Vaateapua kaipaan. Mistä kannattaisi etsiä ja mitä?
Eli mulla on uusi työ. Tai olen kyllä talossa ollut ennenkin, mutta nyt vähän " ylemmässä" hommassa. Haluaisin uusia vaatevarastoani.
Mulla on ollut pieni palkka ja asuntovelkaa ja lapsia, joten omat vaatteeni eivät ole mitään kalliita. Eikä nämä uudetkaan saa maksaa älyttömiä.
Yleensä käytän farkkuja ja yläosana on pitkähihainen t-paita, villatakki, joskus collegetakkikin.
Haluaisin sellasia sivistyneen ihmisen vaatteita, en jakkupukuja. Farkut voi edelleen olla alaosa (muutakin saa ehdottaa), mutta minkätyylistä yläosaaa?
Ja haluaisin siis löytää vaatteita, jotka vetää vertoja merkkivaatteille, mutta eivät maksa niin paljoa. Eli yleisilmeen pitäisi olla siisti, vaikka rahaa ei olekaan käytettävänä paljoa.
Varmaan vaikea tehtävä, mutta jos joku osaa vinkata hyvää kauppaa tai vaatteen tyyliä, niin kiitollisena otan vastaan.
Kommentit (3)
suosi neutraalin värisiä vaatteita. Harmaa, musta, valkoinen pääväreinä.
ja Marimekkoa tietenkin suosittelen - nytkin kiva kanta-asiakastarjousasu- 150 e...
Myös Vero Modalta, Zarasta ja Henkkamaukalta löytyy asiallisia vaatteita halvalla. Farkkujen kanssa voit yhdistää esim. kietaisupaitapuseron, tai paitapuseron ja neuleliivin, neuletakin ja topin.