TICKET OUTLET-pino: Mitä tilasitte-mitä saitte?
Koska tämä Ticket Outlet-soppa on näköjään mennyt aivan surkuhupaisaksi, aloitetaanko tähän uusi pino, missä kukin kertoo mitä tilasi ja mitä lopulta sai?
Tässä voisi myös yrittää keskinäisiä vaihtoja, jos toiveet on menneet ristiin.
Itse siis tilasin Light Rain Setit lipstick red 128cm ja fandango 116cm. Huomenna kerron, mitä sain ;)
Kommentit (101)
Lähetin tänään kyselyn, pystyvätkö toimittamaan tilausvahvistuksen mukaa. Vastaus oli, että eivät ja lähettivät 100 kruunun hyvitysvoucherin. Miten tuo sitten lienee käytetäänkään.
We are sorry we can' t deliver what you want.
As compensation for the missing delivery I hereby give you a voucher for a 100 dkk. Which you can use whenever you find a product on our website which you want to purchase.
tilasin 16.2 ennen puoltapäivää ja vain kumisia jäljellä. Peruin tilauksen.. oltais haluttu se vanha tuulipukumainen veneilyyn. Mulle ei tullu mitään voucheria mutta olkoon.
Se UPS mikä kävi meidän talossa oli naapurin mamma joka oli tilannut kyseisen setin.... ja sai oikean... ja vauvailee myös... arvatkaa naurattiko meitä oma hysteriamme :)
Meiliinikään ei vastausta ole tullut, eikä rahoja takaisin (veloitettu siis on).
tilaukseni eli Lipstick red kumipuvun 122 cm ja trikoopaidan, mukana pahoittelukirje kun " oikeat" puvut olivat loppu. Meitä tuo ei haittaa kun puku tulee käyttöön märälle kelille :)
Tein tilauksen 15.2. noin kello 14.
Paketti on lähetetty 21.2. ja Suomessa UPS on siirtänyt sen 26.2. Postin kuljetettavaksi (asun pohjoisessa) tuollaiset tiedot ilmenee paketin kyljestä. Eilen olivat rahat vasta lähteneet tililtäni.
Minä voisin ostaa sulta sen 128cm puvun pois, laitatko meiliä sp@rokki.net
myöskin hakusessa ruskea sadesetti kokoa 80-86
saapi tarjota jos joltain löytyy =)
ruskea/turkoosi tai vihreä lihgt rain set tai kurapuku malli ylimääräisenä... kooossa 104 (jos railu malli) tai 110 jos normaalimpaa mallia niin olisin kiinnostunut. siis tulossa pojalle ja nyt on alkanut opunainen tökkiä... eli ei se kyllä käy....
ja tällä viikolla kun luin noista " kumipuvuista" laitoin viestiä osoitteisiin
ordre@ticket2heaven.dk ja mail@ticket2heaven.dk, että haluan peruuttaa tilaukseni, jos aikovat lähettää noita kumipukuja ja en missään nimessä halua mitään " voucheria" . Tilasin siis kaksi pukua, 92 cm vaal.pun ja 104 punainen.
Laitoin eilen kahdesti viestin noihin osoittesiin ja tänä aamunakin vielä, mutta mitään vastausta en ole saanut. Lukukuittauksen kuitenkin sain, eli viestin ovat lukeneet, mutta eivät näköjään vaivaudu vastaamaan. Pidetään näköjään " hullua" jännityksessä :)
Laitoinpas minäkin aamulla mailia ticketille. Tilasin siis maanantaina 18.2 punaiset puvut 74cm ja 86 cm. Sain tänä aamuna vastauksen alle tunnissa tuosta mailiosoitteesta ordre-plaa-plaa-plaa. Kyseinen henkilö vastasi, että hän hukkuu tällä hetkellä maileihin ja kaipaa suomalaisilta kärsivällisyyttä ;) Minun pakettini ei ole edes vielä pakattu ja tilalle olen saamassa sen kumipuvun. Minulta kysyttiin siinä mailissa onko se ok ja vastasin että passaahan tuo. Kirjoitin kyllä että haluan vaihtaa tuon 74cm puvun 80cm ja värinkin ruskeaan, mutta en tiedä onnistuuko se? Kerron sitten kuinka meidän kävi :)
Joku kysyi että tilattiinko puvut tarpeeseen ja meidän kohdalla kyllä! 74cm puvun olisin antanut siskon pojalle ja tuo 86cm tulee meidän tytölle. Suunnittelin sitä kyllä kauppapuvuksi, mutta se kumimainen puku saa kelvata päiväkotikäyttöön loskaisille kevätkeleille.
Tässäkin ketjussa esiintyy lukuisia nimimerkkejä, joista en ole koskaan kuullutkaan, luulin että vain " vakkarit" tai " ticketfanit" oli intoutuneet mutta tämähän vaikuttaa paljon suuremmalta ilmiöltä ;-) .
Seuraavalla kerralla kun joku jonkun extrasuperhyvän löydön netissä tekee, ei siitä varmaankaan kannata tällä palstalla mainita mitään.
Itse en tilannut tuolta outletista mitään koska meidän käyttöön light setit ei mallin puolesta sovellu eikä tarvettakaan ollut. Nyt voin todeta että onneksi en mitään tilannut.
MiaMik:
Laitoinpas minäkin aamulla mailia ticketille. Tilasin siis maanantaina 18.2 punaiset puvut 74cm ja 86 cm. Sain tänä aamuna vastauksen alle tunnissa tuosta mailiosoitteesta ordre-plaa-plaa-plaa. Kyseinen henkilö vastasi, että hän hukkuu tällä hetkellä maileihin ja kaipaa suomalaisilta kärsivällisyyttä ;)
Niinpä, mutta miksi ihmeessä sä sait heti vastauksen ja osa ei saa ollenkaan. Aika monessa asiakaspalvelussa viesteihin vastataan niiden tulojärjestyksessä :) Että voisivathan hekin vastata noihin viesteihin, se ei copy-pastella kauaa aikaa vie...
tilasin pe 15.2 noin kello 14 2 pukua. 104 lipstick red ja 122 light red. Tuo vaaleanpunainen on tuulipukukangasta, mutta punainen kumipuku, jollaista emme tarvitse. Välikausipuvun etsintä siis jatkuu. Tarpeeseen tilattiin ja ihan vakioon seuraan tätä palstaa. En vain kirjoittele juurikaan.
Nyt siis eteenpäin tarjolla 104 senttinen punainen kumipuku.
Mutta jos ne on siellä jotenkin päättäneet että ne jotka peruvat mailitse kumipuvun tilauksen niin niille ei vastata mitään? En nyt sitten tiedä :) Minä kirjoitin aamulla tosiaan siihen mailiin, että vaihto toisenlaiseen pukuun on ok, jos se tuulipukankainen on loppunut :)
olin yhteydessä Suomen agenttiin joka kertoi, ettei palautus kuulu millään tavalla hänelle, eikä noita settejä voi hänen kauttaan palauttaa, käski olla yhteydessä T2H:n webkauppaan ja laittamaan kovan kovaa vastaan, hänen mielestään tekivät väärin laittaessaan ilman ennakkokyselyä tulemaan eri pukuja, kuin mitä asiakkaat olivat tilanneet.
Nyt sain sitten muutaman sähköpostin jälkeen heiltä osoitteen , johon ajattelin palauttaa paketin ja laittaa liitteeksi käymämme sähköpostikeskustelun paperisena ja omat tilitietoni. Lisäksi ilmoitan sähköpostilla jälkikäteen postikulujen osuuden, jotta voivat sitten hyvittää nekin. Paketin postitus maksaa kyllä n. 25 euroa, ettei se kyllä halpaa ole, joten toivotaan, että maksavat sitten kaikki takaisin...
Huomenna yritän päästä postiin.
Kauhea soppa, ja tämä oli mun eka (ja vika) nettikauppaostos, en ole koskaan aiemmin tilannut muuta kuin suomalaisista nettikaupoista, ja maksanut aina ennakkolaskulla ja nyt tiedän, etten jatkossakaan aio muuta, niin suuri homma tämän kanssa on ollut. Toivotaan, että homma hoituu kuitenkin kunnialla loppuun asti.
salminakki
...jossa yksinkertaisesti Ticket teki virheen lähettäessään asiakkailleen kysymättä vääriä pukuja.
Harmi jos joku tästä saa negatiivisen kokemuksen, itse olen tähän mennessä ostanut vaikka mitä ulkomailta ja koskaan en ole moiseen törmännyt.
Harmi jos joku tästä saa negatiivisen kokemuksen, itse olen tähän mennessä ostanut vaikka mitä ulkomailta ja koskaan en ole moiseen törmännyt.
Olen Rosen kanssa samoilla linjoilla. Paljon ollaan tilailtu, muutakin kuin vaatteita, ja koskaan ei tällaiseen soppaan olla törmätty. Tavallaan on ihan ymmärrettävää, että jos yhteen puljuun tulee tilauksia muutaman vuorokauden sisällä ihan hirveä määrä (ilmeisesti paljon enemmän kuin mihin ovat Ticketillä tottuneet) niin meneehän siinä itse kultakin pasmat sekaisin. Eikä riitä, että monet ovat vielä perään vaihdelleet tilauksiaan suuntaan ja toiseen, mutta tosin pian on alkanut myös pommitus kun paketit eivät olekaan olleet muutamassa päivässä perillä, kuten yleensä. Että multa kyllä riittää ymmärrystä Tanskankin suuntaan ja minäkin peräänkuuluttaisin vähän malttia meikäläisiltä:)
Se, että pukuja on vaihdettu kumipukuihin ilman ilmoitusta on tietenkin vähintäänkin omituista. Onko niin, että jos sellaisen on saanut ilman " suostumusta" , niin mahdollinen palautus menee kuitenkin omaan piikkiin? Jonkun mainitsema 25 euron postimaksu palautuksesta on kyllä jo ihan kohtuuton, ei kyllä kannata alkaa palauttelemaan, jos ei ole varmuutta rahojen takaisinsaannista. Tuossa summassa lienee jo useampikin vaate menossa takaisinpäin, mutta kyllä tulee puvuille hintaa jos pk:t ovat yhtään tuohon suuntaankaan:/
Mainittakoon vielä että itse en ole pukuani -minkäänlaista- vielä saanut, ei mitään yhteydenottoa edes heti tilauksen jälkeen, joten jännitys on kova kuinka meidän käy;) Tässä vaiheessa en kyllä todellakaan aio olla yhteydessä webshoppiin, odottelen vielä aikovatko minulle mitään lähettää ja jos eivät, niin hommaan jonkun muun asun. Kumisen tai ilman kumia;)))
Eli kumipukuja olisi tulossa, jos niin haluan. Halusin ja sain itse välitä värit, poistin myös yhden puvun kokonaan tilauksestani.
En vieläkään ole saanut mitään ja lähettänyt jo kolme sähköpostia sinnepäin...
Tänään illalla (vihdoin) sain sieltäpäin viestiä, että eivät ole edes vielä lähettäneet minulle mitään, kun heillä ei ole niitä alkuperäisiä. Kysyivät haluanko niitä kumipukuja tilalle sekä antoivat 100dk:n voucherin.
En voi sanoa, että olen kauhean tyytyväinen.