Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TICKET OUTLET-pino: Mitä tilasitte-mitä saitte?

26.02.2008 |

Koska tämä Ticket Outlet-soppa on näköjään mennyt aivan surkuhupaisaksi, aloitetaanko tähän uusi pino, missä kukin kertoo mitä tilasi ja mitä lopulta sai?

Tässä voisi myös yrittää keskinäisiä vaihtoja, jos toiveet on menneet ristiin.

Itse siis tilasin Light Rain Setit lipstick red 128cm ja fandango 116cm. Huomenna kerron, mitä sain ;)

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuulemma tosiaan molemmilla puvuilla on sama nimi, vain kangas on vaihtunut välillä ja korvaava tuote on uudempaa mallia joten luultavasti siksi uskalsivat lähetellä " väärää" pukua. Väärien kokojen ja värien lähetystä en kyllä ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
62/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matomatal@:

Se, että pukuja on vaihdettu kumipukuihin ilman ilmoitusta on tietenkin vähintäänkin omituista.

Ticketiä puolustaakseni pakko todeta että ne kurakangasta olevat puvuthan ovat myös nimellä Light rainset kulkeneet. Eli periaatteessa ovat vain vaihtaneet tuotteen vuosimallia, eivät tuotetta sinänsä. Outletin kuvat olivat niin heikkoja ettei niistä mielestäni edes pystynyt kunnolla päättelemään mitä vuosimallia myivät. Eri vuosina light rainset on siis vaan tehty eri kankaista. Kumpikin vuosimalli on kuitenkin tarkoitettu aivan samaan asiaan eli suojaamaan sateelta. Heidän mielestäänhän muutos on parannus, ei huononnus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi laitoin jo meiliini, että jos lähettävät kurapuvun, toivon sen tietyn värisenä. Toivottavasti nyt joku vastaus sieltä tulisi, ihme arpomista kun toiset saavat vastauksen heti, ja toiset eivät millään.

Vierailija
64/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niille jotka ei tätä " uudempaa mallia" ole päässeet hiplaamaan. Ero materiaaleilla kun on musta aika huikea. Jos se vanha versio on tuulipukukangasta puuvillavuorella, niin tämä uusi on mallia Rukan kuravaatteet -ei vuorta. Eli ainakin meillä tulis ihan erilaiseen käyttöön, olkoonkin nimi sama kuin ennen. Minusta vaihto on ihan perusteltu, vaikka itse nyt nuo kuravaatteet pidänkin pitkin hampain :(

(Kyllä eron niiden huonompienkin kuvien perusteella olis huomannut.)

Vierailija
65/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne Ticketillä mitenkään voi arvata, että me hullut suomalaiset haluamme nimenomaan sitä vanhaa kangasta olevia pukuja (aika monihan silloin ap ketjussa tämän mainitsi) ja tulemme hulluiksi kun saammekin sukelluspukuja:D

Rose, mistä väreistä sait valita? Ja onko tosiaan niin, että tässä light setissä ei ole minkäänlaista vuorta? Että vastaa ihan tavan kurahousuja ja -takkia? Ja mitoitus on normitikettiä?

Kyselee malttamaton, jonka sympatiat ovat kuitenkin webshopin puolella tällaisen malttamattoman mammalauman hyökkäyksen jälkeen;)

Vierailija
66/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pe 15.2 kaksi lipstick red pukua (74 ja 86) ja yhden puseron. Tulivat (muistaakseni) tiistaina. Ja juu -olivat sitä kumimateriaalia.

Tarvitsin nimenomaan tuulipukutyyppiset vaatteet, kuravaatteita kun jo on. Siksi siis harmittaa. Olen käynyt kirjeenvaihtoa webshop-tyypin kanssa ja on vissiin aika kuormitettu... Palvelu on ollut ystävällistä, joskin vähän verkkaista. Tällä hetkellä näyttää siltä, että vaihtoehtoina on palauttaminen Tanskaan (joskus tulee rahat, valuuttatappiota varmaan kuitenkin) tai sitten pitää nää puvut.

Nyt sitten mietin, että mistähän saisin sellaiset puvut kun juuri luulin ostavani....

Vierailija
67/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matomatal@:

Rose, mistä väreistä sait valita? Ja onko tosiaan niin, että tässä light setissä ei ole minkäänlaista vuorta? Että vastaa ihan tavan kurahousuja ja -takkia? Ja mitoitus on normitikettiä?

Mulle annetut vaihtoehdot olivat siis punainen, ruskea, vaaleanpunainen ja vaaleanvihreä :)

Vierailija
68/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli nimittäin vähän houkuttelevammat nuo värivaihtoehdot verrattuna vaaleanpunaiseen. Ei muuten, mutta vaaleanpunainen KURA-asu:P Ääh, enpä taida, katotaan mitä tulee tekemättä mitään. Tai tuleeko mitään.

Vierailija
69/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän koossa (86) tarjottiin vaal.punaista, lipstick rediä ja navya. Ei ollut vihreää eikä ruskeaa, mitä pyysin. Otin sitten navyna, toivottavasti on mahdollisimman tumma tummansininen :-).

Vaaleanpunaiset kurikset ei kuulostaneet kaikkein helppohoitoisimmalta, vaikka varmasti supersöpöt (alkuun).

Vierailija
70/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

128cm vaaleanpunaista asua olisi ollut alkuperäisenä materiaalina, mutta 116cm, jonka otin pojalle vaaleansinisenä, olisi tullut kumisena materiaalina eikä tuona värinä. Peruin sitten koko tilauksen. Käydään perheen kanssa ensi viikolla Tukholmassa, josko Ticketin omasta myymälästä löytyisi jotain tuon tilauksen tilalle.

Vierailija
71/101 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyselin tuossa tilauksen perään. Varmaan kumipukuja

tulossa :D

Mutta jouduin valitsemaan värin uudelleen ja otin toisen

lipstic red ja toisen sitten ruskean. Sain myös vaihdettua

kokoa joten nyt saavat molemmat muksut omat kumipuvut :D

Vastattiin ihan nopeasti ja homma toimi myös nopeasti eli

ainakin nyt palvelu pelasi hyvin.

Katsotaan sitten kun avaan paketin miten suu pannaan :D

Vierailija
72/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli postin mukana lappu sieltä UPS:ltä, etteivät pysty toimittamaan lähetystä. Soitin sinne ja annoin ovikoodin ja äsken sitten toivat. Ihme juttu, kun niillä kuskeilla ei ole kuulemma työpuhelimia, niin eivät voi soitella esim. ovikoodien perään.

Mutta asiaan. Paketti tuli ja erittäin suurella jännityksellä sen avasin. Olin tilannut pojalle 116 cm barely bluen ja sain VAALEANPUNAISEN puvun. Se oli kuitenkin sitä tuulipukukangasta, eikä kumipuku. En kuitenkaan tee tuolla vaaleanpunaisella yhtään mitään, joten mietin, palautanko sen Ticketille vai myynkö jollekin sitä haluavalle. Mitäköhän sieltä Ticketiltä sais tilalle? Mä siis tilasin ton 2 viikkoa sitten perjantaina 15.2 ja silloin Ticketin sivujen mukaan noita vaaleansinisiä oli jäljellä.

Vierailija
73/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän niitä postikuluja tuli enemmän kuin tarpeeksi, eli " maapostina" paketti lähti ja hintaa tuli silti 28,40 eur, mutta toki laatikko painoikin 2,5 kg.

Laitoin sitten sähköpostia taas Ticketille ja ilmoitin pk:t ja pyysin ilmoittamaan , kun paketti heille saapuu ja ovat hyvittäneet tiliäni sekä postikulujen osuudella että itse tilauksen hinnalla, kuten aiemmin lupasivat.

toivottavasti nyt kaikki menee putkeen - tulee kyllä kallis juttu, jos eivät palauta rahoja ja menetän tuotteetkin. Palautin sen takia, etten halunnut kumisia pukuja ja olivat vielä todella reilujakin, olin ajatellut pojalle 122cm pukua, mutta housut olivat ihan järjettömän pitkät lahkeista. Varmaan olisivat menneet jos olisi kuronut lahkeita kasaan, mutta olis varmaan näyttänyt aika hassuilta. Ja kun en kerta kumipukuja tarvitse, niin ajattelin, että palautus on fiksumpaa.

Fassiloorako se nyt mietti sen v.pun tuulipuvun palauttamista. En ehkä suosittele yhden puvun palauttamista. Kannattaa varmaan myydä, tuostahan saa huuto.netissä varmaan enemmänkin kuin omansa takaisin, kun noille tuulipukukankaisille on kyllä kysyntää, varsinkin varmaan isossa koossa. Harmi, ettei meillekään tyttöväri käy, olisin muuten sen sinulta ostanut :)

salminakki

Vierailija
74/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pakettini ei vielä ole tullut, mutta minä todellakin voisin sinulta tuon v.punaisen lunastaa, koska luulen, että meille tulee pelkästään niitä kurapukuja!

Laita postia herberttis@gmail.com jos puku edelleen kaupan

Vierailija
75/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa jolle pakettia ei ole vielä tullut?

Tiliäkään ei ole veloitettu=(

Vieläköhän sitä ensi viikon malttaisi odottaa vai pitääkö alkaa värkkäämään tällä kielitaidolla (olen onnistunut 12 vuotta englantia opiskelemaan oppimatta sitä lainakaan;).

Vierailija
76/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakettia, ei mailia, ei edes alkuun sitä tilausvahvistusta (jonka puuttuminen aikoinaan EI estänyt talvihaalarin saapumista kotiovelle noin viikon kuluessa tilauksesta). Eilen ainakaan ei ollut Visaltakaan kadonnut rahaa.

Ootellaan me vielä, ties mitä yllätyksiä ME saadaan;)

Vierailija
77/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen ja siitä sain vastauksen, etteivät pysty toimittamaan vanhaa mallia, että halutessani saan tämän uuden mallin. Eli ainakaan eilen ei 17.2. tehty tilaukseni ollut vielä edes käsittelyssä (ja päädyin perumaan koko tilauksen).

Vierailija
78/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ole kuulunut. En ole kyllä perään kysellyt. Tulee mitä tulee. Jospa ne kumipuvut olis pian jaettu Suomen tilaajille ja häntäpään tilaajille lankeaisi jotain muuta... Toiveajattelua. ; )

Vierailija
79/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli paketti. UPS:lta soittivat jo keskiviikkona aamupäivästä toimitusajasta, mutta olimme poissa to iltaan asti joten käskin tuoda pe klo. 11.30-16, toivat 17.00 :) Minusta nuo puvut (92 ja 98 Light Red) ovat oikeat, ihan läheltä tarkasteltuna ruudullinen pinta? Olen vaan jo niin skeptinen, että epäilen että nuo olisivat ne kumipuvut, mutten vaan tajua sitä :) Lisäksi tilasin hupullisen pitkähihaisen trikoomekon su 17.2. ja se tuli pyyntöni mukaisesti tässä samassa paketissa. Mekko on minusta kiva ja sopii tytölleni, ajattelin viileisiin kesäiltoihin, kerhoon jne.

Vierailija
80/101 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulle ole tullut myöskään vastausta sähköpostiin, jossa tilauksen perään kyselin. Alan hieman epäillä tuleeko meille yhtään mitään, edes sitä kumipukua... :(