Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ja sen nykyinen

Vierailija
04.08.2014 |

Olen ihan murtunut. Meillä on exän kanssa pitkä historia takana. Ollaan oltu kavereita monta vuotta eron jälkeen. Ollaan jaettu ilot ja surut ja hän on yksi parhaista ystävistäni. Nyt hänellä on kuitenkin uusi ja niin minullakin. Me olemme oman mieheni kanssa kihloissa ja meillä on pieni lapsi. Tämä exän nykyinen kuitenkin vihaa minua. Ei halua tavata vaikka olen yrittänyt, että hän näkisi että en ikinä missään tapauksessa haluaisi tulla heidän väliinsä vaan oikeasti tämä ex on minulle erittäin tärkeä ystävä. Hän haukkuu minua ja tuntuu vihaavan ihan tosissaan. Nyt vuoden seurustelun jälkeen hän pyysi ex miestäni tekemään valinnan. Joko minä tai hän. Exäni soitti tästä itku kurkussa. Olen murtunut... Mikä siinä voi olla niin hankalaa? Asumme myös yli 400 km päässä toisistamme. En ole millään tavalla uhka. En ymmärrä.

Kommentit (203)

Vierailija
81/203 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselisi hetkeäkään miestä, joka pitäisi jotain entistä minua tärkeämpänä. Tai ei voisi olla olematta yhteydessä siihen entiseen. Oma valinta tietysti, mutta sitten minäkin tekisin sellaisen valinnan että mies menemään.

Vierailija
82/203 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:11"]

Ymmärrän exän nyxää siinä mielessä, että teillä on todellakin ollut parisuhde eli jotain muuta kuin ystävyyttä. Itse en suhtautuisi noin, mutta en välttämättä ilahtuisikaan jos mieheni olisi säännöllisesti tekemisissä exänsä kanssa. Eri juttu olisi jos heillä olisi yhteisiä lapsia, silloin olisi tärkeää säilyttä lasten vuoksi säännöllinen kontakti.

[/quote]

Minun mieheni on säännöllisesti yhteydessä kaikkiin entisiinsä, eikä siitä meille ole mitään ongelmaa tullut. Mukavia naisia ovat. Lapsia on vain minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/203 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyis kyllä ainuttakaan naista mieheni ystäväksi, eikä mieheni hyväksyisi että minulla olisi miesystäviä.

Itselleen valehtelua tuo miehen ja naisen pelkkä ystävyys ilman mitään tunteita. 

Vierailija
84/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:31"]Jos mies on oikeasti sinulle tärkeä, nyt on sinun aika kunnioittaa miehen päätöstä ja hyväksyä tilanne. Vaikka tuntuisi pahalta menettää "ystävä", se on oikein tehty. Minulla ei ainakaan ollut mitään tarvetta tunkea exän ja hänen uuden naisensa väliin, vaikka se sattuikin. Minä tosin edelleen rakastin exää. En tahtonut aiheuttaa minulle rakkaalle ihmiselle enempää harmia joten päästin hänet menemään.

[/quote]

Jos olet lukenut ketjun, tiedät että olen sanonut sen hänelle jo. En todellakaan halua muuta kuin onnea hänelle. Tilanne ihmetyttää vain kovasti. Ymmärrän että ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja näkemyksiä näistä exien välisistä ystävyys suhteista, mutta eikö toiselle voi antaa edes mahdollisuuden näyttää että ei ole uhka.

Vierailija
85/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:58"]AIEMPI KIRJOITTAJA (quottaaminen meni vähän seinään):

"Lisäyksenä: kenenkään ei ole pakko olla suhteessa kanssani, jos se aiheuttaa pahaa mieltä. Jos miehelle tulee paha mieli siitä, etten hänen vaatimuksestaan hylkää ystäviäni, voi hän ihan itse päättää jatkaako suhdetta kanssani. Sellaisia "oot vain mun kanssa koko ajan ja omistaudut täysin mulle tai tulee paha mieli" ihmisiä on paljon ja sellaisten ihmisten kannattaa olla keskenään suhteessa. Minä haluan olla suhteessa toisentyyppisen ihmisen kanssa.

Ei siis pitäisi kelleen tulla paha mieli kun valitsee omanlaisensa ihmisen kumppanikseen."

Juuri näin. Itsellä on toiminut mainiosti, sekä itsellä että nyksällä on eksiä kavereina ja asia on ihan ok. En yksinkertaisesti edes huolisi miestä, joka on niin epävarma, mustasukkainen ja pervo, että näkee kaikessa seksiä ja/tai roikkumista menneissä. Ja emme tosiaan näe eksiä jatkuvasti tai soittele päivittäin, oma suhde tulee tietenkin ensimmäisenä. Eksiä nähdään siinä missä muitakin kavereita ja kiinnitetään huomiota siihen, että ei tule kiusallisia tilanteita nyksän kannalta => avoimuus, kunnioitus ja luottamus ovat avainsanoja parisuhteessa. 

[/quote]

miten tämäkin on saanut näin monta alapeukkua? Siis missä jamassa on suomalaisten ihmissuhteet? Ei ihme että täällä on niin paljon yksinäisiä, syrjäytyneitä ihmisiä.

Vierailija
86/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:07"]Ja suurin osa puolustelijoista täällä on niitä naisia jotka haluaa roikkua exässä eikä hyväksyä että joku toinen on nyt sille ex miehelle tärkein. Taitaa teillä itsellä olla surkea itsetunto kun pitää hyvää oloa kaivertaa exän kautta piinaamalla hänen parisuhdetta ja tyrkyttämällä itseä siihen "tärkeäksi" ihmiseksi exän elämään. Hyväksykää että olette menneen talven lumia ja ex löysi jonkun paremman. :)

[/quote]

Voi hyvänen aika sentään, en minä ainakaan ole tyrkyttämässä itseäni eksäni jokapäiväiseen elämään, mutta olisi kiva nähdä silloin tällöin ja vaihtaa kuulumisia - ihan vaatteet päällä. Löysin itse uuden kumppanin ennen eksääni, ja olin oikeasti iloinen hänen puolestaan kun kuulin hänen seurustelevan - kunnes minulle paljastui, millainen nainen se on. Varmasti hänessä jotain hyvääkin on, kun eksäni hänen kanssaan haluaa olla, enkä ole tunkemassa siihen väliin. Ja tosiaankin hyväksyn sen, etten ole enää eksäni elämän tärkein nainen. Ainoa ongelma on todellakin tämän uuden naisen epävarmuus, kun eksäni ei voi edes käydä katsomassa koiraamme (oli siis aikoinaan yhteinen, ja edelleen eksälleni tärkeä) ilman, että nainen kuvittelee meidän paneskelevan.

T. 43

[/quote]

Onko se sinun asiasi enää ajatella mikä exällesi on parhaaksi?

Juuri tuolla tavoin tunkeudut uuden naisen reviirille.

Jos mieheni ex alkaisi kertomaan mikä on miehelleni parhaaksi niin olisi kyllä viimeinen virhe. :)

[/quote]

Ja mistä olet tietosi saanut että millainen nykyinen on.? :)

[/quote]

En minä eksälleni ala pätemään, mikä on hänelle parasta - enkä pidä juuri yhteyttäkään, koska EN HALUA TULLA HEIDÄN VÄLIINSÄ. Haluaisin kyllä olla tekemisissä, mutta koska nainen on niin mustasukkainen, niin en halua lisätä vettä myllýn. Ja ei, en tiedä kunnolla todellakaan millainen nainen se on, mutta niiden kertojen perusteella, jolloin olen hänet tavannut, olen saanut hänestä oman vaikutelmani. Hän sai itkuraivarin baarin edessä kun sattumalta tapasin eksäni ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, ja kävi eksääni jopa käsiksi. Kertoo mielestäni jo aika paljon. Oli erolla uhkaillut seuraavana päivänä. Ei taida olla siis kaikki muumit laaksossa sillä naisella.

[/quote]

Ja mistä tiedät nämä yksityiskohdat että oli uhkaillut? Eli ex on kertonut ne sulle, eli on aihettakin hiiltyä. Ei sun kuulu olla miehen uskottu..

[/quote]

eli on ihan oikein käydä mieheen käsiksi tuosta syystä?! Olisipa jännä kuulla tämä tarina toisinpäin, kyllä olisi mammoilla eri ääni kellossa hakkaaja miehestä.

Vierailija
87/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:07"]Ja suurin osa puolustelijoista täällä on niitä naisia jotka haluaa roikkua exässä eikä hyväksyä että joku toinen on nyt sille ex miehelle tärkein. Taitaa teillä itsellä olla surkea itsetunto kun pitää hyvää oloa kaivertaa exän kautta piinaamalla hänen parisuhdetta ja tyrkyttämällä itseä siihen "tärkeäksi" ihmiseksi exän elämään. Hyväksykää että olette menneen talven lumia ja ex löysi jonkun paremman. :)

[/quote]

Voi hyvänen aika sentään, en minä ainakaan ole tyrkyttämässä itseäni eksäni jokapäiväiseen elämään, mutta olisi kiva nähdä silloin tällöin ja vaihtaa kuulumisia - ihan vaatteet päällä. Löysin itse uuden kumppanin ennen eksääni, ja olin oikeasti iloinen hänen puolestaan kun kuulin hänen seurustelevan - kunnes minulle paljastui, millainen nainen se on. Varmasti hänessä jotain hyvääkin on, kun eksäni hänen kanssaan haluaa olla, enkä ole tunkemassa siihen väliin. Ja tosiaankin hyväksyn sen, etten ole enää eksäni elämän tärkein nainen. Ainoa ongelma on todellakin tämän uuden naisen epävarmuus, kun eksäni ei voi edes käydä katsomassa koiraamme (oli siis aikoinaan yhteinen, ja edelleen eksälleni tärkeä) ilman, että nainen kuvittelee meidän paneskelevan.

T. 43

Anna nyksän hakea koira heidän kotiinsa. Siten mies näkee koiraa ja on tyytyväinen eikä sinullakaan pitäisi olla mitään sitä vastaan. Vai kuinka?

[/quote]

Tossa edellä todella hyvä viesti exien tärkeydestä. Miksi täytyy roikkua exissä muka ystävänä, hpö höpö. Se on nimenomaan toisten kiusaamista, alemmuuden tunnetta uutta naisosapuolta kohtaan, jonka kanssa mies voi olla hyvin onnellisestikin nykyään suhteessa. En voisi koskaan kuvitella, että yrittäisin pitää lämpimänä mennyttä suhdetta ja kunnioitan näin exäni nykyistä liittoa. Jos pyytävät, se on toinen juttu se. Muhun ei tee vaikutusta nää yhtä suurta perhettä- jutut. Mä en halua koskaan sellaisia kuvioita, tiedä lopuksi kuka on ja kenenkä kanssa haha.

[/quote]

Siis koira exälle tärkeä, anna mun kaikki kestää. Ymmärtäisin, jos olisi kyse ihmisten jälkeläisistä. Ootteko ihan pimahtaneita? Hankkikaa sille rakille yhteishuoltajuus, tapaan sulle viikko exälle viikko. Sovitte vielä luovutusajankohdan ja paikan. Lycka till teille.

[/quote]

No onneksi sun ei tarvitsekaan kestää. Olet varmaan niitä koiranvihaajia joita täällä palstalla pyörii. Kyllä koirakin voi olla ihmiselle tärkeä - sinun kaltaisesi putkiaivo sitä ei vaan ymmärrä.

Vierailija
88/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuultaa läpi joistakin kommenteista, että ihmiset kuvittelevat omistavansa puolisonsa. Tiedättehän että pyytää saa, mutta jos toinen ei haluaisi asiaa tehdä/muuttua, on kumppani hyväksyttävä sellaisena kuin hän on. Hän on oma yksilönsä, erillinen ihminen, ei kenenkään omaisuutta tai määräysvallan alla.

Uhkailu ja vaatimusten asettaminen eivät kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten parisuhteeseen. Ihminen ei ole omistettavissa, ette te eikä kumppaninne. Uskomatonta miten joillekin asia ei näytä olevan alkuunkaan selviö.

Vierailija
89/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:07"]Ja suurin osa puolustelijoista täällä on niitä naisia jotka haluaa roikkua exässä eikä hyväksyä että joku toinen on nyt sille ex miehelle tärkein. Taitaa teillä itsellä olla surkea itsetunto kun pitää hyvää oloa kaivertaa exän kautta piinaamalla hänen parisuhdetta ja tyrkyttämällä itseä siihen "tärkeäksi" ihmiseksi exän elämään. Hyväksykää että olette menneen talven lumia ja ex löysi jonkun paremman. :)

[/quote]

T. 43

[/quote]

Onko se sinun asiasi enää ajatella mikä exällesi on parhaaksi?

Juuri tuolla tavoin tunkeudut uuden naisen reviirille.

Jos mieheni ex alkaisi kertomaan mikä on miehelleni parhaaksi niin olisi kyllä viimeinen virhe. :)

[/quote]

Ja mistä olet tietosi saanut että millainen nykyinen on.? :)

[/quote]

En minä eksälleni ala pätemään, mikä on hänelle parasta - enkä pidä juuri yhteyttäkään, koska EN HALUA TULLA HEIDÄN VÄLIINSÄ. Haluaisin kyllä olla tekemisissä, mutta koska nainen on niin mustasukkainen, niin en halua lisätä vettä myllýn. Ja ei, en tiedä kunnolla todellakaan millainen nainen se on, mutta niiden kertojen perusteella, jolloin olen hänet tavannut, olen saanut hänestä oman vaikutelmani. Hän sai itkuraivarin baarin edessä kun sattumalta tapasin eksäni ja vaihdoin hänen kanssaan pari sanaa, ja kävi eksääni jopa käsiksi. Kertoo mielestäni jo aika paljon. Oli erolla uhkaillut seuraavana päivänä. Ei taida olla siis kaikki muumit laaksossa sillä naisella.

[/quote]

Ja mistä tiedät nämä yksityiskohdat että oli uhkaillut? Eli ex on kertonut ne sulle, eli on aihettakin hiiltyä. Ei sun kuulu olla miehen uskottu..

[/quote]

eli on ihan oikein käydä mieheen käsiksi tuosta syystä?! Olisipa jännä kuulla tämä tarina toisinpäin, kyllä olisi mammoilla eri ääni kellossa hakkaaja miehestä.

[/quote]

Kuulin häneltä myöhemmin, toisella kertaa kun tavattiin jälleen sattumalta (asutaan samassa kaupunginosassa), kun kysyin että en kai aiheuttanut heille harmia. En ole siis mikään uskottu, ei viestitellä/soitella/käydä kahvilla tms.

Tämän ketjun perusteella hyvin monet vaikuttavat olevan varsin mustasukkaisia. Haloo! Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, ettei miehenne voisi olla kaveri eksänsä kanssa? Kaikki erot eivät ole myrskyisiä.

Vierailija
90/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:50"]Kuultaa läpi joistakin kommenteista, että ihmiset kuvittelevat omistavansa puolisonsa. Tiedättehän että pyytää saa, mutta jos toinen ei haluaisi asiaa tehdä/muuttua, on kumppani hyväksyttävä sellaisena kuin hän on. Hän on oma yksilönsä, erillinen ihminen, ei kenenkään omaisuutta tai määräysvallan alla.

Uhkailu ja vaatimusten asettaminen eivät kuulu toisiaan kunnioittavien ihmisten parisuhteeseen. Ihminen ei ole omistettavissa, ette te eikä kumppaninne. Uskomatonta miten joillekin asia ei näytä olevan alkuunkaan selviö.

[/quote]

Eipä kyllä joo.. mutta terveessä parisuhteessa kompromusseja tehdään MOLEMMIN PUOLIN.

Jos minun mies sainoisi että haluaa pitää exän parhaana kaverina niin kyllä näyttäisin ovea :D naurettava ajatuskin... mutya minäjän olenkkn lihava ja nutturapäinen av mamma ;) hihii.. NOT.

Vierailija
91/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:24"]Tää ap:n tapaus on mun pahin pelkoni. Erosin ensirakkaudestani 6 vuoden seurustelun ja avoliiton jälkeen. Jo ennen seurustelua oli takana pitkä ystävyys ja koska erosimme sovussa niin tottakai me ollaan parhaita ystäviä vieläkin, nähdään päivittäin. Mulla on jatkuva pelko siitä, että mitä jos hän löytääkin jonkun naisen, joka ei sitten voikkaan sietää mua? Tai mitä jos mä löydän miehen, joka ei ymmärrä meidän ystävyyttä? 

Todella harmillista, että exäsi tyttöystävä on niin lapsellinen ja typerä. Ei kai siinä auta kuin toivoa, että exäsi tekee oikean päätöksen ja lemppaa noin mustasukkaisen ihmisen. Jos se rupeaa tollaisia sääntöjä ja ehtoja latelemaan niin voin sanoa melko varmaksi, että eivät ne vaatimukset tähän lopu.

[/quote]

Mulla oli sama pelko, mutta kun rakastuin, en enää kokenutkaan yhyeyttä eksääni ja ystävyytemme loppui pikkuhiljaa pois. Ei sitä exää tosiaan tartte siihen että se elämä jatkuis. Se on ehkä muutoksen pelkoa se.

Vierailija
92/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]

[/quote]

Tämän ketjun perusteella hyvin monet vaikuttavat olevan varsin mustasukkaisia. Haloo! Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, ettei miehenne voisi olla kaveri eksänsä kanssa? Kaikki erot eivät ole myrskyisiä.

[/quote]

Ja kaikki nyxät eivät ole varsin mustasukkaisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja.

Oletko ikinä ajatellut, että ehkä tuo sinun ylimielinen asenne ärsyttää sitä nykyistä? Sinä varmaan mustamaalaat sitä nykyistä naista, kerrot kaikille miten hullu mustasukkainen sekopää hän on? Etkä ymmärrä miksi ettei voi exän kanssa olla kavereita, kun "et ole uhka"?? ehkä uska piilee juuri siinä, että puhut paskaa siitä naisesta? En minä tahdo että mieheni viettää aikaa kenenkään kanssa, joka haukkuu minua, oli sitten ex tai ei.

Ja tämä ei ole osoitettu suoraan sinulle jonka viestiin vastasin, vaan kaikille niille jotka eivät käsitä että kaikki eivät tahdo exiä sotkemaan elämää!

Vierailija
93/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 00:07"]Ja suurin osa puolustelijoista täällä on niitä naisia jotka haluaa roikkua exässä eikä hyväksyä että joku toinen on nyt sille ex miehelle tärkein. Taitaa teillä itsellä olla surkea itsetunto kun pitää hyvää oloa kaivertaa exän kautta piinaamalla hänen parisuhdetta ja tyrkyttämällä itseä siihen "tärkeäksi" ihmiseksi exän elämään. Hyväksykää että olette menneen talven lumia ja ex löysi jonkun paremman. :)

[/quote]

Jos olisit nähnyt enemmänkin elämää, niin et puhuisi eläimestä samaan tapan kuin ihmislapsesta. Totta lemmikeistä täytyy pitää huolta, koska se on lauman jäsen siinä missä muutkin eläimen näkökulmasta ajateltuna. Mutta eläin on aina eläin, se ei muuksi muutu. Kiihkoilijoitahan aina on, jotka hurahtaa asiaan kuin asiaan, eivätkä nää metsää puilta.

T. 43

Anna nyksän hakea koira heidän kotiinsa. Siten mies näkee koiraa ja on tyytyväinen eikä sinullakaan pitäisi olla mitään sitä vastaan. Vai kuinka?

[/quote]

Tossa edellä todella hyvä viesti exien tärkeydestä. Miksi täytyy roikkua exissä muka ystävänä, hpö höpö. Se on nimenomaan toisten kiusaamista, alemmuuden tunnetta uutta naisosapuolta kohtaan, jonka kanssa mies voi olla hyvin onnellisestikin nykyään suhteessa. En voisi koskaan kuvitella, että yrittäisin pitää lämpimänä mennyttä suhdetta ja kunnioitan näin exäni nykyistä liittoa. Jos pyytävät, se on toinen juttu se. Muhun ei tee vaikutusta nää yhtä suurta perhettä- jutut. Mä en halua koskaan sellaisia kuvioita, tiedä lopuksi kuka on ja kenenkä kanssa haha.

[/quote]

Siis koira exälle tärkeä, anna mun kaikki kestää. Ymmärtäisin, jos olisi kyse ihmisten jälkeläisistä. Ootteko ihan pimahtaneita? Hankkikaa sille rakille yhteishuoltajuus, tapaan sulle viikko exälle viikko. Sovitte vielä luovutusajankohdan ja paikan. Lycka till teille.

[/quote]

No onneksi sun ei tarvitsekaan kestää. Olet varmaan niitä koiranvihaajia joita täällä palstalla pyörii. Kyllä koirakin voi olla ihmiselle tärkeä - sinun kaltaisesi putkiaivo sitä ei vaan ymmärrä.

[/quote]

Vierailija
94/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät mitä se nainen susta ajattelee? Itse olet keksinyt olevasi uhka.

Miehet ei aina näistä tilanteista aina tajua yhtään mitään. Oma mieheni meni sanomaan exälleen, että olen hänestä mustasukkainen, kun meille tuli riitaa siitä kun ex soitteli miehen perään harva se päivä. Tästä suutuin entistä enemmän. Ei tuollaista mennä sille exälle sanomaan!

Minua ärsytti kun nainen soitteli milloin mistäkin ongelmasta, muisteli heidän suhdetaan ja itke kun uusi mies on niin kusipää. Ja mä ilmoitin miehelle että en pidä että hänelle itketään tuollaista, mies ei tajunnut yhtään mitään kun hän "yritti olla mukava" ja sitten meni kitiseen exälle että mä en tykkää että se soittelee.. argh. Idiootti mies... meni aika monta riitaa että sain miehen tajuamaan että en ole mustasukkainen, en pidä naista "uhkana", mua vaan vitutti kun nainen tunki mun reviirille.

Juuri nämä "en minä ole uhka" tyypit on niitä pahimpia exiä. Jos et itse kuvittelisi olevasi uhka, niin sitä ei tarvitsisi muille todistella. Todista se ensin itsellesi. Joku syy sulla on siinä exässä roikkua.

Ja juuri tuo hyvän ihmisen esittäminen tekee susta tässä sen pahan exän. Joka kerta, kun yrität miehelle todistella että et ole uhka, yrität saada sen nykyisen naisen kuulostamaan ihan sekopäältä.

Vierailija
95/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin on aina lauman jäsen ja siitä pidetään huolta, mutta eläin on eläin, ei siitä muuksi muutu. Täällä on taas hieman koirahulluuteen hurahtaneita, jotka eivät näe metsää puilta. Koiraa tapaamaan exän luo. Mä en taida uskoa, että joku mies voi olla tosiaan noin.. God Lord!

Vierailija
96/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se on, että toinen ei voi olla sata varma, että ei olisi uhkaa teidän läheisestä suhteesta, ja ehä nyxä ei ilahdu siitä että exän kanssa juorutaan nyxästä sitä sun tätä.

Vierailija
97/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:35"]

Eläin on aina lauman jäsen ja siitä pidetään huolta, mutta eläin on eläin, ei siitä muuksi muutu. Täällä on taas hieman koirahulluuteen hurahtaneita, jotka eivät näe metsää puilta. Koiraa tapaamaan exän luo. Mä en taida uskoa, että joku mies voi olla tosiaan noin.. God Lord!

[/quote]

Mikähän hipsterimies se sielläkin koiraansa tapailee exän asunnolla. Koiralla ihan kissan päivät kun saa ton kaiken huomion. Ei paina nyxät. On nyxä nyrjähtäny, jos tohon lähtee mukaan XD

Vierailija
98/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 12:09"]

[/quote]

[/quote]

Ja kaikki nyxät eivät ole varsin mustasukkaisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja.

Oletko ikinä ajatellut, että ehkä tuo sinun ylimielinen asenne ärsyttää sitä nykyistä? Sinä varmaan mustamaalaat sitä nykyistä naista, kerrot kaikille miten hullu mustasukkainen sekopää hän on? Etkä ymmärrä miksi ettei voi exän kanssa olla kavereita, kun "et ole uhka"?? ehkä uska piilee juuri siinä, että puhut paskaa siitä naisesta? En minä tahdo että mieheni viettää aikaa kenenkään kanssa, joka haukkuu minua, oli sitten ex tai ei.

Ja tämä ei ole osoitettu suoraan sinulle jonka viestiin vastasin, vaan kaikille niille jotka eivät käsitä että kaikki eivät tahdo exiä sotkemaan elämää!

[/quote]

En ole levittänyt naisesta juoruja tms, ainoastaan nyt, täällä ja anonyymisti hänestä kerroin.

Itse taidat tehdä eksistä isomman numeron kuin he olisivatkaan. Kaikki eksät eivät ole ylimielisiä paskanjauhajia. Oletko itse?

Vierailija
99/203 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ketään muita hyviä ystäviä, kuin exäsi? Itselläni ei ole exiä ystävänä, jos jossain satutaan näkemään, niin moikataan, mut ei kysellä edes kuulumisia. Enkä edes haluaisi heitä ystäväkseni, vaikken mitenkään riidoissa heidän kanssaan eronnutkaan. Mieheni ei myöskään ole enää ystävä exiensä kanssa, tervehtii jos jossain näkee.  Enkä haluaisi hänen olevankaan ystävä heille.  Miksi et voi päästää exääsi menemään, miksi sinun pitää ollakaan hänen ystävänsä, jos toinen ei siitä tykkää? Oletko varmasti päässyt yli tunteistasi häntä kohtaan? Minä en usko että olet, koska haluat yhä edelleen kuulua hänen elämäänsä, olla yhtä perhettä. Et sinä kuulu enää exän perheeseen, hänellä on uusi joka kuuluu siihen.

Vierailija
100/203 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 21:07"]yksi ainut alapeukku? Eikä muuta? Eikö tosiaan ole ketään jonka mielestä mies ja nainen voi olla ystäviä suhteen jälkeen.

[/quote]

Voi olla, mutta suurin osa ihmisistä on liian epävarmoja ja epäkypsiä.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi. Mitenhän saisin tuon naisen ymmärtämään että en ole millään tavalla uhka?

[/quote]

Jos exäsi ja hänen uusi kumppaninsa haluaa olla rauhassa, suo se heille. Onko sinun ja exäsi yhteydenpito nyt tärkeämpää, kuin exäsi tämänhetkinen suhde? Toope, mene itseesi ja anna exällesi mahdollisuus elää elämäänsä valitsemansa naisen kanssa, älä pistä nokkaasi toisten elämään. Todella itsekästä touhua, kaikki ei pidä varmaan avoimesta mielestäsi ja ylitsepursuavasta suvaitsevaisuudestasi. Ihmettelen kyllä exääsikin, ett oikein itku kurkussa sulle vielä soittelee, että oitää lopetella yhteyden pito, aika heikko jätkä, hohhoijaa.

[/quote]

Tuollainen mies olisi jo mullekin exä, jos tuollain soittelee ja poraa entiselle hoidolleen.

[/quote]

Minun mielestä tässä on pointti. AP mitä ajattelisit jos tilanne on toisinpäin? Eli otetaan lähtöajatus että sun nykyinen miehesi soittelisi itkien omalle exälleen ja kertoilis juttuja susta? Tai vaikka että mies olisi tunnustanut ihastuneensa työkaveriin ja kun se ihastus olis ohi, se haluisi jaykaa sen naisen kanssa ystävänä ja ruikuttas sitten sitä. Kuinka ymmärtäväinen olisit? Okei, sulla on ollut siis tunteita siihen ja nyt haluat väkisin pitää frendeinä. Ikinä tuon ihastuksen aikoihin ei edes tullut vaihdettua suudelmaa vai teki kyllä mieli. Joo joo rakas. Mene bisselle ja syömään sen kanssa. Tuo se nainen meille niin ehkä mekin ystävystytään :D

Näkökulman vaihto voi tuoda yllättäviä ajatuksia niin että muita jopa rupeaa äkkiseltään ymmärtää. Täytyy vain uskaltaa kohdata totuus ja päästää omasta pakkomielleajattelusta irti.