Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asutko vanhanaikaisessa/remontoimattomassa asunnossa?

Vierailija
09.10.2025 |

Pinnat jostain viime vuosisadalta, eikö se häiritse sinua? Paljon näkee naapureiden taloja myynnissä ja vain harva on nykyaikainen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu

Vierailija
2/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime vuosituhannelta! Ihan järkyttävää. Pakko nyt kun sanoit muuttaakin uudempaan. Johonkin, jossa on uutta, kiiltävää laminaattia ja melamiinia ja ihqut, persoonalliset String-hyllyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pinnat ovat viime vuosisadalta, niin silloinhan ne ovat yleensä jotain hirttä tai kiveä.

Uskoisin, että tarkoitat viime vuosikymmeniltä. Mun talossa on pinnat 70-luvulta ja onhan tämä ihan karmea.

Vierailija
4/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika vanhanaikainen asunto. Olen jo 50+ joten ei enää voisi vähempää kiinnostaa mikä muoti keittiön kaapeissani vallitsee tai onko kylppärin laatat vääränkokoiset tai -väriset. Ei kiinnostanut edes kymmenen vuotta sitten kun tämän asunnon ostin. Pohja on hyvä, kaikki toimii, vaikka osassa kaapinovia on jotain kolhuja eikä vessan silikonisaumasten väri oikein käy laattoihin. Jos noihin laittaisi kymppitonnin, niin varmaan olisivat ns. hienommat, mutta kun nuo vanhatkin ovat ihan ehjät, niin enpä viitsi alkaa remontoimaan. Tarkoitus olisi muuttaa pienempään lähivuosina joka tapauksessa, niin rempatkoon mahdollinen ostaja mieleisekseen jos ei hänelle vältä.

Vierailija
5/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pinnat ovat viime vuosisadalta, niin silloinhan ne ovat yleensä jotain hirttä tai kiveä.

Uskoisin, että tarkoitat viime vuosikymmeniltä. Mun talossa on pinnat 70-luvulta ja onhan tämä ihan karmea.

Missä vuodessa elät??

Vierailija
6/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin juuri asuntoon missä kaikki on vanhaa. Keittiö ja kaikki kaapit ym 50-luvulta. Kaikki nirisee ja narisee kun ulkona on kostea sää. Kaikki on vähän väärällä korkeudella ja epätehokasta. 

Vierailija
7/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin juuri asuntoon missä kaikki on vanhaa. Keittiö ja kaikki kaapit ym 50-luvulta. Kaikki nirisee ja narisee kun ulkona on kostea sää. Kaikki on vähän väärällä korkeudella ja epätehokasta. 

50 luvun maalatut kokopuukaapit ovat symppiksiä. Mutta jotkut kasari lastulevykötöstykset kaameita

Vierailija
8/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei kaikki -99 ja siitä vähän vanhemmat ole mitään hirttä tai kiveä.

Asun itse noin 20v vanhassa

Vierailija
9/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun talossa, joka on rakennettu 1800-luvulla ja jossa iso osa pintaremonteista on tehty noin 50 vuotta sitten. Lautaparketti pysyy ihmeen hyvänä vuosikausia, laminaatti ei. En keksi yhtäkään syytä sille, että remontoisimme tästä tylsän ja halvannäköisen valkoharmaan tusinatuotteen vain siksi, että naapureiden mielestä meillä on nuhjuista.

Vierailija
10/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yli 100-vuotiaassa talossa ja täällä on alkuperäistä aika paljon. Ei häiritse, vaan on ihanaa! Monet huonekalut on antiikkia. 

Vierailija
11/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuskotini on jopa 70-luvun asussa joistain kohdin. 

Vierailija
12/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan modernia tyyliä ts. ankea kokomusta virtaviivainen keittiö tms. Ihan kuin hotellissa asuisi.

Vierailija
13/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ja vähän häiritsee.

Mutta olen matkustanut sen verran paljon ympäri maailmaa ja nähnyt siellä niin paljon, että enimmkseen muistan olevani hyväosainen.

Vierailija
14/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yli 100-vuotiaassa talossa ja täällä on alkuperäistä aika paljon. Ei häiritse, vaan on ihanaa! Monet huonekalut on antiikkia. 

Tämä on niin paljon kodikkaampaa ja esteettisempää kuin nykyaikainen sisustus.

Vierailija
15/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on 90-luvulta, mutta muovimatoille laitettiin laminaatit, keittiökaapit uusittiin, kylppäri kaakeloitiin, seiniä on maalattu ja tapetoitu jne. Tykkään kodistamme.

Vierailija
16/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä jengi täällä kommentoi että ihanaa kun on 50 vuotta sitten remontoitu ja en haluaisikaan mitään nykypäivän kiiltävää mustavalkoharmaa laminaatti String-hylly tusinakämppää. Remonttia voi tehdä vanhaa kunnioittaen, tyylikkäästi, laadukkaasti ja ihan oman maun mukaan.

Vierailija
17/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hankala kysymys, pakko vastata sekä kyllä, että ei.

Meillä on kaikki pinnat remontoitu ulkoa ja sisältä, eristykset uusittu, kaikki kunnossa. Mutta ei, ei ole ns nykyaikainen, vaan vanhanaikainen talo. Sisälle tulee vain kylmä vesi, vesi lämpenee puuhellalla. Puulämmitys, pihasauna, ulkohuussi. 

Vierailija
18/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ja vähän häiritsee.

Mutta olen matkustanut sen verran paljon ympäri maailmaa ja nähnyt siellä niin paljon, että enimmkseen muistan olevani hyväosainen.

Juurikin matkustelun jälkeen on mahtava päästä kotiin ja muistaa jälleen miten siistiä ja modernia omassa kodissaan on verrattuna airbnb lääviin :D

Vierailija
19/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikki pinnat remontoitu ulkoa ja sisältä, eristykset uusittu, kaikki kunnossa. Mutta ei, ei ole ns nykyaikainen, vaan vanhanaikainen talo. Sisälle tulee vain kylmä vesi, vesi lämpenee puuhellalla. Puulämmitys, pihasauna, ulkohuussi. 

Ihanaa elämää teillä! 😍

Vierailija
20/25 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää teillä! 😍

Olen ihan samaa mieltä 😊 Helppoa ja yksinkertaista.