Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia 2m+1n?

Vierailija
25.02.2008 |

Onko oma mies ollut mukana ja miten on suhtautunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksena ihana mut omaa miestä en ottaisi mukaan, deuraa muuta ku mustasukkaisuutta ja omistushalua

Vierailija
2/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushalu ja mustasukkaisuus kumpuaa epävarmuudesta. Suhteen pitää siis olla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan mustasukkaisuus ole vaivannut, vaikka vaimo on toisen miehen kanssa myös kahdestaan. Ystäväämme tuo omistushalu on vähän vaivannut.

Vierailija
4/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sinkkuaikoina kokeillut. aivan mahtavaa oli. Mutta kyllä se olisi liikaa suhteeseen. Vaikka mies siihen alunperin suostusi, niin en usko että siitä ilman huonoja seuraamuksia selviäisi. Ja minusta mies tuntuisi taas liian välinpitämättömältä, jos antaisi toisen miehen kosketella ja tehdä minulle hyvää.

Mutta voihan se joillain vapaamielisillä pariskunnilla ollakin kivaa uutta.

Vierailija
5/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin laukeaminen muuttaa fiiliksiä vahvasti. Jos laukean ensin, niin paljoa ei innosta jäädää mukaan leikkiin. Tuosta syystä jätän itse usein laukeamatta. Silloin on hyvät fiilikset katsella ja olla mukana. Aluksi vaimolla oli vaikeuksia rentoutua kahden miehen kanssa, mutta alkukankeutta se vaan oli. Minusta parasta 2M+1N jutuissa on, että pääsee kunnolla seuraamaan vaimon kiihottumista ja orgasmia. Itse pannessaan siihen ei keskity.

Huonoja puolia on se, että kolmas tekee hommasta aina vielä mutkikkaamman. Sellaista ei olekaan kuin pelkkä seksisuhde. Aina ihmissuhteissa on valtapeliä ja kiemuroita. Homman joutuu nielemään kokonaisena tai sitten olemaan ilman.

Vierailija
6/9 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies on ?

Ja halu on kova, niin kyllä keinoja löytyy.

Netin kautta pari miestä löytyy helposti.

Matka esim. Katinkultaan ja siellä tapaa miehet jotka on kuvineen netin kautta ensin nähty ja pelisäännöt tehty selviksi.

Keksityllä nimellä matkaan, treffit kylpylän saunaan niin näkee vielä livenä että mielyttää oikeasti. Suositus ota pari Bi-miestä niin ei tule alfa uros vääntöä naisesta vaan oikeasti kaikki perustuu irstailuun ja nautintoon.

Vierailija
7/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oman miehen pitää pystyä ottamaan beta-uroksen rooli, jotta homma toimisi.

Vierailija
8/9 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni parhainta seksi sain kun erosin miehestäni.. siitä jonkin aikaa kului ja oltiin samassa ravintolassa... no jatkoille mentiin hänen kaverinsa kanssa.. saunottiin kolmistaan koko yö!

Vierailija
9/9 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin eronnut ex:stä, kun tapasin hänet kaverinsa kanssa baarissa. Pienessä humalassa lähdettiin jatkoille kolmistaan, ja homma ajautui seksiin. Tavallaan ex oli tuttu, mutta kuitenkaan ei ollut enää mitään sitoumuksia. Ja hänen kaverinsakin oli minulle melko tuttu henkilö. Naisena oli jotenkin tosi ihana olla kahden miehen halujen kohde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi