Kuinka usein voi harrastaa peppuseksiä...
...siis ilman, että paikkoihin tulee mitään " sivuvaikutuksia" ?
Onko ketään, joka olisi harrastanut vaikka pari kertaa viikossa ja olisi tullut jotain pidätysongelmia, pukamia tms?
Siis olen nainen, ja haluaisin tietää... itseä haluttaisi tällä hetkellä koko ajan melkeinpä pelkästään peppuseksi (siitä on tullut aivan mahtavaa). Miehellekin tämä sopisi varmasti paremmin kuin hyvin. Mutta ei sitä oikein uskalla joka kerta, kun ei tiedä jos sitten tulee jotain inhottavia vaivoja. Vai huolehdinkohan ihan turhaan? Raskaana olen 30.viikolla, mutta se ei varmaan vaikuta asiaan(?). Siinäkin mielessä peppuseksi sopii nyt hyvin kuvioon, että ainoastaan takaapäin -asento onnistuu tässä olotilassa :)
-N27v
Kommentit (64)
siitä voisi tulla raskaaksi. Siksipä se ei ole luonnollista, kuten ei peppuseksikään, koska siitä ei tule raskaaksi.
Vierailija:
Ja suuseksiä tähän nyt ei voi verrata - suussa ei ole mitään, mikä voisi vahingoittua jatkuvasta rassaamisesta, ellei sitten kyse ole leukaluut sijoiltaan nitkauttavasta jättimolosta
Kysyikö joku sitä onko se luonnollista vai ei?
" peräsuoli ja peräreikä on suunniteltu tarkoituksenmukaisesti juuri jöötiä ja sen ulos tulemista varten - ei mulkkua ja sen sisään tunekmista varten. Muussa tapauksessahan peräreikä erittäisi liukastetta ja peräsuoleen panemisesta voisi tulla raskaaksi. "
Eli suutakaan ei ole suunniteltu suuseksiin, mutta toimii siinä erittäin hyvin. Tämä siis vain esimerkkinä.
Vierailija:
Kysyikö joku sitä onko se luonnollista vai ei?
on urbaani legenda. Ote wikipediasta: The gay bowel syndrome was also correlated by anti-gay commentators with the disorder of fecal incontinence (also called " anal incontinence" ) which was theorized to become a persistent problem for those who engage in repeated anal sex. However, such commentators ignored the fact that such studies (which have not been conducted in recent years) did not find a correlation between anal or fecal incontinence and homosexuality. Such studies showed that anyone, regardless of sexual orientation or gender, is prone to such incontinence when partaking in anal sex regularly.
Niin että tuo 18:n peloittelu ja " asiantuntemus" voitaneen jättää omaan arvoonsa. Tutkimuksissa ei siis ole todettu anaaliseksin aiheuttavan pidätysongelmia _kenelläkään_. Kotitehtäväksi 18:ta googletus sanalle " limakalvo" ..
Pidätys- ja limakalvo-ongelmat EIVÄT ole mitään legendaa. Satun tietämään sen, koska työssäni olen joutunut tekemisiin em. ongelmien kanssa. Sitä en osaa sanoa, millaisella tahdilla kukanenkin ne vauriot voi saada. Ainakin hygieniasta ja liukasteesta olisi syytä huolehtia, jos anaaliseksiä on pakko harjoittaa.
Kyseessä ei ole mikään pikkujuttu, vaan peräpään ongelmat voivat olla hyvinkin pitkällisiä ja ennenkaikkea kiusallisia.
Jostakin kumman syystä ne ovat lisääntyneet viime vuosina, varsinkin naisilla .....
PS. Kovin moni ei " tiennyt" , että myös sukupuolitaudit viihtyvät B-rapussa
No sittenhän sulla on linkki joka kumoaa tämän:
en. wikipedia. org/wiki/User:John254/Homosexuality_and_medical_science
ja tämän:
www. jrsm. org/cgi/content/abstract/86/3/144
Tai sitten vain puhut lämpimiksesi. Noin muuten, KAIKKI varmasti tietävät että limakalvot peräsuolessa ovat yhtä alttiita sukupuolitartunnoille, kuin sukupuolielintenkin limakalvot. Ai niin, mutta sähän et tiennyt mikä limakalvo on... " terveyden huollon ammattilainen" hehheh..
Ärsyttää tuollainen pelottelu, kun ei kertakaikkiaan ole tietoa, ja yleistietokin näköjään aika hatara.
Nyt maalaisjärkeä kehiin... Onhan toki selvä että jatkuva raju megapatukalla jyystö ilman kunnon liukkareita voi aiheuttaa joillakin ongelmia. En nyt kuitenkaan usko että tässä keskustelussa on kyse siitä vaan ns. " normaalista" anaaliseksistä jossa on käytetty maalaisjärkeä ja kuunneltu kehoa mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
Näin äkkiseltään esim. turruttavat anaaliliukkarit tuntuu hiukka oudoilta tässä mielessä. Myönnettäköön tosin ettei ole kokemusta.
Tuon voin allekirjoittaa. Pahoittelut 28:lle hermostumisesta.
29
Olen loppusuoralla (38 vko), mutta seksiä tekee mieli. Ollaan kullan kanssa löydetty hyvä asento peppuseksiin ja tavalliseenkin. Minä makaan selälläni jalat koukussa jalkapohjat miehen kyljen päällä ja mies on minuun nähden poikittain. Vähän niinkuin takaapäin, mutta sivuttain. Me kutsutaan sitä T-asennoksi. Siinä voin helposti kiihottaa klittaa samalla (en saa muuten orkkua) ja mies pääsee helposti pyllyyn tai pimppiin. Tykkään siitäkin kun mies sivelee tai hieroo pyllynreikääni kun ollaan tavallisella puolella. Sento on rentouttava ja siinä voi mieskin kiihottaa klitoristani. Suosittelen.
Taitaa olla tosiaan niin, että miehiä on ainakin siinä mielessä kahdenlaisia, että toiset tykkää rinnoista ja toiset pepuista. Mun mieheni on kyllä 100% pepunrakastaja. Voisi varmaan ihailla pyllyäni tuntikausia kyllästymättä. Peppuseksikin häntä kiinnostaa, mutta ennen kaikkea katselu, taputtelu, peseminen ja silittely. Avioliiton alkuvaiheessa tuntui aluksi vähän nololta pyllistellä ja antaa hänen pestä intensiivisesti saunassa mun pylly, mutta nyt oon tottunut ja nautiskelen vaan.
on peppureiän lihakset hiukan venyneet ja pahoja haavaumia tullut sisäpuolelle, peräsuoleen.. Tosi kiusallisia vaivoja:/ Esim ilmavaivoja on äärimmäisen vaikea pidättää, joka ei oo kovin kivaa ihmisten ilmoilla.. Myös vessa pitää olla hyvin lähellä kakka-hädän yllättäessä..kauan en pysty pidättämään ja ripulitaudissa en yhtään..housuun tulee, jos ei vessa oo ihan vieressä ja silloinkin voi ehtiä tulla.
Ja nuo jatkuvasti vertavuotavat haavat on tosi kivuliaita ja inhottavia. olleet nyt kaksi vuotta eikä näytä paranevan millään:/ on tehty peräsuolen tähystystä, kokeiltu kaikennäköisiä rasvoja ja pitää uloste iahn löysänä jne mutta ei vaan parane ja kakalla käynti on yhtä tuskaa.
Lieneekö tarpeellista edes mainita, että peppusexiä ei enää voi kuvitellakaan harjoittavansa. Kokeiltu on ja verta tulee kovasti ja tuntuu kuin isoa puukkoa työnnettäis sisää, sattuu niin järjettömästi.
Mut joo..liika on liikaa ja siitä nyt kärsin. Normaalilla kerran pari viikossa jne peppusexiä harrastamalla tuskin tällaisia vaivoja tulee..
Olen peppuseksin ylin ystävä. Saan voimallisen orgasmin kun samalla pepussa on mieheni elin tai sauva. Minulla on myös vähän sellanen tunne, että peppuseksi pikemminkin pitää peppureiän kunnossa kuin vahingoittaa sitä. Meillä on semmonen tapa että mies työntää siittimensä varovasti kokonaan peppuuni ja on sitten ihan liikkumatta. Minä hieron sitten itselleni orgasmin. Se on kyllä taivaallisen ihanaa!
jos harrastaa anaaliseksiä säännöllisesti, sillä vaan ei ole tekemistä sukupuolen kanssa (eli ei ole pelkästään homojen ongelma):
" Such studies showed that anyone, regardless of sexual orientation or gender, is prone to such incontinence when partaking in anal sex regularly. "
Vierailija:
on urbaani legenda. Ote wikipediasta: The gay bowel syndrome was also correlated by anti-gay commentators with the disorder of fecal incontinence (also called " anal incontinence" ) which was theorized to become a persistent problem for those who engage in repeated anal sex. However, such commentators ignored the fact that such studies (which have not been conducted in recent years) did not find a correlation between anal or fecal incontinence and homosexuality. Such studies showed that anyone, regardless of sexual orientation or gender, is prone to such incontinence when partaking in anal sex regularly.Niin että tuo 18:n peloittelu ja " asiantuntemus" voitaneen jättää omaan arvoonsa. Tutkimuksissa ei siis ole todettu anaaliseksin aiheuttavan pidätysongelmia _kenelläkään_. Kotitehtäväksi 18:ta googletus sanalle " limakalvo" ..
Olen itse 40 v. nainen, ja annan miehelleni peppua pari kertaa vuodessa. Sen sijaan masturboidessani työnnän sinne viikottain vähintään sormen, mutta usein myös ihan aidon kyrvän kokoisen dildon.
Tunnen myös yhden homopariskunnan, jotka harrastavat peppuseksiä useita kertoja viikossa. Paikat ovat kuulemma kunnossa.
" kuulemma" kunnossa. Kuinkahan moni julkisesti esittelee takalistonsa ongelmia; korkeintaan lääkärissä.
ja mielellään sellaiselta, joka pystyy kertomaan muidenkin kokemuksia. Eli kyllä säännöllinen anaaliyhdyntä VOI aiheuttaa hankalaakin inkontinenssia. Kaikille sitä ei tule mutta turvallista rajaa ei kukaan tiedä. Mausteenomaisesta käytöstä tuskin on haittaa. Inkontinenssi ei liity homoseksuaalisuuteen vaan nimenomaan anaaliyhdyntään ihan kuten tuossa Wikipediankin jutussa luki
homoseksuaalisuuteen? Eli tarkoittanee sitä, että heteromiehet venyttelevät yhtä usein dildolla peräaukkoaan kuin homot peniksellä?
Oletko tosissasi, että homomiehet eivät useammin tunge perseeseensä jotain?
Vierailija:
Inkontinenssi ei liity homoseksuaalisuuteen vaan nimenomaan anaaliyhdyntään ihan kuten tuossa Wikipediankin jutussa luki
Kiva että keskustelua syntyi. Olen siis ap, ja pariin viikkoon en ole käynyt lukemassa.
Kyllä se tuntuu ihan järkeenkäypältä, että jos joka päivä peppuseksiä harrastaa, niin sivuvaikutuksia tulee. Itse en ikinä uskaltaisi montaa kertaa päivässä, tai edes joka päivä, enkä joka toinenkaan. Tuntuu kuitenkin siltä, että ei tuo maailman luonnollisin toimitus ole, vaikka upealta tuntuukin. Kyselin muistaakseni, että voisikohan esim kerran viikossa harrastaa... no, tuo kysymys tuli tehtyä seksuaalisesti aika aktiivisessa vaiheessa. Nyt ei vaihteeksi edes kiiinnosta koko seksi, eli tilanteet vaihtelee :) Joten tämä on niin kausittaista, että realistinen määrä peppuseksiä meillä on ehkä kerran kuussa. Ja uskaltanen tuohon tahtiin jatkaa jatkossakin.
t. ap
Täällä odotellaan ensimmäistä lasta (RV 33) ja miehen kanssa sekstaillaan vielä melkein joka päivä. Peppuleikit kuuluu myös kuvioon. En oikein usko, että pyllynreikä voisi siinä mitenkään vahingoittua, kun varovasti edetään. Minulla ainakin peppureikä tulee ihan venyväksi, kun kulta sitä varovasti käsittelee - nuoplee, venyttelee sormella ja sauvalla aluksi. Ainakin minulle mahtusi vähän isompikin peppuun kuin mitä miehelläni on. En sitä nyt tietenkään halua, mutta mahtuisi kyllä. Peppuseksin jälkeen pylly on tietysti aika venynyt, mutta kyllä se siitä hyvin palautuu taas. Onnellinen odottaja.
18 on peppuseksin harras ystävä, joka kuitenkin haluaa pitää pyllynsä ehjänä ja tiukkana ja pyllyseksin kivana mausteena seksissä, ei päivittäisenä rutiinina. Ei se peräsuoli mitään liukastetta eritä - limaa saattaa tulla, jos ei ole ruuansulatus kunnossa, mutta se on eri asia. Ja suuseksiä tähän nyt ei voi verrata - suussa ei ole mitään, mikä voisi vahingoittua jatkuvasta rassaamisesta, ellei sitten kyse ole leukaluut sijoiltaan nitkauttavasta jättimolosta ;) Ja muuten tuo vanhojen homojen pidätysongelma on ihan terveydenhuollon piirissä tunnettu tosiasia, mutta sitähän ei ole kenenkään pakko uskoa, jos ei halua.