Olen ollut 20 vuotta aviossa ja en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa,
mutta yksin olen.
On ainoa seksikumppanini. onko vika ainoastaan minussa ja miten voisin muuttaa sitä?
Kommentit (14)
Ei kaikki saa orgasmia. Itse saan vain oman käden kautta mutta nautin silti seksistä mieheni kanssa. En pidä sitä ongelmana ollenkaan.
Lueppa kirja "naisen orgasmi". taitaa olla melko uus (viime vuodelta) ja sisältää paljon asiallista tietoa ja ihan käytännön vinkkejä. Minusta oli oikein valaiseva. tekijää en muista.
Emätinorgasmia kaikki eivät saa, mutta uskon kyseessä olevan liian ohut muna ja huono tekniikka, ei niinkään saamattomuus. Keskikokoisia/pieniä mulkkuja on paljon ja taitavia isomunia vähän, eli tästä johtuu.
Ei kaikki saa orgasmia. Itse saan vain oman käden kautta mutta nautin silti seksistä mieheni kanssa. En pidä sitä ongelmana ollenkaan.
MIehiä on ollut alle kymmenen ja kaikki erilaisia. ON ollut todella isomunainenkin, mutta sen kanssa rakastelu oli enemmänkin tuskaa kuin nautintoa. Sitten muut ovat olleet siitä pienempiaä.
Orsamia en silti ole saanut yhdynnässä koskaan, itsetyydytyksellä helpostikin. Syytä en tiedä, mutta syy kaiketi minussa; en ole tarpeeksi itsevarma ja ehkä en tarpeeksi osaa heittäytyä.
Se on siis eri asia kuin sinulla, joka et ole saanut yhdynnässä. AP ei saa lainkaan miehen kanssa. Eikö näin?
En minäkään ole saanut koskaan orgasmia yhdynnässä
MIehiä on ollut alle kymmenen ja kaikki erilaisia. ON ollut todella isomunainenkin, mutta sen kanssa rakastelu oli enemmänkin tuskaa kuin nautintoa. Sitten muut ovat olleet siitä pienempiaä.Orsamia en silti ole saanut yhdynnässä koskaan, itsetyydytyksellä helpostikin. Syytä en tiedä, mutta syy kaiketi minussa; en ole tarpeeksi itsevarma ja ehkä en tarpeeksi osaa heittäytyä.
En ole siis minäkään saanut ikinä orgasmia miehen kanssa, en yhdynnässä enkä niin, että mies olisi sen muuten tehnyt.
t. 8
Entä oletko kokeillut itsesi tyydyttämistä niin, että mies ottaa sinua takaapäin?
Minä saan pelkästään klitorisorgasmeja (ja niitäkin ainoastaan omin käsin), mutta väittäisin silti, että minulla on tosi hyvä ja toimiva seksielämä. Mieheni osaa kyllä lämmitellä ja kiihottaa ja penis tuntuu sekin kiihottavalta, mutta orgasmi jäisi kyllä saamatta, jos en itse siitä huolehtisi. Saan joka kerta, ja yleensä vieläpä samanaikaisesti mieheni kanssa.
Ennen kuvittelin, että klitorisorgasmi on täyttymys ja parasta mitä voi olla, mutta sitten koin emätinorgasmin ja nykyään saan myös anaaliorkkuja. Kyllä ne on parhaita, kun voi saada yhtä aikaa miehen kanssa eikä tarvi keskittyä itsensä hinkkaamiseen.
Entä oletko kokeillut itsesi tyydyttämistä niin, että mies ottaa sinua takaapäin?
Minä saan pelkästään klitorisorgasmeja (ja niitäkin ainoastaan omin käsin), mutta väittäisin silti, että minulla on tosi hyvä ja toimiva seksielämä. Mieheni osaa kyllä lämmitellä ja kiihottaa ja penis tuntuu sekin kiihottavalta, mutta orgasmi jäisi kyllä saamatta, jos en itse siitä huolehtisi. Saan joka kerta, ja yleensä vieläpä samanaikaisesti mieheni kanssa.
Ei kaikki pimpsat ole samanlaisia.Toisia saa polkea kuin "tulpattomia mopoja", toiset taas pääsee hekuman huipulle vaivattomasti.
Harjoittelu tekee mestarin kun uskaltaa heittäytyä viettien vietäväksi.
Naisen orgasmista kiistellään. Suvun jatkumisen ja hedelmöittymisen kannalta katsottuna naisen orgasmia ei ole pidetty välttämättömänä, toisin kuin miehen laukeamisen yhteydessä tapahtuvaa siemensyöksyä.
Aivot ovat ihmisen tärkein sukupuolielin, ja naisella ne ovat klitoriksen aisapari. Aivoissa syttyy halu, kun siellä tunnistetaan tilanteen olevan riittävän kiihottava ja rakastajan luotettava ja kaikin puolin hyvä tyyppi. Naisen jalkovälissä tilanteen tulkinta saa fysiologisen muodon, mihin liittyy esimerkiksi emättimen kostuminen ja häpykielen turpoaminen.
Klitoris on ihmisruumiin ainoa osa, jonka ainoa tehtävä on tuottaa mielihyvää. Ei siis ihme, että se on saanut nimensä kreikan kielen sanasta kleitoris, joka tarkoittaa jumalaista.
Naisen orgasmin tavoin on myös epäilty klitoriksen välttämättömyyttä. Sigmund Freud väitti sen enempää tutkimatta, että ainoa oikea tapa naiselle on saada orgasmi emättimen kautta. Väite aiheutti vuosikymmeniksi monille naisille turhautumista ja syyllisyyttä, kun he eivät kyenneet laukeamaan yksitotisen yhdynnän aikana.
Myöhemmin tutkijat ovatkin tulleet siihen tulokseen, että klitoris on naisen seksuaalisen laukeamisen kannalta tärkeämmässä osassa kuin emätin, eikä vaginaalista ja klitoraalista orgasmia voida erottaa toisistaan. Yhdynnän aikana klitoris muun muassa stimuloituu pienten häpyhuulien venytyksen välityksellä miehen työntöliikkeiden aikana. Moni nainen saa varman orgasmin päästessään yhdynnän aikana itse miehen päälle. Tässä asennossa nainen pystyy liikehtimään tavalla, joka herkistää sopivasti hänen klitoristaan.
Kokonaisvaltaista seksuaalista mielihyvää tavoittelevan naisen onkin turha vaivata päätään sillä, saako hän ”freudilaisesti oikeaoppisen” vaginaorgasmin vain laukeaako hän pelkästään stimuloituneen klitoriksen ansiosta. Moni asia on ihmiselämässä suurempi kuin osiensa summa.
Ei mitään ongelmaa, kun kerran pystyt saamaan orgasmin itseksesi. Tee samalla tavalla orgasmi, kun olet miehesi kanssa ja se tuottaa iloa teille molemmille. Aiankin minun mieheni katsoo mielellään, kun hyväilen itseni orgasmiin saakka ja sitten hän tekee samaa minulle. Kyselee toisinaan, mistä pidän eniten ja mitä haluan. Tässäkin kulkee hienojakoinen raja eli toistuvasti ei pidä miehen kysellä tai opetella samoja juttuja, sillä siihen kyllästyy. Haluan, että mies ottaa tilanteen käsiinsa ja saa minut kehräämään.
Aika mukavalta tuntuu sekin, kun joskus molemmat keskitymme minuun (huom.miehen vuorokin on aika usein) ja mies hyväilee rintojani ja minä alakertaani tai mies on kontaktissa g-pisteeseen ja minä klitalla.
Mistään ei ole ainakaan pois, kun seksi toimii ja uskalletaan puhua toiveista ja toimitaan niin.
MIehiä on ollut alle kymmenen ja kaikki erilaisia. ON ollut todella isomunainenkin, mutta sen kanssa rakastelu oli enemmänkin tuskaa kuin nautintoa. Sitten muut ovat olleet siitä pienempiaä.
Orsamia en silti ole saanut yhdynnässä koskaan, itsetyydytyksellä helpostikin. Syytä en tiedä, mutta syy kaiketi minussa; en ole tarpeeksi itsevarma ja ehkä en tarpeeksi osaa heittäytyä.
Miehen näkövinkkelistä kokeneena tosiaan osa naisista saa herkästikin ja osa jopa useitakin kertoja peräkkäin. Osa ei sitten saa yhdynnässä ollenkaan vaikka voivat sormittamalla tulla helpostikin.
Oman puolisoni kanssa meni aika pitkään (vuosia) ennen kuin onnistuttiin. Puoliso ei pitänyt asiaa itselleen tärkeänä ja sen tähden hän jollain tapaa halusi sivuuttaa koko jutun. Sitten vain päätin jossain vaiheessa, että otetaan asia ajan kanssa ja opetellaan yhdessä. Uskoisin, että juuri tuo itsensä vapauttaminen tai heittäytyminen on jollain tapaa avaintekijä. Meillä homma alkoi lopulta luonnistamaan ja alkuun päästyä orgasmin saanti on ollut helpompaa.
Suosittelen avoimuutta, ahkeraa harjoittelua ja mielikuvitusta
opasta kädestä pitäen. sano että kokeillaanko näin ja sitten näytät. juokaa vaikka vähän viiniä että rentoudut.