Milloin olet viimeksi ollut kylvyssä?
Kommentit (29)
Vuonna 1996 kun vielä asuin asunnossa jossa oli kylpyamme.
Varmaan lapsena. Kun olin pieni, asuttiin asunnossa missä oli kylpyamme. Sen jälkeen ei ole ollut.
Ei mitään muistikuvaa. Varmaan joskus vuosia sitten hotellissa. En oikein pidä kylvyssä lillumisesta.
Jos ilmaporealtaassa lilluminen lasketaan kylvyksi, niin elokuussa, mutta jos tarkoitetaan perinteistä kylpyammetta ja peseytymistä siinä, niin en edes muista, ehkä joskus vuonna 1999. Silloin asun kämpässä, jossa oli istuma-amme.
Hyhhyh, kuka tykkää kylpyammeessa istumisesta. Kerran pari kokeilin ja ällöä oli. Porealtaat sama juttu ja ne omituiset saavit Suomessa, en mene sellaisiin. Mieluummin luonnonlähteeseen voisin mennä istuskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyhhyh, kuka tykkää kylpyammeessa istumisesta. Kerran pari kokeilin ja ällöä oli. Porealtaat sama juttu ja ne omituiset saavit Suomessa, en mene sellaisiin. Mieluummin luonnonlähteeseen voisin mennä istuskelemaan.
Jos kylpyammeessa istuminen on hyhhhyh, miten luonnonlähteessä istuminen olisi mukavaa?
Kylpyhuonen remotti alkoi 3.1. 2000.Vuokratalossa ja amme vietin pois. Joten viimeksi kyvyssä uuden vuoden yönä.Eli 22 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlähde on alle 10 asteista vettä eli et tiedä mitä tilasit. Yhdessä uimajärvessäkin harju puskee vedet ja sen kohdan on ylitettävä riipeästi!
ps - ametta ennen pitää peseytyä kunnolla!
Eilen olin kylvyssä omassa ammeessa ja kohta uudestaan.
Viimeksi lauantaina, uudestaan varmaan loppuviikosta.
Tänään.
Tiistai on sauna ja kylpypäivä.
Tarvitsisin kylvettäjän. Tietysti nais-, koska olen mies.
Eilen. Käyn vähintään kerran viikossa omassa kylpyammeessa.
Kylvin viimeksi viime talvena. Kylven yleensä vain talviaikaan, marraskuu-tammikuu. Kesäisin tulee kylvettyä ulkotiloissa.
Pari viikkoa sitten. Mulla ei ole omaa saunaa, joten pidän aina silloin tällöin itseni hemmotteluhetken kylvyssä.
Kesäkuussa 2021 hotellissa.