Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Marraskuun maitonassut vko11~~~

10.03.2008 |

Uutta pinoa!! :):):)

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ON....

Eli testasin nyt niinkuin lupasinkin ja negahan sieltä tuli! Eli kp 30/28 olis nyt, jollei täti kurvaa yhtäkkii paikalle.. Rinnat ei ole yhtään niin arat kuin eilen illalla(toista tissii ihan jomotti)..tästä päättelen, että menkat alkais varmaan jossain vaiheessa.. Blaah!!! Mä jo näin untakin että plussasin, mut ei niin ei. Nyt ei taida olla mahkui saada sitä toista viivaa tikkuun enää tälle kierrolle...

Puhaltelen plussia kaikille ++++++

- tanni -

Vierailija
2/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

negasta pahoittelut.

Testasin taas negan tänään. Huomenna vois vielä koittaa, dpo12 on ollut mun viimeinen testauspäivä. Sitten uskon, että kierto on menetetty.

Rintavarustusta kipuilee kovasti, nännit suorastaan törröttää, vihlontoja riittää, ajoittaista kuvotusta on, hajua-aisti on uskomaton... Mukava tämä Clomi+Tero-coctail. Aika lailla voisi mennä raskausoireista, vai mitä.

Onneksi se kiukkumielentila loppuu, kun clomien ottaminen loppuu. Eli alkukierrossa on vaan sitä. Hyvä etten ole ainoa, vaikken toivo kenellekään sellaista mieltä!

Olisikohan huono, jos jätän Clomit väliin yhden kierron ajan ja jatkan sitten nuo loput kaksi. Vai pitääkö neljä satsia syödä ehdottomasti yhteen putkeen? Olisi kiva testata, olenko ilman Clomeja ns. normaali.

Mites muut? Oletteko testailleet? Annique?

AnniHelen@ kp25/~28 dpo11 yk14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista, Tanni ja AnniHelen@!

Ja huhuiluja muiden suuntaan, täälläpä on ollut hiljaista tänään! Noh, eiköhän pinoa kerry kun viikko etenee.

Itse odottelen tätiä kylään. Eilen oli oikein kunnon menkkamaiset juilinnat mahassa ja tänäänkin vähän. Odotin, että täti olisi täräyttänyt kylään heti aamutuimaan mutta ei ole vielä näkynyt. Huomenna viimeistään, uskoisin. Plussaa en tälle kuulle enää usko saavani, vaikka tissit onkin tosi kipeät (piti kaivaa reilumman malliset rintsikatkin, kun ovat niin turvonneet) ja lämmöt on 37:ssa pysyneet.

Tuossa jokunen aika sitten oli puhetta taikauskosta. Itse tilasin viikonloppuna netistä satsin raskaustestejä ja laitoin vähän lasten pieniä vaatteita huutonettiin myyntiin. Ajattelin, että uhmataan nyt kohtaloa, jospa se potkisi takaisin.. :) Että jospa vaikka en tarvitsekaan niitä raskaustestejä enää tän kuun jälkeen..

Mutta huonolta näyttää.

Toivorikasta ja ennen kaikkea plussarikasta viikkoa kaikille!

Tinttana

Vierailija
4/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivät on siis 30/29.

Noista unista muuten, ennen viime viikon negan testaamista näin yöllä unta, että testasin plussan ja samana yönä että olin menossa jo testaamaan kun täti yllätti. Kai sitä henkisesti jo yön aikana valmistautuu testaamaan :)

Vierailija
5/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli täti saapui tänään. Herätti kesken päikkäreiden, pahus!

Pakkaan kimpsut ja kampsut ja lähden joulukuun tähtösiin!

Ja älkää kuule seuratko sinne :)

- tanni -

Vierailija
6/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@: Mones kierto sinulla on nyt clomien kanssa? Minäkin mietin ihan samaa, että voisiko nyt pitää yhden kierron taukoa ja jatkaa sitten nuo kaksi viimeistä kiertoa. Vai onko nyt kuitenkin parempi vaan jatkaa. Mies jo vähän ylipuhui minua jatkamaan ja sanoi, että jos menisin vaikka ovulaation aikoihin ultraan, niin tulisi selville, että onko niitä munasoluja siellä kasvamassa. Voi mun kultaa :) Itse haluaisin jo järeämmät aseet käyttöön kuin pelkät clomit!

Olisi tuolla kaapissa noita Terojakin, auttaisikohan se, jos ottaisin niitäkin samalla? Lääkärin mukaan minun ei niitä enää tarvitse kyllä jatkaa.

Niin ja aamulla testasin negan apteekin omalla. Olin jo näkevinäni siinä viivanpaikan, mutta taisi olla vaan omaa silmien kuvitelmaa.

Rizza kp 27/28-29, dpo 12, yk 22

Vierailija
7/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän antisosiaalinen oloheijastuu tänne palstallekin: eipä tule juuri kommentoitua, vaan omaanapaa tuijoteltua.

On: tästä kierrosta ristiriitaiset fiilikset onnistumis mahdollisuuksien suhteen. Oviksen bongaus epävarmaa, ohi jo kuitenkin vaikuttaa nyt olevan, tai no tämän päivän tsekkaus tekemättä. Olen jotenkin orientoitunut että en ole raskaana vaan Jorviin naisten polille mennään toukokuun alussa. Tässä kierrossa pupuiltiin kerran ja kaksi kertaa meni kotiinseminaation puollelle *blääh en tykkää* miehelle vaan on liikaa paineita seksistä kasaantunut.

Tilasin eilen r-testejä mammaksi.fi:stä ja oli siellä Lemonkidsillä ihania odotusvaatteita *huoh* joita en tosin tilannut.

T: Vacsuli kp 20/30-40, yk5

Vierailija
8/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Clomikierto mulla on menossa. Terot on pidentämässä kiertoa ja luteaalivaihetta.

Jostain luin, että Clomit voi ohentaa limakalvoa ja Terot vois auttaa siihen. Teroja en haluaisi jättää pois. Söin ensin kolme kiertoa ja kp:t oli aika lailla sen 28. Yksi kierto jäi väliin ja heti kierto lyheni monta päivää. Nyt on toinen Tero-kierto menossa, yhteensä siis viides.

Mietin sellaista, että Clomithan vissiin vaikuttaa vielä ainakin seuraavan kierron, kun on ne lopettanut. Vaikka kai se paras olis ne kaikki neljä kiertoa tosiaan syödä yhteen putkeen, mutta olis kiva jos olis yhden alkukierron välissä kivempi oma itsensä ;).

Tunnustus: Tutkin negatestiäni vielä muutaman tunnin jälkeen testin tekemisestä. Yhtä negalta näytti. Hullua, mutta näin mä aina teen *punastuu*...

Plussaonnea kaikille!

AH 25/~28 dpo11 yk14

Vierailija
9/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paljon on plussia tälle kuulle täräytellytkin mutta vieläkin mahtuis lisää..peukutukset kaikille joille se vielä on mahdollista!!:)

ON: mulla kans ihan sairaan kipeet tissit, niitä särkee ja kihelmöi ja kiristää ja turvottaa. Töissä ku näkee vauvan ni tulee just sellanen olo ku silloin kun maito nousee rintoihin ;) ja maitohan niistä tulee oikeastikkin päivittäis vähän?!(viime imettämisestä pian 6v.aikaa)

Töistä lähtiessä ei kengät mahtunu jalkaan eli turvottaa törkeesti muutenki ku tissejä..hmm!??Jos tämä nytkään ei ole raskaudesta johtuvaa ni meikäläisen PMS-oireet on kyllä triplaantunu hormoonikierukan käytön jälkeen..tai sitten se on tää ikä (2vko vajaat 30v.) Viimeeks lekuri tuumas et menkkaoireet on pahimmillaan 30-40 vuotiaana..tais täti puhua asiaa!!:)

Palaillaan taas!!!:)

tinsku kp 21/25-30

Vierailija
10/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut ihan poikki ja vatsassa tuntuu ikävältä... Eilen aloin panikoida kun menin syömään puoliraakaa kananmunaa ja sitten piti heti googletella salmonellat ja muut. Ei kai se salmonella kuitenkaan ihan joka munassa asu, joten voi ehkä rauhoittua. Puoliskolla oli vatsatauti kun viime viikolla lähdin (asutaan nyt muutaman sadan kilometrin päässä toisistamme), mutta ihme kyllä mulla ei ole ollut mitään, ainakaan vielä.

Toivottavasti en vaan tule kipeäksi, on ehkä vähän aikaista että olisi toivotummat oireet kyseesstä (kp 21/30, dpo 6). Pitäis jaksaa opiskella. On vaan tosi tylsää kun väsyttää enkä tunne tästä kaupungista oikein ketään, tulee sitten vietettyä paljon aikaa netissä.

Toivottavasti muilla on vähän pirteämmät tunnelmat:)

Vierailija
11/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tehty vähän paperitöitä illan ratoksi. Ja niin se kello vaan on jo niin paljon, että kohta sais mennä suihkuun ja sit nukkumaan, plääh, mihin se ilta katos.

Dpo 6 täällä menossa, eikä mitään tuntemuksia. En ole tilannut ees herkkiä testejäkään nyt. Taitaa olla moneen kuukauteen eka kierto, että näin on. Toki kaapissa on jokunen epäherkempi testi, yks pregentin pakkaus mm. Aattelin josko sais tällä kertaa ooteltua sinne dpo10 asti ennen ekaa testausta. Tällä hetkellä ei ainakaan yhtään polttele testata, oon niin satavarma negasta. Kai se on kamelin selkä nyt sit katkennut tai jotain. Musta alkaa tuntua jo ylipäätään ihmeeltä, että kukaan lisääntyy, ku itelle se on näemmä niin vaikeeta..

Nojoo, olotila ei oikeesti ole näin masis, miltä kuulostaa. Vaan ihan ok. Mäkin mietin, että pitäskö laittaa huutonettiin jotain esikoisen vanhoja vaatteita myyntiin. Kun sais joku ilta aikaseksi vähä katottua niitä vaatteita läpi. Ainakin nyt semmoset vaatteet ens alkuun, mistä en ite niin kauheasti ole tykänny. Vaatehuone oikeasti jo alkaa pursuta niitä lastenvaatelaatikoita.

Mutta nyt vielä pienelle iltapalalle. Mukavaa viikon jatkoa ja plussatuulia!

Ja muistakaa plussanneet ilmoittautua tuonne mun ylläpitämän listan alle, kun en mä muista kuka on plussannut ja ihan ku se plussanneiden lista pitäs olla pitempi, sen verran monta plussaa on minusta jo tullut.

Koralli kp 18/n. 26 dpo6 yk21

Vierailija
12/100 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsassa kihelmöi. Huomisaamuna olisi se hetki, jona olen päättänyt testata, jos tätiä ei näy. IIK! En taida uskaltaa. Jos vielä odottaisi. On niin kiva toiveajatella, kunnes se yksi viiva tipauttaa maan pinnalle ja lyö kylmällä rätillä naamaan:(. Apteekin raskaustesti odottaa kaapissa. Aivan kamalaa tämä jännitys.

Olo on ollut parempi ja olen kyllä tuntenut vähän menkkamaisia tuntemuksia. Tissit kyllä tosi kipeät ja valtava turvotus päällä. Olen nyt yrittänyt asennoitua siihen, että negatiivinen tulos tupsahtaa. Mutta on se aika vaikeata. Itken muten ihan hassusti yht´äkkiä. Kesken jonkun ohjelman meikä poraa ja nauraa samalla itkun lomassa omalle huvittavuudelle:/. Mies taas illalla tuumasikin, että taidat olla pieniin päin:).

viidenmutsi yk3 kp 29/21-31, ovisplussa kp10

Vierailija
13/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenmutsi: Tulehan pian kertomaan mitä testissä näkyi!! =)

ON: Nyt menossa kp21. Ei ole mitään tuntemuksia. Toisaalta mä olen unohtanut aina välillä missä päivässä mennään. Jotenkin mä en usko että' tässä kierrossa raskaaksi tulisin. En tiiä, tulee jos tulee. Vielä ei jännitä yhtään...raskaustestejäkään ei ole kotona. Enkä niitä aio ostaa vielä. Jos menkkoja ei tule viikon päästä, niin sitten ostan testin.

kp21/27 yk2

Vierailija
14/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kerrohan pian, peukutukset ja jänskätykset sun puolesta!!!!:)

Tällä hetkellä tuntuu olevan yleisesti hiukka väsähtänyt fiilis, sillai että tosi moni miettii et antaisko koko touhun olla ja pupuilut tuntuu työläiltä..no, jospa se pieni luovutus tois sitten toivottua tulosta!!!Plussasadetta odottaen.

Itellä tissikipu jatkuu..joka nyt ei kerro mitään koska niin on nykyään aina ennen menkkojakin. Eilinen tilanne kun kengät ei mahtunu jalkaan työpäivän jälkeen on täysin uutta kylläkin.

Viikonloppuna tuli valkkaria tosi reilusti, lorahtelemalla, mutta nyt ei juurikaan mitään..toisin sanoen ei juurikaan mitään uutta maanpäällä..odottaa voi sekä menkkoja että plussaa. Pupuilut osu kyllä nappiin oviksen kanssa.

tinsku kp 22/25-30

Vierailija
15/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis taas sitä tipahdettiin korkealta ja kovaa! Miten on mahdollista, että kroppa viestittää niin vahvoja raskausoireita, ja kuitenkaan et ole raskaana? Ihmiset sanoo, että se on psyykkistä, mutta mulla on ollu ihan fyysisiä kyllä oireet. Kovaa pahoinvointia, tissit kipeänä, turvotusta, mielialamuutoksia, ruokahalumuutoksia. Varsinkin tuo pahoinvointi, ei se voi mitenkään olla pään sisältä johtuvaa.

OLEN NIIIIIN PETTYNYT JA VIHAINEN!!! Vihainen itselleni ja kropalleni. Päätin ensin, että yritys jäi tähän. En jaksa. Tämä on niin stressaavaa ja aina tiput vain alas. Haluan vauvaa niin kovin...nyyh... Jos kuitenkaan ei ehkäisyä hommaisi, kun vauvatarve on niin valtava. Mutta, jos osaisi suhtautua tähän rennommin? Olisi vaan ilman ehkäisyä, mutta ei erityisesti yrittäisi? Onnistuisikohan se? Aika vaikeaa.

Onko mahdollista(ja normaalia), että noin viikko oviksen jälkeen alkava vahva rauskaustuntemusarsenaali iskisi joka kierto päälle? Voiko se viestittää, että jotain vialla? Kokemuksia kaipailisin.

Onnea teille muille, taidan siirtyä joukuisiin, tai sitten en...

Menkkoja odotellessa

viidenmutsi kp 30/21-31, ovisplussa kp10

Vierailija
16/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähän ny vielä karkaa joulukuisiin, vielä on mahkuja ku ei ole menkkoja!!!;)

Ite uskon tuohon rennompaan asenteeseen tässäkin asiassa. Oireet todellakin voivat olla psyykkistä vaik ilmenevätkin fyysisesti...:(

..ihminen ku on monimutkainen " komleksi"

Se miten tuo rentous onnistuu, onkin sit tosiaan oma juttunsa mut ehkäpä me kaikki voitas tukea toisiamme ottamaan rennommin eikästä aina jännäämään ja testaileen..:) Miehethän tod.näk. toimisivat sillä tavalla et testaisivat vasta sit ku menkat on kunnolla myöhässä.!!:) ..miehethän luonnollisesti ovat rennompia meihin naisiin verrattuna. Mut sit voi tietty miettiä mikä on tän palstailun idea jos ei jännäillä ja testailla niitä haamuja ja negojakin...

No kaikesta huolimatta RENNON LETKEÄTÄ tiistaipäivän jatkoo kaikille!!!:)))

17/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmin paikka viidenmutsi...mä niin jänskäsin myös sun puolesta...mut uskoisin et eiköhän se plussa viel sullekin tipahda...älä heitä kirvestä kaivoon. :) Otetaan rennosti niin kyl se siitä..elämä vaan aina välillä koettelee meitä..höpsöjä :D

Itsellä tosiaan ei viel mitään varsinaista yritystä ole ollut mut ehkäisy kuitenkin jätetty pois ja heti minusta tuntuu " kummalta" ..ihan kuin olisin raskaana tai sit mä vaan tosiaan kuvittelen..että kerrasta tärppäis ja ajankohtakaan ei tainnut olla otollisin..aika epätodennäköistä..mut katsotaan mitä tuleman pitää..

Tiistain jatkoja...

-johpa-

Vierailija
18/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negoista ja tädeistä kaikille jotka ovat niitä kohdanneet! En ymmärrä tämän maailman epäoikeudenmukaisuutta, kun " vahinkoja" sattuu niille jotka eivät halua lasta ja sitten ne jotka niin hartaasti kuukaudesta toiseen toivovat saavansa oman nyytin, eivät onnistu. Ei mene mun jakeluun. :(

).( Täällä elellään vaihteeksi kovin ristiriitaisissa fiiliksissä. Toisaalta ei ole pienintäkään uskoa tärppiin, mutta silti tulee mietittyä että mitäs jos sittenkin. Nyt menossa kp 26/24-29. Tästä on tulossa oviksen ajankohdasta päätellen 29 päivän kierto, elikkä tädin arvioitu saapumisaika olisi lauantai. Lämmöt on eläneet tässä kierrossa aivan omaa elämäänsä. FF silti väittää uskollisesti että olen ovuloinut kaikesta huolimatta: http://www.fertilityfriend.com/home/1c6741 Pitäisiköhän sitä lauantaiaamuna tuhlata yksi testi, kun niitä on tullut hankittua. Riippuu tietty jatkavatko lämmöt kulkuaan ylöspäin vai suuntaavatko alas.

Tsemppiä kaikille piinailijoille! Kunpa aika kuluisi nopeasti ja se kirottu täti tajuaisi pysyä poissa!

-Annique-

Vierailija
19/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä se on mahdollista. Mullakin ollut selviä raskasu oireita tosi monessa kierrossa, varsinkin kun kuume ollut tosi kova. Veikkaan että psyykkasin itselleni oireet kun niin kovasti tahdoin olla raskaan.

Jaksuja

T:Vacsuli kp 21/30-40, yk5

Vierailija
20/100 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti oli nyt pakko tulla kommentoimaan viidenmutsin tilannetta. Itse olen tämän kierron lähinnä taustallut, jotta saisi tämän kuumeilun pidettyä jotenkin aisoissa. Viidenmutsin tilannetta olen kuitenkin jännännyt kun oireet on ollut niin vahvat. Ymmärrän siis että todellakin putosit kovaa ja korkealta!

Viidenmutsi: Uskon, että et ole kuvitellut oireita. Ymmärtääkseni keltarauhashormoni voi aiheuttaa samanlaisia oireita kuin raskausoireet. Itselläni ainakin on joissain kierroissa selkeää pahoinvointia oviksen jälkeen, ilman raskautta. Tuota pahoinvointia oviksen jälkeen mulla oli jo ennenkuin yritettiin raskautta, joten en millään ole sitä psyykkaamalla itselleni aiheuttanut. Jäin kuitenkin vielä miettimään, että oletko aivan varma oviksen ajankohdasta? Yleensähän menkkojen pitäisi alkaa 10-16 päivän päästä ovulaatiosta, eli sinun tapauksessa viimeistään kp 26. Ja jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin mahdollinen stressi ym. voi pidentää kiertoa siten että ovulaatio tapahtuu myöhemmin, mutta että tuo luteealivaihe olisi aina tuo vakio. Korjatkaa jos olen luuloineni väärässä. Toivottavasti sinun tapauksessasi olisi kyse siis myöhemmin tapahtuneesta ovulaatiosta ja plussan vielä saisit. Ja jos et tähän kiertoon, niin seuraavaan sitten!

Ja kaikille lopuille listalaisille toivon myös kovasti plussia tähän kiertoon!

ON: Ei ole paljon kerrottavaa. Ovis ohitettu, mutta vielä sen verran vähän päiviä ettei vielä kannata piinaillakaan. Ajoitukset osui kyllä nappiin, joten toiveita on.

anna061 kp kp26 dpo 5