Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teroluttien aloitus ja kuukautiset

Vierailija
26.02.2008 |

Lääkärin ohjeiden mukaisesti olen nyt syönyt 12 päivänä terolutteja (kuukautiset ovat jääneet n. kolmeksi kuukaudeksi pois) ja tämän jälkeen pitäisi siis syödä jatkossa 15.-25. päivä noita..



Missä vaiheessa kuukautisten pitäisi alkaa kun tuo 12 päivää on jo syöty ja viikon olen menkkoja odotellut? Osaisiko joku kertoa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan