Lue keskustelun säännöt.
Näkijä, kerroit minulle, että tulen raskaaksi vuoden alussa!
15.03.2008 |
Mutta en ole vieläkään tullut, ja kuukautiseni alkoivat taas eilen. Jos paikalla on näkijä tai ennustaja, voitko kertoa, mitä tällä rintamalla tapahtuu ja koska?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tutkimuksiin.