Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä jumalauta vaivaa turun poliisia??? Mitä mun pitäis tehdä??

Vierailija
06.03.2008 |

Pojalleni tulee koko ajan häirikkö soittoa.. haukutaan homoksi, haistatellaan, minua haukutaan läskiperse lesboksi. Poika joka näitä lähettää on 8- vuotias!!

Tämä poika on toistuvasti käynyt poikani kimppuun fyysisesti ja haukkunut useasti!! Olen ottanut yhteyttä kouluun.. siellä tämä kiusaus saatiin kuriin mutta jatkuu kotipihallamme!!

Olen soittanut n. kuukausi sitten korttelipoliisille, sieltä luvattiin ottaa yhteyttä.. mitään ei ole kuulunut!!

Nyt on ollut vähän rauhallisempi kausi joten en ole soittanut uudestaan!

Tänään taas " ratsasin" poikani puhelimen ja huomasin että näitä viestejä on tullut pitkin viikkoa.. Poikani ei ole vastannut näihin viesteihin.. (pystyn netistä seuraamaan)

Olen laittanut pojan äidille viestiä, hän ei vastaa puheluihin tai viesteihin.. kun olen pihalla nähnyt sanoo että juttelee poikansa kanssa mutta mitään ei tapahdu!

Tänään soitin taas poliisille (viestejä tullut n. 20 kpl ja soittoja koko ajan) Nainen yhdisteli viisi kertaa paikasta toiseen ja loppujen lopuksi sain numeron mihin soittaa.. JA SIELTÄ EI VASTATA!!

Huomenna joudun taas töihin ja pelottaa kun poika joutuu olemaan koulun jälkeen yksin.. MITÄ mä teen??

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meidän pojalle tuli häirikkö tekstari. Otettiin selvää pojan vanhemmista laitettiin sinne t-viestiä että tarkastaa mitä t-viestiä poikanne on puhelimestaan lähettänyt. Vanhemmat olivat viisaita ja puuttuivat heti asiaan. Kohta poikamme puhelin soi ja tuli anteeksi pyyntö. Homma loppui siihen.

Vierailija
42/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo että se ei kauan salassa pysy mutta kokeillaan.. en minä joka kuukausi siihen ala mutta nyt ainakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: koita jaksaa tehdä asialle jotain ja tee se välittömästi. Älä jää odottamaan ensi viikkoa tai sitä sopivamaa hetkeä, ei niitä tule.

Hyvää viikonlopun alkua kuitenkin

Poistun.

Vierailija
44/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä otetaan aina mukaan asiaa selvittelemään kun alaikäisestä on kysymys. Siis poliisi ja sosiaalityöntekijä toimivat yhteistyössä.

Vierailija
45/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteen selvittämiseen! olet tehnyt nyt kaiken oikein ja hyvä, että koulussa ovat saaneet asiaan puututtua!

mitä, jos pitäisi sille pojalle todella tiukan puhuttelun?

Vierailija
46/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä paljon kokemusta häirikö soitoista tai soitteliasta. mikään ei auta... sinun pitää tehdä HETI rikosilmoitus että on näyttöä myöhemmin. poliisit ei voi mitään jos se jatkaa soittelua, mutta meillä on on sitten maallisia konsteja vaikka millä mitalla, että sen saa kuriin.

meille soitteli yks nekru noin 3 vuotta joka yö. paras yö oli 99 vastaamatonta puhelua kun puhelin oli äänettömällä.

pakko olla puhelin päällä työn puolesta.

numeron vaihto ei autanut, eikä salaaminen. mutta nyt on lopettanut toistaiseksi...

niin kokeilkaa laittaa soiton siirto sen mutsin kännykkään, kun se poika soittaa niin menee sen mutsille...hyvä ja aika toimiva jos paljon häirikkö soittoja öiseen aikaan.

ja viestit voit samantien laittaa mutsille kans menemään.

(et ole yhtään sen rikollisempi kuin se toinen.)

ähestymiskielto hyvä, mutta lähes mahdoton saada.

ja muitakin olisi mutta ei jaksa nyt kirjoitella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan