Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? Kakkani jarruttaa AINA vasemmalle puolelle pönttöä kammottavat jäljet!

Vierailija
01.03.2008 |

Istun mielestäni pöntöllä ihan keskellä, perärööri suoraan alaspäin osoittaen. Silti pötkylä jättää mutaisen merkkinsä pöntön vasempaan poskeen. Onko ehkä sulkijalihakseni jotenkin väljähtänyt toiselta puolelta? Onko muilla samaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi