Lihavat ihmiset! Miten kehtaatte käydä mäkkärissä, hesessä, pizzalla, subilla...?
Nyt siis en tarkoita sitä, että ettei saisi ko. paikoissa käydä. Vaan sitä, että miten teillä itsetunto kestää sen? Kuitenkin kaikki tietää, miten tuollaisten paikkojen ruoka on lihottavaa, niin eikö tule sellainen olo, että kaikki töllää ja arvostelee?
Kommentit (25)
että siellä on meitä muitakin! Jos siellä nyt sattuisi olemaan joku timmi av-mamma, niin sillä riittää tekemistä omien kersojensa ruokkimisessa. Jokainen syökööt siellä missä huvittaa.
Enemmän mua hävettäisi vetää kaksi käsin ruokaa Raxissa! Siellä kun kävin kerran ystävän kanssa (en siis yleensä siellä edes käy) niin 80% asiakkaista oli ylipainoisia. Ei siis vähän pyöreitä vaan vähän enemmän.
Raxin perunakeitto oli muuten tosi hyvää, mulle ois riittänyt se salaatin kanssa, mutta pakkohan sitä oli vetää masu täyteen kun kaveri tarjosi ja hoki koko ajan: " Ota nyt vielä!" Nyt ei tartte Raxiin mennä taas seuraavaan 15 vuoteen ;)
Ihan niiden salaattia pupeltavien kyttääjäkuikeloiden kiusaksi ;)....
Välillä kyllä naurattaa kun olen kahvilassa töissä niin laihat ostaa lasin vettä kun vähän tukevampi kaveri syö sämpylän ym. " juu mä oon just syöny niin juon vaan vettä" Hohhoijaa...
Vierailija:
Välillä kyllä naurattaa kun olen kahvilassa töissä niin laihat ostaa lasin vettä kun vähän tukevampi kaveri syö sämpylän ym. " juu mä oon just syöny niin juon vaan vettä" Hohhoijaa...
Ei mun itsetunto ole huono eikä mua hävetä siellä syödä. Enemmän hävettää sellaiset kyttääjät ihan vaan niiden huonojen käytöstapojen vuoksi. Siis niiden puolesta hävettää.
Ei se heidän hampurilaisestaan ole pois vaikka minä siellä söisinkin. Ja lisäksi vielä minulla on hoikat lapset ja erittäin komea ja atleetti mies joten siinä on lisää ihmeteltävää.
Vierailija:
Ja lisäksi vielä minulla on hoikat lapset ja erittäin komea ja atleetti mies joten siinä on lisää ihmeteltävää.
Vierailija:
Vierailija:
Ja lisäksi vielä minulla on hoikat lapset ja erittäin komea ja atleetti mies joten siinä on lisää ihmeteltävää.
Itse kiloni kannan ja ne eivät ole hesburgerissa tai muualla kertyneitä vaan aivan tässä kotona. Karkki on liian hyvää. (Ja se en muuten ole minä joka sitä kotiin kantaa! Syön kyllä jos sitä on.)
Ehkäpä päätän laihduttaa ne pois mutta en usko että siltikään luovun niistä muutamasta kerrasta vuodessa.
Mäkissä käyn ehkä kerran kuussa, silloin olen ihan hyvillä mielin menossa
: )
En kovin usein käy, joten silloin kun käyn, en tuhlaa ajatuksiani moisen miettimiseen.
höpö höpö... mikään ruoka ei lihota toista enemmän jos osaa syödä kohtuudella...
Vierailija:
höpö höpö... mikään ruoka ei lihota toista enemmän jos osaa syödä kohtuudella...
Ja jos käy vaikka kerran kuussa, niin silloin voidaan puhua jo " kohtuudesta" (tai ainakaan se kerran kuussa syötävä roskaruoka ei ole se lihomisen syy).
Kerran kuussakin on kyllä aika usein. Sen lisäksi että ne lihottaa, niin ne on muutenkin epäterveellisiä.
Morre:
Ja jos käy vaikka kerran kuussa, niin silloin voidaan puhua jo " kohtuudesta" (tai ainakaan se kerran kuussa syötävä roskaruoka ei ole se lihomisen syy).
Se, että yhtenä päivänä kuussa energiansaantisuostus ylittyy, ei todellakaan ole vaarallista. Toisina päivinä se ylittyy, toisina alittuu. Niiden keskinäinen balanssi laajemmassa perspektiivissä on tärkeämpi.
Roskaruoka on tosiaan epäterveellistä, mutta luulen, että varsin moni (lihavasta laihaan) tekee jotain epäterveellistä. Se Mäkkärissä hampurilaista kiskova läski voi syödä koko kuukauden noin muuten kohtuullisen terveellisesti, mutta hänen hoikka kaverinsa (joka välttelee roskaruokapaikkoja) voi vaikkapa tupakoida.
Tuleeko yllätyksenä, että jotkut ihmiset osaa elää ilman mitään erikoisia epäterveellisiä paheita?
Aika kestämätöntä puolustella omia huonoja tapojaan sillä, että joku elää vielä epäterveellisemmin.
läskillä se energiantarve jää ilmeisesti harvemmin vajaaksi.
Muutenhan henkilö ei olisi lihava.
Mun syömiseni en näet kuulu kenellekään muulle kuin mulla.
Itsepä kiloni kannan.