Lue keskustelun säännöt.
Mitä teen väärin? Kakkani jarruttaa AINA vasemmalle puolelle pönttöä kammottavat jäljet!
01.03.2008 |
Istun mielestäni pöntöllä ihan keskellä, perärööri suoraan alaspäin osoittaen. Silti pötkylä jättää mutaisen merkkinsä pöntön vasempaan poskeen. Onko ehkä sulkijalihakseni jotenkin väljähtänyt toiselta puolelta? Onko muilla samaa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla