Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ Marraskuun maitonassut viikko 8. ¤¤¤

18.02.2008 |

[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]

[color=cyan]Tässäpä uusi pino =)[/color]

[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatmama: Jos vaikka puhutte miehen kanssa. Ja sitten otatte ihan rennosti, eli puuhailette silloin kun huvittaa. Ettekä ota mitään stressiä. Silloin yleensä tärppää kun ei ajattele koko asiaa. Sen varmaan jo tiesitkin, mutta helpommin sanottu kuin tehty... Minullakin tässä kierrossa ei napannut lähes ollenkaan koko homma. Lisäksi ovis oli kateissa ja ihmettelin kun limat jatkui kp 11-19 asti. Olen siis todella pihalla nyt... :/ Täytyy vaan odotella vielä tämä viikko, mutta nyt on jo hermot ihan kireällä. :( Eilen illalla jomotti kipeästi kohdun puolelle ja ajattelin ettei nyt ainakana raskautumista ole tapahtunut (ja välillä on rinnat arat ja välillä ei). Jos nyt ei vieläkään tule plussaa, niin seuraava kierto on varmaan ihan piinaa. :/ Motivaatio ei ole korkealla. Mutta koitetaan jaksaa! =)

kp 22/28-29, yk 6

Vierailija
22/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nukahdin sohvalle illalla, mitä ei kovin useasti tapahdu. Väsymys on sellasta hirveen painavaa, tosi uuvuttavaa ei normaalia väsymystä. No saattaahan sitä väsyä tästä jännittämisestä:)

Ja kun aamulla nousin tuolilta ylös repäisykipu viilsi mahaa molemminpuolin, sitä en kyllä voinut kuvitella, en sitten millään.

No katotaan mitä tämä viikko tuo tullessaan. Piinaavaa tämä odottelu, nyt sen taas muistaa.

Toivottavasti tälläviikolla alkaa plussia satelemaan oikein urakalla ja siitä sitten marraskuu saisi oikein plussasateen!

Voi ku ei malta odottaa kuka kertoo seuraavaksi plussauutisia.

Meidän pienimmän suusta:

Kuopus oli sellainen tissitakiainen, että ei paremmasta väliä. Haluaisi vieläkin mammaa aina kun tissit paljaana minut näkee.. No eilen makoiltiin sohvalla ja neiti nosti paidan ylös ja imas tissistä. (Liivien päältä) Katto mua silmiin ja tuumas: Äitin tissit rikki, pitää korjata, ei tuu mammaa!

Huvittuneena mietin mielessäni, et korjaajaa paikalle yritetään saada. Vaan ei taida pikkusta miellyttää, et sitä tissiä joskus imee kyllä sitten joku muu kun ne on " korjattu" .

T.

Ipan@ kp 25/29-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin joukkoonne jos mahtuu :)

Eli olisi vauveli haaveissa ja nyt on ollut jopa jonkinlaista yritystäkin. Piinaviikko on edessä ja testit polttaa kaapissa. Kp on tänään 23/28-30.

Voimia kaikille piinaviikolle....

-Patunäiti-

Vierailija
24/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutena ja innokkaana ilmottautuisin kuumeilemaan. Kolmas olisi toiveissa ja haaveissa. kp on nyt juhlallisesti 3 ja eka yrityskierto alkamassa. Nyt kun pystyisi pitämään jäitä hatussa, ettei ihan mahdottomaksi menisi. Iseni tuntien kuitenkin hössötän ja ovuloin varmaan olevinani viisi kertaa ja raskausoireita löydän ison kasan ja sitten alkaa menkat. Sitten se on kumma juttu ainakin minulla, että silloin kun ei olla yrittämässä raskautta niin kierto on säännöllinen ja oviksen tunnistaa helposti, mutta kun ollaan tosi toimissa niin kierrot venyy ja venyy. Ihan kun menkkoja pystyisi siirtämään tahdon voimalla? No plussatuulia kuitenkin kaikille marraskuisille!

Vierailija
25/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Patunäiti mukaan jännäämään. Sullakin näyttää kp olla jo sen verran että kohta alkaa jännittämään. Niinkuin monella muullakin. Kiva kun on näin monta kenellä on jännät päivät lähenemässä.

Ipan@: Toivotaan että tuo sinun väsymys ja repäisykivut olisivat enne tulevasta plussasta!!! :)

ON: Edelleen poden flunssaa ja olo tuntuu jo sietämättömältä. Pääsisi jo eroon tästä olosta. Eilen mies toi minulle hampurilaisen ja se haisi niin kauhealta etten voinut syödä sitä ja tänään viilin syöminen laittoi yökkäämään ja piti heittää se roskiin. Tietysti voi olla flunssan tekemää pahaa oloa, ei voi tietää!!!

Miten muilla, onko teidän vauvaprojekti sinun ja miehesi yhteinen salaisuus vai tietääkö siitä esim. ystävänne/perheenne?

Meidän vauvaprojektimme on salainen, ainoastaan paras ystäväni tietää että toivomme vauvaa :) Eli mahdollinen tuleva plussa tulee olemaan kaikille yllätys :)

Vierailija
26/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti tervetuloa myös Muumiblues kanssamme kuumeilemaan ja onnea yrityksellenne. Koita tosiaan pitää jäitä hatussa niin me kaikki yritämme vaikka vaikeata se on :)

Vierailija
27/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän ollaan vähän niinkuin sukulaisia näillä nimimerkeillä ;) Eipä tässä voi kun antaa ajan kulua ja odotella tärppipäiviä. Ihanaa kun tulee kevät ja valo lisääntyy. Meillä kaksi aikaisempaa lasta ovat saaneet alkunsa juuri kevät talvella.

Vierailija
28/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvarojektista tietävät mun kaksi parasta ystävää sekä sisko. Vanhemmille ei olla hiiskuttu mitään. Osittain on syynä ´hieman´ innokas äitini, joka on sitä mieltä, että lapsia pitäisi olla jo iso liuta, kun tänä vuonna mulla tulee mittariin se maaginen 30-vuotta. Mutta silti oli sitä mieltä, että ehdottomasti opiskelut ensin pois alta (valmistuin vuosi sitten...) Joulun aikaan äitini kommentoi, että onneksi työkaveri sai tyttövauvan, että hän pääsi vihdoin ostamaan niitä ´kaikkia ihania vauvanvaatteita´. Teki mieli sanoa äidille, että yritetään yritetään minkä keretään, mutta sain purtua huuleeni.

Itsellä on sellainen olo, varsinkin kun ensimmäistä yritetään, että jos se ei sitten tärppää ollenkaan niin helpompi näin. Ja se on ihanaa kun se on meidän pieni salaisuus. =)

Tää tädin vierailuaika on outoa. Jotenkin masentaa ja toisaalta sellainen into ja jännitys päällä uudesta kierrosta... Ja mitä hormoonit ja mielialat on raskaana, jos ne nyt ovat tälläiset!!

Stiin@ kp 2/27-31, yk 5

Vierailija
29/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meidän vauvaprojekti ei taida olla ihan " salainen" vaikka niin haluaisinkin, kun esikoinen tosiaan on kohta jo 4v niin aika moni jo varmaan " odottaa" pikkusisarusta hänelle,

ja kun tuli se keskenmeno syksyllä, niin olin jo ehtinyt (vastoin tapojani) hehkuttaa sitä raskautta aika monelle, ja jouduin sitten kertomaan ettei tulekaan kevätvauvaa meille, eiköhän ne ihmiset ketkä tietää niin oleta että yritämme uudestaan, ja se harmittaa, sillä

olen jotenkin taikauskoinen ja ajattelen että koska menin liian monelle sitä raskautta hehkumaan niin siksi ehkä meni kesken, todella typerää ja ei totta, mutta niin minusta välillä tuntuu.

Nyt meinaan että jos joskus vielä sen plussan saan, en kerro kenellekään pitkään aikaan enkä muutenkaan hehkuta asiaa, jos sillä vaikka suojelisin pientä paremmin, ei ole muut kuin paras ystäväni kysellytkään sen jälkeen, varmaan kaikki ajattelee ettei kehtaa udella kun olin niin rikki syksyllä mutta lakkasin puhumasta koko vauvahaaveista siihen paikkaan kuitenkin.

Tässä kuussa en usko että tärppää, ei ole yhtään luottavainen olo, viime kuussa kyllä oli ja pettymys sen mukainen :(

On nyt ollut alkavaa flunssaa pari viikkoa ja sellaista päänsärkyä että on täytynyt ottaa panadoliakin ihan, eikös ne lääkkeet ja flunssat heikennä hedelmöittymisen tai ainakin kiinnittymisen mahdollisuutta?

No, kokeillaan silti, en vaan ollenkaan jaksa nyt uskoa että toista lasta koskaan edes saadaan :(

amber kp13/26-30 yk5

Vierailija
30/103 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa muumiblues!

Heh, innoissani menin ja testasin negan, no ei maailma siihen kaatunut, tää vaan on niin hankalaa kun ei voi tietää sitten millään että milloin voisi oikeasti alkaa testailemaan kun jälkivuoto päättyi kutakuinkin tasan kuukausi takaperin ja nyt vaan ootellaan tätiä tai plussaa. Tosin tossa aikasemmin jo kirjoittelinkin että vasta sitten maaliskuun ekalla viikolla testaan, ja taidankin vasta sillon testata seuraavaksi.

tutti: Apua, en tienny että niiden valmistus on lopetettu?! harmillista, koska tulehdukset on useasti mun riesana ja starogynillä oon niistä päässy eroon, mitäköhän sitä nyt sitte joutuu tästä lähin ostamaan..hmm

Niiskuneiti: flunssan pyörteissä täälläkin :( Ollaan pidetty ja pidetään vastakin ihan vain mieheni kanssa omana tietona tää yritys, jotenki kokisin ylimääräisiä paineita tästä " projektista" jos muut tietäis.

mammmaa kp?/? yk1

Vierailija
31/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatmama05 : Jaksuja. :) Ja ihan vielä ei kannata heittää rukkasia tiskiin kun ei tätiäkään ole näkysällä. Mutta ilmanmuuta jos pieni mietiskely on paikallaan niin toivotan sinut jälleen lämpimästi palstalle kun niin päätät ja se tuntuu hyvältä.

Muumiblues: Tervetuloa joukkoomme. :)

Tutti: Tuo vaiva taitaa olla bakteeri vaginoosi eli tosiaan sellainen sekatulehdus, mikä johtuu bakteeritasapainon heitellessä hieman härän pyllyä. Tuo Starogyn tuli mullekin mieleen ja muuta en osaa ehdottaa, mutta jos saat tietoosi onko kyseiseen vaivaan mitään reseptivapaata nykyisin niin tahtoisin mieluusti tietää. On hiukan itselläkin nimittäin fiilis, että sellainen kuuri olisi paikallaan, liekö johtuu ahkerasta pupuilusta.

OMA NAPA: Nyt ei kerkiä muuta naputtelemaan kun pitää mennä töihin, mutta kaikille jännääjille tsemppiä ja oviksen tienoilla keikkuville tärppionnea! :)

Itsellä nyt kp 20/25 ja oikeestaan muuta ei ole oirelistalla kuin palelu, joten mielenkiinnolla katselen tilanteen etenemistä. :)

Mukavaa ke kaikille!

Vierailija
32/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope4 ja mammmaa: apteekissa tosiaan sanoivat, ettei vastaavaa tuotetta reseptivapaasti ole ainakaan tällä hetkellä. Toisella keskustelupalstalla myös manailivat ko. tuotteen lopetusta. Ilmeisesti ainoa vaihtoehto on kokeilla Lactalia tai vastaavaa, tai kävästä labrassa otattamassa näyte lääkekuuria varten!? Inhottavaa, tuntuu että haju häipyy välillä ja tulee uudelleen pupuilun ja/tai menkkojen jälkeen :(

Tervetuloa uusille!

Ja omaa:

äh, tuntuu että tämä kierto menee harakoille...oireita ei erityisesti, rinnat arat (kuten aina ennen tätsyä), valkkaria ja alavatsalla painon tunnetta (tulehduksesta johtuvaa?), lämmöt heittelee 36.6-37.2 (ovuloimaton kierto?). Ei auta kuin odotella, taaaaas kerran. Olen aina ollut tosi kärsimätön ja inhoan tällaista odottelua. Mur ;D

Tutti kp20/27(-32) dpo:sta ei tietoa, yk20

ps.ainiin yks negatesti tehtynä, en mä mitään aikasin aloita. Heh

***tärppituulia kaikille***

Vierailija
33/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa elämässäni sain tänä aamuna ovisplussan. On nuo viivat kyllä vähän vaikeita ymmärtää. Kyllä se kuitenkin taisi plussaa olla. Pyysin miehenkin tiirailemaan:). Ja 20 minuutin päästä oli tosi selkeä, mutta silloinhan testiin ei kai enää ole luottamista. Kyseessä Fertest. Yöllä oli valtavan kovat alavatsakivut oikealla puolella. Ja itse asiassa pupuiltiinkin yöaikaan. Nyt mietin, että uskaltaako odottaa iltaan vai piäisikö vielä tässä aamulla hyödyntää tuota miehen myöhempää töihinmenoa???;) Hankalaa vaan, kun nuo pienet tässä kotona.

Tuli nyt hieman positiivisempi olo. Viime kierrosta noin kovat kivut puuttuivat kokonaan. Ja oli sitä välivuotoa ja hiivaa. Meni ihan harakoille. Uskon, ettei silloin edes ovulatiota tapahtunut. Tai sitten se oli niin aikaisin.

Plussatuulia kaikille!!!

yk 3 kp 10/21(viimeksi)

Vierailija
34/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä vaan malta olla pois. :)

2pojanäiti ja hope4: Kiitos tsempeistä!! Olen jo paremmalla tuulella :)))

Tänään testasin kunnon aamupissasta negan, joten uskominen on! Tosin en ovuloinut varmaan ollenkaan, kun ei ole menkkaoireita ollenkaan. Odotan menkkoja myöhästyväksi....

Mies on vaan NIIN optimistinen joka asiaan, että ei nää tässä mitään ongelmaa, jos tulis iltatähti vielä. Itse ei huvittaisi alkaa vaippa-, piltti- ja korvikerallia ja lapsen viemistä vuoropäiväkotiin.... Mies vaan näkee sen pienenä " säätämisenä" , ei minään ongelmana.

Pelkaan vaan, että kun tulee riitaa jostain, niin tulee sanottua pahasti että " sinähän tätä halusit" .. ja sitä rataa. Aika näyttää sit..

Mutta jatketaan nyt vaan näin. Pidän taukoa kalenterista (vaikka ostin jo ovistestejäkin) muutama kuukausi, yritän ainakin ;) .

Meidän projektista ei tiedä kummankaan vanhemmat ja aika pommiuutisia ovat, jos joskus tärppää!! Ollaan niin vakuutettu, että meidän perhe on tässä ;)

Pikkusisko ja muutama hyvä ystävä tietää. Juuri ne ihmiset, joille voi kertoa myös keskenmenosta.

Ja nyt niitä plussauutisia kehiin!! :))

-fatmama kp 28/28, yk9-

Vierailija
35/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis keskiviikko sitten kanssakuumeilijat ja kohta viikko kääntyy taas voitonpuolelle:) piinailu taitaa monella päättyä viikonloppuun.

Uusia oli tullu mukaan:), tänne mahtuu.

).( Menkkatuntemuksia on, mitä yleensä en tunne ennen menkkoja ja repäisykipuja välillä tullut tänäänkin. Eilen olin yhdeksän jälkeen sängyssä, ihan kiva oli herätä aamulla kunnon yöunien jälkeen.

Yritän rauhassa odotella nyt vaan, ku noita oireita on niin helppo kehitellä ja sitten kumminkin menkat alkaa..

Meillä tietää mun paras ystävä tästä yrityksestä, muille ei olla kerrottu mitään. Osa varmaan arvailee, koska tietää meidän haluavan lisää lapsia. Kaikki saavat aikanaan sitten tietää, kun on jotain kerrottavaa. Kovin pitkään raskautta me ei voida salassa pitää, kun mulla raskaus alkaa näkymään tosi aikaisin.

Näin me ollaan toimittu aina ja toimitaan nytkin, eipä tuu turhia kyselyjä " No, joko testi näyttää plussaa?" jne..

Ipan@ 26/29-31

Vierailija
36/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tulla rymsiteli kesken työpäivän. Tulipa ihantaas super keirto, heti kmn jälkene oli 40 päivää, sitten kaksi 37, ennen km:ää on olli 28-32 kierto. Toiveet olivat jo korkealla ja " hieman" ketutti kun täti tuli.

T:Vacsuli kp1/30-40, yk5

Vierailija
37/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatmama: hyvä että tuli parempi olo. :)

En ehdi nyt muuta kommentoimaan.

On: Oireita ei ole muuta kun se, että rinnat on arat. Mutta eihän se kerro vielä mitään. Ja todellakärttyine olen ollut. :/ Sitä vaan ihmettelen, että tekee mieli kaikkea " terveellistä" : salaattia ja kasviskeittoa olen syönyt, punaista lihaa ei tee ollenkaan mieli. Mutta kana menee alas. Mitähän tämäkin taas... ?? Raskautumisen suhteen on kyllä niin pessimistinen olo. Ei ole alavatsan jomotuksia tms.

Meininhän minä sitten tilaamaan kotitesti.fi:stä alennus raskautestejä. 8 kpl maksoi 8.20e. Kun taas jossain muualla (mammaksi:ssa?) sai samalla hinnalla vain 3 testiä. Ne on niitä 10ml/iu herkkiä liuskatestejä. Niinkun vannoin etten enää niitä tilaa. Jos jaksaisi edes perjantaihin asti odottaa.

Vierailija
38/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vasculi75.. toivottavasti tänne ei tarvitsisi enää montaa toivottaa tervetulleiksi, vaan saisi jo alkaa toivotella ihanaa aikaa odotus-puolelle!

).( musta on tullu ihan malttamaton! Koskaan aiemmin en ole ollut näin kovassa vauvakuumeessa, kokoajan seuraan tuntemuksia, mahdollisia oireita ja haaveilen maaliskuun ensimmäisestä viikosta ja sen toivottavasti tuomasta plussasta.. Mutta oireita ei ole ilmaantunut ja niin kauan kun ei niitä ilmaannu niin en usko raskaana olevanikaan.

Flunssa on hellittämään päin, jes! Toivottavasti Niiskuneitikin ei enää joudu niiskuttamaan :)

Kertokaahan kokeneemmat testaajat että mitä edullisia kotitestejä kannattaa ostaa varastoon? raskaustestejä siis..

Joku kertoi ostaneensa jotain edullisia, onko ne hyviä?

Mitkä testit on halpoja ja luotettavia?

Antaako jotkut testit selvästi enemmän haamuja kuin kunnon plussia?

Itse testasin RFSU:n halpiksilla ja oon kuullu niistä negatiivista palautetta.. mutta esikoista oottaessa pärähti niillä heti alkuunsa kunnon plussa ilman epäilystäkään.

se tällä erää, mammmaa kp?/? yk1

Vierailija
39/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammaa:Vaikka nyt itse ostinkin noita kotitesti.fi:n testejä, niin en menisi vannomaan niiden nimeen. Ostin sen takiakin, että olivat alennuksessa. Nuo herkät tetstit kun antavat helposti vääriä plussia, haamuja. Minä sain juuri tuolla 10ml/iu testillä tänään (pitihän sitä kokeilla) roskishaamun testausajan ulkopuolella (yli 10 min.)

Minä en ole koskaan saanut tuolla RFSU:n testillä plussaa.

Miten muuten tuo kotitesti.fi:n herkkä liuskatesti... Kun suomenkielisessä ohjeessa lukee ettei saa lukea tulosta 10 min. jälkeen, mutta paketissa lukee englanniksi ettei tulosta saa lukea 30 min. jälkeen. Kumpaa uskoa? One Step on siis tuo testi.

Vierailija
40/103 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaanapaa: Eli täti tulikin tänään aikas yllättäen! Oireet hävisikin jo eilen, eli vähän pelkäsin että saattaa täti olla tulossa, mutta en halunnut uskoa sitä. Hoh hoh, ja taas on alotettava alusta....tylsää! =(

Eli kp1/26-27 yk 2 (siis km:n jälkeen nollasin noi yrityskerrat, muutenhan niitä olisi jo 6)