Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se jännä, että uskovia painostetaan hyväksymään

Vierailija
20.02.2008 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, jotka ylpeyttään eivät ole antaneet Jeesuksen tulla vielä elämänsä herraksi, toimivat usein tiedostaen ja tiedostamattaankin pahan välikappaleina, jonka tarkoituksena on suistaa maailma kaaokseen ja tuhota Jumalan luomisjärjestys.

Jos joku heistä tulee uskoon, hän jälkikäteen ymmärtää, mitä asiaa oli ajamassa. Näin kävi itsellenikin, ennen uskoon tuloani, kun kielsin vielä Jumalan ja elin Jumalan tahdon vastaista elämää, hyökkäsin usein uskovia vastaan. Paha käytti minua välikappaleenaan, enkä ymmärtänyt sitä.

Nykyään elämäni peruskivi on Jeesuksessa ja Jumalan sanassa, vain sieltä löydän muuttumattoman totuuden, maailmasta en sitä löydä. Tämä maailma on täynnä valhetta ja petosta, mutta Jeesus Kristus on valo pimeyden keskellä.

Ikävää, että nämä pahan välikappaleet ovat soluttautuneet jo sinnekin, minkä pitäisi pitää Jumalan sanaa esillä, eli kirkkoon.

Vierailija
22/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

notta valtio ja kirkko erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovien ahdasmieliset mielipiteet.

Raamattu voi olla pyhä kirja teille, mutta se ei ole sitä kaikille. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
24/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jeesus tullut nimenomaan aiheuttamaan kaaosta ja sotaa?

Vierailija
25/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka painostaa uskomaan, eikö se ole täysin oma valinta. Mietippä asia uudestaan.

Vierailija
26/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää

Vierailija
27/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa minulle pakkosyötettiin kristinuskoa, yritettiin painostaa rippikouluun. Lesbona minua koskevia päätöksiä eduskunnassa perustellaan jumalan sanalla, vaikka minulle sillä sanalla ei ole merkitystä jnejne. Että kuka painostaa ja ketä.

Vierailija
28/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Testamentti ja Vanha Testamentti varoitti jo 2000-3000 vuotta sitten ja kaikki tämä ennakoi Jeesuksen toista tulemista. Raamattukin varoittaa ihmisiä mukautumasta maailmaan, koska kaikki ihmisestä lähtöisin oleva on aina paholaisesta, koska ihminen on niin turmeltunut ja syntiinlangennut ilman Jumalaa.

[Joh. 15:18 - 25]

Jos maailma vihaa teitä, niin tietäkää, että se on vihannut Minua ennen kuin teitä. Jos olisitte maailmasta, se rakastaisi omiaan. Mutta koska ette ole maailmasta, vaan Minä olen valinnut teidät maailmasta, niin siksi se vihaa teitä. Muistakaa se sana, minkä sanoin teille: Palvelija ei ole herraansa suurempi.

Jos he ovat vainonneet Minua, niin he vainoavat teitäkin.

Kun Nooan ja Lootin päivinä yhteiskunnan yksi piirre oli turmeltuneisuus ja ylikorostunut seksuaalisuus, niin oli toinen niiden ominaisuus väkivalta. Maa tuli täyteen väkivaltaa kuten 1. Mooseksen kirjasta ilmenee, ja aivan kuten Paavali ennusti tapahtuvan viimeisinä päivinä juuri ennen Ihmisen Pojan eli Jeesuksen tulemusta:

(2 Tim 3:1-4) Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.

2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,

3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,

4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia.

Ennenkuin Jeesuksen tulemus tapahtuu, niin on yksi niistä asioista, joiden täytyy ensin toteutua, laittomuuden valtaanpääsy. Ennen hänen tulemustaan täytyisi esiintyä anarkiaa, käskyjen muuttamista ja laittomuutta. Niiden seurauksena useimpien rakkaus tulisi lisäksi kylmenemään:

(Jes 24:5,6) Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.

6. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle.

(Matt 24:12) Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

Vierailija
29/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän uskovien pyytää sit vapautusta niiltä tunneiltä joissa kerrotaan miten maailma syntyi alkuräjähdyksestä kun kerran ei usko niin?

Vierailija
30/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pyytää jos haluat jäädä vaille opetusta ja yleissivistvää tietoa. Tai laittaa lapsesi kristilliseen yksityisrahoitteiseen kouluun.

Vierailija
31/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tuo jokaiselle, joka ottaa hänet vastaan rauhan ja levon myrskyjen ja pimeimmänkin pimeyden keskellä.

" Tulkaa minun luokseni, kaikki työn raskauttamat

ja taakkojen uuvuttamat, niin minä annan teille levon.

Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta,

sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltäni.

Näin te löydätte levon sielullenne,

sillä minun ikeeni on sopiva

ja minun kuormani on kevyt."

Matteus 11:28-30

Mutta koska tämä maailma on pahan vallassa ja Jeesus on voittanut paholaisen, tämä maailma ei hyväksy Jeesusta ja siksi suhtautuminen Jeesukseen tulee myös jakamaan kansakunnat kahtia. Se johtuu itse evankeliumista, joka Paavalin mukaan on uskovalle Jumalan voima pelastukseksi, mutta myös loukkaus, skandaali. Tätä tarkoittaa kun Jeesus sanoo: " Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhan, vaan miekan. Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."

Tämä maailma ei ota evankeliumia vastaan. Päinvastoin, tilanne on, kuten Jeesus äskenlainatun Matt 10:n jakeessa 16 sanoo: " Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle."

Jumala tulee tuhoamaan paholaisen valtakunnan mutta koska se lopullinen hetki ei ole vielä tullut, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenet hän saisi niellä.

Jumala ja Saatana käyvät loppuun asti taistelua ihmissieluista. Saatanan aseet on pakottaminen, valheet ja alistaminen, Jumalan se on evankeliumi, rakkaus, Hän ei halua ketään pakottaa luokseen, Hän haluaa, että ihmiset tulevat Hänen luokseen vapaaehtoisesti.

Vierailija
32/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin muistelinkin.

Luuk. 12:49-51 " Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."

Vierailija
33/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä että saa oman päänsä sisällä ajatella niin kuin ajattelee ja omassa ystäväpirissään puhua niin kuin puhuu (jos ei siis suoraan herjaa tai solvaa toista ihmistä muiden kuullen).

Tämä yksityisen elämän rooli on yhteiskunnassa eri kuin esimerkiksi työelämässä toteutuva rooli. Kun ihminen on töissä, hänen toimintaansa rajoittavat ja sitovat monet lait, riippumatta hänen henkilökohtaisista mielipiteistään ja raamattuntulkinnoistaan - joita sivumenenn sanoen on tässä homoasiassakin monta.

Niinpä esimerkiksi tietotekniikka-asiantuntijoita rekrytoiva ihminen ei saa ottaa töihin epäpätevää heteroa ohi pätevän homon, koska hän sattuu inhoamaan homoja.

Tai jos on töissä organisaatiossa, jonka virallinen kanta on hyväksyä naispappeus, ei voi ammattiaan hajoittaessaan kieltäytyä yhteistyöstä naispappien kanssa, koska oma raamatuntulkinta johtaa siihen - ja tästä naispappeuskysymyksestäkin on monta tulkintaa, kuten kaikki tiedämme.

Vierailija
34/34 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi korostua tuo tuli, tappura ja lopunajan meininkin

tai lähimmäisenrakkaus arjessa

ei minusta kummallakaan taholla ole oikeutta ' omia' kristillisyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme