Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä jumalauta vaivaa turun poliisia??? Mitä mun pitäis tehdä??

Vierailija
06.03.2008 |

Pojalleni tulee koko ajan häirikkö soittoa.. haukutaan homoksi, haistatellaan, minua haukutaan läskiperse lesboksi. Poika joka näitä lähettää on 8- vuotias!!

Tämä poika on toistuvasti käynyt poikani kimppuun fyysisesti ja haukkunut useasti!! Olen ottanut yhteyttä kouluun.. siellä tämä kiusaus saatiin kuriin mutta jatkuu kotipihallamme!!

Olen soittanut n. kuukausi sitten korttelipoliisille, sieltä luvattiin ottaa yhteyttä.. mitään ei ole kuulunut!!

Nyt on ollut vähän rauhallisempi kausi joten en ole soittanut uudestaan!

Tänään taas " ratsasin" poikani puhelimen ja huomasin että näitä viestejä on tullut pitkin viikkoa.. Poikani ei ole vastannut näihin viesteihin.. (pystyn netistä seuraamaan)

Olen laittanut pojan äidille viestiä, hän ei vastaa puheluihin tai viesteihin.. kun olen pihalla nähnyt sanoo että juttelee poikansa kanssa mutta mitään ei tapahdu!

Tänään soitin taas poliisille (viestejä tullut n. 20 kpl ja soittoja koko ajan) Nainen yhdisteli viisi kertaa paikasta toiseen ja loppujen lopuksi sain numeron mihin soittaa.. JA SIELTÄ EI VASTATA!!

Huomenna joudun taas töihin ja pelottaa kun poika joutuu olemaan koulun jälkeen yksin.. MITÄ mä teen??

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimistosta annettiin tuo korttelipoliisin numero!

ap

Vierailija
2/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poikasi ei kauheasti pelkää tuota toista poikaa.

Oletko puhunut koulussa asiasta? Opettajan, rehtorin tms. kanssa? Entä sen viestejä lähettävän pojan kanssa?

Säilyttäkää ne viestit myöhempää varten. Muista kuitenkin myös, että se toinenkin poika on ihan pieni lapsi, ratkaisu toivottavasti löytyy esim. koulun kautta, eikä poliisia välttämättä tarvitse. Toinen mahdollinen paikka voisi olla lastensuojelu, soitat sinne, ja kerrot häiriökäyttäytymisestä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en siis ehtinyt näkemään tuota ylläolevaa vastaustasi.

Siltikin, itse varmaan yrittäisin lastensuojelun kautta jatkaa. Ja asia etenee parhaiten, kun pysyt rauhallisena ja asiallisena, muutoin asia saattaa kääntyä nurinpäin ja se ei ole kenenkään etu. Lastensuojelun pitäisi kiinnostua mielestäni, minusta tuollainen käytös viittaa siihen, ettei sen toisen pojan kotona kaikki ehkä ole ihan hyvin.

Vierailija
4/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häiriköinnin on loputtava.

Vierailija
5/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita kirjettä, pidä yhteydenpito asiallisena, ja mieluummin tosiaan niin, että läsnä on myös joku ulkopuolinen (esim. sosiaalityöntekijä, tai vaikka poliisi)

Vierailija
6/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käy itse (tai mieluummin joku miespuolinen) sanomassa sille pojalle, että jos ei häiriköinti lopu, niin sillä on isot seuraukset.

Vierailija
7/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin on maailman hyödyttömin asioimisväline

Vierailija
8/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus myös lastensuojeluviranomaisille, vanhemilla ei ole kyllä kotona pallo hallussa, mikäli eivät saa lastaan lopettamaan häiriköintiä.

Väsää asiallinen kirjoitus sanomalehteen yleisönosastopalstalle, tai vinkkaa Iltasanomiin tai Iltalehteen.

Vierailija
9/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten netissä pystyy seuraamaan lähetettyjä viestejä? Ap sanoi, että näkee netistä, ettei oma lapsi ole vastannut viesteihin...

Vierailija
10/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoa, niin ottaisin varmaan yhteyttä kouluun, vai onko samassa koulussa ? Minkä ikäinen sun lapsi on ? Koulukurattorikin pystyy selvittelemään lasten juttuja aika hyvin. Ihan viimenen keino on varmaan se poliisi.

Vierailija
11/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempineen koululle keskustelemaan asiasta tai sitten jonkun sosiaalityöntekijän luo. Joku tolkku tuohon on nyt saatava.

Vierailija
12/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin äidille viestiä että otan yhteyttä poliisiin jos tämä ei lopu. Kävin oven takana. Ei avata ovea (valot ovat päällä) ja luulen että äiti on kyllä kotona.

Olen äidin kanssa " hyvissä väleissä" moikataan ja juttelen hänelle ja olen monesti kertonut että hänen poikansa kiusaa mutta äiti on sanonut että hän puhuu poikansa kanssa. Tiedän että äiti on varmaan myös väsynyt tähän villiin poikaansa, joten en " uskalla" olla kovin ilkeä.

Olen näyttänyt aikaisempia " homo-viestejä" äidille hän toteaa että sellaisia pojat ovat!!

Lisää viestejä on tullut taas mm. Ime X:n munaa jne.. Tämä asia ei kuulemma kuulu koululle kun ei tapahdu koulussa. Sosiaalitoimistosta annettiin tosiaan neuvo soittaa korttelipoliisille ja sain myös sieltä vähän sellaisen käsityksen että " pojat ovat poikia"

Poikani tosissaan pelkää näitä poikia.. Ja kyllähän meidänkin poika takasin sanoo välillä ja varmasti huutelee mutta kun sanoo takaisin niin turpaan tulee aina..'

Mua tosissaan pelottaa huominen töihin meno!

ap

Vierailija
13/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksi karkuun ja hetken päästä tuli viesti: Mitä välii vittu, vitun homo oot!

Vierailija
14/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli vastaavaa viime kesänä ja kyllä pidin sellasen puhuttelun ja jos olis jatkanut, ni kännykkä olis lähteny pois. Sulla on vaikee tilanne, kun tuntuu ettei kukaan puutu asiaan. Onko ne samassa koulussa ?

Vierailija
15/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa.

Vierailija
16/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnettäköön että olen itse hiukan ujo ja minun vaikea sanoa pahasti kenellekkään! Mielestäni olen kuitenkin tehnyt voitavani. Minusta ei ole huutamalla saamaan järkeä kenenkään kaaliin..

Haluaisin että esim korttelipoliisi auttaisi tässä asiassa kun sosiaalitoimistosta näin kehoitettiin tekemään!!

ap

Vierailija
17/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa hyökkääkö äiti päällesi, jos teet hänestä rikosilmoituksen tai vinkkaat korttelipoliisille? Hän repii silmät päästäsi! Kirjoita, jos et sanotuksi saa, siten hänkään ei voi väittää ettei ole tajunnut ongelmien syvyyttä ym.

Vierailija
18/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tämä asia on sinulle iso ja ajankohtainen.

Menette sinne kotiin oven taakse ja äidin läsnäollessa sanot sanottavasi. Ei poliisi ole sitä varten ja pojankloppien pilareita lähdetään naamatusten setvimään.

tai VAIHDA PUHELINLIITTYMÄ!

Tuskin lesboksi haukkumisesta mitä muuta konkreettista vaaraa on?

Vierailija
19/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuskimaan ja huutamaan en ala!! Tämä äiti tietää näistä viesteistä ja hän tietää että poika on käynyt minun poikani kimppuun!!

En tiedä onko hän kotona puhunut asiasta mutta ei ainakaan tehoa!! Olen kertonut useasti että " taas tänään tuli viestiä tyyliin ime munaa"

Viestillä olen kertonut joka ainoan kerran koska aina ei avata ovea. Sisälle en voi mennä koska olen allerginen kissoille!

Meille hän ei tule vaikka pyytäisin

ap

Vierailija:

Arvaapa hyökkääkö äiti päällesi, jos teet hänestä rikosilmoituksen tai vinkkaat korttelipoliisille? Hän repii silmät päästäsi! Kirjoita, jos et sanotuksi saa, siten hänkään ei voi väittää ettei ole tajunnut ongelmien syvyyttä ym.

Vierailija
20/46 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt oven takana, äiti tietää asiasta!!

Pojalla on " kytky" liittymä jota ei niin vain vaihdella ja kyllä ne sen aina selville saa jonkin ajan kuluttua!!!

Kyllä minun poikani kärsii jatkuvasta homottelusta ja päälle käymisestä!!

Käyttäydyt juuri niinkuin tämä äiti, ei kai sitä nyt sellainen satu..jne

Vierailija:

vaikka tämä asia on sinulle iso ja ajankohtainen.

Menette sinne kotiin oven taakse ja äidin läsnäollessa sanot sanottavasi. Ei poliisi ole sitä varten ja pojankloppien pilareita lähdetään naamatusten setvimään.

tai VAIHDA PUHELINLIITTYMÄ!

Tuskin lesboksi haukkumisesta mitä muuta konkreettista vaaraa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän