G: Paras pankki?
Kommentit (12)
Itselläni on kokemusta Aktiasta, Nooasta ja Etelä-Karjalan säästöpankista. Saa henkilökohtaista PALVELUA, koskaan ei kenelläkään ole liian kiire, jos eivät tiedä, ottavat selvää ja oikeasti palaavat asiaan.
Näistä ehdottomasti handelsbanken on paras.
Ihmettelen vaan, miksi rahaton on mennyt ottamaan velkaa?
saako palvelut myös käytännössä ilman palvelumaksuja vai peritäänkö kuitenkin jostain (korteista tms)? Saako lainan siirrettyä sinne hyvillä ehdoilla?
Eivät ole ottaneet mitään palvelumaksuja, paitsi asuntolainasta joka kuukausi euron verran suoraveloitusmaksua.
verrattuna Nordeaan täys kymppi.
NORDEASSA rahastetaan joka käänteessä ja tehdään usein virheitä.
Sieltä sai enemmän apua kuin sossusta aikoinaan taloudelliseen tilanteeseen tällainen köyhä yksinhuoltajaressukin. En ikinä vaihtais toiseen pankkiin.
ollaan oltu tyytyväisiä.