Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako marraskuussa 2v tayttaneelle tytolle ostaa kesaksi jo oikea polkupyora (sellainen 12 tuumainen apupyorallinen) vai kolmipyora?
Kommentit (5)
Alkukesä meni harjoitellessa, eikä hommasta tullut mitään ja heitin hanskat tiskiin pariksi viikoksi. Jotenkin se liike oli muhinut siellä päässä niin, että sitten pitkän tauon jälkeen polki jo itsekseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä poika oli kesällä 2.5v ja oppi ajamaan kesän aikana tavallisella pyörällä apupyörien kanssa. Paljon järkevämpi hankinta kuin esim. kolmipyöräinen jossa renkaissa polkimet - raskasta polkea!
Ei ole montaa päivää ollut, etteikö oltaisi ajeltu, kun ei mitään talviharrastuksia ole päässyt harrastamaan.
ja oli silloin just ton 2,5v