oireeton, etten oikein usko tähän kiertoon. En aio edes testata, ellei täti sitten satu olemaan TOSI pahasti myöhässä. Katse jo joulukuisissa...

Meea81 kp29/32(?)

Vierailija
25/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempitykset ja lohtuhalit täältäkin. Ja kaikille muillekin negan testanneille.

Täällä on vähän kahtiajakoiset fiilikset. Tahtoisin niin uskoa raskauteen mutta niin monet merkit viittaa siihen että menkat on tulossa. Tuhru alkoi jo toissapäivänä. Menkkamaisia kipuja tuntuu. Toisaalta sitten jotkut oireet saa toiveet nousemaan. Kuten se, että mulla on sellaista tissikipua, ettei koskaan ennen, todella kipeää särkyä/polttelua joka tuntuu välillä kainalon alaosissa asti. Ja kohdussa tuntuu teräviä nipistelyjä välillä. Yritän kuitenkin pitää pään kylmänä, ja tuo tuhru sen ihan hyvin hoitaakin. Ajattelin kuitenkin testata huomenaamulla.

Semmoista täällä, ja kp on 21/25-26.

Vierailija
26/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli ihan pakonomainen tarve avautua. Olen taustaillut nyt jo useamman viikon. Ja erityisesti jännittänyt viidenmutsin tilannetta, koska ittelläni on myös hyvin vahvat oireet ollut jo pitkään. Kaksi kertaa aikaisemmin mulla on ollu tällänen olo ja kaksi lasta on tuloksena (04 ja 06). Olen mietiskellyt, että onko tämä oikea foorumi purkautua, koska mulla nyt ei ole liiemmin ollut vauvakuumetta. Viime syksynä oli hirmuinen, mutta se meni ohi. Ja nyt olen kovasti menossa töihin tulevana syksynä kohtuullisen kotona olemisen (NIIN, olemisen ja olemisen ;-) ) jälkeen. Mutta tilanne on sikäli hassu, että melkeinpä raskautumisen olisi pitänyt olla kp5 jälkeen sen mitä nyt siittiöt selviää muutaman päivän hengissä (eli ehkä kp5-9 ?!?!?). Niin kiihkeää on tuo makuuhuonetoiminta ollut ;-)...ja jotenkin mulla on nyt ihan sama fiilis kuin viidenmutsilla, että sen olis jo pitäny näkyä testissä, mutta kp 24 testasin viimeksi negaa. Nyt menossa kp 27/28. Ja oireet kuitenkin jatkuvat eli pahoinvointi, selkäkivut, hampaidenpesuoksennus, nipistelyt alavatsalla, itkeskely, kokovartaloväsymys...

Ensin olin tosin paniikissa, että no niin nyt menee lähitulevaisuuden suunnitelmat AIVAN sekaisin, jos olen raskaana, mutta kun nyt olen joka päivä viikkojen ajan tätä asiaa pohdiskellut (paha olla ajattelematta kun etova huono-olo koko ajan muistuttaa asiasta), niin se, että en olisikaan raskaana tuntuu nyt hirmuisen surulliselta. Jotenkin olen ajatellut, että jos mulla olis ollut kamala vauvakuume, olisin hyvinkin voinut kuvitella nämä oireet, mutta kun ensin ajattelin oksettavan olon johtuvan jostain muusta, mutta kun oireet voimistuivat olen jo ollut lähes tulkoon melkein varma. Mutta nyt alkaa mieli olla maassa ja olen jo ajatellutkin, että mulla varmaan on joku kamala tauti tai joku hirveä hormonihäiriö, kun tämä olotila ei muutu tästä miksikään.

Ajattelin odotella vielä viikon loppuun ennen kuin testaan uudestaan. Ellei siis tuo surullisen kuuluisa TÄTI puske paikalle ennen sitä (torstainahan pitäis tulla).

Minni kp 27/28

Vierailija
27/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen muutaman viikon taustaillut tässä marraskuisten kuumeilijoiden pinossa..tuntuu, että vauvakuume vaan yltyy teidän kokemuksianne lukiessa :)

Meillä tilanne sellane, että esikoinen on syntynyt -06 - oon ollu hyvän matkaa jo töissä (keväästä -07), sanonu itseni irti edellisestä työpaikasta ja nyt siis määräaikaisena työntekijänä saman työnantajan leivissä. Sain kuitenkin kuulla työrintamalta pomolta sellasia uutisia, että saisin syksystä nyt ainakin vakipaikan..siten siis jätettiin heti ehkäisy pois ja (tosi) hyvällä tuurilla tärpin mahdollisuudet olis olemassa. Mutta sitten ajattelen, mitähän mahtaa pomo näistä suunnitelmista tykätä? Tiedän, ettei sais olla huono omatunto, mutta on silti, ihan kuin " pettäisin" pomon, kun olisin ehkä sit kohtapuoleen vakipaikan saaneena jo äippälomalle jäämässä.

Nyt menossa kp 24/28-30 ja jännittää niin perkuleesti, että tekis jo mieli testata! Mut perjantaina aioin, kun illalla olis kekkerit, jossa alkomahoolitarjoilut.

Vielä sen verran, että MITÄÄN tuntemuksia tai oireita ei ole...paitsi, että huimausta mulle on ilmaantunut. Ihan siis sellasta, että silmissä mustenee. Mut ei niin muuta!

Plussiaplussia toivottelen kaikille+++++++

Vierailija
28/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa dpo 9 ja tänään on alkanut ihan lupaavat oireet. Tähän asti on ollu väsymystä ja joitain nipsaisuja, mutta tänään alkoi kunnon ällöolo, tissit kipeytyi, mahaa nippailee, suussa on ihme maku ja väsyttää edelleenkin. Lisäksi alaselkä on kipeytynyt vasemmalta puolelta entisestään. Punaviiniä naukkailin dpo 5,6 ja 8. Tässä kierrossa olen syönyt Berocca-vitamiinien lisäksi Vitamar-kalaöljykapseleita. Piinailu jatkuu...

Essi dpo9

Vierailija
29/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta toiselta odotuspuolelta olen käyny lukemassa teidän pinoa edelleen.. Ja varsinki viidenmutsin tilanne on jännittänyt kans.

Mullahan alkoi tuhru kp 30 ihan ajallaan kun menkkojen oliski pitäny alkaa. Olin ihan varma raskaudesta ja löi ihan ällikällä tuo vuoto silloin.

Kp 31 tein kumminkin testin vaikka edellisenä päivänä oli tuhru alkanu, negaahan se näytti silloin!!

No kp 33 tajusin ettei tuhru ollut muuttunu vuodoksi ollenkaan ja raskausoireet jatkuivat.

Kp 36 tein sitten testin uudelleen kun tuhrukin loppui lyhyeen ja plussaahan se näytti silloin sitten. Niinkauan kun tätiä ei näy on toivoa (ja vaikka tuhrutteliskin niin toivoa ei kannata heittää jos oma vaisto muuta sanoo) Odottele ja tee uus testi jos menkat ei ala, sitä siis toivomme kaikki:)

Terkuin Ipan@ rv 6+3

Vierailija
30/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden mutsi, minäkin olen tuntenut vaikka minkälaisia raskaus-

oireita olematta raskaana. Viimeksi tässä kierrossa. Olin todella

toiveikas ja eilen kun täti kurvasi paikalle, olin todella vihainen itelleni.

En yleensä seuraile lämpöjä kovin tarkkaan ja senkin tein tässä

kierrossa. Ei ihme että näytti edellisillalla 37 ja risat kun eilen sit

pukkas kunnon kuumeen.

Siirryn siis joulukuisiin ja yritän ainakin varautua siihen, että

oireita tulee, vaikkei tärppäiskään. Tässä vaiheessa se on NIIN

helppo sanoa!

Tsemppiä vielä teille, joilla mahdollisuuksia vielä on! Toivottavasi

saan käydä lukemassa useammasta uudesta plussasta marraskuisiin.

Pearl kera ilakoivan tädin

Vierailija
31/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teretulemast kaikille uusille marraskuisille!! Kenenkäs piti tänä aamuna testata??

Täällä löhötään pojan kanssa kotosalla kun prinssi on kuumeessa, raasu!!..kuinkas ollakkaan sitä löytää itsensä miettimästä vähän väliä kaikkea vauvakuumeeseen liittyvää vaik miten yrittää ottaa rennosti,hih! No, laskiskelin tuossa uusiks noita mun kiertoja niin pisin on kierukan poiston jälkeen on ollu 28 ja lyhin 24 päivää..

tällä hetkellä menossa kp 23, turvotus kropassa jatkuu ja tissit kipuilee, mut se mitä ei nyt ole lainkaan ollut on ne viiltelyt alamahassa,(joita on aina ollut viikkoa ennen menkkoja ja sit alkuraskaudessa), ei kerrassaan minkäänlaista ajatustakaan mahassa et menkat olis tulossa tai saati sitten plussa... nähtäväksi jää!!!!:)

palailemisiin!!!!

tinsku

Vierailija
32/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskushan oireettomuus on juuri se raskausoire... ;)

Essi78:lle toivottelen onnea ja pitkää pinnaa piinaviikolle.

No minä testasin sitten puhtaan negan. Tais se edellinen haamujen haamu olla vaan kuvittelua. Eli hiukan apeat fiilikset, mut lähden kohta salille purkamaan niitä. ;)

Kp siis 21/25-26 ja tuhrukin jatkuu... sain siis uuden pms-oireen, mieletön tissisärky kun taas tavanomainen kosketusarkuus on poissa.

Plussatuulia kaikille...

Vierailija
33/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut heti alkuun Viidenmutsille negasta! Täällä on kyllä moni jännännyt sinun puolesta ja pitänyt peukkuja. Ja ymmärtää hyvin pahan olosi tuon negan jälkeen. Sehän täällä onkin parasta, saa sellaista tukea mitä ei oikein samassa mittakaavassa voi saada muualta. Minulla ainakaan ei ystäviä ole samassa tilanteessa ja ymmärrä tätä jännäilyä ja pettymyksiä. Miehestä tietysti se tuki on, mutta tottakai kokee asiat omalla tavallaan. Voimia kauhiasti sinulle joka tapauksessa!

ON: olen odotellut koko alkuviikon tätiä tulevaksi. Sunnuntaina oli kunnon menkkajuilinnat mahassa, maanantaina enää hivenen. Nyt on kp32/29 eikä tätiä ole kuulunut. On vaan niin menkkamainen olo että odotan tulevaksi milloin vain. Hyviä puolia on, että tissit on edelleen tosi kipeät ja lämmöt yli 37 (eilen 37,5) ja palellus on iltaisin kova. Tänä aamuna testasin tämän kierron kolmannen testin. Viime kuun keskenmenosta johtuen en tiedä yhtään missä mennään ja onko nuo kiertopäivätkään nuo. Aconilla tänä aamuna testasin ja olin erottavani sellaisen harmaan (?) viivan testiajan sisään (10min). Mieskin sen näki. En tiedä. En vaan usko, että se olisi plussa. Viime viikolla tähän aikaan ei aconin testissä näkynyt testiajan puitteissa yhtään mitään. Huomenna aamulla testaan uudelleen, jos ne netistä tilaamat testit tulisi tänään. Pitäkää peukkuja.

Ja uusille tervetulotoivotukset!

Tinttana *jänskäilee edelleen* kp32/29 tai jotain..

Vierailija
34/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voi rakkahaat rantasalamelaiset, kertokaahan nyt vielä kerran miten se oli et ovistesti vois näyttää raskautumisen???Pitääkö sen viivan olla tosi vahvasti näkyvissä jos on raskaana vai voiko se olla ihan haaleakin???..Mulla nimittäin kiusaus voitti ja testasin ovistestillä ja siihen tuli haalea viiva kontrolliviivan lisäksi... ovis oli kp12.tänään kp23/24-28 ja tissikipukin on lähes kadonnut?!

tinsku ?-merkkinä..

Vierailija
35/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovistesti voi näyttää plussaa jos on raskaana, niin olen lukenut. Mutta hormoonit, joita ne testit (raskaus ja ovis) testaa on eri. Eli kannattaa tehtä se r-testi! Pidän peukkuja!!!! bd*bd*bd

Miten luteaalivaiheen lyhyys/pituus vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin? Tikutin oviksen kp19 eli paljon myöhemmin kuin olin luullut.

Ihanaa kevätpäivän jatkoa kaikille!

Stiin@ 24/29-31, dpo 5

Vierailija
36/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kirjoitellaan Stiin@n kanssa näköjään samoihin pinoihin, myös tuonne ensikoihin kävin jättämässä jälkeni:)

Mun käsityksen mukaan lyhyt (alle 11 päivän? en ole ihan varma) luteaalivaihe voi vaikeuttaa raskautumista, koska munasolu ei ehdi kiinnittyä kohtuun. Tähän ihmiset juuri noita clomeja syö eli aikaistamaan ovulaatiota, vaikka kai se on vähän kaksipiippuinen juttu, kun clomit toisaalta vähentävät ovisliman eritystä, mikä on tärkeää siittiöille, jotta pääsevät uiskentelemaan pitkälle. Mutta oletko varma, ettei ovulaatio vain tässä kierrossa ole myöhemmin kuin tavallista? Eli kyseessä olisikin tavallista pitempi kierto? Sehän on myös mahdollista.

Itselläni ei mitään uutta kerrottavaa, kp 23 dpo 8 ja pienet mahakivut jatkuu... ei kuitenkaan mitenkään järisyttävän kummallinen olo.

Hyviä päivänjatkoja kaikille!

syre kp 23/30

Vierailija
37/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut sullekin pearl73! Kiitos kaikille tsempityksistä. Kyllä tämä on mahtava tuki tämä meidän " jengi" ;).

Menkkoja ei edelleenkään näy. Tuntemukset kyllä sellaiset, että kohta tulee. Mietinkin nyt sellaista, että miten ihmeessä ovistesti näytti jo kp10 plussaa? Kun senhän mukaan menkat olisi jo kuuluneet tulla? Onko ovis ollut kuitenkin myöhemmin, vaikka testi jo silloin näyttikin... hmmm... ja minähän en enää testaillut plussan jälkeen eikä hommailtukaan kuin kp 14 enää. Tyhmät me! Mutta kun haluttiin niin olla varovaisia, ettei mahdollinen alkanut raskaus vain häiriintyisi. Mulla kun herkästi tulee niitä vuotoja. Luotettiin siis niin paljon siihen oviksen ajankohtaan. Huoh! Hukkaan meni tämäkin kierto. Alkaisi nyt vain ne menkat, jotta pääsisi eteenpäin.

Olo alkaa muuten olla jo parempi. Säikähdin itsekin eilen miten masennuksiin menin. Sitten kuitenkin illalla huomasin mielenkiintoisen työpaikkailmoituksen ja hain nyt sitä. Se on täyttänyt paljon ajatuksia, onneksi. Olisi vain 1-3kk:n pesti. 3 yötä töissä ja 4 päivää kotona. Täydet viikkotunnit kuitenkin. Tuo työ olisi mulle tähän hetkeen tosi sopiva. Ja avustaisi tässä rahapulassa, kun työmarkkinatuki ei järin suuri mulla ole...

Plussauutisia käyn täällä lueskelemassa ja peukuttelen teille kaikille:)

viidenmutsi, yhä niin valtavassa vauvakaipuussa tädin kyläilyä odotellessa.

Vierailija
38/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaako menkat vai ei... Kp 35/34. Kierrot olleet 29-34 välillä. Viimeks tuo 34. Eilen tein testin ja tänään aamulla. Molemmat näytti negaa. Ovulaatio oli kp23.. Saa nähdä mitä tulee.. Vatsaa hieman turvottaa, muuta oiretta ei ole. Vuotoakaan ei ole tullut lainkaan.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
39/100 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.." pitääkö" sitä aamulla testailla...olin niin ajatellut et nyt en hätiköi ja elättele turhia toiveita tässä kierrossa, tuleehan se plussa muutaman päivän myöhemminkin jos on tullakseen!;) Noh, saa see ny..jos tinttanan kans " yhdes" tikutellaan...

Oikeen hyvin nukuttua yötä kaikille!!!!

Vierailija
40/100 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nega!!!!:( juu, ja sit päätin pissata vielä yhen ovistikun ihan vaan vertailun vuoks eliseen testiin. Ovistestiin tuli taas saman vahvuinen viiva kuin eilenkin..jotenki nyt tuntuu et mulla taitaa ovistestit näyttää plussaa aina????