~~~Marraskuun maitonassut vko11~~~
Kommentit (100)
eli taitaa menkat alkaa näinä päivinä. Plääh. Huomenna ajattelin KUITENKIN testata, tosin huomenna " vasta" kp 28/28-30. Ja huimaus jatkuu ihan hulluna!
Elämä on ollu kiireistä viime päviinä, eikä mitään fiksua kommentoitavaa.
ON: Ihmettelin juuri kuinka vähän olen nyt loppu kierrosta stressannut. Lähinnä vaan olen odottelevalla kannalla. Tissit on mun mielestä tavallsita isommat ja painavamamt, olleet tosin koko kierron, se mua ihmetyttää. Eilen aamulla luulin että flunssa pukkaa päälle mutta tänään ei mitään, onneksi.
Ens maanantaina ajattelin testa kun on 10-12 päivää oletetusta ovulaatiosta. (hmmmm, nyt pätkii, voi olla että vkirjoitin tän tänne jo, siis sorry jos niin). Nyt on mammaksi halpsoja testejä varastossa niin voi testata ainakun siltä tuntuu ;-)
T.Vacsuli kp 23/30-40, yk5
Aconin testillä taas testasin ja samalla tavoin kävi kun eilen aamulla. Eli vajaassa kymmenessä minsassa se hailakka viiva ilmaantui. On vaan aika ristiriitaiset tunnelmat, kun eilen tuli tuollainen samanlainen ja piti mennä illalla testaamaan kotitestit.fi:sta tilatulla herkällä (10IU) testillä eikä siihen tullut kuin yksi viiva. Voihan rähmä. Mut ehkä se aamupissa on vahvempaa.. :) Toivossa on hyvä elää (ja tulla rytinällä alas). Illalla olin ihan pettynyt ja aamun jälkeen taas hiukka toiveikkaampi. Oireet on samat, maha rauhoittunut ja lämmöt ylhäällä ja tissit kipeät. Mut kauheasti jännittää. Nyt yritän olla testaamatta ennen sunnuntaita, sittenhän se ainakin jotain näyttää jos on näyttääkseen, ellei täti pelmahda paikalle sitten kuitenkin. (En vaan jotenkin luota noihin aconeihin.) Nyt on enää jäljellä niitä netistä tilattuja tikkuja..
Anteeksi täysi omanapaisuus tänä aamuna! Miten tässä saa töitä tehtyä?
Tinttana kp34/29
Mul on vähän sama tilanne. Oon testannu sekä puhtaan negan että pari viivanpaikkaa, jotka tuli 10 min sisällä näkyviin. Mun mielestä niissä on vähän väriäkin. Ainoo vaan, et mulla ei oo menkat myöhässä, vaan nyt on kp 22/25-26. Mul on kans noita halpoja testejä niin testailen joka aamu. " Huvin" vuoksi. One Step -merkkisiä on nuo testit.
Täällä oli monta joilla menkat myöhässä. Toivotaan sitä parasta teille!!
Groove
negoista ja tädeistä!
Mä sain kanssa tädin vierailulle ja sen myötä tästä hipsinkin joulukuisten porukkaan.
Parempaa onnea muille!
AnniHelen@ kp1 yk15
Noista oireita, et ne voi olla pms-oireita. Mulla on joka kierrossa kuvotusta, väsymystä,turvotusta, itkettää, ym. Siitä aina tiedän et täsihän sieltä on tulossa. Harmi vaan, et ne oireet saa sit niin pahan mielen aikaiseksi, kun nega tulee.
Mut rennolla asenteella vaan! Mä oon sitä mieltä et kun koko ajan näitä juttuja ajattelee, on vaikeempi saada tärppiä. Moni kaverikin on sanonu et sit ku luovutti, tuli heti raskaaksi..
Tsemppiä yritykseen!
t. iiiik kp 13/27-41 joulukuisista yk 6
Apteekin omalla tänä aamuna haalea plussa, näkyy tihrustelematta. Testiajan puitteissa taisi olla haamujen haamu, mutta vahvistui siitä vielä. Eilen kyllä olikin aika paha olo! Voi kun olisi tällä kertaa tarrasukat mukana!
Essi78 kp 33/35 (rv 3+5?)
Aivan upea juttu! Nyt niitä tarrasukkia kehiin.. :)
Tinttana
...ja plussa tuli! Hento plussaviiva, kun rv nyt 4+0 mut onpa kuitenkin! Huhhuh..nyt tarvii vaan toivoa, että se siitä vahvistuu. Mitään oireita ei edelleenkään ole paitsi se huimaus.
=)
Essi78 ja JoHanna76: PALJON ONNEA PLUSSASTA!!!! MAHTAVAA!!
Olipas kiva aamulla aukaista nämä keskustelusivut kun oli iloisia uutisia tuplaten tullut!! =)
ON: Menossa kp24/26. Eipä ole oireita. Tissit on vähän arat sivuilta. Katsotaan nyt maltanko olla testaamatta viikonloppuna. Vähän kyllä alkaa toivo nousta, mutta ei saisi kyllä vielä.
kp24/26 yk2
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!! =)
Tosi hienoa, tarriksia nyt vaan matkaan rutkasti!!!:)
Aikasta monella taitaa olla testipvät käsillä viikonloppuna!
ON:ite otin varaslähdön testaukseen ja sen takia en nyt heti testaile uudelleen koska se oli nega!! Oireettomuus jatkuu myös mulla..jos ny jotain on niin nännit on kosketusarat/kipeät. Jotenki sellanen rennomman tuntoinen fiilis kuitenkin ku aikasemmin tähän aikaan kierrosta. Aina ennen menkkoja on ollut suht kovia viiltelyitä sektioarven kohdalla, sen jotenki aina niin erottaa muusta juilinnasta, mutta nyt ei ole ollut..vaikka miten asiaa miettis!!!!:P
Toivottavasti tulee pian vielä lisää plussia...!!!:)
Ja tsemppiä kaikille viikonloppuna testaaville! Uskotaan plussiin!
On mullakin siis sellasta menkkamaista jomotusta alamahalla, joten vähä on pelko, että menkat alkaa..testaan vielä uudestaan ens viikon lopulla, jos ei menkkoja ala kuulua. Jos vaan kärsivällisyys riittää sinne asti..
Nyt siis kp 28/28-30.
myös JoHanna76!!! Hienoa kuulla näitä plussauutisia!
Niistä tulee myös toive, että jospa minäkin.. :) Noh, jospa me kaikki tullaan vielä perässä! Vetäkää te plussanneet oikein kovasti meidät muut mukaan tuonne odotus-puolelle!
Fiilikset on kyllä vähän epäileväiset raskautumisen suhteen mutta kuitenkin mietin josko vasta sunnuntaina testaisin uudestaan.. Jos vain malttaisin. Toisaalta pelottaa että tulee kylmää vettä niskaan.
Ihanaa kuitenkin kun viikonloppu alkaa!
Tinttana *Keski-Suomen lumisateesta*
että millä testillä JoHanna76 testasit?
tinsku78: Saiskos udella, että milloin sulle on tehty sektio? Meinaan mullekin on tehty sektio. Se oli v.2006 lopussa. Välillä kutittaa tuohon arpeen niin mielettömästi, että tekisi mieli raapia kunnolla. Mutta jotenkin sitä en pysty raapimaan....pintahermot kun on menny rikki, niin se tuntuu jotenkin niin ihmeelliselle. En osaa sitä selittää tuon tarkemmin. Kutiaako sinun arpesi vielä? Tunsin muuten pari päivää sitten sellaisen repäisy kivun alavatsassa kun yritin sängyssä kääntyä ja repäisy tuntui tosi kovaan...mitähän se tarkoitti???!
okei....nyt lähden töihin! Moikka!
Mahtavaa! :) Annihelen@lle pahoittelut. :(
Täällä testattu taas nega. Aina noihin tulee kyllä viivanpaikka näkyviin, testiajan jälkeen, ja aavistus jotain saattaa näkyä testiajan sisällä, mut on niin aavistus et negan puolelle menee. Lienee aika tavallista et noihin liuskatesteihin tulee se viivanpaikka myöhemmin.
No, siskokin testasi näillä päivillä vielä negaa kun oli raskaana... mut kyllähän tässä alkaa usko olla lopussa. Mahaa juilii, tuhruttaa... Toissailtana tuli tosin kuvioihin uusi oire: pahoinvointi ja megatarkka hajuaisti. Liekö nekin sit pms-oireita. :-/
Groove kp 24/25-26 apeissa tunnelmissa..
MOELPA: Molemmat lapset on syntyneet sektiolla ahtaan lantion takia, kuopus syntyi -02 eli siitä on jo aikaa. Muistan myös että mulla oli tuota kutinaa yllättävän pitkään, vuosia. Nykyään kuitenkin " vain" juilii ennen menkkoja arpea ikävästi...paitsi tässä kuussa..?!:) Joo, tiiän ettei sitä voi raapia, tai voi muttei se kutinaa pois vie. Mutta kyl se sullakin varmasti vielä loppuu kun aikaa kuluu. Jos ny ei uutta sektiota ole tulossa??:P
Kiitoksia onnitteluista! Tämä jatkuva ällöolo antaa toivoa siitä, että masumatkaaja pysyisi tällä kertaa mukana. Toivotaan!!! Mä tykkään eniten Apteekin omasta testistä. Siihen ei pitäis tulla turhia viivanpaikkoja.
Koitan lähettää plussasäteitä kaikille, jotka vielä piinailevat!
Essi
Itse en testannut tänään. Tänään oli lähtenyt lämmöt alaspäin niin ajattelin että enpä viitsi sitten turhaan testiä tuhlata. Huomenna pitäis tädin vierailu olla luvassa. :( Katselin kyllä FertilityFriendin gallerioita ja on siellä plussattu, vaikka olis lämmöt käyneet välillä alhaallakin kierron lopussa. Olen kuvitellut että jos lämmöt tulee alas niin se oli sitten siinä. Nyt on kyllä jännä kun ei oo rinnat arat, eikä oo mitään menkkakouristeluja ollut. En kyllä uskalla mitään toivoa, vaikka tietenkin silti toivonkin...
-Annique, kp 29/24-29, dpo 12, yk13-
Täti porhalsi puhkuen paikalle kellon tarkasti tänä aamuna...eli nyt sitten vois nämä raskausoireet kuitenkin loppua. Toivon teille kaikille oikein miljuunasti ja tuhannesti plussia ja puhallan päällenne vauvapölyä. Minä palailen tänne sitten ehkä hieman tuonnempana!!!
minni