Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TICKET OUTLET-pino: Mitä tilasitte-mitä saitte?

26.02.2008 |

Koska tämä Ticket Outlet-soppa on näköjään mennyt aivan surkuhupaisaksi, aloitetaanko tähän uusi pino, missä kukin kertoo mitä tilasi ja mitä lopulta sai?

Tässä voisi myös yrittää keskinäisiä vaihtoja, jos toiveet on menneet ristiin.

Itse siis tilasin Light Rain Setit lipstick red 128cm ja fandango 116cm. Huomenna kerron, mitä sain ;)

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin tuon lipstick red värisen kumipuvun kuvan?

Onko noissa puvuissa jotain vuorta?

Myydäänkö tuota kumipukua jossain, vai onko vanha malli?

Jos myydään niin mihin hintaan? Kysely-ikä vissiin :)

Vierailija
82/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kumipuvun nimi oli lapussa Light jotain ja suositushinta näytti olevan 39,90.

pepsicola:

Mistä löytäisin tuon lipstick red värisen kumipuvun kuvan?

Onko noissa puvuissa jotain vuorta?

Myydäänkö tuota kumipukua jossain, vai onko vanha malli?

Jos myydään niin mihin hintaan? Kysely-ikä vissiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju on niin malliesimerkki joukkohysteriasta :DDD

Mutta ehkä te sen jo olette itse ymmärtäneet, tai sitten ette. Whocares.

Vierailija
84/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanpakko:

tää ketju on niin malliesimerkki joukkohysteriasta :DDD

Mutta ehkä te sen jo olette itse ymmärtäneet, tai sitten ette. Whocares.

Joo, todellakin. Jos oikein laskin niin pelkästään tässä ketjussa 42 nimimerkkiä jotka ovat tuolta samaa tuotetta tilanneet, ja monet vielä useita asuja.

Tänä vuonna sen kurahousukankaisen setin nimi on Wet days, viime vuonna nimi oli vielä Light rainset. Myynnissä on ainakin Pikkuväessä mustana. Hintaa en muista. Malli on sama kuin Thundestormissa, mutta ei fleecevuorta. Ticketin sivuilla on kuva ja värit.

Vierailija
85/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja someonenäköjääncares;)

Vierailija
86/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stine:

Tänä vuonna sen kurahousukankaisen setin nimi on Wet days, viime vuonna nimi oli vielä Light rainset. Myynnissä on ainakin Pikkuväessä mustana. Hintaa en muista. Malli on sama kuin Thundestormissa, mutta ei fleecevuorta. Ticketin sivuilla on kuva ja värit.

Nämä siis Pepsicolalle.

Vierailija
87/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo " whocares" -kommentti oli vain sosiologian opiskelijan perjantai-illan väsymystä :)

Sinänsä tätä keskustelua on ollut kyllä jännää seurata (en ole varmasti ainoa sivustaseuraaja, nytkin piti luoda tunnari jotta saatoin kommentoida), sillä minun mielestäni kaikki jotka ovat saaneet vääriä tuotteita ovat saaneet ihan todella härskiä palvelua, mutta silti useimmat tuntuvat tyytyvän kohtaloonsa, sillä ovat kuitenkin saaneet sitä Ticketiä jota kaikkien kuuluu nyt haluta (joka varmasti on ihan sinänsä hyvä merkki), oli se sitä mitä tilasi tai ei. Onko se nyt sitten oikein?!?

Vierailija
88/101 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hauska kuulla, että Ticket-hysteriaa voi käyttää vaikka tutkimuskohteena:) Tai jotain sinne päin ymmärsin ihanpakko-nimimerkin kommenteista, tai ainakin siitä jälkimmäisestä. Kiva, että asiaa voi seurailla monenlaisista näkökulmista.

Sitä mä en oikein aina jaksa ymmärtää, kuinka paljon ihmisiä kiinnostaa toisten ihmisten asiat ja hysteriat. Tai oikeastaan, mitä sitten jos kiinnostaa, mutta miksi niihin pitää kommentoida ilkeästi ja toisia ihmisiä suurinpiirtein solvata? Nyt en tarkoita tätä ketjua, vaan viittaan esim aikaisempiin keskusteluihin AV-palstalla (liittyen nimenomaan tähän Ticket-hysteriaan). Mitä se muille kuuluu, jos joku ihmisryhmä villiintyy jostain asiasta. Varmasti monen tämänkin light rain set-tilausryntäykseen osallistuneen mielestä homma on mennyt lähinnä surkuhupaisaksi, mutta so what. Ajatelkoot jokainen tästä(kin) jutusta mitä lystää, mutta eikö ne ajatukset vois pitää ihan omana tietonaan. Henkkoht en vaan tajua mitä tyydytystä ihmiset saavat haukkuessaan netissä NIMETTÖMÄNÄ muita NIMETTÖMÄNÄ esiintyviä ihmisiä. Mutta jotain ilmeisesti siitä saavat, sen verran sitä tälläkin palstalla esiintyy. Mitä sanoo sosiologian opiskelija tähän?:)

Vierailija
89/101 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse aloin tätä ketjua lukemaan, kun tarkoituksenani oli ostaa tytölleni kevätpuku ja tässä mainostettu merkki oli itselleni täysin tuntematon (ilmeisesti sitten tämän kevään kuuminta hottia ; )

Ihmetyttää, miten te tilaajat suostutte nielemään tuollaista " palvelua" ulkomaiselta nettikaupalta! Jos kyseessä olisi kotimainen kauppa, olisitte varmaan sen haukkuneet alimpaan maanrakoon tilausvahvistusten puuttuessa ja toimitusten venyessä pariin viikkoon! Puhumattakaan siitä, että kiltisti pidätte saamanne vääränväriset, vääränkokoiset ja vääränlaiset puvut! Ja omalla rahalla joudutte ne lähettämään takaisin? Onpa varsinaista palvelua...

Vierailija
90/101 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tilannut noita ulkovaatteita Tanskasta jo kolme vuotta sitten.

Ainut syy miksi pidin mukisematta nuo kumipuvut, on se, että niiden hinta oli niin paljon halvempi mitä ne olisivat Suomessa olleet. Jos olisivat olleet kalliita, tottakai olisin reklamoinut ja ankarasti.

Vierailija
91/101 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huipputuuri, kun normaalisti olen ihan ma-pe töissä, mutta tänää tyttö flunssassa ja ollaan kotona. Eipä tuo etukäteen mitään soitellut tulostansa.

Meille tuli siis koossa 86 Navy, ja väri on ihan loistava. Toivoin siis tooo-odella tummaa sinistä (mustan olisin ottanut jos vaan olisi ollut), ja eipä tämä kaukana mustasta olekaan. Koko vaan hippasen jännitää, että tuliko liian pienenä, 92 olisi ollut parempi, mutta eipä sitä siinä asiaa ajoissa tajunnut. Täytyypä kokeilla neidillä, kun tuosta ensin paranee.

Materiaali tuntuu ihan huipulta, niin pehmeät, notkeat ja kevyet. Sai Ticket ainakin näillä näkymin yhden kurisfanin heille :-)

Vierailija
92/101 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin puvut Ma 18.2.

Viestittelin hyvällä menestyksellä Ticketin kanssa ja

sain vaihdettua koot ja värit, kiitos.

Puvut ovat mielestäni kivat. Meille tuli ruskea 104cm pojalle

ja 116cm tytölle Lipstic red. Kumipuku, mutta mukavan pehmeä

ja notkea, sekä kiva " vuori" ihoa vasten.

Tyytyväinen olen kokonaisuudessa palveluun , tuotteiden

vaihtoon ja toimitukseen. Meille UPS soitti aamulla milloin

ollaan kotona.

Nyt on pojalle Lime Splash - Ruskea Wet setti eli hyvin menevät

ristiin käytössä , sään mukaan.

Tytölle sitten Liptic Red Fleecevuorinen setti sekä Lipstic kumiasu

eli näitäkin voi sään mukaan sekoitella.

ISO KIITOS alkuperäiselle vinkkaajalle - olemme tyytyväisi.

Vierailija
93/101 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla...

Vierailija
94/101 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 cm lipstick red " kumipuku" tuli. Näytti aika ison kokoiselle... No, eiköhän sille syksyllä viimeistään löydy käyttöä (vaikka tilausta tehdessäni ajattelin sitä " tuulipukukankaista" keväällä jo käyttöön...)

Vierailija
95/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS kaarsi vihdoin myös meidän pihaamme ja paketti saapui.

Kurapuku mikä kurapuku, mutta kyllä on suloiset värit :) Vaaleanpunaista, limeä ja ruskeaa, ihanat !!!!

Vierailija
96/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.2. siis tilasin ja tänään saapui paketti. Lime kumipuku koossa 122 ja vaaleansininen toppatakki pojalle 92cm, kuten viestillä sovittiinkin.

Ihan kivoja, eli en aivan vielä taida näitä huutikseen laittaa ;)

Vierailija
97/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilasin siis 2-osaisen puvun lipstick red värisenä kokoa 116cm ja sen sainkin, tosin kumiversiona mutta en kuitenkaan ole mitenkään pettynyt.

Ihanan pehmeää materiaalia ja sisäpuoleltakin miellyttävän tuntuista, koko on aika reilu eli varmaankin syksyllä sitten pääsee käyttöönkin.

Ja poika tykkää kovasti punaisestaan:o)

Vierailija
98/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tilauksen su 17.2. Mitään viestiä en ole lähettänyt, sillä ajattelin odottaa rauhassa sieltäpäin mahdollista yhteydenottoa tai suoraan pakettia.

Mitään ei ole kuulunut ja kun käyn katsomassa tilauksen tilaa, mitään ei ole tehty. HArmi juttu :( Olisi kai sittenkin pitänyt kysellä perään niin olis ehkä saanut edes jonkun puvun.

Vierailija
99/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anis:

Itse tein tilauksen su 17.2. Mitään viestiä en ole lähettänyt, sillä ajattelin odottaa rauhassa sieltäpäin mahdollista yhteydenottoa tai suoraan pakettia.

Mitään ei ole kuulunut ja kun käyn katsomassa tilauksen tilaa, mitään ei ole tehty. HArmi juttu :( Olisi kai sittenkin pitänyt kysellä perään niin olis ehkä saanut edes jonkun puvun.

Tosin meidän kohdallamme se johtuu siitä, että olen itse arponut, mitä kokoa ja väriä haluan tilata. Olen ollut muutaman kerran yhteydessä Ticketiin. Sinuna meilaisin ja kyselin, mikä on tilanne.

Jos olen oikein ymmärtänyt, tuo tilauksen tila ei kyllä päivity. Moni on saanut puvun ja se status on edelleen se sama kuin mikä oli tilatessa.

Vierailija
100/101 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän ne iltaisin kuljettelee paketteja UPSilla?