Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ravintolaan tänään menossa ja pisteitä olen alkanut vasta laskea, mitä kannattaa tilata?

Vierailija
22.02.2008 |

kanaa?

kalaa?

onko kalalla väliä?listalla ainakin lohta kuhaa ja siikaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti tästä illasta ja pihistele pisteiden kanssa sit muina päivinä. ideahan on et voit viikon aikana kerätä pisteitä kunhan huolehdit et vkon aikana ne käytät. osta se painonvartijoiden ravintola ja kahvilaopas niin siinä on aika kivasti eri vaihtoehtoja, mm. broiskun rintafile, marinoitu tai paistettu 1 kpl 3,5p, siikaa 1 annos paistettu 7p ja savustettu 2p, uunikalaa kermaa/juustoa 1 annos 6,5p + kaikkien lisukkeet eri pisteinä. jos meinaat oikeen tarkkana olla niin pyydä kastike eriliseen kuppiin, voit sit halutessa käyttää tai jättää pois. hauskaa iltaa;)

Vierailija
2/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tästä aloituksesta tulee sellainen fiilis, että laihdutus-yrityksesi todellakin jää yritykseksi. Tuo oikean syömisen opettelu pitää jokaisen tehdä ihan itse, kokeilemalla. Ota nyt sitten ihan mitä haluat, laske pisteet (jos joku nyt niitä todellakin haluaa laskea) ja sillä siisti. Jos illalla on nälkä eikä pisteitä ole jäljellä, niin tiedät että otit ravintolassa liian tuhtia tavaraa. Seuraavana päivänä teet erilailla. Sellaista se on, ei ole oikotietä onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähärasvainen annos eli kana ja kala ovat hyviä, pahimipia annoksissa ovat a) kastikkeet b) lisukkeet eli pyydä tuomaan kastike erikseen pienessä kulhossa (voit helpommin säädellä paljonko sitä syöt), jos mahdollista ota grillattu kana tai haudutettu kala (paistettu ja friteerattu pahin). Lisukkeista pisteitä ropisee jos siinä on kanassa esim. vuohenjuustoa, kermainen kastike, perunat ranskalaisia, lohkoyms. Uuniperuna ilman kastiketta vähäkalorisin. Jos on riisiä, katso kuinka paljo sitä syöt - noin 1,5dl annos on riittävä sitä. Voit myös tilata pelkillä kasviksilla annoksesi. Salaatit on aina hyvä vaihtoehto, mutta välttele kastikkeita. Kaloista kuha ja siika on parempia kuin lohi pisteiden kannalta.

Alkoholista niitä pisteitä menee aika nopeasti kanssa - 12cl viiniä on 1,5pistettä, ja viini on vähäpisteisin alkoholijuoma oikeastaan.

Kannattaa kyllä heti opetella ravintolassa tilaamaan itselle oikeita annoksia - toki juhlaankin on välillä aihetta, mutta ei kannata turhia liitoitella, sillä voi käydä niin, että tulet käyttäneeksi koko viikon laihdutuksesi yhtenä iltana - tai menet miinuksen puolelle.

Ennen ravintolaan menoa kannattaa kotona syödä myös leipää kasviksilla, pieni salaatti, tomaattipohjainen kevytkeitto tms. täyttämään vatsaa, niin ei ole hurja nälkä siellä ravintolassa! Kivaa iltaa sulle.

Vierailija
4/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteethän ylittyy varmasti, mutta että kuinka paljon. Voit sitten muina päivinä vähän nipistää pisteistä. Tai sitten otat sen yhden päivän herkuttelupäiväksi, etkä edes yritä laskea pisteitä... Kyllä yksi herkuttelupäivä viikkoon pitää mahtua myös laihiksella...

Vierailija
5/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosiaan vasta tällä viikolla aloittanut ja ja pikkasen vielä pihalla.

ei ole nyt tärkeää meneekö tämän päivän pisteet yli tai ali, mutta mietin vain mikä olisi vähäkalorisin vaihtoehto.

En usko että alkoholia otan kuin yhden siiderin verran. Käymme vain syömässä ravintolassa jonka jälkeen meillä on saunailta, ja minä olen autolla liikkeellä =)

ap

Vierailija
6/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin siideri on liikaa jos on autolla liikenteessä.. Jos otat et aja, jos ajat et ota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi