Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex kieltää mua laittamasta lastani samaan eskariin omansa kanssa...

Vierailija
04.03.2008 |

Eli siis miehellä ja ex:llänsä on samanikäinen lapsi kuin mun lapsi on ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Miehen ex laittoi tänään miehelle viestin että HAE uusiolapsesi muualle eskariin kun meidän yhteinen menee sinne ja tänne.

Reilua?

Eikö kouluvalinnat kuulu vanhemmille? Mun lapsen valinnat mulle ja lapseni isälle, heidän lapsensa valinnat hänelle ja miehelleni...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli just tommonen pipipää joka teki kaikkea sabotoidakseen isän ja mun (3-v lapsen) välit.

Ja mä saan kärsiä siitä vielä aikuisenakin etäisinä väleinä isän kanssa.

Vierailija
2/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä kasvaa äidin luona, joka opettaa vihaamaan isäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on mun ex-liitosta, miehen lapsi hänen omasta ex-liitostaan.

Siis pointti tässä on että onko moinen ihan normaalia?

Lapsen äiti on todellakin kieltänyt puhumasta meistä kenellekkään mitään. Lisäksi lapsi on kertonut että äitinsä vihaa mua, miestäni (eli siis lapsensa isää), mun isompia lapsia sekä mun ja miehen yhteistä lasta eli tämän hänen lapsensa siskopuolta. Jos me lähdetään johonkin reissuun, on se sit vaikka uimahalli, niin on sanonut että lapsen pitää silloin mennä kotiin (siis lapselle sanonut näin), ei saa tulla meidän kanssa yhtään mihinkään.

T:Ap

Vierailija
4/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meihesi ex on sairas eikä ymmärrä mitä pahaa lapselleen tekee.

Minun sukulaiseni joutui tälläiseen tilanteeseen jossa äiti hakkui eron jälkeen isää kaiken aikaa ja manipuloi lapsiaan. Nyt lapsi on aikuinen, syö lääkkeitä masennukseen ja käy terapiassa. Selkeästi merkit siitä että juuri tämä äidin haukkuminen on sekoittanut lapsen mielen.

Vierailija
5/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele mikä on lapsille parasta. Vanhempien ero on jo kyllin sekava ja vaikea tilanne lapsille. Minusta äiti toimi, kuten äidin pitääkin. Toivoi lapsensa isää toimimaan heidän lapsen parhaaksi. Et voi koskaan ohittaa sitä asiaa, että miehelläsi on entinen perhe ja yhteisiä vastuita. Tämän vuoksi uusperhekuviot ovat vaikeita. Mm. Kun täällä joku aamulla päivitteli, että samat pulmat kuin muillakin en viitisinyt lukea koko ketjua enkä vastata, mutta jotain tällaista oli. Ei ihan samat pulmat siis.

Vierailija
6/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaalia? Täysin normaalia ihmiselle, joka ei ole kyennyt käsittelemään tapahtunutta. Toivottavasti jossain vaiheessa ihan itsensäkin takia pääsisi vihastaan eroon. Kaikki tunteet ovat normaaleja. Teot sensijaan tuntuvat siltä, että ei ihan ole kärryillä mikä olisi itselle ja lapselleen parasta. surullista kaikkien kannalta.

Vierailija
7/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh... Oletpa kypsä tyyppi!

Sinusta ok tuputtaa lapselle haukkuja heidän omasta isä ja tämän vaimosta! Juuri sinunlaistesi vaimojen takia uusperheet eivät sitten suju!

Helkkari että suututtaa aikuisten ihmisten lapsellisuus!

Vierailija
8/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tosiaan huvita sitä akkaa edes nähdä, on omalle lapselleen kertonut mm. että vihaa mua ja mun lasta (en ole koskaan puhunut tämän ex:n kanssa,lastani hän ei ole koskaan nähnyt).

Ihmetyttää vaan millä oikeudella se alkaa mua määräämään.

Sinuna en välittäisi moisesta laisinkaan, huonoa ja sivistymätöntä käytöstä tuollainen.

Vierailija
9/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tollasen otit?

Vierailija
10/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä ap:n viestistä päättelin. Siis ap:n lapsi ei ole periaatteessa mitään sukua miehen ja ex:n lapsen kanssa.

Vierailija
11/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen kaivaa kuoppaa vaan omalle lapselleen ja itselleen. Mä en ole koskaan voinut ymmärtää että lapsi vedetään noihin tappeluihin ja typeryyksiin mukaan. Olen läheltä nähnyt millaista tuhoa se voi lapsen elämään aiheuttaa kun elää vanhempien välissä jotka haukkuvat ja terrorisoivat. Pahimmassa tapauksessa lapsesta tulee " aivopesty" ja on ihan hämmigissä omien ajatustensa kanssa.

Mua rassais tollainen ex ja fiilis olis varmastiettä tekisi mieli asentaa pommit sen autoon ja haistatta veet mokomalle ämmälle. Mutta, koska itse ainakin haluan olla aikuinen ja näyttää lapselleni esimerkkiä, en lähtisi noihin oikkuihin yhtään mukaan vaikka kuinka tekisi mieli. Ehdottomasti laittaisin siihen omaan ja eri eskariin ja pitäisin pahimmat ongelmat poissa.

Ole sinä vaan mukava ja oma itsesi miehesi lapselle. Hän päättää itse omat tunteensa. Minun sukulaisellani 7v tyttö joutui tuohon tilanteeseen että lapsen äiti haukkui ja sätti lapsen isän uutta puolisoa. Lapsi kuitenkin itse näki asian totuuden ja hänestä on tullut äitipuolensa kanssa tosi läheinen ja hyvä kaveri.

Jaksamista sinulle!

Vierailija
12/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsilla olisi sama isä (tosin luulen että ei) niin ei se oikeuta ketään katkeraa naista pilaamaan oman lapsensa elämää omalla vihan ja katkeruuden myrkyllään. Ex ukolleen voisi olla vihainen mutta ei sitä pidä lapselle kertoa ja näyttää.

Minusta niissä tilanteissa joissa on lapsi mukana, kiukut on nieltävä ja käsiteltävä keskenään eikä niihin koskaan saa vetää lapsia mukaan!

Vierailija
13/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset ole aivan idiootteja.

Vierailija
14/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita lapsesi juuri sinne, minne itse haluat!

Vierailija
15/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä siis vain omaan arvoonsa nuo vikinät.

Vierailija
16/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyy.

Minun hyvälleni tuttavalleni kävi niin että mies paljasti hänellä olevan salasuhde ja halusi muuttaa tämän uuden naisen luokse ja erota.

Tuttavani oli tietysti pettynyt ja vihainen mutta kertaakaan ei haukkunut miestään lapsilleen eikä sitä toista naista. Lapset näkivät kotona toki alkuun eron ahdistusta ja surua mutta kun vanhemmat olivat uusissa osotteissa, tilanne tasoittui. Tuttavani purki tuntojaan aikuisille ystävilleen ja sukulaisilleen ja onnistui käymään vihaiset keskustelut miehen kanssa kaksin.

Kun lapset lähtivät isänsä kotiin jossa oli tämä toinen nainen, tuttavani vaan pinnisti ja onnistui kannustamaan lapsensa menemään isin luokse ja pitämään hauskaa. Käsitteli tuskansa itse. Lapset toipuivat erosta kohtuullisen mukavasti kun heillä molemmilla oli mukava ilmapiiri uusissa kodeissaan.

Minusta tuttavani oli todella urhea.

Vierailija
17/31 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt eron tuomaa harmia, surua, pettymystä yms. voikaan peittää eikä tarvitsekaan mutta ei tosiaankaan tarvitse lapsille puhua näin:

" isänne on kusipää, älkää luottako siihen" " isän uusi nainen on ihan kauhea, älkää luottako siihen vaan vihatkaa sitä" " älkää tervetikö isää ja sitä uutta naista" " älkää jutelko isällänne mitään" " älkää totelko isää ja sitä naista" Älkää koshdelko isää ja sitä naista hyvin" " Se nainen on ihan paska" yms. sontaa...

Tuollainen puhe ja käytös aikuiselta ihmiselta ja vielä äiti-ihmiseltä ei todellakaan ole suotavaa, sen verran pitäisi opetella itsehillintää ettei lapsille tollaista puhuta!

Vierailija
18/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Päätämme lapsen esikoulupaikasta yhdessä lapsen isän kanssa."

Vierailija
19/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valinnat lasteni asioissa ei tietääkseni kuulu miehen ex:lle!

Vierailija
20/31 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit laittamassa lastasi samaan eskariin, niin laita vain ja jos tyyppi tulee edelleen aukomaan päätään, sanoppa napakas asiallisesti miten asia ei hänelle kuulu ja kuinka pikkumaista on aikuisen ihmisen lähteä pelaamaan omaa parisuhdepeliään lasten kustannuksella... Suunnilleen sitä alhaisinta toimintaa mille aikuinen voi alentua.