Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein voi harrastaa peppuseksiä...

Vierailija
29.02.2008 |

...siis ilman, että paikkoihin tulee mitään " sivuvaikutuksia" ?

Onko ketään, joka olisi harrastanut vaikka pari kertaa viikossa ja olisi tullut jotain pidätysongelmia, pukamia tms?

Siis olen nainen, ja haluaisin tietää... itseä haluttaisi tällä hetkellä koko ajan melkeinpä pelkästään peppuseksi (siitä on tullut aivan mahtavaa). Miehellekin tämä sopisi varmasti paremmin kuin hyvin. Mutta ei sitä oikein uskalla joka kerta, kun ei tiedä jos sitten tulee jotain inhottavia vaivoja. Vai huolehdinkohan ihan turhaan? Raskaana olen 30.viikolla, mutta se ei varmaan vaikuta asiaan(?). Siinäkin mielessä peppuseksi sopii nyt hyvin kuvioon, että ainoastaan takaapäin -asento onnistuu tässä olotilassa :)

-N27v

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa pitää 2 viikon paussi kun jäykkä paska tulee itsekseen....löysät valuu sen harrastajilla kokoajan  niin että on housun perse ruskeana jos ei vaippaa pidä !

Vierailija
62/64 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen 52v mies.. vaimo fistaa mua melkein viikottain ja aina lopuuksi kädella kädellä voi että sitä nautintoa.. (kivustakin voi nauttia).. koukkuun olen jääny . Harrastettu monta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mitäs ne äijät siitä välittää kun se on muijan perse mikä alkaa falskaamaan.

Vierailija
64/64 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas millasta sieltä tulee ulos. Kyse on lihaksesta, joka toimii kuten muutkin lihakset. Jos sen reväyttää tms vahingoittaa niin toki se vaurioituu, mutta kuka käskee tehdä niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän