Ex ja sen nykyinen
Olen ihan murtunut. Meillä on exän kanssa pitkä historia takana. Ollaan oltu kavereita monta vuotta eron jälkeen. Ollaan jaettu ilot ja surut ja hän on yksi parhaista ystävistäni. Nyt hänellä on kuitenkin uusi ja niin minullakin. Me olemme oman mieheni kanssa kihloissa ja meillä on pieni lapsi. Tämä exän nykyinen kuitenkin vihaa minua. Ei halua tavata vaikka olen yrittänyt, että hän näkisi että en ikinä missään tapauksessa haluaisi tulla heidän väliinsä vaan oikeasti tämä ex on minulle erittäin tärkeä ystävä. Hän haukkuu minua ja tuntuu vihaavan ihan tosissaan. Nyt vuoden seurustelun jälkeen hän pyysi ex miestäni tekemään valinnan. Joko minä tai hän. Exäni soitti tästä itku kurkussa. Olen murtunut... Mikä siinä voi olla niin hankalaa? Asumme myös yli 400 km päässä toisistamme. En ole millään tavalla uhka. En ymmärrä.
Kommentit (203)
KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)
Ottakaa huomioon miten se mies käyttäytyy. Kaipaako ja ihannoiko eksäänsä loukkaamatta nykyistään vai kaipaako edelleen entistä sekä haluaa pitää nykyistä narsistisesti varpaillaan. Asioilla on aina kaksi puolta. On fiksuja miehiä ja vähemmäm fiksuja
Kyllä ex voi aina olla uudelle kumppanille henkinen rasite, jo pettämisuhan olemassaolo voi rasittaa.
Luulisi sinullakin 400 kilsan päässä uusia suhteita jo olevan niin, ettei tarvi säännöllistä ystävyyttä jonkun exän kanssa enää ylläpitää. Varsinkin, kun tiedät, ettei exäsi uusi kumppani ymmärrä suhdettanne, eikä sinua hyväksy omaan tuttavapiiriinsä.
Mitä se oma nykyisesi ja lapsesi isä ajattelee siitä, että olet yhä tekmisissä exäsi kanssa ja ettei sen exän nykyinen tykää siitä? Kannustaako oma nykyinen kumppanisi sinua silti roikkumaan siinä exässä, vai?
(Ja sitten huomasin, että on ihan sairaan vanha aloitus. Joten varmaan ap:n ongelma ainakin on jo ratkennut.)