Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisttteko vielä meikkimerkin anytime?

Vierailija
01.08.2014 |

Halpaa ja hyvää

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen kuvahaun kautta löytyy nostalgisia kuvia näistä meikeistä.

Vierailija
82/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocher tuli jo 70-luvun loppupuolella. Olin kesän -78 ulkomailla, ja roudasin täältä YR:n ihonpuhdistusaineet mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin ilmaiset huulipunanäytteet oli ihania! Monta eriväristä pikkuhylsyä joilla sitten maalattiin huulet ja poseerattiin peilin edessä...

Vierailija
84/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli ne pumppusuihkepullossa olevat eriväriset tuoksudödöt, joilla oli naisen nimi ja pullossa naisen kuva. Oliko se Date? Itselläni oli punainen pullo, jonka naisen nimi oli muistaakseni Felicia.

Anytimen legendaarinen sinirasiainen kivipuuteri taisi olla ensimmäinen meikkituotteeni. Ysäriteininä muistan, kun liikuntatunnin jälkeen pukuhuoneessa joka pimatsu kaivoi sen saman Anytimen puuterin esiin.

Muistan myös omistaneeni jonkun 70-lukuisen Seuran tai vastaavan lehden, jossa oli Anytime-kilpailu, jonka pääpalkintona oli Suomenhevosruuna Tuhkapilvi! Siihen aikaan Anytimen meikit olivat punasävyisissä pakkauksissa. Muistan surreeni sitä hevosrukkaa, että kenelleköhän se päätyi.

Vierailija
85/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:33"]

Muistan sellaisen tuoksun kuin Tosca.

Yves Rocher eli suomalaisten kesken "yvessirokkeri" rantautui Suomeen 80-luvulla ja sen jälkeen täällä oli myös Fleur de Sante.

[/quote]

Minulla oli pullo Toscaa.

Fleur de Santen meikit olivat ihania, parempia kuin YR:n.

Muistatteko Ponds-vartalovoiteet?

Ja Labello-huulirasvat.

Ja Studioline L’Oréalin hiustuotteet.

Vierailija
86/99 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labelloa on kaupassa.

muistatteko Liliane tuoksut? Neliskanttinem pullo, mustaorkki. 

Vierailija
87/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Anytime takaisin :D

Vierailija
88/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua eli saattaa olla samaa tietoa nyt uudelleen. Mutta Lumenen Natural Code on entinen Anytime.

Vierailija
89/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla Anytimen ripsari :)

Vierailija
90/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anytime oli brändinä jollain hassulla tavalla kiinnostavampi kuin natural code. jotkut tuotteet oli oikeasti hyviä

Vierailija
91/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kajaalin jämä tallella,ihan muistona säästäny sen kolmen sentin jämän.

Muistoissa vain ne teiniajat :3

Vierailija
92/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Anytimen, eipä juuri hienompiin meikkeihin ollut rahaakaan. Onneksi oli silloin vielä ihan luonnostaankin kaunis ja rypytön.

Lempihajuveteni oli Hollanninkukka, vieläköhän sitä on olemassa.

Vierailija
93/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä väärä ketju mutta muistaako kukaan 90-luvulta Pirkan jotain vehnähoitoainetta hiuksille?.. muistan käyttäneeni sitä, oli hyvää ja halpaa ja tuoksu oli ihana mikä jäi tukkaan🙂

Vierailija
94/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina ripsien kestovärin vanhalla anytimen ripsarin harjalla. Ei sentään semmoisella violetilla, mutta valkopäisellä, ne oli niitä viimeisiä mitä oli.

Vierailija
95/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan :)

Itse en tosin käyttänyt, kun muutamaa tuotetta kokeiltuani huomasin että on paljon parempiakin meikkejä. Hirveintä oli huultenrajauskynä ja silmäkynä, joita olisi pitänyt painaa tosi paljon että väriä olisi tarttunut. Käytin lumenen huulipunansävyä 502.

Oi kultainen ysäri! <3

Vierailija
96/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä yksi huulikiilto jäljellä, melkein käyttämätön.

Ei välttämättä kannatakaan enää käyttää. :D

Vierailija
97/99 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Anytimen, eipä juuri hienompiin meikkeihin ollut rahaakaan. Onneksi oli silloin vielä ihan luonnostaankin kaunis ja rypytön.

Lempihajuveteni oli Hollanninkukka, vieläköhän sitä on olemassa.

Fleur de holland-hollanninkukat- 😂😂 oli joku mainoskin. Fii siuhkedödöä ruskeasta pullosta ja anytimen huulipunaa nro 138. Vai 137?? Sellanen vaaleapinkki joka kävi hyvin yhteen bon jovi permanentin kanssa.

Vierailija
98/99 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih :D :D 

Vierailija
99/99 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta oliko Anytimellä kynsilakkasävy nimeltä Bootes? Vaalean violetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi