Kuinka usein voi harrastaa peppuseksiä...
...siis ilman, että paikkoihin tulee mitään " sivuvaikutuksia" ?
Onko ketään, joka olisi harrastanut vaikka pari kertaa viikossa ja olisi tullut jotain pidätysongelmia, pukamia tms?
Siis olen nainen, ja haluaisin tietää... itseä haluttaisi tällä hetkellä koko ajan melkeinpä pelkästään peppuseksi (siitä on tullut aivan mahtavaa). Miehellekin tämä sopisi varmasti paremmin kuin hyvin. Mutta ei sitä oikein uskalla joka kerta, kun ei tiedä jos sitten tulee jotain inhottavia vaivoja. Vai huolehdinkohan ihan turhaan? Raskaana olen 30.viikolla, mutta se ei varmaan vaikuta asiaan(?). Siinäkin mielessä peppuseksi sopii nyt hyvin kuvioon, että ainoastaan takaapäin -asento onnistuu tässä olotilassa :)
-N27v
Kommentit (64)
Yksinhuoltajana ja peppuseksistä pitävänä naisena on aika hankala yhtälö. En halua yhden yön suhteita eikä pitkäaikaista ole löytynyt ...en tiedä löytyykö koskaan. Minulle " rakastelu" tarkoittaa siis masturbointia. Arkisin vain jotain äkkiä paineiden purkamista, mutta joskus otan itselle " rakasteluillan" kun lapset ovat isovanhemmilla. Silloin harrastan myös peppuleikkejä yksinäni eli suristelen sauvalla pyllyssä. Orgasmit on kyllä hurjia, mutta aika yksinäistä se on. Toisen läheisyyttä ei mikään korvaa. Huokaisu. yh 31 v
peppuseksiä en ole (vielä?) kokeillut. olen raskaana, enkä oikein tiedä olisiko peppuseksistä haittaa.
... varsin aktiivisesti, peppuseksiä ehkä keskimäärin kerran viikossa. Mitään negatiivisia vaikutuksia ei ole ollut. Raskaana ollessa mekin sitä harjoitimme erityisen ahkerasti.
Noin muuten, KAIKKI varmasti tietävät että limakalvot peräsuolessa ovat yhtä alttiita sukupuolitartunnoille, kuin sukupuolielintenkin limakalvot.
Eivät kaikki tiedä. Itse asiassa limakalvot peräsuolessa ovat paljon alttiimpia sukupuolitartunnoille kuin sukupuolielinten limakalvot.
Minäkään en uskalla kovin usein peppuseksiä harrastaa. Pidätysongelmista olen kuullut homoystäväni puhuvan (ei omista, mutta tuttujensa). Eikä tarvitse kuin käväistä homojen keskustelupalstalla, niin näkee, että peräpukamat ovat tavallisia. Tosin saattavat suhtautua siihen aika rennorti, tämä nyt kuuluu asiaan -asenteella, ja että kyllä lääkäri hoitaa.
Olisi ihan oikeasti kiva tietää, mikä olisi sellainen peppuseksin ns. turvaraja. Netistä ei löydy luotettavaa tietoa... Siksipä olen varovainen.
Jos on jatkuva ummetus ja punnaa ranteenpaksuista jöötiä, kyllähän siinä on peppu hellänä jatkuvasti. Eli niin makaa kuin petaa. Koskee ruokavaliota ja peppuleikkejä.
Olisi ihan oikeasti kiva tietää, mikä olisi sellainen peppuseksin ns. turvaraja. Netistä ei löydy luotettavaa tietoa... Siksipä olen varovainen.
Oletteko yleensä kyljellään vai vatsallaan, kun teillä on peppuseksiä? Onko oikeasti joku "paras asento" missä ei satu ja voi rentoutua? Olen kuullut monesta suusta (fyssari ym) että vasemmalla kyljellä makaaminen on hyvä alkuasento, koska siinä reitti on ikään kuin vapaa. Esim. : https://www.seksikauppa.fi/tuotteet/teemat/peppuseksi/2131/ . Todellisuudessa varmaan enemmän anatomiasta ja muusta kiinni. Jalat tietenkin olisi kiva saada mahdollisimman rennoiksi, ettei jännitä vahingossa samalla sulkijalihasta.
Jubilee kirjoitti:
Oletteko yleensä kyljellään vai vatsallaan, kun teillä on peppuseksiä? Onko oikeasti joku "paras asento" missä ei satu ja voi rentoutua? Olen kuullut monesta suusta (fyssari ym) että vasemmalla kyljellä makaaminen on hyvä alkuasento, koska siinä reitti on ikään kuin vapaa. Esim. : https://www.seksikauppa.fi/tuotteet/teemat/peppuseksi/2131/ . Todellisuudessa varmaan enemmän anatomiasta ja muusta kiinni. Jalat tietenkin olisi kiva saada mahdollisimman rennoiksi, ettei jännitä vahingossa samalla sulkijalihasta.
Meillä vaimo on aina nelinkontin sängyn päällä jopa suorilla käsillä ja minä toinen jalka lattialla ja toinen sellai koukussa sängyllä. Mut jos minä olen ottavana osapuolena, niin makaan selällään sängyllä ja vaimo istuu jalkopäässä mun jalat olkapäillään. Välillä tässäkin sessiossa oon nelinkontin ja vaimo panee starponilla takaapäin.
Olen harrastanut peppuseksiä saman miehen kanssa jo yli 5 vuotta. Ollaan kolmekymppisiä, ja mitään ongelmia ei ole ollut pidätyskyvyn kanssa.
Onhan tuota tullut säännöllisesti pantua puolisoa pyllyyn ja me molemmat on rassattu mun pyllyä jo parikymmen vuotta, mutta ei ole pidätysvaikeuksia tullut. Mutta kyllä sen huomaa, että ehkä hieman löysempi on aukosta tullut kummallakin - tai sitten on vaan opittu rentouttamaan pyllyreikä ja nauttimaan penetraatiosta täysillä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Ennen vaimo ei yhtään tykännyt jos vahingossakin kosketti pyllynreikää. Sanoi kyllä heti jos sormet sinne eksyi. Nykyään ei haittaa vaikka sinne sormea työntää sisään. Ei ainakaan sano mitään, niin ilmeisesti tykkää?
Kokeiltu peppuseksiä pari kertaa, mutta ei ole okein onnistunut kun on vähän sattunut.
Mutta mieli peppujutuista selvästi muuttunut...Naiset, miten teillä on ollut peppuseksin ensimmäiset kerrat? Onko onnistunut paremmin muutaman yrityksen jälkeen?
Mun mies on juuri tuollainen.sanoin monta kertaa etten halua loppuun niin ei se vaan usk8.aina sormea sinne lykkimässä.lopulta ei sitä jaksa sanoa vaan hampaat irvessä ottaa vastaan mitä saa.toinen kun ei selvästi välitä yhtään sun haluista vaan omistaan...
Itse olen harrastanut säännöllisesti peppuseksiä vaimon kanssa jo yli 10vuotta ja ei ole ikinä mitään ongelmia ollut. Yleensä 3 kertaa viikossa tulee harrastettua peppuseksiä. Vaimon peppureikä edelleen yhtä tiukka kuin ennenkin ja ikinä ole ollut mitään ongelmia, päinvastoin ehkä parasta seksiä mitä ikinä on meillä ollut.
Peppuun vaan jos siltä tuntuu.
lentääkö mällit vielä 10 jälkeen yhtä hyvin perseseen kuin pimppaan
Toi löystyminen on pelottelua. Kysehän on sulkijalihaksista. Lihaksia treenataan salilla? Ja niiden kunto paranee. Sama sulkijoilla tai toinen elää omaa elämäänsä sun pään mukaan eli se ei rentoudu jos et oikeasti halua, sitä ei voi huijata. Ja jos penetraatio sattuu niin se johtuu tästä. Toisen sulkijalihaksen saa avattua auki kun treenaa, eli sen saa rentoutettua niin halutessaan. Kun lihasta treenaa niin sen kireyskin on tahdonalainen. Jos meillä aktiivisesti peppuhommia vaikka vaan tappi reijässä säännöllisesti niin tiukkuuskin kasvaa ja pidätyskyky kasvaa. Lihas on siis täysin hallittavissani. Kun taas taukoa hommissa niin hukkaa tuntuman ja lihaksen tahdonalainen toiminta heikkenee normaaliksi.
Löystyminen tms oire johtuu lihasten vahingoittumisesta jolle syynä useimmiten liika kiire tai puutteellinen kosteus eli runnottu kuivaan menemään. Tersken työntyminen voi olla epämiellyttävän kireää, mutta se ei satu kun homma on kohdallaan. Kipu ei kuulu peppuseksiin. Ns vanhoilla homoilla voi olla näistä syistä ongelmaa, mutta harvinaista. Tuolloin ongelmaa aiheuttaa lähinnä arpikudoksen muodostuminen peräaukolle pienistä repeämistä vuosikymmenten aikana kun touhu ei ollut yhtä valistunutta..
Vierailija kirjoitti:
Noin muuten, KAIKKI varmasti tietävät että limakalvot peräsuolessa ovat yhtä alttiita sukupuolitartunnoille, kuin sukupuolielintenkin limakalvot.
Eivät kaikki tiedä. Itse asiassa limakalvot peräsuolessa ovat paljon alttiimpia sukupuolitartunnoille kuin sukupuolielinten limakalvot.
Minäkään en uskalla kovin usein peppuseksiä harrastaa. Pidätysongelmista olen kuullut homoystäväni puhuvan (ei omista, mutta tuttujensa). Eikä tarvitse kuin käväistä homojen keskustelupalstalla, niin näkee, että peräpukamat ovat tavallisia. Tosin saattavat suhtautua siihen aika rennorti, tämä nyt kuuluu asiaan -asenteella, ja että kyllä lääkäri hoitaa.
Homoilla tuo anaaliseksi on usein moninverroin rajumpaa. Anaalinvenytystä, nyrkkinaintia peräsuoleen ja pitkiä panosessioita.
Jos taas ottaa vain pari kertaa viikossa pyllyynsä ei siitä haittaa koidu kun liukastetta käytetään riittävästi.
Ihan niin usein kuin hyvältä tuntuu. Kipeytyyhän se pillukin jos sinne 10 kertaa päivässä naidaan.. Löystymishommat on tosiaan aivan urbaanilegendaa jos sinne ei nyt väkisin mitään tungeta ja näin ollen vahingoiteta sulkijalihaksia
Vierailija kirjoitti:
lentääkö mällit vielä 10 jälkeen yhtä hyvin perseseen kuin pimppaan
Hyvin lentää, oli sitten kyse pillusta tai pepusta.
t.58
Tekisi mieli peppuseksiä ja muutakin vähän villimpää, mutta on niin pahoja seksuaalsiia estoja, että en kehtaa. Varsinkin pyllistäminen (esim. takaapäin) on vaikeaa ja antautuminen nuoltavaksi. Mies on kyllä hellä ja ymmärtäväinen, mutta ei auta. Pari kertaa on vähän huppelissa kokeiltu peppuseksi, mutta aamulla on ollut aika nolo olo.