Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just.. Kaveri vie 1v7kk ikäisen PARTURIIN =D

Vierailija
03.03.2008 |

Kyseessä siis hänen poikansa, jolla on ika pitkät " vauvamaiset" hiukset. Kaveri on aiemmin leikannut pojan otsatukkaa itse, mutta nyt kun hiukset ovat kuulemma takaa niin pitkät, vie hän pojan parturiin. Mitähän siitä tulee? Naurattaa jo etukäteen! Leikkaisi mielummin itse, mutta kun ei halua pojalleen " patakampausta" ...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maksaa..

Terveisin parturi-kampaaja

Vierailija
42/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että tehköön jokainen niin kuin parhaaksi näkee. Itse olen nähnyt viisaimmaksi ja helpoimmaksi leikata itse pojan hiukset. Nuori mies täyttää kohta kolme vuotta, eikä ole valittanut äidin leikkaamasta hiustyylistä. Tyttö kävi ensimmäisen kerran kampaajanlla 4,5 vuotiaana viime kesänä ja seuraavaa kertaa en ole edes miettinyt. Kampaajareissu meni tosi hienosti, siinä ei ollut ongelmaa.

Periaatteessa olen siis samaa mieltä kuin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan hiuksia ei ole koskaan leikannut kukaan muu kuin ammattilainen. Ensi kerran veimme hänet parturiin 1 v 10 kk:n iässä. Mitä haittaa siitä on, jos lapsellakin on siistit, hyvin leikatut hiukset? Jos ei ole varaa viedä lasta parturiin, niin sitten täytyy tietysti itse leikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan