Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa taas kiva mies mulla!

Vierailija
01.03.2008 |

Ensin suuttuu, koska mulla ois ollu yhden kaverin synttärit tänään mihin olin luvannut mennä. Pyysin miestäkin mukaan, mutta häntä ei kiinnostanut. Ja oli tosi vihainen, että olin menossa. No minä sitten peruin ne synttärit, kun ajattelin, että josko ilahduttaisin miestäni, ei jaksaisi aina riidellä.

No nyt mies ei sitten ole vieläkään tullut kotiin (eräs työjuttu), vaikka soitti olevansa kotimatkalla jo joskus yhden maissa. Yritin soittaa, ei vastannu. Nyt puhelin kiinni. Ihan sama mulle onko loppunu akku vai mitä, olis voinu soittaa myöhästyvänsä sillon kun sitä akkua vielä oli jäljellä. Tai voinu lainata kaverin puhelinta. (ei ollut yksin matkassa)

Minä nimenomaan sainoin, että teen ruuan heti kun hän tulee, että on jo nälkä (silloin yhdeltä). Täällä sitä edelleen odotan miestä yksin kotiin, lapset anopilla hoidossa. En voi niitä hakeakaan, kun lasten turvaistuimet miehen autossa, jolla on liikenteessä.

Onpa taas tulossa kiva " koti-ilta" , kun mua jo nyt suututtaa toi mies! Miksi ei voi ikinä ajatella muita kun itseään?

Kiitos, kun sain tänne purkaa, josko nyt ei tulis huudettua miehelle kun tulee..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokaa ja nauti siitä, sekä omasta ajasta jonka sait nyt lahjaksi. Ota vaikka jalkakylpy, lue roskalehtiä ja nautiskele olostasi. Tiedän että tuo on tosi ärsyttävää, minulla samanlainen mies. Jospa kuitenkin koittaisit tällä kertaa lähestyä asiaa toisin.

Mukavaa iltapäivää ja iltaa! ;)

Vierailija
2/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt ennen kuin mies tulee ja jätä lappu, että ruoka olisi ollut, jos olisi ajallaan tullut. Ja että odottelit aikasi, mutta kun ei miestä kuulunut, niin läksit synttäreille. Ja että lapset ovat anopilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidä hauskaa!!! Unohda äijän ruoka!

Vierailija
4/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joka ilta jossain, mutta paljon töissä kun olen yrittäjä.

En viitsi enää synttäreillekään lähteä, koska ajamiseen menee sen verran kauan aikaa ja olen aika väsynyt työpäivän jälkeen.

t. ap

Vierailija
5/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat nyt itses kuntoon ja lähdet sinne synttäreille, tai jonnekkin! Kait sulla on muitakin kavereita joiden kanssa mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan