Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni väsynyt ja nälkäinen lounasaikaan, päiväkodista vittuillaan!!

Vierailija
04.03.2008 |

Eikö lapsen kuulu ollakkin väsynyt ja nälkäinen siihen aikaan päivästä? Sehän kertoo siitä, että lapsella on hyvä päivärytmi. Ollaan ls-asiakkaista, ehkä siitä vittuilut ja erityistarkkailu.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei voi oikein leikkikavereita kutsua meille jos ei ole valmis vahtimaan koko ajan tai kahvittelemaan äidinkin kanssa. Palasin työttömäksi kotihoidontuelta heti kun olin saanut lapselle virikehoitopaikan. Tekee molemmille (minullé ja lapsella) hyvää olla erossa toisesta.

Vierailija
62/65 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä väsyttää sinua erityisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa tai ainakin riippuvuussuhde on helpottanut molemmin puolin. Olen ylihuolehtiva ja siksi väsýtän itseni kun en luota lastani muiden hoitoon. Nyt olen jo oppinut luottamaan lapsen isään hoitajana. Lapsen saaminen oli yllätys, jota en uskonut koskaan kokevani. En uskonut synnyttävänikään vaikka homma oli jo käynnissä.

Nyt on elämä ihan kivaa, kun on itsellä mielekästä tekemistä aikuisten kanssa ja lapsi on huomannut, että kaikkea ei saa periksi vinkumalla.

En jaksa olla koko ajan saatavilla ja antavana osapuolena, kuten pikkulapsiaikana yleensä on pakko.

Nyt on ihanaa, kun lapsi on oppinut puhumaan ja voimme kommunikoida ja pitää hauskaa yhdessä.

ap

Aikansa kutakin

Vierailija
64/65 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa kantaa vastuusi, ja pitää huolta itsestäsi ihan vaan lapsen takia.

Puisto on oiva paikka myös tuon ikäiselle ja väsyneelle äidille. Pääsee hyvin parin metrin päähän kun lapsi leikkii muiden kanssa. Itse saa aikuista seuraa.

voimia.

Vierailija
65/65 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutaman olenkin jo kutsunut kylään aina kun olen siivonnut. ap, jolla loppuu kohta työharjoittelupäivä ja lähden hakemaan lasta hoidosta ja laittamaan ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän