Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisttteko vielä meikkimerkin anytime?

Vierailija
01.08.2014 |

Halpaa ja hyvää

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sellaisen sinertävän puuterirasian.

Vierailija
42/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoihin aikoihin oli myös Cover Girl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen Date oli ihan jees, mutta vielä ihanampi oli keltainen Fii :D

Vierailija
44/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äysk, minua 1v vanhempi kaverini holvasi Anytimen pinkkiä huulipunaa cm kerroksen huuliinsa joka päivä, lisäksi  ihon väriä huomattavasti tummempaa ruskeata värivoidetta ja puuteria olevinaan peittämään aknea ja arpia ja tottakai kirkkaansinistä kajal-kynää ja ripsiväriä. Hiukset oli ohuet ja kiharat ja pitkät ja hyvin vaaleat.

Sori S jos tunnistat itsesi mutta jäi trauma, tosin mamumiehet tykkäsi...ja sinä niistä.

Vierailija
45/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks anytimen kynsilakkaa ja huulikiiltoa, huulikiiltoa ei oo tullu käytettyä vuosiin, mut kynsilakaa käytin sattumalta viikko sitten.

Vierailija
46/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:32"]

[/quote]

Mun kaveri käytti keltasta fiitä :)

T: 7

Vierailija
47/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:32"]

Äysk, minua 1v vanhempi kaverini holvasi Anytimen pinkkiä huulipunaa cm kerroksen huuliinsa joka päivä, lisäksi  ihon väriä huomattavasti tummempaa ruskeata värivoidetta ja puuteria olevinaan peittämään aknea ja arpia ja tottakai kirkkaansinistä kajal-kynää ja ripsiväriä. Hiukset oli ohuet ja kiharat ja pitkät ja hyvin vaaleat.

[/quote]

Mulla oli kans yks kaveri tämmönen. Sanottiin selän takana että sillä on abba-meikki.

Vierailija
48/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen ajatus tämän otsikon nähdessäni oli "Miten niin muistanko? Eihän siitä ole kauankaan kun noita myytiin". Sitten aloin laskea ja totesin, että onhan siitä jo tovi :)

Vierailija
49/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt että niiden myynti olis lopetettu :D

Vierailija
50/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anytime oli lumenen ja selvästi nuorille suunnattu sarja,eikö natural code ole sama asia? Samanlaiset tuotteet ainakin.

Vierailija
51/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä tuon merkin, mutta en käyttänyt varmaan yhtään tuotetta. Sitten taisi olla Miners tai jotain sinnepäin. Mary Quant oli jo kova sana. Ripsarini taisi olla Filmstar ja nimenomaan kakkumaskara. En muuten ikinä käyttänyt sylkeä kostutukseen ja pesin sen harjankin kerran viikossa. Olin käynyt jonkun meikkikoulun, taisi olla ruotsalaisen Shantung-kosmetiikkamerkin pitämä, ja siellä muistettiin jo 70-luvun alussa korostaa hygieniaa ja sitä, ettei omia meikkejä saa lainailla muille. Tästä pidin kiinni, vaikka sainkin kuulla olevani paskatyyppi. No, kun ensimmäinen silmätulehdusepidemia oli kavereilla, olin tyytyväinen siihen, etten lainaillut meikkejäni.

Vierailija
52/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:32"]

[/quote]

Mun kaveri käytti keltasta fiitä :)

T: 7

[/quote]

Mulla vihree, ihan huippu!

Sitten oli kans anytimen puuteria, vaaleinta. Lisäksi kynsilakkoja ja meikkikyniä.

Vierailija
53/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuka muistaa meikkimerkin Jane Hellen? Noita meikkimerkkejä tuli ja meni. Sveitsiläisellä Juvenalla oli myös oma nuorten sarja ja se oli vähän hinnakkaampi, mutta laadukas. Minä käytin Juvenan puhdistustuotteita ja ne sopivat minulle kuin nenä päähän.

Kuka sitten muistaa tuon Anytimen mainosrallatuksen. Muistaakseni tekijänä oli Jukka Kuoppamäki ja laulu meni jotenkin näin: " Ole värikäs vaikka kiusallasikin, Anytime, Anytime. Värit vaihda niin kuin vaihtuu tuulikin, Anytime, Anytime." Oli ärsyttävä, mutta jäi taatusti päähän. En kyllä muista yhtään, millainen se tv-mainos oli, enkä löytänyt sitä youtubestakaan, vaikka yritin hakea.

Vierailija
54/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Abba meikkiä käytti moni, sinisellä tai vihreällä ripsarilla ja rajauksilla

Vierailija
56/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin muutama anytime luomiväri, ostin silloin kun lopettivat.

Vierailija
57/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:46"]Mä en edes tiennyt että niiden myynti olis lopetettu :D

[/quote]

Vierailija
58/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä yksi huulikiilto jäljellä, melkein käyttämätön.

Vierailija
59/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voinkin kysyä sitten, kuinka monen ensimmäinen oikea hajuvesi oli Hollannin kukat. Minulla se ainakin oli ensimmäinen, tosin sitä ennen oli ollut joitakin halpiksia, mutta tuossa siirryttiin jo sitten ihan eri sarjaan.

Vierailija
60/99 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme