Kaikille haaveilijoille ja testailijoille :)
Tässä pitkästä aikaa omaa " tarinaa" . Haluan kertoa muutamasta haamusta ja roskishaamusta, joista pikkuhiljaa vahvistui oikea viiva!
Eli toivoa on aina, vaikka välillä on tuntunut, että en koskaan saa nähdä sitä vaaleanpunaista viivaa testissä. Toivottavasti joku pitkään haaveillut saa tästä mun jorinasta toivoa...
Eli tässä kierrossa minulla oli jostain syystä varma tunne, että nyt on tärpännyt. En tiedä, mistä se tunne tuli, mutta joku sellainen omituinen seesteinen tunne valtasi minut jo viikkoa ennen kuukautisten oletettua tuloa. Lisäksi kasvoihin tuli pikkuisia finnejä suun ympärille, mitä ei ole tapahtunut koskaan. Eikä minulle tyypillisiä raivokkaita PMS-oireita tullutkaan. Noh, näistä innostuneenena testasin ekan kerran jo kp 27/31 Unistepin testillä. Ensin testissä ei näkynyt mitään. Sitten juuri testiajan päätyttyä, alkoi ilmestyä himmeääkin himmeämpi viiva liuskaan. Ja siinä oli vähän väriä. En vielä uskaltanut riemuita, mutta voi mikä mukava tunne!
Sitten kp 29/31 olin tuntenivani etovaa oloa. Ajattelin, ettei voi olla totta. Olen jo niin hyvä kuvittelemaan kaikenmaailman oireita, että en vaan uskonut! Tiedättehän, miten onnelllinen nainen voi olla pahoinvoinnista :) Testasin Aconin Early detectionilla ja siihen tuli testiajassa oikein haalea viiva. Sellainen hyvällä tahdolla ja pinnistämällä nähtävä ohut viiva. Laitoin testin hyllylle ja menin katsomaan ehkä n. kolmen tunnin kuluttua. Tällä välillä testiin oli piirtynyt kohtalaisen vahva ja leveämpi vaaleanpunainen viiva. Aina sanotaan, että tulokseen ei saa luottaa, mutta mistäpä se testi värinsä ottaa, jos ei hormonista?
kp 31/31 samalla testillä tein aamupissasta erittäin haalen plussan ja ajattelin, että kaikki ei voi olla kunnossa, jos testi vieläkin haalea. En tiedä, mistä johtuu, mutta n. puolessa tunnissa viiva vain vahvistui lisää. Eli jälleen testiajan jälkeen. Olo oli ihan sekava, kun ei tiennyt uskaltaako luottaa tulokseen.
Muutama taukopäivä testeissä ja kp 34/31 tuli vasta ihan kunnon viiva testiajan sisällä.
Tässä kierrossa mukana oli paljon greippimehua ja vihreää teetä sekä vitamiineja. En tiedä, oliko sattumaa vai oliko niistä oikeasti apua.
Eli näin vain omaa napaa, mutta halusin kaikille kuumeilijoille toivottaa onnea ja voimia! Kyllä niihin roskishaamuihinkin voi luottaa!
paljon onnea!!! Kuinka kauan teillä oli yritystä takana?
Paljon sukkia + liimaa matkaan ja kaikkea mitä nyt toivoa saattaa :)
-baulie-
yritystä huhtikuussa 2 vuotta