Muisttteko vielä meikkimerkin anytime?
Kommentit (99)
Muistan! Teininä käytin. Se puuteri joka oli peilirasiassa, tuoksui ihanalle.
Muistan myös Anytimen keskustelupalstan
Juu, mulla on vieläkin kaksi anytimen huulipunan jämää. Vois kai heittää pois?
Anytimella oli hyvät pohjoismaisen vaaleat ihon sävyiset puuterit jotka pitivät myös sen sävyn hyvänä ja samana ilman että se muutti sävyä tunkkaisemmaksi tai kellertävämmäksi iholla päivän mittaan, sitten tuli tämä hiton itserusketusbuumi ja puutereihin alettiin tunkemaan oranssia pigmenttiä! Onneksi löysin LOPULTA hyvän Porcelain-sävyn Lily Lolo-mineraalimeikkisarjasta :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:34"]
Muistatteko ne roll-on huulikiillot jotka ei pysyneet huulilla minuuttiakaan? Mansikkaa, cocacolaa, tuttifruttia :D
[/quote]
Ne oli ihan suosikkejani! Lumenella oli mielestäni niitä. Omassa meikkipussissani oli pari eri makuista ja niitä lisäiltiin välitunneilla :)
Voitin itselleni Anytime-kosmetiikkaa kaupan arpajaisissa. Olivat ensimmäiset puuterit ja meikkivoiteet. Oli siinä vissiin ripsiväri, huulipuna ja kynsilakkakin. Että oli ylellinen olo!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:34"]Muistatteko ne roll-on huulikiillot jotka ei pysyneet huulilla minuuttiakaan? Mansikkaa, cocacolaa, tuttifruttia :D
[/quote]
Muistan! Ne oli kivoja, vaikka kestävyys oli surkea.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:34"]Muistatteko ne roll-on huulikiillot jotka ei pysyneet huulilla minuuttiakaan? Mansikkaa, cocacolaa, tuttifruttia :D
[/quote]
Mun huulet kuivui ja 'liuskoittui' noista, silti sitä esanssimansikkaa piti lääppiä huulille... Lumenea oli minun omani.
Muistan! Ne oli kivoja, vaikka kestävyys oli surkea.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:45"]
Ällön makea Fii ja anais anais hajuvesi <3 miksi sitä anais anaisia ostettiin nuorille tytöille lahjaksi? Tuoksu oli hieman ''mummomainen''. Hennesissä oli pink panter tuoksua, käytin sitä pitkään <3
[/quote]
Taidat olla vähän nuorempaa ikäluokkaa kuin minä, Hennes&Mauritz ei edes tullut Suomeen vasta kuin 10 vuotta sen jälkeen, kun sain oman Anaïs Anaïs'ni 80-luvulla.
Mutta vastatakseni kysymykseesi, 80-luvulla olivat muutenkin muotia todella voimakkaat ja mausteiset tuoksut. Sitruksiset unisex-tuoksuthan löivät läpi oikeastaan vasta reilusti 90-luvun puolella. Mutta 80-luvulla vanhemmat rouvat käyttivät YSL:n Opiumia ja Rive Gauchea (ja oikeastaan en yhtään ihmettele tältä pohjalta, että nykyiset viisikymppiset ovat niin tuoksuyliherkkiä...), ja niihin verrattuna Anaïs Anaïs oli suorastaan raikas tuoksu. Cacharel oli vaatemerkkinäkin oli suunnattu nuorille, sehän oli 60-luvulla vähän sellainen Ranskan Mary Quant, ja tuoksujakin markkinoitiin nuoremmille naisille. Anaïs Anaïs'ta jopa teineille, niissä mainoksissa oli sellainen 12-vuotiaan näköinen balleriinatyttö, Loulou'a ehkä parikymppisille. Ehkäpä tuo mielikuva on säilynyt 80-luvun eläneillä, vaikka nykyään Anaïs Anaïs ei enää "raikkaan tyttömäiseltä" vaikuta samalla tavalla kuin aikanaan.
muistan !!!! ensin putsasin naaman jollain aprikoositökötillä ( sitäkään sarjaa ei ole myyty vuosiin!!!!!!!), sitten anytimen puuteria & lopuksi suihkaus fiitä ranteisiin sekä tissien väliin . sen jälkeen farkkupaita nenäliinoilla topatun poven peitoksi ja ovesta ulos ! nuoruus ! :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:33"]
Muistan sellaisen tuoksun kuin Tosca.
[/quote]
Toscaa oli mummollani. Toinen mummon tuoksu oli Madame Rochas. Luulen jopa, että mummon Madame Rochas oli ihan sitä alkuperäistä versiota - nythän on kai jo kolmas versio menossa -, koska se pullo oli varmasti käytössä jo 1980-luvun alussa.
Joten nämä ovat minun "mummotuoksujani". ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:47"]
Anytime oli lumenen ja selvästi nuorille suunnattu sarja,eikö natural code ole sama asia? Samanlaiset tuotteet ainakin.
[/quote]
Laatu sama, mutta NC on kalliimpi.
Millon Anytimet hävisi kaupoista? Muistan että ainakin vuonna 2004 ostelin ja käytin niitä vielä. Ensimmäiset meikkini olivat juuri Anytimeja.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:21"]
Millon Anytimet hävisi kaupoista? Muistan että ainakin vuonna 2004 ostelin ja käytin niitä vielä. Ensimmäiset meikkini olivat juuri Anytimeja.
[/quote]
Muistelisin, että lukioajan loppuvaiheessa olisin jemmannut viimeisiä alennusmyynneistä, eli ehkä 2007-2008.
Itse käytin Anytime meikkivoidetta, jonka vaihdoin Natural Codeen, kun Anytime loppui. Nykyään käytän jo ihan muuta merkkiä, mutta mielestäni ne olivat halpoja ja hyviä.
Oli ainut ripsiväri, joka minulle sopi vuosikausiin. Kun lopettivat ko. merkin, niin etsin tuloksetta läpi kaikki muut Lumenen ripsarit, mut ei mikään sopinut. Nyt pakko käyttää varmaan 5 x kalliimpaa Cliniquen ripsaria, tosin meikkaan niin harvoin, että eipä tuolla juuri merkitystä ole.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:12"]
[/quote]
Elä suotta hyviä hulkkareita haaskaa :D
Muistan itekkin anytimen ja nimenomaan ton puuterin. Vaaleinta puuteria naamaan ja punasta Date-dödöä kainaloon ja kaulalle (!!!) ja sitte limudiskoon oleen kännissä kolmesta kaljasta.
Hyvää? Minusta ne oli laadultaan ihan paskaa. Luomiväreissä ei ollut pigmenttiä paljon yhtään, huulipunat ei pysyneet liian rasvaisen koostumuksen takia, puuteri piti kiillon pois ehkä 20 minuuttia...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:12"]
[/quote]
Elä suotta hyviä hulkkareita haaskaa :D
Muistan itekkin anytimen ja nimenomaan ton puuterin. Vaaleinta puuteria naamaan ja punasta Date-dödöä kainaloon ja kaulalle (!!!) ja sitte limudiskoon oleen kännissä kolmesta kaljasta.
[/quote]
Se punainen oli kyllä paras!! Olin kateellinen, kun kaverilla oli sitä ja itse sain vaan jotain imelää Yves Rocherin ilmaisena kylkiäisenä tullutta tuoksua isoäidiltä lahjaksi :(
Vaalein puuteri oli teininä vakio, kunnes vaihdoin bodyshoppiin