Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Marraskuun Maitonassut viikko 9~~~~

25.02.2008 |

Huomasin ettei ole vielä keritty uutta viikkoa aloittelemaan niin teenpä sen nyt tässä samalla. :)

Eilinen meni itsellä kovassa kuumeessa ja tänään menen sitten lääkärin vastaanotolle eli saikulla. Saas nähdä nouseeko kuume vielä tänään.

Lämpöjä on siis vauvakuume tarkoituksessa ollut hieman turhaa tuijottaa. =/

Jups ja olotila on sitä paljon,että tätsä taitaa löytää ihan ajoissa perille, selkää nimittäin särkee.

Noh, nyt ei jaksa edes murehtia...

Mites muilla tilanne on edennyt? Toivotan oikein hurjasti plussatuulia kaikille sitä tarvitseville ja sitkeyttä piinassa eläville ja tärppionnea oviksen bongaajille. :)))

Hope4 kp 25/25

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jänskättää sun puolesta kuinka käy!?!

Lisäystä edelliseen viestiini et nyt iltasella ajattelin hiihtoloman kunniaks ottaa lasin viiniä ja uskokaa tai älkää se tuntu heti nousevan päähän. En tapaa ottaa yleensäkään paljoa mut kyl lasin viiniä on voinut ilman hilpeätä oloa ottaa...nyt kävi toisin. Esikoista odottaessani (kun en vielä tiennyt asiaa eikä menkatkaan olleet myöhässä) juhlittiin mun valmistujaisia ja silloin muistan kun ajattelin miten ihmeessä yhdestä siideristä tuli olo kuin ois ottanut enemmänkin mut tilannehan selvis sit muutaman pvän päästä.

No joo, mä uskon et tää on enempi mun toivomusta raskaudesta kuin todellisuutta mut onhan se kiva ku on jotain mitä jännittää!!!!:)

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille ja sitä jännääville!!!

Hyvää yötä ja palaillaan huomenissa asiaan.

Vierailija
82/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohon RFSU:n testiin voi luottaa jos se näyttää selvän viivan jo 5min jälkeen??? Haaleahan se vielä on mut ihan selvä, ei tarvii arvuutella.

pähkäilee murunmamma kp25/27-29 tai rv3+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) ;)...vitsit se on aina niin kiva lukea ku jollakin lykästää, ihanaa!!!!:)

Uskon siis että siihen testiin voi luottaa, tokihan voit hakea toisenkin merkkisen ni varmentuupa ainakin.

Tusinoittain tarrasukkia ja enkeleitä matkaan!!!!!!!!!!!:)

Vierailija
84/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantien kun olin testin tehnyt, alkoi pahoinvointi, just juu, toivottavasti ei oo jatkuvaa... en kyl uskalla viel yhtään juhlii, olin 2 kuukautta sitten aivan samassa tilanteessa, plussasin 3+4 ja 2 viikkoa myöhemmin meni kesken. Eli nyt vaan toivon ett viikot menis nopsahti ees 6+ ett vois käydä alkuraskauden ultrassa....

Tinsku78 olikos sulla niitä raskausoireita? Meinaatkos testailla?

Pitäis lähtee murun kaa muskariin, mut tää ällötysolo....

pahoinvoiva murunmamma

Vierailija
85/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sul oli sellanen kokemus aikasemmalta ajalta, tosi kurjaa!!!Eli niitä tarriksia ja enkeleitä tosiaan tarvit tosi paljon!!!!:) Pidän peukkuja sulle ja masuasukille! Täytyyhän murun kaveri saada!:) :)

Joo, mul noita oireita on jos minkäkilaista ja kp on 11/25-30, et ei tosiaan vois mitenkää olla mahollista. Joka tapauksessa maitoa toisesta tissistä taas eilen tuli ja se lasillinen viiniä humpsahti kuin teininä päähän.

Tein testin heti menkkojen jälkeen viime viikolla mut silloin se oli nega, joten en jaksa uskoa raskautumiseen, mutta ainahan se toive jossain takaraivossa elää...Tässä tilanteessa ja se mahdollisuus on varmaan yks miljoonasta tai jotain!!!???:)

Koitahan jaksaa öklötyksen kans ja ota iisisti!!!

Vierailija
86/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailen viikonloppuna jos toi maidon tulo jatkuu...:)

Ollaan kuulolla puolin ja toisin!

Vierailija
87/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu epäreilulta, kun toiset plussaa kp 25.. (Silti tietty oon onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta!!!) Itellä nyt kp40 ja eilen illalla negan testasin. Tulis jo se täti ni pääsis eteenpäin!!!

Mä mietin niitä menkkamaisia kipuja, jotka loppu viime viikolla et jos ne olikin oviskipuja. ne oli erilaisia ku aiemmin oviskivut on ollu, mut tää kiertokin on ollu VÄHÄN erilainen.. Yhtenä päivänä viime viikolla tais olla jotain limajuttuakin. En sen kummemmin siihen kiinnittäny huomiota, ku tätiä odottelin.. Eli ens viikolla sit tätiä viimeistään odottelen paikalle. tissit on ihan pirun kipeet!!! (ollu joka kerta ennen tätiä)

t. Hieman kyllästynyt iiiik kp 40/27-33???? (sori valitus)

Vierailija
88/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tuhannesti onnea Murunmammalle plussasta!! Onpa ihanaa!

Ihmettelen omaa kroppaani. Tiistaina sain ovisplussan, joten oletin oviksen olevan keskiviikkona tai eilen, sillä keskiviikkona oli alavatsa todella kipeä koko päivän. Nyt kuitenkin eilen ja tänään alavatsaa on nipistellyt satunnaisesti ja ihan ihme " elohiiri" nykii välillä vatsassa. Tänään pitäisi omien laskujen mukaan olla dpo 2. En usko, että raskausoireetkaan voisi vielä nyt alkaa, joten pitääköhän tänäänkin vielä miehen kanssa varmistella...

Rizza kp 16, dpo 2, yk 22

Vierailija
89/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkistä menkkakivuista tullut endoepäily. Vaan kun teki sisätutkimusta, niin aristi. Ja ultrasi, mutta ei näyttänyt minulle ja selittänyt. Mutta ei sisätutkimus muutenkaan ollut niin miellyttävää ja oli vielä mieslääkäri. En toki vähättele hänen taitojaan, mutta yleensä mielummin varaan ajan naislääkärille. Mutta endoepäily siis kuitenkin tuli. Sanoi ,että vuoden päästä voi sitten tulla uudestaan tarkastukseen. Mutta taidan mennä jo aikaisemmin, kun nämä menkat mitkä nyt eilen alkoi, niin olivat ihan hirveät (siis kivut eilen). Huippasi ja oksetti kivusta. Ja oli todella kuin supistuksia. Vai oliskohan ollut kuitenkin aikainen keskenmeno? Sitäkin epäilin. Ei ole pitkään aikaan ollut noin kamalat menkkakivut. Ja yleensä vuoto alkaa vasta seur. päivänä, mutta nyt alkoi heti. Mutta näin.

En siis enää kuulu marraskusiin, mutta tuli kommentoimaan ja lukemaan kirjoituksia. Paljon onnea murunmamma!! =)

Vierailija
90/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea hyviä uutisia! Nyt niitä tarrasukkia rutkasti matkaan. Ja eihän siihen 6+ viikolle niin kamalan pitkä matka ole :)

ON: olo on ihan turvoksissa ja pöhöttynyt. Eilen oli tosi etova olo ja tuuminkin, että kun on näin turvonnut ja huono olo, voisin vaikka kuvitella olevani raskaana.. Olo voisi olla siis tällainen jos tuota keskenmenoa ei olisi tullut.. :(

Ovista en ole huomannut tulevaksi, yleensä olen nippailut huomannut alavatsalla mutta nyt ei mitään. Tuon keskenmenon jälkeen se tietty saattaa tulla milloin vain, vaikka ensi viikolla. Keskenmenosta laskettuna kiertopäivät on 20/jotain. Tietääkö joku mistä ne edes lasketaan? Keskenmenon aikaan kun hcg oli vain 200, ja pari päivää siitä jo 43. Eli luulisi että kroppa olisi toimintansa aloittanut jo aika pian. Mitähän minä täällä pähkäilen, pitäisikö kysyä tuolla keskenmenopalstalla. Jurppii tämä epätietoisuus ja samalla ajatus (kuitenkin) tulevista menkoista. Juuri kun pääsi ajattelemaan ettei tarvitse sitäkään riesaa kärsiä moneen kuukauteen..

Näin " positiivisena" tällä erää.. Onneksi alkaa viikonloppu!

Piristäkää plussauutisilla, jookos!!!

Vierailija
91/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Murunmamma06 plussasta! Nyt pitää vain uskoa siihen, et kaikki menee hyvin loppuunasti! Toivottavasti tulen ite perässä huomenna:)

Iik: Äläs vielä hätäile, vielä se plussa voi tulla. Minä olen sellanen myöhäinen plussan ruutuun saaja aina ollut. Joillakin raskaushormonit alkaa erittymään vähän hitaammin. Tai sitten sulla tosiaan on ollu ovis tavallista myöhemmin. Ei auta kun odotella, tiedän miltä tuntuu..

).( Täällä on siteet saanu laittaa takas kaappiin, tuhrut loppu. Kävin pumpissa tänään ja täytyy sanoa ettei ollu oikein kivantuntuista tehdä vatsarutistuksia.

Huomenna teen testin, sitten pääsen piinasta. On kyllä mun omia tuntemuksia koeteltu todenteolla, sillä viimeviikolla olin 95% varma raskaudesta. Sitten alkoi ruskeavuoto ja kuvittelin menkkojen alkaneen kumminnkin. Vaan eipä ne menkat sitten tulleetkaan.

No huomenna teen testin, sillähän se varmuus sitten saadaan 100%:) (Tai sitten vielä pitää odotella ensviikkoa, sillä epätodennäköistä on et testi näyttäis mulla vielä kunnon plussaa vaikka raskaana olisinkin.)

Mutta kokeilen huomenna siltikin ja ensviikolla uudelleen jos tarve vaatii.

Piinaava viikko on ollut, paljon piinaavampi ku viimeviikon virallinen piinaviikko.

Nopeesti koneella

Ipan@ kp 35/29

Vierailija
92/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ipan@, kyllä luulen vahvasti, että olet raskaana. Ihan kuin minä aiemmalla kerralla. Tuli vuotoa ja luulin menkkojen tulleen. Sitten kuitenkin raskausoireet jatkuivat ja miehen painostuksesta tein testin ja vahva positiivinen:). Jännittää sun puolesta!

ON: Heräsin aamuyöllä kuvotukseen ja kuvotus jatkui herättyäni. Jes, positiivinen merkki! Normaalisti iltaisin kuvotusta ennen menkkoja. Ei aamuisin. Kaupassa teki kauheasti mieli kaikkea terveellistä. Parsakaalikin näytti julmetun herkulliselta, vaikka en normaalisti tykkää??? Rinnatkin juilii välistä jonkin verran. Vatsassa nipistelee, kuin joku tökkisi sukkapuikoilla ja alaselkää särkee silloin tällöin. Vilunväristyksiä tulee ja väsyttää. Hmmm... jalat maassa. Voi enteillä hyvinkin menkkoja. Toivottavasti ei.

viidenmutsi yk 3 kp 19/21(viimeksi) nyt oli vahva ovisplussa kp 10

Vierailija
93/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on ollu tuhrua ja olet tehny sitten positiivisen testin. Miten sun raskaus sujui?

Aika varma mää kyllä olen tosta raskaudesta, sillä oireet jatkuu ja voimistuu. Ja kun noita tenavia on jo kolme ennestään niin sitä kuvittelee tietävänsä jo miltä tuntuu olla raskaana;)

No onhan tässä sekin vaihtoehto et kuvittelen ja mun hormoonit on yhtäkkiä sekasin jostain ihan muusta.

Sullakin kuulostaa tosi lupaavalta! Millonkas testaat?

Vierailija
94/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Hermot on kyllä niin kireellä, et taitaa olla täti laiskasti tänne päin tallustelemassa.. Tulis jo!!!! Tai tietty toivon, et jättäis kokonaan tulematta ja saisin sen plussan!!! usko on kyl loppunu...

Sulla Ipan@ vaikuttaa kyllä tosi lupaavalta! Miten maltat odottaa testaamista huomiseen?

Väsyttää ihan hulluna ja tekis mieli vaan nukkua. Mies koko viikonlopun töissä eikä lapset tosiaankaan anna mun nukkua päivällä.

Toivottavasti niitä plussia tulee TOSI Paljon!

iiiik

Vierailija
95/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti moni plussaa pian, täällä olikin monta piinailijaa...

Tosiaan vasta rv3+4, mutta ihmeen vahva viiva testiin tuli. Oisko nyt sit pysyvämpää lajia tää raskaus... hope so. Kovasti mielii vetää suunnittelemaan kaikkee, mut se km painaa mielessä. Jäitä hattuun vaan. En ees tajuu miks piti testata näin aikaisin.... oireet vaan oli niin vahvat. Nojoo, riittää höpinä....

En uskalla viel tonne raskauspuolelle, pysyttelen täällä teidän seurana... Toivottavasti ei tarvii yksin lähtee odotuspuolelle vaan saan kasan kavereita seuraks. Jos siis ees odotuspuolelle pääsen...

iiiik, ekassa raskaudessa plussasin varmaan kp35, en tiiä varmaks kun en laskenut päiviä silloin, en ollut viel niin hurahtanut... =) Ja ovis oli ollu myöhemmin kuin luulin. Josko sullakin jotain sellaista....

Nyt tiskien kimppuun

murunmamma

Vierailija
96/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan iloinen plussasta, koita olla muistelematta niitä mörköjä, marraskuussa murusta tulee isosisko!!

Mulla ei mitään ihmeitä vieläkään, paitsi että hyvät toiveet taas noussu että saattaisnkohan sittenkin olla raskaana, tuo tissi on edelleen kipeä ja toinenkin, heh, ainakin jos osuu johonkin tms painautuu vasten niin juilii ja vihloo. Ei mulla ainakaan ennen ole tällasta ollu, jospa siis olis oire. Näillä kiertopäivillä kyllä tuskin, mieskin naurahti tossa että ei kai sentään vielä oireita oliskaan vaikka olis tärpänny, no toisaalta vois kai ollakin, kp kuitenkin " jo" 23 ;)

Meinattiin että jos tiistaina tekis ekan testin aamusta kun kpt olis sitte 27, vois ehkä jotain näkyä, mut toisaalta jos ei näkyis mitään ni jäis silti toivoa jos oli vaikka myöhäinen ovis, joka ehkä kyllä jäi kokonaan jopa tulematta ;) Eli hyvä päivä testata, heh.

No, ei muuta sitten, plussia viikonlopulle teille ihan kaikille ketkä testitikkuun tarttuu ja palataan asialle :)

amber kp23/26-30 yk5

Vierailija
97/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua... Tein aamulla vielä Pregentin testin, koska on ollut huono olo ja rinnat on edelleen kipeät. Testaamisen jälkeen katselin sitä ja joku vaalea viiva siinä oli. Nyt katsoin sitä muutaman tunnin jälkeen ja siinä on haamu! Mitäh?!? Olinko sitten kuitenkin raskaana ja sitten se meni kesken? Vai olenko vieläkin? Välillä on kyllä ollut etova olo ja riinat kipeät. Eilen vuotoa tuli aika paljon, mutta ei hyytymiä. Ja tänään ei paljon enää. Mitäs tämä nyt sitten on??? Täytyy seurata tilannetta. (kuvittelenko minä nyt vaan???)

Vierailija
98/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..No on sullakin 2poj@näiti melkoisen sekava tilanne!!!!:) en tarkoita pahalla, vaan ku itelläki on sellanen tää tilanne tällä hetkellä et huhhoijaa..

Mut siis mikä kp sulla on meneillään???Tokihan vuotoa voi tulla vaikka on raskaanakin mut ota ny sit selvää..;) toivon kovasti että saisit vielä ihka oikean näköisen plussan, tee uus testi!?

Itellä siis koko viikon ollu niin kummia juttuja tän kroppani kans ettei mitään järkeä, oon niistä kirjoitellutkin muutamana päivänä. Nyt en sitten kaupungissa ollessani malttanu mennä apteekin ohi vaan se suorastaan kutsui minua sisään, heh,heh!!!

Tein apteekin testin ja siinä on joku todella vaalea viiva, ei siis millään tavalla punaiseen päinkään viittaava mut viiva on. Valkoisessa taulussa valkoinen viiva, kuulostaa jo suht eksoottiselta..;) ;) Kuuluukohan sen siinä ollakkin, mietin et onko se viiva sitä varten että jos raskaana ois niin siihen kuuluis tulla se punaisena?!..Voi taivas varjele tätä touhua..:)

AUTTAKAA NY JOKU, PLIIS????:)

Onko siinä sun viivassa jotain väriä????

Vierailija
99/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tinsku78! Mulla sama juttu ton testin kanssa, ennen kun aloin odottamaan toista mukeloa. Mulla näky kans sellainen valkoinen viiva siinä valkoisessa pohjassa(kuulostipa tyhmältä:)) no kuiteski, tämä " ilmiö" näkyi tosi heikosti, jos oikein tihrusti. En tiedä sitten oliko pissaa tikussa likaa tai liian vähän??? Muistaakseni kyseinen tikku muuttui positiiviseksi roskiksessa vasta vuorokauden jälkeen.Mulla plussat on näkyneet muutenkin tosi myöhään ja aina tosi vaaleina. Kiva kuulla, että moinen juttu on käynyt muillekki, sillä mä aina olen ajatellut että olen vain kuvitellut siihen tikkuun semmosia:))

Mä ite pääsen testailemaan vasta ens viikon keskiviikkona, vaikka olen mä jo yhen negan testannut. En millään jaksanut odottaa, vaikka tiedän historiasta, että näkyy tikussa aika myöhään. No onneksi noi testit ei maksa täällä kuin murto-osan Suomen hinnoista, joten luulen että, tulee testailtua kyllä ennen keskiviikkoa...

Tällä hetkellä ei kyllä ole oikein minkäänlaisia oireita, olenkin jo vähän pessimistinen tuloksen suhteen:(

Mangona kohta ihan himona testailee...

Vierailija
100/143 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostihan tuo vastaus tosi hyvältä ja helpotti ku itestä kans tuntu että näenkö tosiaan ihan omiani...Täytynee nyt vaan jaksaa odotella, huh,huh!;)

Mulla on kyllä ennen näkynyt viivat ihan normaalisti ja suht pian, muutaman päivän sen jälkeen ku menkat ois pitäny alkaa. Mut eipä tällasta tilannetta ole koskaan ennen ollutkaan, et ois oireiden takia tarvinnu tehä testiä kp 11....

Kovasti plussatuulia sulle ja kaikille muillekin!!!!+++++