Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskat uuteen viikkoon!

03.03.2008 |

" järkytyin" , kun ei oltu vielä enskoissa aloitettu tälle viikolle pinoa, joten sitten itse sen aloitin. Mutta tuo edellisen viikon linkkiä en sit osannutkaan tähän laittaa...

Joten NYT kaikki enskat ryhdistäytykää!!! :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille ja uutta viikkoa!

Et ole Juli mun mielestä yhtään nipo kun lisäsit pinoon lauseen että pitää kans kirjoitella. Mä tosin tunnustaudun olleeni alussa aika laiska kirjoittelija mutta nyt loppua kohden on tahti vähän kiihtynyt. Tonne Maaliskuisiin en tosin ole kirjoitellut juurikaan alun jälkeen vaikka sielläkin listalla olen. Vai et ole vieläkään Juli synnärillä, höh. Älä välitä, en ole minäkään, tosin tulen viikon susta jäljessä! On nää päivät LA:n jälkeen olleet kyllä aika pitkiä! Kai se on pakko asennoitua että saattaa mennä vielä yli viikkokin. Ja minä olin ihan varma että tää syntyy tosi ajoissa! Mitään merkkejä ei ole ollut että syntyis, limatulppia saati supistuksia, höh.

rvasaariselle tervetuloa!!!

cotine 40+4

Vierailija
22/56 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, yhtenä kappaleena. Tuskastuneena. Turhautuneena. Väsyneenä. ÄÄh. Itseasiassa en kyllä ole ihan niin väsynyt kuin viime viikolla. Mistä sitä vielä valittaisi :D Äijäkin on töissä niin eivoi sillekään kiukutella.

Tervetuloa rvasaarinen! Älä heti kyllästy meidän valitusvirsiin :)

Anabela 39+3 (huomenna tosin ultran mukanen la)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on vaavit sitkeitä juliaanalla ja cotinella. ja anabellakin jo lähestyy kovaa vauhtia laskettua aikaa! Suppareita voin vain teille toivotella ja samalla itsekkin niistä haaveilla! :)

Ei tosiaan malttais, että vaavi jo syntyis, ja alunperin olin " suunnitellutkin" , että just tänään 10.3 ois vaavin hyvä päivä syntyä, mutta ei taida vaaville päivä sopia..jos ei sitten tässä illemmalla innostu.. tänäänkin ollaan kolmea ässää kokeiltu, paitsi illalla tosin vasta saunaan... kyllä ainakin tuo yks ässä saa alaselän hieman kipeäksi ja supistuksien kanssa se tuntuu voimakkaammalta. vähän sama homma ku la, mutta sillon supistelut olivat vielä voimakkaampia ja silloin olin jo hyvissä toiveissä että lähtö saattaa yöllä tullakkin, mutta p..skat. :(

mitähän sitä tänään keksis, ku meinaa tekemisetkin loppua..mutta onneksi mies on tänään vapaapäivällä! :)

Yritetään vielä vaan jaksaa! :)

Aurelia rv38+4

Vierailija
24/56 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan synnärikertomuksen vielä tähän viime viikon pinoon, kun ei uutta vielä ollut.. tässä yhdellä kädellä naputtelen, kertomus on jo wordissa valmiina.

Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä kolmelta heräsin suppareihin, jotka tulivat noin 10 minuutin välein. Eivät olleet erityisen kivuliaita, mutta aivan erilaisia kuin aikaisemmat harjoitussupparit. Yritin vielä nukkua, mutta eihän siitä oikein mitään tullut. Kuuden aikoihin vessassa tuntui, että lorahti jotain muutakin kuin pissaa. Seitsemän aikaan herätin miehen ja menin suihkuun ja taas lorahti. Soitin synnärille ja lähdettiin omalla autolla sinne näyttäytymään. Sairaalassa todettiin väärä hälytys, kalvot olivat ehjät ja tikkukoe negatiivinen, supistuksetkin alkoivat heiketä. Olin 2 cm auki ja saatiin valita, jäädäänkö jo sairaalaan, mutta päätettiin lähteä kotiin. Kotona supistukset taas napakoituivat ja tihenivät, väli kuitenkin vaihteli kymmenestä minuutista viiteentoista. Syötiin ja katseltiin telkkaria ja minä hiippailin supistuksen tullessa ympäri kämppää. Yhden aikaan päivällä supistukset alkoivat jo olla selvästi kivuliaita ja tulivat säännöllisesti 7 minuutin välein. Istuskelin jumppapallon päällä ja kävin pitkässä suihkussa. Kolmen aikaan alkoi tuntua, etten enää pysty olemaan kotona, ja lähdettiin takaisin sairaalaan. Olin 4 cm auki ja päästiin heti synnytyssaliin. Sain illallista ja lämpöpussin selälle, istuskelin keinutuolissa. Sitten päätin kokeille ammetta, jossa nautiskelin melkein tunnin. Supistukset muuttuivat taas kivuliaammiksi ja palasin saliin ja sain ilokaasua, jota keinutuolissa hengittelin. Muita asentoja ei tehnyt mieli kokeilla. Ilokaasu auttoi hyvin, mutta hengitteleminen piti lopettaa tietyssä vaiheessa supistusta, muuten alkoi tulla huono olo. Seitsemän aikoihin alkoi tuntua, etten enää kestä, ja pyysin epiduraalin. Menin sänkyyn ja minut valmisteltiin puudutusta varten, mutta anestesialääkäri pääsikin paikalle vasta tunnin kuluttua. Tässä vaiheessa olin 5 cm auki. Se oli aika tiukka tunti, kiemurtelin sängyllä, päästelin ääniä ja hengittelin ilokaasua. Mies taisi tässä vaiheessa vähän säikähtää, kun olin näyttänyt aika kivuliaalta. Epiduraali auttoi ja sain vähän torkuttuakin. Yövuoron kätilö tuli töihin kymmenen aikoihin ja teki tutkimuksen, olin 6 cm auki, ja päätettiin aloittaa oksitosiinin tilannetta vauhdittamaan. Yhdentoista aikoihin tuli ponnistamisen tarve ja olinkin 10 cm auki. Sain alkaa ponnistelemaan passiivisesti omien tuntemusten mukaan. Kahdentoista jälkeen ryhdyttiin tositoimiin, mutta supistukset olivat lyhyitä. Puolen tunnin ponnistamisen jälkeen kutsuttiin toinen kätilö ja synnytyslääkäri paikalle katsomaan tilannetta, koska ponnistusvaihe ei edennyt normaaliin tahtiin ja vauvan sydänäänet laskivat aina ponnistuksen jälkeen, syyksi selvisi, että vauvalla oli napanuora kaksi kertaa kaulan ympäri. Henkilökunta päätyi auttamaan imukupilla, tehtiin pieni eppari, ja yhdeltä poika syntyi hyvävointisena. Sain pojan heti vatsalle ja istukka syntyi nopeasti täydellisenä. Pojan kanssa katseltiin toisiamme ja isä otti pojasta kuvia, kun minua ommeltiin. Sen jälkeen kokeiltiin imemistä, mikä ei kuitenkaan vielä onnistunut. Kohtu supistui hyvin ja pääsin suihkuun, isä ja kätilö sillä aikaa mittailivat ja kylvettivät pojan. Saatiin ruokaa ja kolmen aikaan lähdimme pojan kanssa vierihoito-osastolle (ottivat pojan kyllä aamuyöksi hoitoon) ja isä lähti kotiin nukkumaan.

Itselle jäi positiivinen kokemus synnytyksestä, kipu oli siedettävissä ja kivunlievitys onnistui hyvin. Henkilökunta oli todella ihanaa. Siinä vaiheessa säikähdin, kun lääkäri haettiin paikalle ja tajusin, että kaikki ei ole kunnossa. Kätilö kyseli, jäikö minulle traumoja ja haluanko jutella lääkärin kanssa, mutta jälkeenpäin olin vain onnellinen, kun saimme pojan terveenä ulos.

juli, cotine, anabela ja aurelia, kovasti teille suppareita toivon!!! aurinkoista odotusta aiemmilla viikoilla oleville!

mama ja justus ikä 1 vko

Vierailija
25/56 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä pienet ensikot antaa nyt odottaa itseään, tsemppiä loppupääläisille! :)

Tervetuloa mukaan rvasaarinen, tänne tarvitaankin uusia kirjottelijoita, kun pian (toivottavasti) siirtyy monta odottajaa vauva-puolelle.

Kiitos Mamalle synnärikertomuksesta! Hienoa, että kaikki päätyi hyvin ja jäi itsellesi positiiviinen mieli vaikka säikähdyttikin välillä. Ihanaa vauva-arkea teille! :) Onko jatkossa kuulumisiasi luettavissa vauva-puolella? Voisin siellä käydä niitä lukemassa, ennen kuin itse sinnekin siirryn. Nyt alkaa itselläkin enemmän tuo synnytys mielessä pyöriä, joten mukava on lukea toisten kokemuksia. Torstaina olisikin meillä vuorossa tutustuminen synnärille, odotan sitä jo kovasti.

Valmistelut pientä tulokasta varten on kovasti käynnissä. Kyllä tämä loma on sitä varten ihan tarpeen, välillä tuntuu, että noinkohan aika riittää... tänään haettiin veljen perheelta pinnasänky. Pääsenkin ompelemaan siihen verhoa ja pehmustetta. Tänään kävin myös taasen neuvolassa, siellä oli kaikki kunnossa, verenpaine ei ollut koholla ja proteiini edellen yhdellä plussalla, mutta sitä seurailen siis täällä kotonakin joka päivä.

Juli: Kiitos kun päivittelit meidän esittelypinon. Toivottavasti tosiaan pinolle löytyisi päivittäjä, sen homman taian minäkin vielä jättää väliin. Olisikohan kukaan alkupääläisistä innokas hommaan..?

Hyvää alkanutta viikkoa!

Weera 32+6

Vierailija
26/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosiaan Mama synnytyskertomuksesta, luinkin sen jo tuolla maaliskuisissa. Ohhoijjaa, kevät sen kun tekee tuloaan, tänne Tampereelle on luvattu 5-7 astetta plussaa, kiva päästä pyyhkimään koirien tassuja :D

Ei tässä mitään ihmeempää, tositoimia odotellessa.

Anabela 39+4 (tänään ultran mukanen LA!)

Vierailija
27/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon palstailutauon aikana on sentään jotain tapahtunut. Muillekin loppupääläisille paljon suppareita, jotta saadaa lisää enskavauvoja maailmaan! Ja Mamalle kiitokset myös synnytyskertomuksesta.

Itelläni on alkanut nyt ihan kunnolla vaivaamaan tuota toista lonkkaa. Viikonlopun aikaan se ärtyi niin pahaksi, että sunnuntai-iltana muutamaankin eri otteeseen se muljahti jotenkin kummasti niin, ettei sille voinut varata ollenkaan. Ja kipu oli aika kovaa.. Mikään asento ei oikein tuntunut hyvältä, vaikka aikaisemmin asentoa vaihtamalla vihlonta on helpottunut. Menin kyllä maanantaina töihin, mutta lähdin kesken päivä pois, koska vihlonta alkoi taas. Aamuisin siis siinä ei ole oikeastaan minkäälaisia oireita. Vaan kipu ja vihlonta alkaa päivän mittaan, kun lonkka rasittuu. Tänään kävin neuvolassa ja puhuin siellä asiasta. Sain tän ja huomisen vielä sairaslomaa. Terkkari lupas huomenna kysästä lääkäriltä, että mitä mieltä hän on levosta ja sairaslomasta, että kirjottaako sitten vielä lisää. Kävin samalla hakemassa fysioterapiasta tukivyön, jota terkkari suositteli kokeiltavaksi, josko siitä olisi jotain apua.

Tässä vielä muita neuvolakuulumisia:

11.3.08 rv23+6

Paino: +750g/vko

RR: 126/70

Pissa: puhdas

Hb: 109 (ei ollu noussu yhtään vaikka oon viime kerrasta asti syöny rautaa)

Sf:19

Lapsiveden määrä: normaali

Syke: 140-150 (kaveri potkutteli niin kovasti, ettei sykettä meinattu saada mitattua, ku koko ajan tuli kopsautuksia anturiin)

Liikkeet: ++

-Saikku rv23+6-

Vierailija
28/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Tilasin tervekauppa.fi:stä yhdistelmävaunut. Oliko joku muukin, joka oli ne tilannut? Toivottavasti ovat hyvät. Googletin keskusteluita noista vaunuista, eikä ainakaan kukaan niitä haukkunut. Hyviä kokemuksia ihmisillä niistä on. Hinta/laatu-suhde kuulema ihan kunnossa. Ovat siis todella edulliset ja siksi epäilyttää. Gold-paketti, jonka otin, maksaa 299,90¿ postikuluineen ja tuohon hintaan sisältyy vauvujen lisäksi matkarattaat, syöttötuoli, kantokassi, jalkapeite, hoitolaukku, verkkokassi ja ensiapulaukku. Jäänpä innolla nyt odottelemaan, että milloin (lupaavat 4-14vrk) vaunut saapuvat, jotta pääsen niitä heti testailemaan.

Vierailija
29/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasesti kommentoin saikulle et olen tilannut tammikuussa noi kyseiset vaunut juuri tuolla GOLD-etupaketilla..tyytyväinen olen vaunuihin, mutta juuri nyt ei sen enempää ole kokemusta vaunuihin kuin niiden ihastelemisesta tullut kokemus=)mut odotetaan että toi masuasukki tulisi tuolta massusta tälle puolen testailemaan vaunuja=)

syöttötuoli annettiin kummitytölle lainaan ja neiti on ollut tyytyväinen siinä syödessään=)

toimitus nopeaa ja kotiovelle tuli kaikki tuotteet.sunnuntai-iltana tilattiin niin torstaina postipoika toi ovelle kaikki muut paitsi matkarattaat saapuivat seuraavana päivänä...

tulen kertomaan kuulumisia myöhemmin ny ei enempää kerkii...mutta supistuksia niitä toivoville=)minäkin alan niitä kohta enemmän toivomaan kunhan vain saan eka noi vaavin tavarat paikalleen=)

sase-86- rv 36+1

Vierailija
30/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan juli tai cotine jo hakemassa nyyttiä, kun ei oo nyt tänään kuulunut mitään! toivottavasti! :)

Kiva oli myös huomata, että täällä muitakin kirjoittelijoita kuin vain me loppupääläiset.

Nyt on sitten sämpylöitä leivottu, ja jääkaappi ja mikrokin pesty..mitähän sitä seuraavaksi keksis?! meinaa tosiaan tylsyy iskeä tässä odotellessa, vaikka voihan se olla että tässä vielä kolmenkin viikonpäästä odotellaan... toivottavasti ei!!

Ulkona muuten paistaa kivasti aurinko, ainakin täällä Oulun seudulla! :)

Mutta edelleen tässä toivotaan, että joko ens yönä tulisi lähtö, niinkuin joka ikinen ilta..

Onkos muuten enskoilla jo valmiina nimet mietittynä vauvoille? Meillä lopultakin alkaa olemaan jo ainakin jonkilainen haju, mikä nimi ehkä annetaan! :)

Aurinkoa kaikille!

Aurelia rv38+5

Vierailija
31/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumia todellakin ollut täällä, eli onnittelut Mamalle pikku pojasta sekä kiitos synnytyskertomuksesta! Sup sup loppupääläisille ja voimia viimeisiin päiviin vatsan kanssa sekä synnytykseen! Kohta teillä on nyytti sylissä, ajatelkaa kuinka ihanaa!!

Tänne hyvää kuuluu. Jossain määrin voin Saikku samaistua nuihin sun lonkkasärkyihin, vaikka ihan samoissa määrin en niitä itse ole joutunutkaan kokemaan. Lenkin jälkeen kyllä jotain issiassärkyä koko loppuillan ja rankan päivän jälkeen symfyysikipuja. Tänään oikein lenkillä ajattelin siinä eteenpäin vaappuessani, että nytkö ne vaivat alkaa.. :) Ei ole kävelytahti enää ihan sama, mitä ennen...No, onneksi on parempia päiviä ja sitten välillä vaan näitä huonompia. Hain myös tukivyön ja sitä olen töissä pitänyt. Ei niin tunnu maha tippuvan illalla, kun kotiin pääsee.

Sokerirasitukseen joudun tuossa kuukauden päästä ja oon ajatellut alkaa tsemppailemaan nyt jo. Itsekuri on herkkujen suhteen ollut Täysin hukassa! Ihan hullua, miten koko ajan tekee vain mieli kaikkea epäterveellistä (=hyvää)!

Tervetuloa mukaan juttelemaan rvaSaarinen! Uusia kaivataankin, kun enemmistö on loppusuoralla.

Kiva kuulla noista edullisista vaunuostoksistanne. Vaunula myy myös netitse aika edullisesti, kannattaa käydä tsekkaamassa. Hyvännäköisiä ainakin omaan silmään olivat, olisiko jollakin näistä kokemusta?

Ei niin kuraista loppuviikkoa toivottaa Fiiu h 22+6

P.S. Kohteliaasti minäkin kieltäytyisin listapäivittäjän hommista.. Mihinkään ylimääräiseen ei nyt vaan kykene..

Vierailija
32/56 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piti tulla laittamaan, että mä tilasin tossa pari viikkoa sitten vaunulasta classic deluxet. Kokeilemaan tosin ei olla päästy, ku tässä vielä odotellaan tulokasta. ;)

Sisko oli jo aikaisemmin tuollaiset tilannut, niin sitä kautta päässyt niitä testaileen ja myös sen, että sopivatko autoon. ja sinnehän ne just ja just menevät. :) Sisko ollut kyllä tyytyväinen vaunuihin ja tosiaan suositteli niitä minullekkin. Ja kiva kun kaikilla ei ole samanlaisia heti vastassa. Toimitushan kesti vain päivän ja nopeasti tulevat.

Aurelia

Vierailija
33/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille!

Toisaalta nyt on kyllä jo aamupäivä ja minäkin olen jo imuroinut ja luutunnut. Siirsin oikeen liedenkin ja putsasin ruokamössöt sen takaa. kohta silitän uudet verhot ja ripustelen ne sitten olohuoneeseen :)

Sain myöhään eilen illalla pakattua sairaalakassinkin. Nimittäin iltapissalla jäätyäni toimituksen jälkeen istumaan pytylle ja ihmettelemään paksuja jalkojani vauva liikahti ja jotain alkoi valumaan pyttyyn.. Huusin miehelle että tuoppa joku astia johon sit keräsin toditusaineistoa ihmeteltäväksi.. Aika säälittävää :D Sitä ei kuitenkaan sit tullut enää yöllä siteeseen joten ei tainnut kuitenkaan olla lapsivettä, plääääh!

Näin loppumetreillä on kyllä aika säälittävää kuinka sitä reagoi kaikkeen jollain tapaa liian analyyttisesti ¿ toivoen sen merkitsevän synnytyksen lähestymistä.

Jotta sellasta!

Anabela 39+5

Vierailija
34/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli saattais ollakin jo tositoimissa, vai??? Huhuu, oletko vielä kotosalla?

Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä ilmassa, huoh. Tulin vaan ilmoittamaan olevani edelleen yhdessä kasassa. Ei supistele eikä ole limatulppaa saati lapsivesiä näkynyt. Paino on pysynyt samassa nyt pari viikkoa, sitä ennen nousi hurjaa tahtia nyt loppuaikoina, yhteensä tuli noin 16 kg. Mitähän toi nyt meinaa, eikö se vauva enää kasva siellä?

Vaunuista oli ollut puhetta. Me ostettiin Huutonetistä käytetyt Gessleinin vaunut. Piti olla ihan uudenveroiset, max.6kk käytetyt mutta sitten kun saatiin ne niin epäilytti vähän, kankaat oli musta vähän haalistuneemman näköiset kuin 6 kk... Maksettiin niistä kuitenkin 350¿ (ovh.700¿). Tervekaupasta ois saanut uudet halvemmalla. Muuten noi vaikuttaa aika hyviltä, väristä en tosin kauheasti pidä mutta muut ominaisuudet miellyttää. Me harkittiin pitkään noita Tervekaupan vaunuja mutta ei sitten ostettu.

Suppareita loppupääläisille!

cotine 40+6

Vierailija
35/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JIHUU! saatiinpas vakuutuksesta rahat takaisin! :)

Tosiaan tammikuussa täältä kyselin neuvoa ja kokemuksia, kun ennenaikaisten supistuksien rv25 jouduttiin lomamatka perumaan lääkärin kehoituksesta. niin ei vaakuutus olisi ensin korvannut mitään(vaikka toisin mulle " lupailivat" ), niin piti tehdä sit reklamaatio kuluttajavakuutusjuttuun ja me oltiin ihan varma, että eivät mitään korvaa, ku ei mitään koko asiasta kuulunut. Niin tänään tuli kirje, jossa kertoivat vaan kylmästi että korvaavat matkan(ei siis mitään anteeksipyyntöä tai tms) mutta pääasiahan oli, että rahat saatiin takaisin! :)

Niin nyt niin onnellinen asiasta, kun tunsimme todellakin, että meitä oltais kohdeltu väärin, mutta oikeus toteutui ja eipähän mennyt hukkaan sekään työ, että saatiin rahat takaisin!

Kiitti kannustuksista ja muista, mitä muilta silloin sai!

Tosiaan laitoin tän saman tekstin myös tuonne maalismammoihin ja myös uudella otsikolla, jos ihmettelette...

Aurelia rv38+6

Vierailija
36/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla Aurelia et saitte rahat takasin:)

Vierailija
37/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pitkästä aikaa.. Lukemassa oon käyny juttujanne, mut en oo saanu aikaseks kirjotella. Toukokuisiin sillon tällön jotakin oon laittanu.

Jännittäviä hetkiä moni elelee ja toivottelen supistuksia ja toimintaa niitä kaipaaville!

Ite olen sairaslomalla lonkkien kivun vuoksi. Ei kyykistyminen ja kumartelu enää onnistunu ja kun työpäivien jälkeiset illat ja yöt rupes oleen itkua ja kipua, niin tuumasin, ettei taida kannattaa itteänsä rääkätä. Panadolilla yritin lääkitä, mut ei siitä apua ollu. Nyt kun on kotona ja köpöttelee vaan omaan tahtiinsa, pärjää kohtalaisesti. Aamuyöstä, pitkän sängyssä olon jälkeen, kyllä herää jomotukseen lonkissa. Joskus kyljenkääntö auttaa, joskus on lähettävä jalotteleen. Semmosta, ei muuta ihmeellistä, Ötökkä mahassa on virkee ja harrastaa potkunyrkkeilyä.

Aika vaan tahtoo käydä pitkäks. Imurointia ja pyykinpesuakaan kun ei kahen aikuisen huushollissa ihan joka päivälle oo. Tuntuu aika niin toivottoman pitkälle toukokuun loppuun. Ja silti välillä iskee pelotus, että toukokuun loppuun on lyhyt aika ja sit meitä onkin kolme. Hassua! Kauheesti ei uskalla lähtee uloskaan käveleen, kun tie on ihan peilijäällä, mut onneks tällä menolla kohta on sulat tiet ja voi rennommin köpötellä ulkona.

Nyt kutsuu Kauniit ja Rohkeet, näitä mun pieniä iloja:)

Norpanpoikanen, rv 29+3

Vierailija
38/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kans nyt noita lonkkakipuja ja tän viikon aikana ovat pahentuneet aikalailla. Sunnuntaina siis lähti useampaan otteeseen tuo kipeämpi lonkka altakin, eikä sille voinu varata, ennen kuin sai sen " heiluteltua" takaisin paikoilleen..

Mistä asti sä oot ollu sairaslomalla? Saitko samantien koko loppuajaksi vai pienissä pätkissä? Mä oon ollu tän viikon sairaslomalla ja maanantaina pitäis mennä töihin kokeilemaan kuinka onnistuu.. Sain neuvolasta sellaisen tukivyönkin, mut ei ainakaan nyt eilisen ja tän päivän aikana ole kovin hyvältä ja toimivalta tuntunut. Mä pelkään kans sitä, et jos jään jo nyt sairaslomalle, ni miten saan aikani kulumaan.. Täytyy sitten varmaan aloittaa talon perusteellinen siivous ja kevätkuntoon laittaminen, mikäli lonkka sallii sitäkään.

Terkuin, kanssasisar Saikku

Vierailija
39/56 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun nopeasti raportoimaan tilanteeni eli omanapaista nyt vaan tällä kertaa, selkää vihloo niin julmetusti että en jaksa kauaa tässä istua.

Eli siis tänään kävin äitipolilla (rv 41+5). Kaikki oli hyvin, napavirtaukset ok, lapsivettä vielä hyvin, istukka hieman kalkkeutunut, mutta ei hälyttävästi ja sormelle olin auki. Sen verran sisätutkimus vaikutti että koko päivän on sen jälkeen vihlonut, ihan niinkuin sukkapuikolla pisteltäis kohdunsuuta.

Vielä ei kuitenkaan ole tarvinnut synnyttämään lähteä. Perjantai-aamuna menen heti kahdeksalta prenalle käynnistykseen, jos ei ennen sitä ala itsestään tulemaan. Kovasti mä toiveita elättelen että ensi yönä alkaisi kunnon supparit ja vauva tulisi ilman käynnistystä.

Pesin juuri lattian, sauna on lämpiämässä ja isäntäkin jo lupautui illalla " hommiin" , joten jos nuo ässät nyt vähän laittais vauhtia :)

Ihan hyvä fiilis nyt kun tietää että korkeintaan enää pari päivää odottelua.

Vilkutuksia kaikille.

T. Juli & masussa viihtyvä Jumpula rv 41+5

Vierailija
40/56 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tosiaan vielä yhtenä kappaleena... Heräsin klo 5.30 kauheaan suonenvetoon eikä sen jälkeen enää uni tullut :( Mullekin tuli kutsu yliaikaiskontrolliin, se on maanantaina (41+4). Tuskin käynnistävät silloin vielä jos kaikki on hyvin. Mutta eiköhän tämä vielä ennen pääsiäistä synny, toivottavasti.. Jotenkin on tosin usko alkanut loppumaan että lähtö tulisi ilman käynnistystä, mulle kun ei ole tullut yhtään supistusta!

Tää oli vähän omaa napaa ja valitusta, sori, mutta nyt tarttee mennä!

cotine 41+0 jo tänään