Fashionkidsistä:
Oletteko olleet tyytyväisiä palveluuna? Kuinka nopeasti paketti tuli kotiin? Onko nuo tuotteet laadukkaita, merkit osittain outoja minulle.
Kiitos
Kommentit (2)
Kiitos vaan Angelinako kun vinkkasit kyseisestä kaupasta kun kyselin Ticket´in vaatteiden perään. Pakettiani en ole vielä saanut mutta maanantaina varmaan tulee koska eilen on postitettu. N. viikon kestää tilauksen toimitus. Kyselin sadeasujen väreistä ja sain takaisin meilin jossa kerrottiin haluamaani väriä olevan tulossa myytiin ja parin päivän kuluttua sain viestin että nyt on tuo väri myynnissä. Sitten tilasin vielä toppahanskat myöhemmin ja se lisättiin tuohon pakettiin vaikken ollut edes maksanut niitä. Tai siis maksoin mutta rahat eivät näkyneet heillä vielä kun postittivat. Eli mun mielestä hyvää ja reilua palvelua!
Minä ainakin olen ollut tyytyväinen. Crossin talvikamppeet on aivan ihania! Peakin vaatteita pääsen haalimaan heti kun tyttäreni vähän kasvaa ja koot alkavat riittämään. Ticketin olisin tilannut heiltä, mutta sitä pukua mitä halusin ei tullut pienissä koissa (onko tuo koissa sana?) Disneyn tuotteita olen tilannut ja olen ollut tyytyväinen. Gbro&Gsis tuotteita olen tilannut ja siellä sivuilla nytkin vielä tarjouksessa oleva GSIS takki punaisena ja vaaleansinisenä on ollut tytöllä nyt viileillä ilmoilla päällä ja tyttö on aivan haltioissaan siihen. On kyllä tosi tyköistuva malli...en alunperin ostanut takkeja tytölleni, jonka yläosa on kokoa 86cm, mutta tyttö ja äiti ihastui takkeihin ja on tosiaan suosikki kun kerran hihaa pikkaisen kääntää... siis ne ainakin on tyköistuvaa ja pientä kokoa...hmm...muista tuotteista en nyt uskalla sanoa mitään.
Paketti tulee suhteellisen nopeasti ja sähköposteihin vastaillaan! Itse olen tilannut ja tilaan jatkossakin!