Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**********MAALISMASUT VK 48**********

24.11.2008 |

UUSI VIIKKO JA ESITTELYT

Muodossa

nimim.---la---monesko---asuinpaikka---oma/miehen ikä---synnytyssairaala

sari84---1.3.---1.---Rovaniemi---24/28---LKS

minni73---5.3.---7.---Vantaa---34/38---NKL

Tintti23---5.3.---2.---Pori---25/29---SatKS

Anzi---5.3.---1.---Pohjanmaa---26/28---E-PKS

Sunny08---7.3.---2.---Outokumpu---25/24---PKKS

hanttu82---7.3.---1.---Kotka---26/30---KOKS

Äiti1983---10.3.---3.---Etelä-Häme---25/30---K-HKS

Emilii24---15.3.---3.---Etelä-Lappi---28/32---L-PKS

Piiperö-78---21.3.---3.---Pohjois-Karjala---29/32---P-KKS

LillaMy---22.3.---2.---Ulvila---25/26---SatKS

Kaarna@laiva---24.3.---3.---Keski-Suomi---32/33---KSKS

Kaisa_kissa---24.3.---1.---Joensuu---22/44---PKS

Nasuliini---24.3.---2.---Keski-Suomi---25/34---KSKS

jatta78---26.3.---1.---Espoo---30/30---Jorvi

Maria08---28.3.---1.---Kemijärvi---26/30---LKS

Ilmoitelkaa jos virheitä! Lisäyksiä saa laittaa sinne esittelypinoon..!

Tässä vielä linkki ed. viikkoon!

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun on nyt nuo esittelyt. Pitääpä itsekin käydä laittamassa tietoja..

Paljon oli tullu viikonlopun aikana tekstiä. Kiva lukea teidän kuulumisia!

Kiva, että pakkaus on tullu monelle noin nopeesti. Toivottavasti tulis itsellekin. Ihanaa päästä hypistelemään..

Mä kävin viikonloppuna katsomassa rattaisiin kantokassia ja tulin siihen tulokseen, et ostan kovan kantokopan, koska meillä on lämpöpussi ennestään ja kesällä on mukavampi makuuttaa siinä kopassa.. Tekis mieli jo mennä ostaan se.

Meillä on lapset samassa huoneessa ja on suunniteltu et esikoinen muuttaa omaan huoneeseen ja vauva menee sit keskimmäisen kans,kunhan kasvaa.. Suunniteltiin viikonloppuna esikoiselle kalustusta omaan huoneeseen. Sillä on nyt parvisänky ja se ei käy tulevaan huoneeseen, joten uutta tartteis. Jotenkin on iskenyt sellanen pesänrakennusvietti.. Ihanaa suunnitella kaikenlaista. Kun olis vielä sitä rahaa, millä sen toteuttais..

Kerroinkohan mä muuten jo sen, et työt on loppumassa 15.12 ja sit olis vielä tammikuussa pari viikkoa.. Kiva jäädä kotiin, jos vaikka jaksais tehdäkin siellä jotain... Töissä ku oon, selkä on niin kipeä illat, etten kykene mihinkään.. Kun ei vaan joutuis enää työkkärin kauttaa minnekään uuteen työhön muutamaks viikoks..

Kauniita talvipäiviä toivotellen iiiik ja pikkuinen 22+5

Vierailija
2/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on lähteny uusi viikko käyntiin? täällä on lähteny ihan mukavasti. :)

Täällä sataa lunta oikein kunnolla, on niin kauniin näköistä kun on lunta viimeinkin maassa :)

Joku päivä vois mennä vaikka ostelemaan joululahjoja, kun ei ole tullut vielä ostettua.

Hyvää Maanantain jatkoja kaikille!

Hanttu82 ja Poju rv 25+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon esittelyyn sen verran, että päivitän sen aina maanantaina, ennen ku laitan uuden pinon. Muistakaa kaikki käydä lisäämässä tietonne! Tuosta on sit kiva seurata kun alkaa h-hetket oleen käsillä! Ja muutenkin!

Mä kävin just lääkärissä hakemassa lisää sairauslomaa...tän viikon vaan, kun keskiviikkona on se ortopediaika niin se sit kirjoittaa lisää...tylsistyttää kyllä tää kotona oleminen, mutta toisaalta olis tosi outoa mennä nyt töihin, kun on jo pari kuukautta tullut oltua poissa. Olisin varmaan ihan pihalla.

On tosiaan ihanaa kun on lunta maassa! On niin kaunista ja valoisaa! Kunhan eivät vaan loppuviikon suojakelissä sula kaik pois =/

Oikein hyvää vointia kaikille!

Äiti1983 ja Alma 24+6 (ohhoh, kylläpä aika rientää!)

4/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumityöurakan ja pienten päikkäreiden jälkeen onkin ihana istahtaa hetkeksi tietokoneelle kun tyttö jäi vielä koisaamaan. Mäkin olen tosi iloinen tuosta sataneesta lumesta, on niin ihanan näköistä pihalla!

Aamulla kävin neuvolassa. Paino on tähän mennessä noussut 3 kiloa siitä mitä se oli ennen raskautta. Ihan mukavasti/sopivasti tuota kerääntynyt, kun ennestään olin ihan normaaleissa painorajoissa. Kohdunpohjan korkeus oli 20cm, mikä neuvolakortista tarkistamisen jälkeen näyttää olevan sentin vähemmän kuin esikoista odottaessa tänä ajankohtana, mikä on huvittavaa koska mulla on nyt selvästi isompi maha kuin silloin... Noh, noi mittaustuloksethan ei ole kovin tarkkoja, vaikka sama terveydenhoitaja mulla on kuin silloinkin, joten mitäpä tuosta. Hb oli laskenut viime kerran 132:sta 125:een, ja sainkin nyt rautalääkepaketin matkaani. Voi kuulemma silloin tällöin alkaa ottaa yhtä tablettia, muttei vielä tarvitse päivitääiseksi tavaksi ottaa... Sykkeet kuului hyvin ja verenpaineet ym. oli ihan ok. Nyt sit vaan täyttelemään Kelan papereita. Näillä näkymin otan pakkauksen, mut täytyy nyt vielä käydä tsekkaamassa Kelan sivuilta sen sisältö et valinta ei sit kaduta myöhemmin.

Hyvää vointia ja uutta viikkoa maalismammoille!

Nasuliini ja Skepi rv 22+6

Vierailija
5/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssi rupeama meneillään. Ja täytyy todeta ettei kädet kestä mitään rasitusta. Olen henkisesti jo valmistautunut siihen että oeln saikulla äitiysloman alkuun asti.

Kelan lapun ajattelin laittaa tällä viikolla menemään kun sain palkoista kaikki tarvittavat tiedot. Äitiypakaksu otetaan ja sitä odotan innolla.

Mulla on muuten selkään pukannut kauheita finnejä eikä ole ollut koskaan aiemmin.

T:Vacsu ja papu 24+5

Vierailija
6/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelyyn:

Veksuli--18.3--2.--Lounais-Suomi--34/35---TYKS

Tänään on neuvola päivä. Täällä meidän kunnassa olen käynyt koko raskauden ajan, ihan normaalisti kerran kuussa neuvolassa. Siitä oli jossain vaiheessa puhetta, kun toisilla oli niin kovin pitkät väliajat. Sen lisäksi oli vkolla 12 nt-ultra tyksissä ja vkolla 20 rakenneultra Tyksissä. Ennen nt-ultraa neuvolan lääkäri ultrasi ja koitti mitata millä viikoilla mennään.

Laskettuaikani muuttui rakenneultrassa viikkoa myöhemmäksi, muttei se ollut mitään uutta. Niin oli esikoinenkin viikkoa pienempi, mutta sillon la:ta ei siirrety.

Tämä oli ihan pikainen viesti tällä erää. Tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta, nyt pian vaatteet päälle ja neuvolaan, aikaa 10min. Hauskaa päivää kaikille.

T: Veksuli 23+6 kai

Vierailija
7/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mihin mää laitan tuon esittelyni?? Puuttuu vielä listasta.

Eilen kävin soketirasituksessa ja olikin melkoinen rasitus. Arvot oli mennessä 3,9 ja tunnin päästä 3,4 ja sit lopuksi 7.. Ei ainakaan kuulostas olevan koholla. Tuli tosi huono olo puolessa välissä, mut sit helpotti ku pääsin makuulle. Yö menikin sitte valvoskellen ku alko närästään se hiilihappoinen juoma.... Ei kiva.

Mut muuten vointi ok, pitää tästä lähteä töihin..

Ansku rv 25+..

Vierailija
8/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy siis nimellä MAALISMASUJEN ESITTELYPINO! Sinne vaan kaikki puuttuvat esittelyt.

Jihaa, alkoi jo 26. viikko! Kyllä se aika rientää, kun kohta enää viimeinen kolmannes jäljellä!

Olo ihan ok, mitä nyt taas vaihteeksi kamala hiivatulehdus! Onneksi poispäin jo menossa. Ens viikolla lääkärineuvola ja sokerirasituskoe... kiva nähdä taas lääkärissä, että millä mallilla kaikki paikat on.

Voi että mä olen kateellinen kun joku mainitsee että on kiloja tullut 3 tai jotain...mulla kun niitä on taas kertynyt aivan älyttömästi. Tapana on ollut ottaa joka raskaudessa sellaiset 25 kg lisäpainoa, ja nyt näyttää pahalle, on tulossa ennätyslukemat, kun tässä vaiheessa jo noin 12 kg tullut. Nyt sitten aloin toden teolla katsomaan mitä laitan suuhuni...vaikka aina olenkin kaikki saanut suht helposti tiputettua niin en jaksais taas sitä stressaamista. Kun ei tuo itsetunto ole mitenkään vahvimmasta päästä niin tää paino ei sitä ainakaan auta.

Mulla tietty aika paljon vaikuttaa myös se että en juurikaan liiku, kun supistukset ja selkäsäryt on vaivana...pienen lenkin teen päivittäin, mutta vauhti ei päätä huimaa... =/ onko jollain muuten kokemusta, että saako kuntopyörää polkea raskaana ollessa? Muistelin vaan että pyöräilyä ei jostain viikoista eteenpäin suositella...se ei kyllä välttämättä tuolle selälle ole ihan parasta liikuntaa, kun joutuu etukumarassa vähän olemaan, joku crosstrainer voisi olla ihan jees. se saattas auttaa tuohon selkäänkin...supistuksia kyllä varmaan tulisi...ehkä unohdan koko jutun ja käyn vaan niillä pikkulenkeilläni...

On muuten meidän alueella ainakin tulossa ennätysmäärä vauvoja ens keväänä! Neuvolan täti sanoi ettei muista 30 vuotisen uransa ainaka jollekin ajanjaksolle kovin montaa kertaa näin paljon odottavia äitejä kirjanneensa! Varsinkin ensisynnyttäjiä on rutkasti! Ja itsekin tiedän ihan pieneltä alueelta hurjan määrän odottajia jotka synnyttävät tammi-maaliskuussa..!

Ei muuta ku lumista päivänjatkoa kaikille!

Äiti1983 Alma 25+0

Vierailija
9/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on vähän hiljaisempaa ollu, joten ehdin paremmin pyöriä täällä.. Työmotivaatio hieman hukassa.. ;)

Vauvatarvikkeitakin oon netistä katellu.. Se on aikas kivaa puuhaa..

Mä kuulin viikonloppuna, että yksi hyvä ystävä on kans raskaana. Hän aloitti just työt ja harmiteltiin, kun ollaan aina eri aikaan kotosalla. Nyt hän olis sitten jäämässä keväällä kotiin taas. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Mulle piti tulla asiakas, mutta ei näy. Pitää vissiin lähteä metsästämään.. En osaa edes liikkua tässä talossa, joten ei oo kovin kiva lähteä seikkailemaan. Ärsyttävää, kun nuo nuoret ei pidä sopimuksista kiinni!!!!

Näin siis täällä tänään. Ihanaa, kun työpäivä loppuu pian!

t. iiiik ja pikkuinen 22+6

Vierailija
10/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähtävästi ainoa jolla on sokerirasituskoe ensiviikolla, mä en nyt muista että kellä muulla, oli samalla viikolla se sokerirasituskoe. :) mä veikkaan että mulle tulee siitä litkusta aika paha olo, mut sille ei voi sit mitään, mä lepäilen sit kotona kun pääsen sieltä kokeesta pois.

:)

Tänään olen mieheni kanssa käynny aamulenkillä, ja kylläpä se aina kummasti piristää. Täällä lunta tulee lisää aina vaan, mut ei pidä valittaa, kun sitä lunta nyt kerran tulee. :)

Hyvää Tiistain jatkoja kaikille!

Hanttu82 ja Poju rv 25+3

Vierailija
11/29 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sinne lekuriin,saa nähdä onko supistukset jo tehneet tehtävänsä ja ois jo paikat alkanu aukeemaan.Jotenkin kyllä vähän ahistaa mennä sinne ronkittavaksi,en oikeen tykkää.

Uusia mielitekoja.Banaanit! Niitä on pitänyt saada ja kyllä maistuu hyvältä..aaahh...Eilen rupes tekemään mieli lettuja ja mansikkahilloa,ja niitähän sitä sitten piti paistaa.Onneksi kerittiin syödä maha niitä täyteen ennekun kun koiran pentele kävi varastamassa loput pöydältä ja jätti YHDEN kappaleen tähteeksi...Ei meillä huonotapaisia koiria ole ei.

Joku tuosta sf-mitasta mainihti,oli sama juttu kun mulla,esikosta oli isompi mitta ja pienempi maha ja nyt taas pienempi mitta mutta isompi maha!Ja nyt on tässä raskaudessa niinku 4senttiä pienempi mitta mitä sillon,samoilla mittaus viikolla.Hassua.

Jaahas,tyttö sai raivarin kun en suostunu viemään sitä enää saunaan.Ja äsken ei suostunut mukaan lähtemään....Aaaargh......

Sunny 25+4

Vierailija
12/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massu senkun paisuu ja vaavi kasvaa :). Liikkeitä tulee seurattua välillä liiankin kanssa, heti jos on pidempi hetki ettei vauva liiku, niin tulee mieleen onkohan kaikki hyvin. Esikoista odottaessa osasi olla paljon rennompi kaikissa asioissa, onko muilla sama? Lisäksi on tullut kiusallinen vaiva, nyt kun on kova yskä päällä, niin rakon ollessa täynnä jotain lirahtaa yskiessä housuun...johtuukohan virtsarakon sulkijalihasten löystymisestä?? Ei mulla aiemmin ole tälläistä ollut...:(. Mikä auttaisi vaivaan? Voimisteluko?

Nasse rv 23+3

Vierailija
13/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa alkanu seurailemaan vauvan liikkeitä, ja kyllä meidänkin vauva on välillä rauhallinen ja mua yleensä silloin huolestuttaa että onko kaikki kunnossa. :)

Äsken mulla oli masu vähän aikaa kipeä, mut ei ne supistuksia ollut kun maha ei ollut kova, se voi olla että mahaa närästää, onko muilla ollut tuollaisia kipuja? onneksi ne nyt äsken loppu. Selkäkin on välillä kipeä, mut onneksi mies suostuu hieromaan mun selkää, niin se helpottaa kyllä. :)

Että tämmöstä tänään, hyvää päivänjatkoja kaikille!

Hanttu82 ja Poju rv 25+4

Vierailija
14/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee päivä niin vauhdissa etten ehdi liikkeitä miettiä tai niitä huomaakaan, mutta sitten esikon nukuttamisaikaan yleensä tulee tuttu potkunyrkkeilytuokio. Jos tuo jää väliin, odottelen sitä vielä lopun iltaa ja yleensä se viimeistään nukkumaan mennessä tulee. Yöllä herään aina myös pariin otteeseen vaavin liikehdintään. Toisaalta sitten usein rauhoitan itseni ajatuksella, että jos jokin on näillä viikoilla pieleen mennäkseen, sille ei voida juurikaan mitään tehdä, joten oma vahtimiseni ei asiaa paranna. Eri asia on sitten, kun vauvalla olisi jo mahdollisuudet selvitä kohdun ulkopuollakin. Toistaiseksi on siis tyydyttävä siihen, että liikkeitä joka päivä tuntuu pariin otteeseen (yleensä toki paljon enemmänkin).

Jotenkin mulla on tämän odotuksen alusta asti ollut sellainen fiilis, että tämä kävi liian helposti ja näin loistava tuuri ei voi jatkua loppuun asti. Niinpä noina hiljaisina päivinä välillä esiin pukkaa ajatus että nyt se sitten on tapahtunut ja vauva kuollut. Yleensä siitä parin minuutin sisään tulee potku tai pari :-) Silti kun mies puhuu jotain ajasta vauvan syntymän jälkeen, mun tulee edelleen usein sanottua perään "jos kaikki nyt sinne asti hyvin menee". Lähipiirissä on vähän liikaa käynyt huonomminkin viime vuosina.

Murheetonta loppuviikkoa,

äippä + JuusoJosefiina 23+6

Vierailija
15/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt malta olla päivääkään pois täältä..

Eiköhän se ole aika luonnollista, että niitä liikkeitä kyttää ja huoli on siitä, onko kaikki hyvin. Mulle on tullu sellanen tunne, että meidän vaavi on aika vilkasta sorttia. Mut sit ku on hiljaisempaa, minäkin alan kyttäämään, tuntuuko mitään. Mulla vaikuttaa se, että oli se keskenmeno. Jotenkin se palautti maan pinnalle, tuli konkreettiseksi se,että milloin tahansa voi käydä miten tahansa.

Voi ku tulis se pakkaus pian!

Mä oon alkanu odottamaan, että saan jäädä kotiin. Mulla on kovasti suunnitelmia, mitä sitten haluan tehdä.. Käsitöitä ja sellasta..

Nyt töitä jatkamaan.. Ei olis enää montaa tuntia.

t. iiiik ja pikkuinen 23+0

Vierailija
16/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös liikkeitä tarkkaillaan ja heti panikoin jos niitä ei vähään aikaan kuulu! :/ Olen kyllä yllättyny siitä, kuinka tuo vuokralainen on jo nyt näin tärkeä.. Ymmärrän nykyään keskenmenon kärsineitä PALJON paremmin!! Olen aikaisemmin jotenkin ajatellut, että "eihän se ole lapsi vasta kun se syntyy..." Just...

Nyt on muutaman viikon ajan joka ilta tullut sellanen juttu, että tuohon navasta muutama sentti ylöspäin ja oikealle käy kipeää. Siis siinä on semmonen pieni alue, jota särkee!! Aivan ihme juttu, joka ilta samassa kohtaa..?? Sitä jonkun aikaa särkee ja sit se menee jossain vaiheessa ohi!

Napa on pongahtanu hassusti esiin! :D Seurattiin sitä muutaman viikon ajan ku se oli ihan pinkeänä, että pongahtaako se vai ei... Sieltä se on sitten jossain välissä "syntynyt"! Se on aika hauskan näkönen!! :))

Pitää kai alkaa olemaan jonakin ja sulkea tämä tietokone.. Voisko joku vaikka hakea tämän laitteen pois meiltä muutamaksi päiväksi??? Sais ehkä tehtyäkin jotain... X-(

Vierailija
17/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilystä: käsittääkseni ei muut aestettä kuin että ei saa kaatua, joten kuntopyörä ok.

Painosta: mulla tullut 1vko2päivässä painoa 2kg. Olen ihan pöyristynyt vaikka en ole mitenkään erityisesti syöpötellyt (mielestäni). Kaiekn kaikkiaan tullut 8,5kg.

Liikkeistä: nyt on parina päivänä ehkä tuntunut jotain. Taidan mennä telkun ääreen vartomaan.

T:Vacsuli ja papu 24+0

Vierailija
18/29 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelempa, vaikkei mitään ihmeempää olekaan.

Vapaalla olen ollut taas monta päivää. Huomenna olisi sitten töihin meno. Saa taas tököttää jaloillaan 8-12 tuntia/ vuoro. Se on pikkujoulu aika= ) Alkaa vaan aamuyöstä kello 3 olemaan jalat ja alaselkä aivan tohjona. Sitten vanha vaiva vaivailee. Alaselästä oikealta yksi kohta aivan törkeen kipeä välissä. Ei voi kumartua kunnolla, nostaa jalkaa tai paljon muutakaan. Olen kieroon kasvanut= D. Toinen jalka pidempi ja toinen lonkka 1 cm ulompana ,kuin toinen. Ensimmäisen lapsen synnytyksessä kipeytyi niin, että sain kontata viikon kotona.

Vauveli potkisekelee yhtenään. Taitaa istua hattu tiivisti ylöspäin, kun potkii virtsarakkoa kivasti. Aina, kun alan vanhemmille lapsille näyttämään kuinka vauva potkii lopuu liike siihen. Aina.

Neuvola on taas joulukuun alussa. Olisinko käynyt neuvolassa nyt 3 kertaa ja ultrassa kahdesti. Yhden kerran kävin neuvolan jälkeisenä aamuna toisella terkkarilla kuunneluttamassa sydänäänet, kun oli vähän kokematon terkkari sillä kertaa. Arvuutteli minulta, että "olisiko ne nuo ne äänet? Joo, on ne...kai"

Joitan vaatteita ja tarvikkeita olen jo hankkinut. Pinnasuojaa, lakanaa, harsoja... Kaukalo ja rattaat ajattelin ensivuoden puolella hankkia, niin ja mies haluaa uuden pinnasängyn ostaa. Teutonian Fashion-koppa odottelee kaapissa, sen huusin Huuto.netistä jo aikoja sitten= D Vaatteita en ole ostanut, kun ovat niin selkeästi tyttö - tai poikamallia. Kestovaippoja haluaisin kokeilla, mutta en ole oikein sinut niiden kanssa. Keksimmäisellä ole n. 1 v iästä satunnaisesti kokeillut vaikka minkälaista. ei vaan natsaa...

Nyt nukkumaan. Öitä.

Emilii

Vierailija
19/29 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lekurissa kaikki hyvin,ksuu oli kuulemma niin tiukasti kiinni ja kiinteä kun olla voi.Hyvä homma,ei ne muutamat tosi kipeät supparit oo sitten tehneet mitään.Painoa tullut 500g/vk viime neuvolasta,et hyvällä mallilla sekin asia.Onneks tuntuu pysyvän aisoissa tuo nousu,vaikka en oo mitenkään kyllä vahtinu et mitä suuhuni laitan.Esikosta mulla nous viimesillä viikoilla yli kilo viikossa,sillon neuvolan täti jo mainihti et jätäppä nyt herkut vähemmälle....Nyt on tähän mennessä noussu yhteensä 5kiloo.

Seuraava neuvola viikolla 29,sitten ksuun tarkastusultra polilla 32.

Nyt jos kävis kaurapuuron keittämässä,sekin on niiiiiiin hyvää nykyään!

Eilen piti muuten ruveta illalla vielä leipomaan pullaa,nää on taas näitä raskausajan höyrötyksiä.Viime kerralla mä tykkäsin leipoo sämpylöitä ja siivota myöhään illalla...

Sunny 25+6

Vierailija
20/29 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sairaslomaa vietän, on pukannut kunnon flunssan päälle. Onneksi muu perhe ei ainakaan vielä ole sairastunut. Harmittaa vaan kun ei ole oikein päässyt touhuamaan ulos lasten kanssa. Ihanaa kun tuli lunta, toivottavasti sitä riittää vielä tänä talvena.

Tarvikkeita en ole hommannut, on kahden jäljiltä nuo perustavarat tallessa. Ostetaan sitten tarvittaessa lisää. Vaatteita olisi kiva ostaa varsinkin jos tietäisi kumpi on tulossa :-)

Kelan lappusia en vielä ole täyttänyt, pitää vähän tarkastaa minkä tulojen mukaan kannattaa hakea.

Mulla on painoa tullut joku 7 kg ja se on ihan liikaa. Ei ole pysynyt oikein dieetti päällä vaikka sokereiden takia pitäisi. Nyt on paastoarvot aika korkeita ja varmaan insuliinihoito alkaa. Uuteen sokerirasitukseenkin pitäisi mennä parin viikon päästä.

Ansku85 - ihan ok noi sun arvot, ei lähelläkään raja-arvoja. Jännä vaan että sait heti tietää. Meillä ne on aina ilmoitettu myöhemmin kun ovat menneet ensin tutkittavaksi.

Sunny08 - hienoa että kaikki ok.

Kaipa se noita kotitöitä pitäisi tehdä vaikka saikulla onkin...

t. Mirabella ja Hilma 24+4