Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Syyssissit vko 10, to-su**

06.03.2008 |

Hyvää huomenta!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka taisin jo jotain meistä kertoakin. Eli meidän toinen prinsessamme, Venla-sissi syntyi 15.9 ja asustelemme pirkanmaalla. Esikoinen on jo ekaluokkalainen neiti.

Päivittäin olen minäkin lueskellut teidän antoisia kirjoituksianne jo odotusajan alusta lähtien. Koukussa olen, pakko myöntää. Aiemmin en ole saanut aikaiseksi kirjoitella, mutta kun tuon Mikon bongasin vauvalehdestä niin ajattelin että nyt on pakko tarkistaa osuinko oikeaan.

Todella virkistävää on tosiaan lukea muiden arjesta ja joskus juhlastakin, kun huomaa oman elämän olevan jokseenkin samanlaista.

Katsotaan innostunko jatkossa kirjoittamaan, jos en aktiivisesti niin satunnaisesti ehkä, jos se teille muille passaa?

Nyt kun olen rekisteröitynyt, niin helpompo kommentoida ja vastailla teidän pohtimia asioita.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-elmariini ja Venla

Vierailija
42/58 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ja tervetuloa vahvistamaan espoolaisten sissimiehitystä :)

Varjoa voit tosiaan tulla hakemaan melkein miten sinulle vaan sopii, laittelin viestiä äsken spostiisi- ennenkuin pääsin tänne lukemaan pikaisesti sissien kuulumiset ja huomasin että maailma onkin taas aika pieni...

Meillä ei uudessa kodissa ole enää parveketta vaan julmetun kokoinen piha ja iso osa katettua terassia joten varjoa ei enää siellä tarvita.

Yritän hankkiutua eroon kaikesta ylimääräisestä ennenkuin muutto toukokuussa on edessä.

Nähdään siis joku päivä!

t: Typykkä ja Hilja-neiti 2909

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, positiivinen yllätys että muutama taustailija nostelee päänuppejaan ylös ;) Olisko lisää?? Venla on muuten yksi mun lemppari nimistä, ois voinut Mennistäkin tulla Venla, jollei ois ollut jo sukulaistytöllä käytössä..

Voi kun odotan tuota Vauva-lehteä, Piiu, meidän julkku :D (miksei oo tullut mulle, onkohan tilaus jo loppunut!)

Rutiineista - Menni on aika helppo näiden suhteen - voi nukkua autossa tirsoja, kyläillessäkin onnistuu hienosti. Illat pyritään rauhoittaa kuitenkin, niin että iltapuuro 20.00, pesut, yökkäri, tisut ja nukkumaan. Mutta päivistä riippumatta, Menni pitää yleensä itse huolta rytmistään ja pitää sen samana joka päivä. Ja onhan niitä rutiineja päivän aikanakin, kuten aamupäivän ilmakylvyt, ruoka aamupäikkäreiden jälkeen, välipalan jälkeen unet taas jne. Sitä ei kai vaan niin aattele, kun niin vaan tekee :)

Sekavaa tekstiä, parempi lähteä nukkumaan..

Mutta sitä kewaa minäkin huhuilen?!

Palataan..

Vierailija
44/58 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti keksi tänään miten mennään konttausasentoon aivan itse. Pelästy reppana ekan kerran kun tässä onnistui ja itku tuli mutta sittemmin hommaa harjoilteltiin kovin ahkerasti koko ilta. Menee myös hienosti karhunkävelyasentoon eli koko kroppa on ilmassa, kädet ja varpaat lattiassa. Samoten istuminen on nyt ihan pop, selkä suoran istuu itse lattialla kaatumatta vaikka olisi lelukin kädessä. Katselin tuossa esikoisen vauvakirjaa ja jätkä on lähtenyt konttaamaan 28.3. (synt. 9.9) Eli suurella todennäköisyydellä Peppikin oppii varsin pian tuosta liikkumaan muutakin kuin takaperin :)

Rutiineista ja rytmeistä muutama sananen vielä. Meillä on oikeastaan nyt muodostunut sellainen kunnon rytmi vasta. Mutta ei mua eikä neitiä tunnu liiemmin haittaavan jos siitä poiketaan. Illat pyritään rauhoittamaan ja salkkariunet ovat meillä jo käsite sillä Peppi järjestään nukkuu salkkareiden ajan illalla. Siitä sitten touhuilee hetken, syödään puuroa, pestään, touhutaan vielä vähän ja maitopullon saattelemana nukkuu ennen kymmentä.

Mutta nyt meen laittamaan neidon sänkyyn, uinahti tuohon isin syliin.

minttupipsa ja Peppi 130907

Vierailija
45/58 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut lähes koko odotusajan ja nyt seurailen syyssissien kuulumisia päivittäin. Juu, täällä myös ollaan koukussa.

Meillä on kohta puolivuotias tytär ja 3-vuotias poika. Asustellaan Espoossa.

Mukavaa kevättä kaikille!

Vierailija
46/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin se, että noin moni taustailija on uskaltautunut mukaan kirjoittelemaan. Tervetuloa mukaan :) ! ja rohkaistukaapa te muutkin. Tiedämme, että teitä on paljon. Millään ei me vakikirjoittajat voida käydä täällä niin paljon kun tuo " luettu" määrä näyttää, kolmen ja neljän päivän aikana aina yli 500 kävijää. Piiun, meidän julkkiksen :), kanssa tuossa pohdittiinkin kuinkahan moni puolituttu, sukulainen, naapuri, kumminkaima, jopa kavereita käy seuraamassa meitin elämää. No, se riski on kai otettava, kun palstailemaan on ryhtynyt ;). Mutta ilokseni voin todeta, että tämä antaa enemmän kuin ottaa ja on ainakin minulle yksi henkireikä, siis rohkeasti mukaan vaan.

Risellan unikoulu Sonjalle oli tuottanut tuloksia. Muistelen, että Umakin sitä harkitsi ja joku muukin siitä puheli. Miten muilla asia etenee?

Fiia, shiatsu toimi rentouttavasti ja ehkä hieman lievensi kipuja olkapään alueella. Sain toisen kortisonipiikin tosin aika pian sen jälkeen, joten varmuudella en uskalla sanoa kumpi toi toivottua tulosta. Hirvittävän ylpeä olen itsestäni, että paino on kaikesta huolimatta pudonnut, vaikka aina niin tarkka en ole syömisieni suhteen, mutta karkin ja ennenkaikkea suklaan suhteen olen ollut aika ehdoton. Mulla on tuohon makeaan samanlainen suhde kuin alkoholistilla viinaan, kaikki tai ei mitään :). Peikkoäet, hieno saavutus tuo kolmen kilon pudotus, etenkin kun olet elänyt nyt todella stressaavassa ja erikoisessa elämänvaiheessa Asmon kanssa. Hienoa!

Edellisessä tekstissä oli kummasti jäänyt lause kesken, kun rakkausvauvalle kommentoin. Miten siellä mies voi, onko nyt varmentunut, että miehesi on bongannut parasiitin egyptistä ja lääkekuuri mokoman alkueläimen nujertamiseksi on aloitettu? Aivan ihania kuvia oli Aadasta! Hiukset on neidillä kasvanut tosi paljon.

Maailma on pieni, kuten tuossa Typykän huutonet ja taustailijan (jonka nimimerkki en enää muista ja joka ei toivottavasti enää taustaile :D ) kaupoista voi päätellä :). Mainittakoon, että olen päässyt eroon äitiysvaatteista kohtuulliseen hintaan juuri tuolla huutonetissä ;). Oliviankin pienet vaatteet ovat löytäneet uudet omistajansa. Oikein yllättynyt olen, kuinka hyvin kauppa käy. kaikesta en tietenkään millään ole raskinnut luopua ja osan olen jättänyt talteen lahjoittamista varten.

Galluppiin vastailen minäkin, kun oikein ajan kanssa ehdin pohdiskella noin syvällisiä kysymyksiä :).

Nyt on pää yhtä tyhjä kuin tuo punaviini lasillinenkin tuossa vieressä, joten lisää juttua taas myöhemmin ja vielä hetkeksi miehen kainaloon

sohvalle. Kävi jo tuossa lupaavasti mua silittelemässä ;)...

Dumle, nappaan sulle (500 muulle) muutaman kuvan tyttöjen huoneista

:D :D :D

Hyvää yötä!

Vierailija
47/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni yö taas aika kivasti. No heräiltiin tiheään, mutta tissitainnutus auttoi aina, eikä tarvinnut itkeskellä. Vesli juuri kääntyi ekaa kertaa vatsalta selälleen. Tai on tehny sen monta kertaa sängyssä ja nyt sit lattialla. Selältä vatsalleen on kääntyny jo reilun kuukauden ajan. Muutenkin alkanut nyt liikkumaan enemmän. Käsillä nostaa hienosti koko yläkropan ilmaan ja jalat vetää vatsan alle. Nyt vain odotellaan koska lähtee kunnolla liikkeelle. Nyt vain mennään mittarimatona eteenpäin. :)

Mukavaaa kun taustailijoita ilmoittautuu!

Missä mahtaa kewa olla? Pitkiin aikoihin ei ole kuulunut mitään? Kovasti jo kaipailen.

Apinaemo kyseli rytmistä. Meillä Veslille on rymit tosi tärkeitä. kaikki vierailut, kauppareissut ym.pyritään tekeen veslin mukaan. maallekin kun lähetään, mennään Veslin unien mukaan. Sopivasti nukkuu sen tunnin matkalla. Rytmit heittää ehkä puoli tuntia, mut ei sen enmpää ja jos kauheesti jostain syytä muuttus niin sen huomaa pojasta.

Meillä nukutaan neljät päikkärit, mut välillä koittanut saada ne kolmeks. Riippuu ihan siit monelta herätään. Jos aamulla noustaan puol 7 niin ei onnistu kolmilla, mut jos herätään esim puol 8 niin menään kolmilla unilla. Ruoka-ajatkin on aikalailla samat ja Vesli tietää ne. Osaa vaatia sosetta kun on sen aika. Aamupuuro on aina noin seittemän pintaan. Seuraava sose kymmenen pintaan. Hedelmäsose 16.00 ja iltapuuro on 19.00.

haikarapolska kyseli unikoulusta. meillä se on nyt jäissä korvatulehuksen takia. Jatketaan sitten kun lääkekuuri on ohi. Nyt saa nukkua mamman kainalossa. ja jos ei saada miehen kans unikoulua onnistumaan, niin äitini tulee sen pitämään. Kuitenkin hallitsee homman kun turvakodilla sitä tehnyt.

Mulla on kans samanlaista herkkujen suhteen kuin haikarapolskalla. Vertaa välillä itteeni alkoholistiin. Kun karkkihimo tulee niin sitä on saatava heti. tulee oikein tärinä päälle. Ja jos talossa on jotain herkkuja, niin eihän niitä pysty olla syömättä. :) Nyt onkin kuuri menny ihan pipariks. Tarkotus ois alottaa huomena tiukkalinja. Saa nähä miten käy. Yksin kun olen, pystyn olemaan syömättä herkkuja, mutta kun mies on kotona se on vaikeaa. Ja syytä en tiedä. Eilenkin piti hakea sipsipussi ja dippiä ja niin karkkipussi myös. En uskalla edes ajatella kuinka paljon mun paino taas on... Mihin on mun hyvä itsekuri kadonnut?!!!!

Tänään pitäs käydä sen toisenn talon esittelyssä. Saa nähä minkälainen se on.Ei varmaan pitäs niissä käydä, kun tulee niin kauhee hinku omaan taloon. Eikä tarvis tulla kun ei me sitä ihan vielä osteta. Mies haluaa varman varmuuden töiden jatkuvuudesta ennekuin otetaan lainaa... Toivottavasti ei nyt vuosia menis.

Mun pitäs kans alkaa myymään Veslin vaatteita huuto.netissä tai vastaavassa. Vähän oon miettinyt et möisin suurimman osan. Tai sit kaikki. sitä mieltä mies ainakin oli. Hän kun edelleen tyytyis yhteen lapseen ja jos toinen tulis, niin sit ostettas kaikki uudestaan. Mullakin vauvakuume on poistunut. Ajatus yhestä lapsesta tuntuu tällähetkellä ihan hyvältä. Jotenkin se kamala selkäkipu vei vauvakuumeen mennessään.Eikä mun jännetuppitulehus ranteesta ole vieläkän parantunut. Kestäny jo reilun kuukauden! Tosi kivaa.

Mutta nyt taas mentävä. Niin joo mun lapsuudenystävä ja yks parhaista ystävistä sai toissapäivänä tytön.olis niin ihana nähä pikkuinen, mutta ei taida onnistua kun asuvat Irlannissa. Nyt sit odottelen kovasti kuvia neidistä.

Myöhemmin lisää!

Uma ja vesli 210907

Vierailija
48/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan kolmas unikoulu yö...

Nukahti jo 19.30 iltapuuron, maidon ja kylvyn jälkeen. 2 kertaa yöllä laitoin tutin suuhun, johon heti nukahti. noin klo. 03.30-04.00 valvoi itsekseen jokeltaen ja varpaitaan tutkien. EI ITKENYT. En siis joutunut ottaan syliin. Nukahti itsekseen puolen tunnin sisään ja heräsi 06.00 aamulla! Olen hieman iloinen. Tosi nopeesti oppi meidän neiti...

Hauskaa sunnuntaita kaikille!

Risella ja sonja

Vierailija
49/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taustailijoille kirjoittelemaan. Vaikka silloin tällöinkin vain!

Kyllä oli vaikea nousua ylös sängystä.. Tätä tämä vuosien karttuminen tietää.. Ü

Vauvakin kyllä nukkui huonosti jälleen.

Tulin huhuileen KEWAA, KIRAHVIINAA, MAITOHAMSTERIA JA JELLONAMAMIA?

Missä on odotus ajalta Zco ja Pikkuvarpunen mm?

Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Fiia

Vierailija
50/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut teidän kirjoittelua viime elokuusta lähtien ja monesti miettinyt itsekin kirjoittavani, mutta se kynnys on vaan ollut niin suuri! Nyt rohkaistuin:) Olen kohta 26-vuotias, 5,5kk tytön äiti etelä-karjalasta. Mieheni on 30-vuotias ja tyttö on esikoisemme. Minäkin tulen paremmalla ajalla vastaamaan tuohon mukavaan galluppiin!

ladorada ja Adora 260907

Vierailija
51/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani yksi taustailijoistanne. Enemmän liikun tuolla lokalutuisten puolella, mutta sielläkin kirjoittelen vain harvakseltaan. Enimmäkseen lueskelen muiden juttuja. Alkuperäinen laskettu aika oli syyskuun puolella, tarkentui sitten siihen syys-lokakuun vaihteeseen. Loppujen lopuksi esikoispoikani syntyi 11.10. Asumme Keski-Suomessa miehen ja joka toinen vkonloppu miehen tyttären kanssa. Myös karvainen kaveri löytyy. Äitiyslomalla siis olen vakituisesta työpaikastani, ja päivät kotona karvaisen kaverin ja pojan kanssa. Silloin tällöin käymme muskarissa tai perhekerhossa, kun aikatauluihin sopii. Enimmäkseen liikumme vain kodin ympäristössä vaunukävellen. Saatanpa tännekin joskus jotain nasevaa (?) alkaa kommentoimaan nyt kun itseni paljastin :)

Vierailija
52/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kuuluu kewalle? Joko siellä alkaa oleen kevään merkkejä ilmassa? Uma...miten teidän unikoulu edistyy?

Vierailija
53/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taustailijat minäkin toivotan tervetulleeksi joukkoon mukavaan:))))

Minäkin sitä samaa miettinyt kuin esim:haikarapolska että aikast paljon meidän juttuja luetaan vaikka meitä vakkareita ei täällä niin huimaa määrää lähestulkoonkaan ole.

Sonjalla mennyt tosi hyvin tuo unikoulu(tus):)

Me ollaan aloteltu nyt vaan vasta sitä vähän eli tutilla yritetään pärjätä mahdollisimman pitkään mutta sitten en tiedä mistä johtuu on tässä 2 yötä itkeskellyt unissaan eikä siihen paljon tutit auta eikä maitokaan maistu..Varmaan sitten ne hampaat jotka neuvolan tädin mukaan kuultaa ikenien läpi,mä en kyllä näe että kuultais.Uusia juttujakaan ei ole tullut mukaan paitsi että nyt enempi keikuttelee itseään konttausasennossa.Tai sitten on tulossa kipeäksi,tai sitten tai sitten,mene ja tiedä..

Neljän aikoihin on tyttö tosi nälkäinen ainakin ja menee hujauksessa 150ml.Päiväaterioita syö kyllä vaihtelevalla menestyksellä 2 krt puuro,2krt sose ja hedelmäsose.vois luulla että ei tarttis enää yöllä tankkailla.

Nyt ei viihdy lattialla joten mentävä on..

palailen myöhemmin tänään

Vierailija
54/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hienoa, että taustailijatkin uskaltautuvat kirjoittelemaan. Lisää kaivataan...

Meillä eetu menee nukkumaan siinä 21-22, mutta taidanpa minäkin ruveta antamaan tuon iltapuuron aikasemmin. Toki sitten herää aikasemmin, mutta tuopa ei haittaa mitään. Herään itsekkin kuitenkin...

Tänään meillä on eetu nukkunut vasta yhdet päikkärit. kolmisen tuntia sillon veti tirsaa. Meillä ei sen paremmin katota kelloa. Sitten kun nukuttaa, niin meillä nukutaan. Toki olen koittanut ruoan kanssa saada jotain rytmiä, mutta joudun nyt kuskaamaan niin paljon äitiäni, että melkein väkisinkin jokainen päivä on erilainen. Odotan siis aikaa, että saisin oikein kunnon rytmiä...

Tänään on ollut todella kurja ilma. Meillä neiti meni vasta äsken ekan kerran ulos leikkimään. Mies on hakemassa puita varastosta, niin aina sillon sitten neiti yleensä myös pihalla.

Joku oli käynyt katsomassa mallia uusista vauva sivuista. Minäkään en mitenkään isommin pitänyt näkemästäni. Tokihan asiakin on niin, että ainahan se vanha ja tuttu on paras, mutta uutenkin aina tottuu...

Meillä on ensiviikolla tupperit ja nyt pitäisi ruveta haalimaan porukkaa kasaan... Olisikos innokkaita... ;D

Tänään taidetaan meidän huushollissa herkutella, kebabilla...

Nyt siis ruokaa kylältä hakeen ja sitten syömään.

Huomiseen!

Vierailija
55/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma vaipuu kohta oikeesti epätoivoon ton nukahtamisen suhteen sillä hyvin harvoin neiti nukahtaa kun minä olen nukuttamassa ja sitten menee mies ja aikaa kuluu n.2min ja tyttö on täysin unten mailla.Samalla tavalla minäkin sen teen mutta ei onnistu;(

Päikkäreille nukahtaa kuitenkin onneksi molemmilla ja usein jo siinä vaiheessa kun saa tytön kantokoppaan tai sitten pari kertaa talo ympäri.Mutta eihän tosta nyt tule mitään että en saa yöunille nukahtamaan.Toivoisin että saisin jostain lisää kärsivällisyyttä tuohon hommaan kun menee herppa kun tietää että toinen on ihan väsy ja sitten isä kun tulee niin nukahtaa.

Mä en vaan ehkä osaa nukuttamisen taitoa kun aiempia lapsia ei ole tarvinnut nukuttaa sillä ovat nukahtaneet tuttipulloon/rinnalle tai sitten mulisseet hetken itsekseen kunnes nukahtivat.

No ehkäpä minäkin vielä joskus kelpaan,i hope!

Haikarapolska.Olet hienosti pudottanut painoasi:)Mulla vielä hyvä matka tavoitteeseen paitsi että ehkä on turha toivoa enään tässä iässä mitään kymmenen vuoden ihanne painoa.Muuten olen ihan tyytyväinen mutta vatsasta pitäisi saada pois,ei kai siihen auta muu kuin tehokkaasti vaan vatsalihaksia,kun vain sais itseensä niskasta kiinni ja sen homman alkuun sittenhän siitä tulisikin jo rutiini.

Venyttelyt tarttis kanssa aloittaa kun olin jo ennen babyä ihan jumissa ja nyt sitten tulee huono-olo kun päänsä kääntää.

Mun piti jotakin kommentoida mutta enpä nyt muista mitä.Ehkäpä menen tästä laittamaan jotakin iltapalaa..

Aada 0609

http://www.aijaa.com/v.php?i=1730805.jpg

p.s Minäkin täällä kewaa huutelen?!

Vierailija
56/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa tuohon galluppiin kun on rauha maassa eli Adora nukkumassa:)

1.Millainen äiti olet? Mitä pidät äitinä tärkeänä?

Tärkeintä äidin/vanhemman roolissa pidän rakkautta ja rajoja. Molempia tarvitaan lapsen kasvatuksessa. Annan vauvalle paljon läheisyyttä, haleja, suukkoja ja sylittelyä. Myös rakkauden ilmaisu sanoin on mielestäni tärkeää. Toivoin että minä saisin luotua lapseni kanssa samanlaisen suhteen mikä minulla on oman äitini kanssa, ollaan todella läheisiä, keskustellaan paljon asioista, iloisista sekä vähemmän iloisista. Varmaankin aika pitkälle oma kasvatus tyylini siis kumpuaa siltä!

2.Mikä vauvanhoitotarvike on mielestäsi aivan välttämätön?

Meille aivan välttämättömät ovat vaunut. Asumme keskustassa ja päivisin vauvan kanssa liikumme pääasiassa kävellen joka paikkaan, joten vaunut ovat kovassa käytössä!

3.Miten kotityöt jakautuvat teillä? Entäs vauvan hoito?

Viikkosiivous hoidetaan miehen kanssa yhdessä; miehen vastuualueeseen kuuluu mattojen puistelu, imurointi sekä lattioiden pesu ja minä hoidan pölyt sekä vessan pesun. Päivittäiset kotityöt hoitaa se kumpi ehtii.

Vauvan hoitokin menee aika lailla puoliksi, minä tottakai olen enemmän vauvan kanssa koska mies on päivät töissä, mutta iltaisin mies laittaa vauvan nukkumaan ja hoitaa myös joka toisen yön.

4. Mikä vauvatarvike on täysin turha?

Meiltä ei taida kotonta löytyä mitään mikä olisi täysin turha, olemme ostaneet vain sen mitä tarvitsemme. Voisin vastata tähän että nenäfrida, sillä sitä emme ole vielä (kopkop) tarvinneet! eli emme myöskään ostaneet..

Nyt kun rohkaistuin tänne kirjoittamaan, saatte minusta varmaan vielä riesan.. :) hih

Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille!

ladorada ja Adora 260907

Vierailija
57/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitan lueskelleeni juttujanne jo syksystä asti ahkerasti. Kiva on ollut seurata samanikäisten vauvojen kuulumisia!

Meidän esikoisemme Eero syntyi 13.9.07. Asumme Helsingissä. Vauvaharrastuksia meillä on kaksi: uinti ja jumppa. Lisäksi vaunuilemme päivittäin pitkiäkin lenkkejä. Hereillä Eero ei kuitenkaan viihdy vaunuissa, vaan esimerkiksi shoppailessa pitää päästä kantoliinaan, jossa sitten viihtyisikin vaikka kuinka pitkään. Muutaman kerran onkin tullut kaupungilla / Sellossa kulutettua aikaa. Eero oppi noin kuukausi sitten ryömimään ja nyt on alkanut kokeilla konttausasentoa. Meillä on myös ollut yrityksenä saada poika omaan sänkyynsä yöksi. Illalla nukahtaakin hyvin pinnasänkyyn, mutta yöllä imetyksen jälkeen jää joskus kitisemään ja nukahtaa vasta, kun otan omaan kainalooni. Öisin syö edelleen 2-3 kertaa. Soseita on meillä syöty reilun kuukauden ajan rintamaidon lisäksi.

Tässä pikainen esittely, yritän nyt jatkaa kirjoittelua, kun en enää ole salamatkustaja!

Vierailija
58/58 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun oli näin paljon luettavaa! Risella, huippu juttu että unikoulu näyttäisi tepsivän erinomaisesti, oon tosi happy sun puolesta!

Kaikkien taustailijoiden/uusien kirjoittelijoiden viestit jäi nyt päällimmäisenä mieleen. Mukava kuulla uusista naamoista ;) Vaikkei vanhoissakaan mitään vikaa ole!

Haikarapolskako se mainitsi ettei koskaan voi tietää ketkä näitä käy lukemassa ja niinhän se on, välillä sitä miettii et kuinkakohan moni tuttu käy salaa lukemassa.. (Ainakin Ebba-ystäväni on tainnut jäädä " koukkuun" ;) Että terkkuja sinne vaan taas.) Joskus viime keväänä oli myös jännä yhteensattuma - Kun siskoni oli maininnut jotain minusta seurakunnan kerhossa, oli joku kysynyt että sattuukohan se sisko olemaan pieni, energinen siivoilija ja kirjoittelekoohan se tuolla vauva-lehden sivuilla?! Luetteli muitakin huttuja mitä muisti minusta mm. Minjan iän jne. Siis tunnisti mut vain kirjoitusten perusteella, niin että uskalti kysyä oiskohan sama tyyppi kyseessä. Hullua..

Juu, mutta ei mulla muuta kuin unta tulin hakemaan ;)

Ja Apinaemolle kysymys: Miten on sen meidän listan tilanne?! Tuli nyt mieleen kun uusia kirjoittelijoita oli..

Huomiseen, Dumle ja Menni 5,5kk