Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ja sen nykyinen

Vierailija
04.08.2014 |

Olen ihan murtunut. Meillä on exän kanssa pitkä historia takana. Ollaan oltu kavereita monta vuotta eron jälkeen. Ollaan jaettu ilot ja surut ja hän on yksi parhaista ystävistäni. Nyt hänellä on kuitenkin uusi ja niin minullakin. Me olemme oman mieheni kanssa kihloissa ja meillä on pieni lapsi. Tämä exän nykyinen kuitenkin vihaa minua. Ei halua tavata vaikka olen yrittänyt, että hän näkisi että en ikinä missään tapauksessa haluaisi tulla heidän väliinsä vaan oikeasti tämä ex on minulle erittäin tärkeä ystävä. Hän haukkuu minua ja tuntuu vihaavan ihan tosissaan. Nyt vuoden seurustelun jälkeen hän pyysi ex miestäni tekemään valinnan. Joko minä tai hän. Exäni soitti tästä itku kurkussa. Olen murtunut... Mikä siinä voi olla niin hankalaa? Asumme myös yli 400 km päässä toisistamme. En ole millään tavalla uhka. En ymmärrä.

Kommentit (203)

Vierailija
101/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:35"]Eläin on aina lauman jäsen ja siitä pidetään huolta, mutta eläin on eläin, ei siitä muuksi muutu. Täällä on taas hieman koirahulluuteen hurahtaneita, jotka eivät näe metsää puilta. Koiraa tapaamaan exän luo. Mä en taida uskoa, että joku mies voi olla tosiaan noin.. God Lord!

[/quote]

Joo mun kaksi kaveria kun erosi toisistaan, exä mies tuli aina tapaamaan kaverille jäänyttä koiraa...ja harrastamaan seksiä....vaikka oli jo uusi naisystävä jonka kanssa nyt ne lapsetkin. Sitä kesti ainakin pari vuotta. Itsekin sekstasin exäni kanssa aina uusien suhteiden välillä. Kyllä se vaan on niin, että useimmiten se exä on fuckbuddy. Piste.

Vierailija
102/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:36"]

En tajuu näitä kommentteja joissa toistellaan et "en vois koskaan antaa anteeks jos mun mies puhuis meidän ongelmista exälleen". Oon aivan täysin eri mieltä! Oon ite saanut parasta tukea nykyiseen suhteeseen exältä, se ku tietää millasta on seurustella mun kanssa eikä pelkää sanoa rehellisesti jos vika onkin vaikka mussa. Kyl ne teidän miehet puhuu teistä selän takana ihan kelle vaan haluavat jos niinkseen tulee, siihen ette voi KOSKAAN vaikuttaa ilman että ootte kontrollifriikkejä joista sietääkin puhua paskaa selän takana!!!!

[/quote]

Minun mieheni saa puhua kenelle hyvänsä, mutta koen sen pettämisenä, jos puhuu meidän suhteen intiimejä asioita naiselle, jota en tunne, esimerkiksi siis hänen eksälleen. Silloin hän paljastaa minulle ventovieraalle ihmiselle minusta asioita, joita ITSE en ole päättänyt jakaa kyseisen henkilön kanssa, lisäksi hän antaa samalla tälle naiselle aseita, joilla iskeä kiilaa meidän väliin. 

Ihan vapaasti voit olla eri mieltä, mutta kannattaa miettiä vähän pidemmälle asioita ja yrittää myös ymmärtää toisten mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:50"]

Omassa ystäväpiirissäni on normaalimpaa olla hyvissä väleissä exien ja heidän uusien kumppaneidensa kanssa, kuin pelata näitä kummallisia ihmissuhdepelejä. En jotenkin ymmärrä tätä ketjua ollenkaan!

Itselläni on parikin eksää kaverina. Emme todellakaan ole yhteyksissä päivittäin tai "roiku" toisissamme, mutta yhteisen historian vuoksi olemme toisillemme rakkaita ystäviä. Voin sanoa miehellenikin että eksä on minulle rakas ja harmittaa jos ulkomailla asumisen tms vuoksi emme näe toisiamme. Miestäni tämä ei haittaa, koska hänelläkin on rakkaita naispuolisia ystäviä. 

Mieheni luottaa minuun ja minä häneen, eikä kummallakaan ole tarvetta rajoittaa muita suhteita tämän vuoksi. Olemme yhdessä siksi että haluamme, emmekä siksi ettemme tapaa muita vastakkaisen sukupuolen edustajia ikinä missään. Suhteemme on kuitenkin perinteinen yksiavioinen liitto.

[/quote]  Minäkin luen tätä ketjua silmät ymmyrkäisinä. Herranen aika, eihän exäni olisi exiä, jos vielä olisimme rakastaneet toisia. Olen tottunut siihen, että tuttuni ovat aikuisia ja exien kanssa ollaan hyvissä väleissä. Säälittäisi sellainen nainen, joka hulluna vahtisi miestään ja kyttäisi sitä, kenen kanssa se on tekemisissä. Ei sellainen suhde tule toimimaan. Ketään ei voi sitoa. Suhde perustuu vapaaehtoisuuteen.

En todellakaan haluaisi elää suhteessa, missä mies pitää sitoa sängynjalkaan kiinni, jotta se olisi uskollinen. Moni nainen näkyy ajattelevan, että heidän miehensä pippeli livahtaa heti exän ja kaikkien muidenkin naisten housuihin, jos he selkänsä kääntävät ja raivottarina sitten draamattarina käskevät miehen valitsemaan.

No miehet tekevät sen jälkeen niin, että salaa pitävät yhteyttä naispuolisiin ystäviin ja mustasukkaiset uudet tyttöystävät hymistelevät tyytyväisinä, kuinka pystyvät kyykyttämään miestä.

Ei jaksaisi tuollaisia suhdesotkuja. Lapsellista hiekkalaatikkomeininkiä

Vierailija
104/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:47"]

Ihan turha täällä on yrittää puolustella omaa näkökantaansa. AV-tanttojen mielestä ainoa oikea kanta on se, että ex-miestä ei saa edes tervehtiä, sillä ex-nainen on auttamattomasti ylimielinen lumppu, joka ei voi vilpittömästi toivoa miehelle onnea uuteen suhteeseen, vaan haluaa ängetä kahvipöytään joka keskiviikko vittuillakseen nyksälle ja osoittaakseen paremmuutensa ja sen, että voi käyttää eksäänsä marionettinaan. Ja luonnollisesti vikittelee eksäänsä jatkuvasti -mieluiten nyksän silmien edessä- ja haluaa luonnollisestikin päästä sänkyyn verestämään muistoja.

Löysätkää sitä nutturaanne mammat, ja hankkikaa terve itsetunto.

[/quote]  Juuri näin. Onhan naurettavaa, että miehen pitää jättää kaikki entinen aaveemamman takia. Yleensä exien kanssa on yhteiset kaveritkin. Johan sille nauraa kaikki, jos mies joutuu jokaiselle sanomaan, että minun on pantava välit poikki entiseen kaveriporukkaan, kun nyxäni on niin mustasukkainen, etten saa olla tekemisissä, kun te tunnette minun exän.

Vierailija
105/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:50"]

Kuultaa läpi joistakin kommenteista, että ihmiset kuvittelevat omistavansa puolisonsa. Tiedättehän että pyytää saa, mutta jos toinen ei haluaisi asiaa tehdä/muuttua, on kumppani hyväksyttävä sellaisena kuin hän on. Hän on oma yksilönsä, erillinen ihminen, ei kenenkään omaisuutta tai määräysvallan alla.

Uhkailu ja vaatimusten asettaminen eivät kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten parisuhteeseen. Ihminen ei ole omistettavissa, ette te eikä kumppaninne. Uskomatonta miten joillekin asia ei näytä olevan alkuunkaan selviö.

[/quote]

Ei ketään voikaan omistaa, mutta puolison tulisi aina olla prioriteettilistan top 3:ssa ja mielestäni exien ei enää siinä listassa pitäisi olla lähelläkään top 3:sta. Lisäksi parisuhteessa tulisi kuulla omaa rakastaan ja jos jokin aiheuttaa rakkaalle mielipahaa, niin miksi siitä pitää pitää ehdoin tahdoin kiinni? 

Ei toiselta voi vaatia, että katkaise välit exään, mutta ei se toinenkaan voi vaatia toista hautaamaan tunteitaan ja elämään kuin ei mitään olisikaan, jos exän kanssa ystävyys häiritsee. 

Ihmettelen tätä ystävät tulevat ennen puolisoja asennetta mikä täällä av:lla välillä nostaa päätään. Kyllä parisuhteen, perheen ja puolison tulee olla se tärkeämpi juttu ja jos näin ei ole, niin silloin on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
106/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:31"]

Kuultaa läpi joistakin kommenteista, että ihmiset kuvittelevat omistavansa puolisonsa. Tiedättehän että pyytää saa, mutta jos toinen ei haluaisi asiaa tehdä/muuttua, on kumppani hyväksyttävä sellaisena kuin hän on. Hän on oma yksilönsä, erillinen ihminen, ei kenenkään omaisuutta tai määräysvallan alla.

Uhkailu ja vaatimusten asettaminen eivät kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten parisuhteeseen. Ihminen ei ole omistettavissa, ette te eikä kumppaninne. Uskomatonta miten joillekin asia ei näytä olevan alkuunkaan selviö.

[/quote]

Ei ketään voikaan omistaa, mutta puolison tulisi aina olla prioriteettilistan top 3:ssa ja mielestäni exien ei enää siinä listassa pitäisi olla lähelläkään top 3:sta. Lisäksi parisuhteessa tulisi kuulla omaa rakastaan ja jos jokin aiheuttaa rakkaalle mielipahaa, niin miksi siitä pitää pitää ehdoin tahdoin kiinni? 

Ei toiselta voi vaatia, että katkaise välit exään, mutta ei se toinenkaan voi vaatia toista hautaamaan tunteitaan ja elämään kuin ei mitään olisikaan, jos exän kanssa ystävyys häiritsee. 

Ihmettelen tätä ystävät tulevat ennen puolisoja asennetta mikä täällä av:lla välillä nostaa päätään. Kyllä parisuhteen, perheen ja puolison tulee olla se tärkeämpi juttu ja jos näin ei ole, niin silloin on väärän ihmisen kanssa parisuhteessa.

[/quote]  Vaaditte miestä hyppäämään pillinne mukaan, ettei teille vain tule paha mieli. Rakennatte kilometrin korkuisen aidan miehen ympärille, ettei se vain näe ketään naisia ja riistäydy holtittomasti himojensa valtaan ja mene panemaan kaikkia naisia :)

Tuollaiset suhteet eivät kestä pidemmän päälle.Kukaan ei jaksa elää vankilassa. Olisi todella ahdistavaa elää ihmisen kanssa, joka kuulustelisi kotona, kyttäisi sosiaalisen median ja puhelimet, etten vain ole kenenkään miehen kanssa tekemisissä, koska puolisolla olisi oletusarvo, että olen niin epäluotettava, että syöksyn heti naimaan exieni ja muiden kanssa, kun vain silmä välttää.

Jos minuun ei tuon enempää luotettaisi, sairaalloisen mustasukkainen puoliso saisi jäädä.

Herranen aika, ne teidän miehethän saattaa nähdä naisia vaikka töissä ja kadulla. Epäilettekö te niiden heti nussivan jokaista naista, jonka tapaavat.

Naurettavaa pelleilyä :D

Vierailija
107/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:15"]

Otetaanpa esimerkki. Jos minä olen vakavassa suhteessa miehen kanssa vaikkapa 3 vuotta ja eroamme ystävinä. Ajattelen tätä miestä täysin eri tavalla kuin sellaista miestä jonka kanssa olen ollut vain ystävä. Suhde on syvempi ja intiimimpi. esim. minusta ei luultavasti tuntuisi vaivautuneelta riisuutua tämän miehen edessä koska hän on nähnyt sen niin monta kertaa, mutta puhtaasti ystävän edessä se tuntuisi kiusalliselta. Kuitenkin tällaisessa tilanteessa uuden mieheni mielestä se ei välttämättä olisi ok vaikka minusta siltä tuntuisikin.

[/quote]

Tästä juuri on kyse. Minusta olisi ihan helkkarin noloa ja vaivaannuttavaa koikkelehtia alasti exän edessä. Minusta ei yhtään tuntuisi, että se on ok! Semmoinen käytös jäi siihen aikaan, kun me olimme pari. Nyt olemme kuin ketkä tahansa ystävät, ja meidän piirissä ystävyyssuhteita hoidetaan vaatteet päällä.

Ajatus taas tuosta himoitsemisesta = jos on kerran himoinnut, himoitsee aina, täytyy kyllä olla ahdistava, jos sellainen ajatus ahdistaa. Voin nimittäin paljastaa, että ne teidän miehenne, ainakin omien puheidensa mukaan, himoitsevat vähän ketä sattuu milloin sattuu tai ainakin mielessä käy, että tota vois panna tai millaistahan tota ois panna. Siitä on pitkä tekoihin, suurimmalla osasta miehiä. Mutta se, että ex välttämättä olisi se himottavin tai se, kenen panemista eniten mietitään, tuntuu minusta epäuskottavalta. Ihan sen vuoksi, että sitä on pantu jo, ei ole kiinnostavaa eikä uutta eikä jännittävää. Se on nähty alasti jo.

Teidän ihanuuttanne tai kamaluuttanne miehet tilittävät ainakin firman bileissä muutaman otettuaan myös sinne sun tänne, ex ei siinäkään kohtaa yleensä ole paras kohde. Se ei jaksa kuunnella miehen länkytystä etenkään tilanteessa, jonka itsekin on joutunut kokemaan, joten yleensä exien kanssa on ihan eri puheenaiheet kuin teidän suhde. Yhteiset kaverit, yhteiset harrastukset, tulevat matkat, niin, kaikki semmoinen, mistä muidenkin ystävien kanssa puhutaan.

Vierailija
108/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:31"]

[/quote]

[/quote]  Vaaditte miestä hyppäämään pillinne mukaan, ettei teille vain tule paha mieli. Rakennatte kilometrin korkuisen aidan miehen ympärille, ettei se vain näe ketään naisia ja riistäydy holtittomasti himojensa valtaan ja mene panemaan kaikkia naisia :)

Tuollaiset suhteet eivät kestä pidemmän päälle.Kukaan ei jaksa elää vankilassa. Olisi todella ahdistavaa elää ihmisen kanssa, joka kuulustelisi kotona, kyttäisi sosiaalisen median ja puhelimet, etten vain ole kenenkään miehen kanssa tekemisissä, koska puolisolla olisi oletusarvo, että olen niin epäluotettava, että syöksyn heti naimaan exieni ja muiden kanssa, kun vain silmä välttää.

Jos minuun ei tuon enempää luotettaisi, sairaalloisen mustasukkainen puoliso saisi jäädä.

Herranen aika, ne teidän miehethän saattaa nähdä naisia vaikka töissä ja kadulla. Epäilettekö te niiden heti nussivan jokaista naista, jonka tapaavat.

Naurettavaa pelleilyä :D

[/quote]

Tässä ei edelleenkään ole kyse random naisista kadulla tai baarissa tai ystävistä jotka ovat naisia vaan existä, joiden kanssa on ollut se intiimi suhde.

Minä en kahlitse miestäni mihinkään, hän saa mennä ja tulla kuin haluaa, mutta yhdessä olemme sopineet, että exät ovat exiä ja pysyvät exinä. Tämä meille molemmille ok, eikä kummallekaan tämä ole ollut ongelma. Mutta sanonpa vaan, että parisuhteessa, jossa toinen haluaa olla vielä yhteydessä exäänsä ja toista se loukkaa, on tehtävä kompromisseja. Ei luulisi olevan vaikea päätös: Nainen/mies, jota rakastat vai nainen/mies, jota olet joskus rakastanut. Jos toinen ei ole valmis luopumaan exästään, kyllä hänen silloin täytyy ymmärtää, että oman hyvinvoinnin vuoksi nyxän on lähdettävä sellaisesta suhteesta.

Vierailija
109/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vieläkin harmittaa kun en uskaltanut enää pitää yhteyttä miespuoliseen ystävääni, jonka kanssa meillä oli säätöä ennen kuin tapasi nykyisen naisensa. Sain lähes tappouhkauksia tältä naiselta vaikka vain VASTASIN ystäväni viesteihin chat-keskustelussa! Mies yritti vielä tämän jälkeen laittaa välillä tekstariakin, mutta en vastannut koska halusin antaa olla nykyisen kanssa rauhassa, olihan minullakin jo uusi mies, nykyään naimisissa ja 3 lastakin.

Nykyään kiusaantunut olo puolin ja toisin kun tavataan, hyvä että edes moikataan. Mutta ymmärrän kuitenkin (osittain pelosta :D) pysytellä erossa entisen säädön ja hänen nykyisensä suhteesta, toivon miehelle kaikkea hyvää nykyisensä kanssa.

Ei mahda mitään.

Vierailija
110/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vaan outoa, että juuri ex on se, ketä pidetään jotenkin vaarallisena ja tuhoisana uudelle suhteelle. Kyllä minä uskon, että mieheni helpommin lähtisi työkaverin tai random-baarinaisen matkaan kuin exänsä. Ihan siitäkin syystä, että ex ei missään tapauksessa lähtisi enää mieheni matkaan, se juttu on niin koettu. Samoin koen itse: kyllä mut helpommin sänkyyn saisi hyvännäköinen, kohtelias, ihana random-baaripoju kun nyt jumalauta ykskään existäni. Just siks, että se intiimi on exien kanssa koettu.

Puhumattakaan yhdestä namusta työkaverista:-)

Vierailija
111/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:55"]

En hyväksyis kyllä ainuttakaan naista mieheni ystäväksi, eikä mieheni hyväksyisi että minulla olisi miesystäviä.

Itselleen valehtelua tuo miehen ja naisen pelkkä ystävyys ilman mitään tunteita. 

[/quote]

Tätä ajatusmallia en kertakaikkiaan ymmärrä. Ex-rakkaat ovat nimenomaan niitä ihmisiä, jotka uuden puolison lisäksi sinut kaikkein parhaimmin tuntevat. Jos exän kanssa on joskus tuntenut niin suurta yhteenkuuluvuutta että siitä on syntynyt suhde, niin pakkohan siinä ihmisessä on olla jotain niin hienoa että hänessä on paljon pidettävää! Ja siinä missä kahdella ihmisellä on aikanaan ollut syynsä rakastua toisiinsa, on niihin eroihinkin ollut syy. Miksi siitä ystävyydestä pitää luopua rakkauden loputtua?

Itse olen kaikkien exieni kanssa lämpimissä väleissä ja tapaamme säännöllisesti. Mun ja puolisoni häissä oli paikalla mun kaksi ex-poikaystävää, miehen "The Nuoruuden Suuri Rakkaus" sekä miehen ex-avovaimo. Mies käy säännöllisesti kalastamassa mun exäni kanssa ja tämä nuoruudenrakas on nykyään yksi parhaista ystävistäni. En ylipäätään ole hiukkaakaan mustasukkainen persoona. Koen sen täysin hyödyttömäksi, koska kyllä se puoliso on siinä rinnalla ihan vapaasta tahdostaan, eikä sen vuoksi että olen tämänhetkisen tarjonnan paras saatavilla oleva.

Vierailija
112/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 09:32"]

Minusta on vaan outoa, että juuri ex on se, ketä pidetään jotenkin vaarallisena ja tuhoisana uudelle suhteelle. Kyllä minä uskon, että mieheni helpommin lähtisi työkaverin tai random-baarinaisen matkaan kuin exänsä. Ihan siitäkin syystä, että ex ei missään tapauksessa lähtisi enää mieheni matkaan, se juttu on niin koettu. Samoin koen itse: kyllä mut helpommin sänkyyn saisi hyvännäköinen, kohtelias, ihana random-baaripoju kun nyt jumalauta ykskään existäni. Just siks, että se intiimi on exien kanssa koettu.

[/quote]

Kyse ainakin omalla kohdalla on siitä, että jos pettäminen tapahtuisi, olisi minun helpompi jopa antaa anteeksi pettäminen jonkun randomin tyypin kanssa kuin miehen exän kanssa. Sillä jos mies pettäisi exän kanssa millään tasolla (henkisellä, fyysisellä, tunteen tasolla tai kaikilla tasoilla) niin se olisi jotain mitä en kestäisi. Se mitätöisi koko suhteen, miehen rakkauden minuun jne.

Veikkaisin, että jokainen joka haluaa exät pois nykyelämästä ajattelee jotakuinkin samoin. Lisäksi exän kanssa sänkyyn hyppääminen voi olla helpompi juttu kuin työkaverin tai pubiruusun, kun on ennenkin harrastanut seksiä.

Vierailija
113/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa intiimiyttä on seksin lisäksi juurikin se henkinen yhteys ja ystävyys. Ette ole ap eksäsi kanssa tavallisia ystäviä siitä syystä, että yhtälöstä tippui tavallaan vain seksi pois. Entinen suhteenne on ikään kuin vielä osaksi elossa. Näin eksäsi nykyinen saattaa ajatella :) Hän joutuu jakamaan miehensä sinun kanssa. Vaikea siinä on tuntea itseänsä "ykkösnaiseksi" ja yrittää rakentaa sitä uutta parisuhdetta.

Vierailija
114/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  Niinpä. Ei ihme, että miehet ei uskalla kertoa, keiden kanssa on ollut säätöä,kun akat on niin hulluja :D

Te varmaan joka paikassa kyyläätte ja mietitte, että onkohan mieheni kenties nussinut tuon ja tuonkin kanssa. 

Luuletteko te oikeasti, että sillä miehellä ei ole ollut intiimiä suhdetta muun kuin jonkun exän kanssa. Todennäköisesti miehellänne on ollut niitä kymmenien naisien kanssa, mutta tuollaisten pirttihirmujen kanssa kannattaa todella olla hiljaa.

En yhtään ihmettele tätäkin ketjua lukiessa, että miehet pettää ja lähtee toisen matkaan. Ei kai kukaan sairaalloisen mustasukkaisen naisen kanssa jaksa kovin kauaa.

Vierailija
115/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:10"]

[/quote]

Kyse ainakin omalla kohdalla on siitä, että jos pettäminen tapahtuisi, olisi minun helpompi jopa antaa anteeksi pettäminen jonkun randomin tyypin kanssa kuin miehen exän kanssa. Sillä jos mies pettäisi exän kanssa millään tasolla (henkisellä, fyysisellä, tunteen tasolla tai kaikilla tasoilla) niin se olisi jotain mitä en kestäisi. Se mitätöisi koko suhteen, miehen rakkauden minuun jne.

Veikkaisin, että jokainen joka haluaa exät pois nykyelämästä ajattelee jotakuinkin samoin. Lisäksi exän kanssa sänkyyn hyppääminen voi olla helpompi juttu kuin työkaverin tai pubiruusun, kun on ennenkin harrastanut seksiä.

[/quote]  Kuule, se miehesi pettää sinua taatusti, jos on pettääkseen, vaikka kuinka haukkana vahtisit ja kyttäisit ja epäilisit sitä. Tuolla saat sen vain varmemmin menemään vieraisiin.

Miltä sinusta itsestä tuntuisi elää miehen kanssa, joka ajattelee sinusta, että petät heti, kun silmä välttää ja syöksyt sänkyyn exäsi kanssa, jos se vain tulee jossain vastaan ja miehesi ei ole sinua vahtimassa ja holhoamassa. Eli kuvittelisi sinun olevan holtiton perseenjakaja, johon ei voi luottaa. Tällalaillahan sinä ajattelet miehestäsi, että se menee heti panemaan exäänsä, ellet sinä vahdi aikuisena ihmisenä ja pidä talutushihnassa.

Ette te oikeasti voi ketään omistaa. Ihmisellä on vapaa tahto. Se on uskollinen, jos haluaa. Ei niin, että kiellät yhteydenpidon exään. Jos se haluaa mennä, se menee, vaikka kuinka uhkailisit ja kieltäisit.

Vierailija
116/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:49"]

[/quote]

[/quote]  Kuule, se miehesi pettää sinua taatusti, jos on pettääkseen, vaikka kuinka haukkana vahtisit ja kyttäisit ja epäilisit sitä. Tuolla saat sen vain varmemmin menemään vieraisiin.

Miltä sinusta itsestä tuntuisi elää miehen kanssa, joka ajattelee sinusta, että petät heti, kun silmä välttää ja syöksyt sänkyyn exäsi kanssa, jos se vain tulee jossain vastaan ja miehesi ei ole sinua vahtimassa ja holhoamassa. Eli kuvittelisi sinun olevan holtiton perseenjakaja, johon ei voi luottaa. Tällalaillahan sinä ajattelet miehestäsi, että se menee heti panemaan exäänsä, ellet sinä vahdi aikuisena ihmisenä ja pidä talutushihnassa.

Ette te oikeasti voi ketään omistaa. Ihmisellä on vapaa tahto. Se on uskollinen, jos haluaa. Ei niin, että kiellät yhteydenpidon exään. Jos se haluaa mennä, se menee, vaikka kuinka uhkailisit ja kieltäisit.

[/quote]

Nimeäpä se kohta viestistäni, jossa kerron häntä "haukkana vahtivan"? Se on vain mielikuvasi johon olet juuttunut omien mustavalkoisten lasiesi kanssa. Mieheni saa mennä ja tulla niinkuin haluaa. Meillä on molemmille samat pelisäännöt: Suhde loppuu pettämiseen. Analysoin tuossa vain sitä, miksi monet kokevat exän pahempana uhkana kuin random naiset. 

En uhkaile miestä tai vaadi häneltä muuta kuin yksiavioisuutta aivan kuten hänkin vaatii sitä minulta. enkä mielestäni viestissäni kirjoittanut vaativani, uhkailevani tai vahtivani miestäni :D Naurettavaa tehdä olettamuksia tuiki tuntemattomasta ihmisestä yhden viestin perusteella.

Vierailija
117/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
118/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä taitaa olla asia, jota naiset eivät ehkä miehissä oikein ymmärrä. Jos mies lähtee pettämään, miksi helkkarissa hän haluaisi seksiä, jota on ennenkin harrastanut? Ihan sama se on, paneeko exää vai nyxää, eihän siitä ennenkin harrastetusta seksistä sitä kiksiä saa, mitä pettämisellä haetaan!

Lisäksi exän kanssa sänkyyn ei voi hypätä kuten random-tyypin, wham bam thank you Ma´am, vaan nimenomaan mukaan tulee koko se entinen tunnelasti ja tulevaisuuden selvittelyt, väistämättä. Harva haluaa ottaa sellaisia askelia taaksepäin, aloittaa alusta jo kerran selvityn suhteen selvimisen.

Vierailija
119/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:55"]

En hyväksyis kyllä ainuttakaan naista mieheni ystäväksi, eikä mieheni hyväksyisi että minulla olisi miesystäviä.

Itselleen valehtelua tuo miehen ja naisen pelkkä ystävyys ilman mitään tunteita. 

[/quote]

Klassinen suomalainen ÄMMÄ.

Vierailija
120/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa tässä kyllä mieleen semmoinen juttu, kun korostetaan niin kovasti tätä "tärkein ihminen miehen elämässä", niin koskeeko tämä myös miespuolisia kavereita? Nimittäin monelle miehelle kaveripiiri tai ainakin se yksi kaveri ovat tosi tärkeitä, niille lörpötellään, tosin miesten omalla tavalla ja kielellä, ihan kaikki asiat ja monet jutut päätetään sen mukaan, mitä siitä sanoi jaska tai kalle.

Koetteko ikinä tämän uhaksi parisuhteelle?