Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako marraskuussa 2v tayttaneelle tytolle ostaa kesaksi jo oikea polkupyora (sellainen 12 tuumainen apupyorallinen) vai kolmipyora?

Vierailija
27.02.2008 |

Toukukuussa hänellä on ikää 2,5v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli silloin just ton 2,5v

Vierailija
2/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Alkukesä meni harjoitellessa, eikä hommasta tullut mitään ja heitin hanskat tiskiin pariksi viikoksi. Jotenkin se liike oli muhinut siellä päässä niin, että sitten pitkän tauon jälkeen polki jo itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika oli kesällä 2.5v ja oppi ajamaan kesän aikana tavallisella pyörällä apupyörien kanssa. Paljon järkevämpi hankinta kuin esim. kolmipyöräinen jossa renkaissa polkimet - raskasta polkea!

Vierailija
4/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
5/5 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ei ole montaa päivää ollut, etteikö oltaisi ajeltu, kun ei mitään talviharrastuksia ole päässyt harrastamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan