Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TICKET OUTLET-pino: Mitä tilasitte-mitä saitte?

26.02.2008 |

Koska tämä Ticket Outlet-soppa on näköjään mennyt aivan surkuhupaisaksi, aloitetaanko tähän uusi pino, missä kukin kertoo mitä tilasi ja mitä lopulta sai?

Tässä voisi myös yrittää keskinäisiä vaihtoja, jos toiveet on menneet ristiin.

Itse siis tilasin Light Rain Setit lipstick red 128cm ja fandango 116cm. Huomenna kerron, mitä sain ;)

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin perjantain 15.2 joskus kello 12 jälkeen, light redin 98cm ja lipstick redin 104cm ja viime viikolla toimitettiin paketti ja minä sain mitä tilasin eli sen vanhanmallisen puvun. Mä en hirveä innostunut ollut tuosta vaalenapunaisesta, kun se tosiaan on niin vaalea, mutta eiköhän se tuollahinnalla mene yhtenä pukuna muiden mukana.

Eli ihan tyytyväinen olen tilaukseeni

Puzzle

Vierailija
22/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilauksen tein 15.2. n. klo 13 ja paketissa oli Lipstick Red värinen, 104 cm kokoa oleva kurapuku. Koko ja väri meni oikein, mutta puku oli eri mitä ajattelin.

Toisaalta tuolle on varmasti meillä pojalla päiväkodissa käyttöä kurapukuna syksyllä, kevyempiä sadeasuja on jo aivan liikaa :) Kauniin värinen ja tulee varmaankin käytettyä ja sen jälkeen käyttäjäksi pääsee puoli vuotta nuorempi tyttöserkku. Ei ole mielestäni kauhean reilua kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mahdollisesti vaihtaa sen vaaleansiniseen rain ligt settiin jonka siis sain outletista.Linkittäiskö joku kuvan siitä kumipuvusta tähän =O) ?

Vierailija
24/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peuhari:

Voisin mahdollisesti vaihtaa sen vaaleansiniseen rain ligt settiin jonka siis sain outletista.Linkittäiskö joku kuvan siitä kumipuvusta tähän =O) ?

Mä odottelen vielä mitä meidän paketista tulee ja voin kyllä vaihdella jos sieltä se kumipuku tulee ;)

Vierailija
25/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe 15.2. tilasin klo 15 jälkeen ja visaa oli veloitettu 22.2. paketti tuli tänään. Talvianorakki kuten pitikin, mutta kurapuku tännekin (koko 104 väri lipstick red). No eivät siis olleet yhditäneet tilauksia eli odottelen vielä toistakin pakettia, 74 ja 98 kokoja...

Heh, meinaakohan ne Tanskassa, että kyllä suomalaisille kelpaa mikä vaan, vai varmistavatko ettei täältä enää innostuta samalla tavalla tilaamaan?

Rehellisesti, moniko tilasi tarpeeseen? Vai siksi, kun halvalla sai ;o)

Vierailija
26/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeseen tilasin, mutta kun en osannut päättää väriä ja kokokin oli epävarma niin ostoskoriin napsahti kolme pukua =D

Ja ensi talveksi sitten niitä toppiksia, ei ehkä vielätarpeeseen, mutta ihan omaan käyttöön tulee kuitenkin!

Kurapuvullekin olis kyllä käyttöä, että oikeestaan ihan sama kumpi sieltä tulee.

Eli omaa pakettia odottelen edelleen... eikä varmaan ihan heti ole tulossa kun visaa ei ole veloitettu.

Vierailija
27/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 x lipstick red rainset

1 x light red rainset

Sain 27.02 klo 13:

light red rainset

lipstick red rainset

2 x lipstick red kurapuku

Pikkuveli jäi ilman asua, kun halua käyttää hänellä punaista kurapukua :( Tytölle sain kaksi samankokoista...

Vierailija
28/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen puvun kyllä oikeastaan tilasin vain siksi, että oli halpa, on vielä liian isokin. Ja senkin olisin ottanut ei-kumipukuna niiiiiin paljon mieluummin...

Kai se on sitten Splash hommattava, missä muuten niitä myydään? Onko JJ:issä? En ole huomannut tai sitten olen vaan niin puusilmä.

Vierailija
29/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa la 16.2 tilannut joka ei siis ole pakettiaan edelleenkään saanut? Pikkasen jo tökkii tämä tilauksen saamisen kesto mutta olen kai tottunut liian hyvälle?! kun muista tanskalaisputiikeista pkt tulee hiplattavaksi jo 3 päivässä.

Vierailija
30/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole saanut mitään minäkään.

Sama homma, alkaa vähän tökkiä, kun normaalisti paketit tulee PALJON nopeammin perille...

Vierailija
31/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PK-seudulla asutaan... Meillä on kyllä tossa alaovella ovikoodi ja ulko-ovi lukossa, joten en tiedä, jos olisivat käyneet yrittämässä. Soitettu ei ole. Mä en oikein tiedä, miten suhtaudun tohon mahdolliseen kumipukuun. Pojalla on kyllä jo välikausipuku, mutta olisin halunnut sen tilalle paremman puvun. Kuravaatteita pojalla ei ole ollut moneen vuoteen, joten periaatteessa sellainenkin käy meille. Tulis nyt se paketti!

Vierailija
32/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin jostain syystä sain viestiä sieltä päästä vaikka itse en heihin ottanut mitään yhteyttä. Kertoivat siis, että joutuvat vaihtamaan toisen puvun sellaiseen sukelluspukuun. Viesti tuli maanantaina ja oletan että paketti on lähetetty myös silloin. Eli varmaan ensi viikon alussa voi odottaa pakettia saapuvaksi, huoh.

Vierailija
33/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen hinta ei tietenkään ollut yhtään haitaksi;) Tosin en ole vieläKÄÄN omaani saanut ja taitaa kohta jo lentää kirves kaivoon:/

Minkälainen toi kumipuku on? Sen ymmärrän että ohutta kurahousukangasta, mutta onko siinä jonkinlainen vuori? Jos on niin minkälainen? Ja miten on kokojen kanssa, tuossa vanhassa rain setissä kun kuulemma oli normaalia Ticketiä niukempi mitoitus ja sen mukaan tilasin. Että tuleeko meille (jos joskus yleensä tulee) väärä puku ja vielä epäsopivana..?

Ihan mielenkiinnosta silti kysyn, että minkäkokoinen fandango HIPISKUKSELLA on mahdollisesti jouten?

Milläköhän perusteella jotkut tilanneet saivat muuten vaihtaa ap setin väriä toiseen ja joillekin lähetetään jotain ihan muuta? On näköjään mennyt pieleen niin värit kuin kootkin aikasta monella:O Ei kauhean vakuuttavaa toimintaa ko nettikaupalta, ei sitten millään muotoa.

Höh ja pöh:(

Vierailija
34/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin LA 16. päivä ja pk-seudulla asutaan. Nyt on kyllä mielestäni lähetys viipynyt liian kauan! Ja odotuksen lisäksi tietysti harmittaa et, että muiden viestejä lukemalla voin päätellä meillekin olevan tulossa se kumipuku. :( Varsinaista välikausisettiä mäkin toivoin, kumipukua en olisi tietoisesti tilannut kun mun mielestä sellainen ei ole hengittävä (ei tosin ole käyttökokemusta, mutta oletan näin).

Vierailija
35/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pe 15.2. illalla n. klo 21.30 kaksi light rain settiä. Pakettia ei ole kuulunut, Ticketiltä ei ole vastattu mitään, vaikka kyselin paketin perään (pariin eri meiliosoitteeseen laitoin meiliä). Saa nähdä, kuinka tuon tilauksen kanssa käy.

Vierailija
36/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi että oli pettymys että sain ne kumipuvut!! :(

Tilasin tytöille punaiset light rain setit koot 98 ja 128cm.

Sain koot 92cm ja 128cm kumisina pukuina.

Valitettavasti koko 92cm on pieni nyt n.92cm pitkälle tytölle ja enkä eskarilaiselle halua kumipukua vaan sen välikausipukua vastaavan puvun.

Laitoin jo s-postia ticketille että sain väärän koon mitä tilaisin.

En kyllä rupea palauttamaan mitään vaan pistän molemmat myyntiin ja etsin ainakin isommalle tytölle muualta uuden puvun.

Tarvitseeko joku 92cm ja 128cm kumipintaista punaista sadeasua?

Vierailija
37/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkii aika pahasti sekin etteivät ole vaivautuneet vastaamaan mitään ja pari x jo kyselty meidän päästä paketin perään...

Vierailija
38/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pinkki tai punainen koko 98cm (jos noissa kumipuvuissa ei ole yhtä reilut koot kuin Ticketeissä yleensä). Jos joltain löytyy niin laitattaisitko sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä...

Vierailija
40/101 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä vaaleanpunaisen light rain setin kokoa 110 ja sain jo viime viikolla sen vanhan tuulipukumaisen version. Toisen tilauksen tein samana päivänä 15.2 mutta illalla, jolloin tilasin vielä punaisen light rain setin kokoa 74. Tätä tilausta ei ole vieläkään tullut. Laitoin tänään meiliä, että jos on tämä täällä mainittu uudempi kurapuku, niin peruuttaisin tilauksen. Vastaus tuli, ja kurapuku on jo lähtenyt heiltä liikkeelle. :( Sain myös tämän suomalaisen kontaktin osoitteen, johon puvun voisi palauttaa. Saa nähdä kuinka tämä homma käytännössä toimii...?