Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee tappelu miehen kanssa lapsen turvaistuimesta!

Vierailija
26.02.2008 |

Miehen mielestä riittää, joku anttilassa myynnissä oleva istuin, hinta jotain 80¿ tai sit joku käytetty saman hintainen. Mun mielestä toi on ihan tappovehje, ja lapsella pitää olla kunnollinen turvaistuin! Ja käytetyistähän ei voi tietää... AGR.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten ole ystävän vanha ja voit täysin luottaa sanaan ettei ole kolaroitu. Tuntemattomilta ei ikinä, ei tulisi mieleenkään jostain huutonetistä ostaa käytettyä.

Uusi kaupasta sen sijaan on ihan ok. Suomessa myytävien pitää suoriutua jostain tietystä testissä että niitä saa myydä suomessa.

Vierailija
2/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia, ja lapsen turvallisuuteen kannattaa panostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi mitä tahansa pilipali-istuinta vaan ostaisin laadukkaan ja testatusti turvallisen istuimen.

Vierailija
4/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ostaisit tällaisen istuimen lapsellesi jos samaan aikaan voisi ostaa (kalliimmalla) istuimen joka on samassa testissä saanut arvosanan hyvä tai kiitettävä?

Vierailija
5/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos turvaistuin on vain satunnaisesti käytössä, voisin ottaa käytetyn tai vastaavan, mikäli jokapäiväiseen tai usein pitkille matkoille, niin sitten uusi.

Vierailija
6/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että turvallisuudesta kannattaa maksaa

Vierailija
7/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tulikin ihan uutena asiana minulle, siis olen aina luullut että suomessa myytävät turvaistuimet ja kaukalot ovat turvallisuutensa puolesta suht. laadukkaita.

Vierailija
8/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosittain uusi testi

Vierailija
9/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaistuimista on todella vaikeaa tietää mikä on turvallinen ja mikä ei..

Yleisesti ne turvallisuusmerkityt on ok.

Autoliiton testikin on tehty pari vuotta vanhemmilla malleilla, uudet mallit on testaamatta! Monellehan tuli yllätyksenä, että niin sanotut kalliit merkit eivät välttämättä olleetkaan niin turvallisia!!

Jos joku osaa sanoa, missä tämän vuoden mallit on testattu, olisi kiva jos saisi linkkiä?

En siis ostaisi pelkän kalliin ja tunnetun merkinkään perusteella.. Ne kun voivat olla ihan yhtä susia kuin se halpa anttilan istuin!

Vierailija
10/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kannattaa tutustua testituloksiin ennen kuin ostaa istuimen.

Vierailija
11/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä tekisin ja mieskin olis varmaan tyytyväinen.

Vierailija
12/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa testeissä vain tosiaan ne kalliit merkit!

Vierailija
13/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vaikuttaa mihin autoon sen laittaa: romukuntoiseen Corollaan vai uuteen paritonniseen maasturiin.

Vierailija
14/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aina romukorollassa käytetty istuin. Jos rytisee niin sitten rytisee. Mikään muovi ei kestä jos rekka tulee sivuovesta sisään, mutta nokkakolarissa on ihan sama mikä istuin on käytössä.

Vierailija
15/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mun on sitä istuinta maksaa, kun olen vuosia ollut kotihoidontuella, nyt minimi äitiysrahalla. Vikat säästöt meni, kun ostin vauvalle kaukalon (mies olisi ostanut kirppikseltä) ja käytetyt rattaat. Ns. hyvät istuimet tuntuu olevan reippaasti yli 200¿, jopa 350¿. Ja joo, mun mies ei tod. ole mikään köyhä!

Mä oon niin selittänyt tätä asiaa vaikka miten päin, mut kun se ei tajua. Kuulemma jos tarttee olla huippulaadukas ja turvallinen istuin, niin sit meidän pitäis vaihtaa autokin testivoittajaan.... huoh. Eikä edes ajeta millään rotiskoilla, molemmat autot on -02.

ap

Vierailija
16/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vanhat istuimet niin huonot jo, että täytyisi ostaa uudet?

Vierailija
17/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nokkakolarissa olen 100% varma, että ei ole väliä, kummassa lapsi istuu! Mutta joo, harvemmin romucorollalla ajajat hankkivatkaan hyviä istuimia... Toivottavasti ette aja sitä nokkakolaria. Lastenne terveyden takia.

Vierailija
18/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on ollut aina romukorollassa käytetty istuin.

Vierailija
19/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs penkki sai huonon arvosanan, koska siinä oli epäselvä käyttöohje ja vaikeasti pesuun irrotettavat kankaat. Toisekseen on syytä muistaa se, että testit saattavat olla tietyn turvaistuinvalmistajan tilaamia...

Eli kriittisyys on sallittua testejäkin lukiessa, mammat...

Vierailija
20/21 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne marketti-istuimet (esim. Anttila) eivät ole olleet missään puolueettomissa testeissä. Tunnetun turvaistuinvalmistajan tuotteet ovat varmasti laadukkaampia. Lisäksi useimmat halpisistuimet pitää kääntää kasvot menosuuntaan viimeistään sitten kun lapsi on 10 kg, eli yleensä jo alle vuoden ikäisenä.

Postitse en käytettyä ostaisi, mutta noutaessa pääsee tarkastamaan millaiselta perheeltä istuinta ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi