Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just.. Kaveri vie 1v7kk ikäisen PARTURIIN =D

Vierailija
03.03.2008 |

Kyseessä siis hänen poikansa, jolla on ika pitkät " vauvamaiset" hiukset. Kaveri on aiemmin leikannut pojan otsatukkaa itse, mutta nyt kun hiukset ovat kuulemma takaa niin pitkät, vie hän pojan parturiin. Mitähän siitä tulee? Naurattaa jo etukäteen! Leikkaisi mielummin itse, mutta kun ei halua pojalleen " patakampausta" ...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa nyt on niin hassua? Mielummin annan ammattilaisen leikata kun että itse nyhtäisin tukan vinoon.

Vierailija
2/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo korkea aika minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on yli olkapäiden ulottuvat kiharat, ja niitä on aika hankala leikellä itse... Kun 8kk ikäinen pyörii ja hyörii aika tavalla!

Enpä ole niitä nyt sitten lainkaan leikellyt, mutta alkaa kyllä jo vähän ketuttaa, kun koko ajan kutrit ovat puklussa tai soseessa. On sen verran liukasta tuo hius vielä, etteivät pompulat pahemmin tukassa pysy!

Vierailija
4/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin vein tuon ikäisen pojan parturiin kun tukka kasvoi puolessa selässä. Myös minä en halunnut patapäätä joten siksi vein ja erinomaisesti sujui taitavalta parturilta. Kerrotko tarkemmin mikä sua tuossa niin ihmetyttää? Vai oliko oma lapsesi saman ikäisenä kenties vielä kalju?

Vierailija
5/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sen verran pitkät ja paksut hiukset. Hyvin meni :)

Vierailija
6/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitten?? kauhee siitä vasta olisikin tullut jos olisin ite alkanut nyhtää..

Vierailija
7/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi viedä?

Jos kaverisi tietää ettei itsee osaa nätisti leikata niin miksi ei voisi viedä ammattilaiselle?

Ja miksi luulet ettei onnistu? Jos kaverisi lapsi ei vierasta ja on reipas poika niin varmasti ammattilainen saa nätisti lyhennettyä.

Mie en ihan ymmärrä sinua. Vai pitäisikö alle kouluikästen kulkea vain itse mahdollisesti rumasti leikatussa tukassa koska pieniä lapsia ei saisi viedä kampaajalle??

Vierailija
8/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ymmärrä mikä tuossa nyt on muka niin huvittavaa...Itselläsi ei tosiaan taida olla varaa parturikäynteihin.

Vierailija
9/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni molemmat kävivät ensimmäisen kerran parturissa jo 1,5 v vanhana. Mielummin ammattilainen leikkaa hiukset kuin minä niitä yritän leikata.

Vierailija
10/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaasta lähtien parin kuukauden välein.

Vierailija
11/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,8 v poika, käynyt 4 kertaa jo parturissa. En todellakaan ole pitänyt sitä minään just-henkisenä asiana vaan ihan normaalina.

Vierailija
12/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan osannut itse leikata, miksen siis maksaisi jollekin 10¿, joka sen osasi tehdä? Hieno tukka tuli.

Tyttö on saman ikäisenä vielä lähes kalju, joten tarvetta parturiin ei ole... Harmi vaan.

Vierailija
13/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on vahvat ja tuuheat hiukset. Alkuun leikkasin niitä itse, sitten pääätin viedä ammatilaiselle. Molemmat ovat istuneet niin nätisti kun ton ikäset nyt vaan voi istua paikollaan. Oli hienot rattituolit ja hiuksista tuli paljon paremmat kuin mun itse leikkaamat.

Vierailija
14/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukka ; )

Vierailija
15/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta. En minäkään ole pojalleni halunnut itse nyrhittyä pottatukkaa, joten vein hänet jo alusta asti parturiin. Varmaan ekan kerran jo siinä vähän alle 2-vuotiaana. Hyvä tuli. Kai se ammattilainen saa sen hyörivän ja pyörivänkin lapsen tukan leikattua paremmin kuin äiti itse ammattitaidottomana. Parturissa voi äiti myös samalla keskittyä lapsen viihdyttämiseen/ojentamiseen kun parturi leikkaa, ja näin maksimoidaan lapsen paikallaan pysyminen. Koita nyt siinä sitten sakset kädessä sohia jonkun tukkaa täysin vailla osaamista ja SAMALLA pitää lasta paikallaan...Ja ainakin meillä lapsi on istunut joka kerta parturin tuolissa aian hievahtamatta; kotona ei mitenkään.

Eivät kaikki halua taaperoilleen valtoimenaan kasvavaa kiharapilveä tai itse kynittyä pottaa!

Vierailija
16/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani oli ensimmäistä kertaa hiukan alle vuoden ikäisenä, ja sitä ennen olin jo monesti itse joutunut leikkaamaan. Siitä lähtien on käyty säännöllisesti 6 viikon välein.

Vierailija
17/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän ap:n pointti oli?

Vierailija
18/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina leikkuuttanut lasteni hiukset kampaamossa. Onhan se lapsellekin kivaa kun laitetaan hienoksi.

En koskaan ole leikannut edes etuhiuksia. Kampaajalla on siihen koulutus. Ja jos lapsi pelkää niin on parempi kun sen tekee joku muu kuin hermoileva äiti. lapsen pelkokin katoaa kun äiti on rauhassa vieressä.

Vierailija
19/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy päteä ja hienostella.

ap

Vierailija
20/43 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä lähtee hiusten mukana järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi