¤¤¤ Marraskuun maitonassut viikko 8. ¤¤¤
[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]
[color=cyan]Tässäpä uusi pino =)[/color]
[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]
Kommentit (103)
tervehdys!
Mukaan marraskuun maitonasuihin pikkuhiljaa hivuttaudun....
Taas on kierton alku ja niin pitkä matka vaikka mihin. Vähän meinaa kuumeiluintoilu laantua...
No nyt kuitenkin marraskuuta odotellaan. Yritän tutustella teihin myös pikkuhiljaa; viestejä on hurjasti! Peukutuksia kaikille vaiheisiinsa ja ensimmäistä plussaa odotetaan!!
-vauvaksi- kp 4/27
Voi miksi on pitänyt edes koko ovulaation syntyä tähän maailmakaikkeuteen. Siitä ei ole kuin harmia.... =(((
Sisko sano että hänellä on ovulaaatio niin selvä ettei siitä voi erehtyä. Mulla ei mitään merkkejä ei niin mistään.
Eilen miehen kanssa juteltiin että pisimmän ja lyhimmän mahdollisen kierron mukaan touhutaan siihen asti kunnes tai toivottavasti se eräs ei tule enään kylään siis täti. Sanotaanhan että liika yrittäminenkin on liiasta mutta minkäs teet kun on toi kierto mikä on ja ei oireita niin minkäänlaisia.
Täällä myös toivotaan oikeen kovasti plussa säteitä ja mahdollisille tarrasukkia jotta me saisimme sen marraskuun ihmeen.
Mutta positiivisin mielin tytöt koitetaan ja ei lannistuta sen mokoman ovulaation edessä. =))
Mutta nyt täytyy tyttelin knasssa lähteä nautimaan kauniista kevät ilmasta.
Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua teille kaikille ja piinailijoille onnea testi tikun tarkkailuun.
Nemotus kp 5/32-42? yk2
..olla testaamatta aamulla kun oli Clear Bluen testi kaapissa. Vaikka kp on vasta 25/28. No, selvä negahan sieltä. Yli 20 min. kuluttua toinen viiva näkyi haaleana taustalla, mutta enpä usko että pitää paikkansa. Ja alavatsa on arka. :/ Minä kyllä vähän luulen, että plussaa ei tule vieläkään. Ja kohdun nipukka on vähän auki. ETtä se siitä.
Ihan nolottaa muuten, kun minä vaan täällä valitan vaikka vasta 6. yk on menossa ja jotkut ovat yrittäneet paljon kauemmin. Pahoittelen.
Tänään mennään koko porukalla syömään pitsaa. Nam! Mieskin on nyt hiihtolomalla.
Murunmamma: Lohdutushalit! :) Tiedän mitlä tuntuu km:n jälkeen. Minulla on ollut niitä kaksi ja niiden jälkeen tuntui etten koskaan tule raskaaksi. Toivoa on, usko pois.
Hyvää viikonloppua ja tsemppiä!! =)
Liityn porukkaan, tuttujahan täällä on valitettavan monta, toivottavasti nyt mahdollisimman monella tärppäisi.
Itsellä alkoi nyt yk21, joten ei tässä kauheesti enää jaksa uskoa tärppiin, pikkukakkosta siis yritellään. Vimppa clomikierto nyt alkoi ja sit kai pitäs ottaa taas yhteyttä lapsettomuuspolille. Inssi on kai seuraava toimenpide.
Mieliala hieman maassa, niin kuin aina näin kierron alkupäivinä, kyllä se tästä taas, jahka ovista kohden päästään. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Koralli73 kp 1/25-30 yk21
Kiva huomata, että muillakin on kiire tuon testaamisen kanssa...kun vaan tulis niitä positiivisempia tuloksia! Mulla edelleen tavoitteena et malttaisin kp30:een ennen kun testaan, saa nähdä miten käy. Nyt vasta kp25 ja testit odottaa kaapissa.
Harvinaisen oireeton kierto kyllä on, ei tunnu vielä ainakaan raskausoireita, mutta toisaalta eipä tunnu minua kiusanneita pms-oireitakaan. Jännää! Yleensä kärsin viikon ennen menkkojen alkua finneistä, hiusten rasvoittumisesta, rintojen arkuudesta ja TOSI kamalasta hermojen kireydestä=känkkäränkkä. Toisaalta olen ihan varma että kyllä se täti sieltä taas kurvaa paikalle, mutta toisaalta aina toivon et jospa kuitenkin.
Hauskaa viikoloppua kaikille!
-piparminttu80 kp25/25-30 yk10
Ja toivottavasti tästä kehkeytyy oikein kunnon pyry....
Tänään plussasin parin päivän haamuilun jälkeen ja toiveissa siintää marraskuun eka päivä :)
Tottatosiaan olet ensimmäinen joka plussasi Marraskuun ihmeen, onnea!! Toivottavasti moni (itseni mukaanlukien) tulee vauhdilla perässäsi :)
Niiskuneitinen kp 25/28-29
Taitaa sittenkin olla tulossa mainio marraskuu, kun heti ensimmäiselle paivälle saatiin jo maitonassu +listalle :)
Onnea koko perheellenne ja niitä tarrasukkia todellakin :) Ihanaa...
amber kp16/26-30 yk5
Hienommin ei olis voinu enää alkaa tämä meidän kuukausi, toivottavasti se jatkuu yhtä hyvänä!
++++++++tuulia siis meille.
Pönthiitinen: Millä kp teit plussatestin?
).( Vielä pitäis malttaa mielensä hetki, sitten testailen minäkin jos tarvetta.
Nyt jännittää jo niin paljon, ettei uskalla enää oireitakaan miettiä. Tulee niin vainoharhainen olo kun vain voi ja hirvee pettymys jos täti tuleekin kylään.
Terveisin
Piinaileva Ipan@ kp 29/29-31
Meillä herättiin siis jo nyt ja nuorimmalla jälleen kuumetta, aikas reippaastikin.
Toivottavasti ei tarvitsisi minnekään päivystykseen lähteä istumaan viikonlopun aikana.
Töissäkin melkoinen viikko takana ja toinen mokoma edessä, harmittaa jos joutuu olemaan saikulla. Mutta eipä noille pöpöille mitään voi kun ne päättää iskeä... poikaparka. =/
Täällä onkin pinossa paljon luettavaa, kiva juttu. ;))
NEMOTUS tervetuloa joukkoon plussarikkaaseen. =D
OVISTESTEISTÄ: Olen itsekin kokeillut noita kauppojen Fertestejä ja ne toimiviksi havainnut, mutta herkimmästä päästä ne ei ole eli melkein juuri oviksen tapahtuessa taitavat antaa vasta kunnon plussan eli pupuilemaan kannattaa sännätä melki heti--> samana päivänä. RFSU:n ovistestit olen myös havainnut oikein hyviksi, vaikka minusta ne raskaustestit ovatkin aikas pepusta sen harhaanjohtavan viivanpaikkansa vuoksi. Muista ovistesteistä mulla ei olekaan juuri kokemusta ja jos tarvetta hommata sellaisia niin aion ostaa noita RFSU:n.
VAUVAKSIlle myös tervetulotoivotukset ja paljon paljon jaksuja uuteen kiertoon, kuten myös KORALLI73lle. Sitähän ei koskaan tiedä, vaikka juuri tässä kierrossa tärppi kävisi. :)
PÖNTHIITTISELLE ihan mielettömän iloiset onnittelut plussasta. =)) Juu, antaa pyryttää vaan... ;)
Monella näkyy olevan piinapäivät menossa ja kaikille toivotan plussasäteitä!
OMANAPA: Itsellä menossa kp 23/25, eikä oikein ole oireita suuntaan eikä toiseen eli epäilenpä, että täti kurvaa ajallaan paikalle.
Pianhan tuo selviää... :)
Täällä taas yksi kuumeilija ilmoittautuu seuraan. Hienoa lukea iloisia uutisia heti alkuun, onnea Pönthiittiselle! :) Ensimmäistä siis kovasti toivotaan ja vaikka yritin kyllä pysyä täältä pois, veto oli liian kova... :)
Plussatuulia muillekin!
Tänne ei niin mitään ihmeempää, kp 2 menossa, ja huomenna eka clomi. Ainut jännättävä asia tässä kierrossa, että onko erilainen olo ku ottaa clomit vähä aiemmin ku tavallisesti.
Sit mä mietin että 1. ja 3. clomikierto olivat aika oireettomia, ei sivuoireita. 2. clomikierrossahan mulla oli kovia sivuoireita ja oviskipuja...onkohan sama edessä nyt sitten tässä kierrossa, jos kaikki johtu vaikka siitä kumpi munasarja oli ovuloimassa. Tai eihän ne välttämättä ovuloi vuoron perään, mut kumminkin. No sen nyt näkee sitte, en kyl välttämättä haluaisi niitä sivuoireita tähän kiertoon.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Koralli73 kp 2 yk21
kerroppas tosiaan mikä kp ja millä testasit? Onko ollut mitään oireita?
Olipa ihana uutinen! nyt kaikki muutkin plussailemaan!!!
- tanni -
Onnea plussasta pönttihiitinen!! =)
Minä olen lähes varma, että menkat alkaa. Lämmöt on laskusuunnassa ja jomottelee. kp 26/28 ja tänään taas testillä negaa. Joten enpä usko... Voisinpa siirtyä tästä jo joulukuisiin. Mutta katsotaan nyt pari päivää vielä. Tänä aamuna väsytti aivan älyttömästi. :/
Hyvää viikonloppua! =)
..sanomani, että yleensä ennen menkoja maistuu hampurilainen tms. Mutta tällä viikolla kun kävin Mäkkärissä, niin ketsuppi maistui oudolta, tai siis se etikkaisuus siinä tökki. Ja Edam-juustokin maistui epämiellyttävätlä tällä viikolla. :/ Hajuaisti on myös herkkä. Mutta kattoos nyt vielä muutama päivä mitä tapahtuu. Tällaisia havaintoja täällä.
<3 kiitos teille kaikille. Mulla on ollut aika lyhyt kierto 24 päivää ja oviksen bomgasin kuitenkin vasta kp15. Käytin lugeja tässä kierrossa ekan kerran tuota lyhyttä luteaalia tukemaan.
Testit meni näin:
kp 26/dpo 11 haamu Kotitestien herkällä. Ja tää tuli muutaman tunnin ilatapissasta mikä oli aika yllätys.
kp 27/dpo 12 samanlainen haamu aamupissasta
kp 28/dpo 13 taas haamu vaan aamulla, mutta sitten iltapäivällä
Aconin 25 puikkotestillä ihan selkeä jo plussaksi tunnustettava viiva. :)
Varmaan testailen vielä huomenna aamulla ja yritän metsästää kunnon vahvan viivan :) Ei tätä muuten meinaa uskoa todeksi. Eihän me sillai ehdiitty edes pitkään yrittää tätä kolmatta (noin 6 kk.), mutta välillä meinasi usko mennä.. :P Kaksi aiempaa kun on tullut tosi herkästi. Mutta hyvää kannattaa odottaa ja nyt vain pitää toivoa parasta, jotta pikkuinen pysyisi mukana.
Ne on olleet aika vähäisiä kai..
-Tätioireiden puuttuminen: turvotus, kiukkuisuus ja finnit loistaa poissaolollaan :)
Paitsi maha on ollut alavatsalta turvoksissa iltaisin, mut sellainen kokonaisvaltainen turvotus puuttuu...
- Munasarjoissa/kohdussa oli satunnaista pistävää sekä viiltävää kipua molemmilla puolilla viikon päästä oviksesta ja nyt ne on muuttuneet repäisykivuiksi. Vihlaisee tosi ilkeästi esim. asentoa vaihtaessa tai noustessa vaikka sohvalta. Toi munasarjakipu oli sellainen mistä aloinkin epäillä plussaa, koska se mulla on ollut aiemmissakin raskauksissa.
- Vilutusta ja palelua on ollut iltaisin viikon. Sit saattaa tulla myös ihmeellisiä hikoilukohtauksia välillä :P aamulämpö on vähän yli 37 ja illalla on lämpö ollut jopa 37,6 ja poskia kuumottanut.
-Kuvottava olo yllättää välillä aaltoina. Toivon että säästyisin varsinaiselta pahoinvoinnilta, mut eikähän se tänne löydä tiensä parin viikon sisään, kuten edellisilläkin kerroilla...
Muuta mie en oikeestaan tutkimallakaan keksi :-D Enemmän tuntuu, että oli oireita niissä negakierroissa. Luulen kyllä, että osa johtuu siitä, että on jo kolmas raskaus ja keho ei reagoi raskaushormoneihin enää niin rajusti? Koska kyllä mulla esikoisen plussakierrossa oli oireita roppakaupalla :-D
Onnea Pönthiittiselle!!! Ihanaa kuulla plussauutisia! Toivo heräs taas täälläkin vaikka epäilevästi suhtaudunkin omaan tilanteeseeni.
Olin ihan varma jo aamulla että täti kurvas paikalle, mutta ei. On tää ihan tuskallista piinaa, mut testata en viitsi vielä kun en siitä kuitenkaan saa varmuutta asiaan vielä näin aikaisin.
Esikoisesta testasin varmaan kp34 tai jotain, mut niin pitkälle en kyllä nyt malttaisi odottaa.
-piparminttu80
Olipa ihana kuulla hyviä uutisia, tuli oikein hyvä mieli :)
Itsellä pärähti ovisplussa tänään, täytynee käyttää tilaisuus (taas kerran :) hyväksi. Ja toivottavasti parin viikon päästä tulisi se toinen plussa :)
Peukut pystyssä myös testailijoille, plussatuulia kehiin :)
Shayen kp 16/31
Meillä on esikoista yritetty jo kohta kaksi vuotta, tulee itseasiassa ensi kuussa täyteen. Raskaaksi tulin viime vuoden toukokuussa, mutta se meni valitettavasti kesken. Enää en edes oikein joskus jaksa uskoa, että edes raskaudun uudestaan. Jotenkin sitä taas joka kierto kuitenkin sitä toivoo viimeiseen asti.
Lapsettomuustutkimuksissa diagnoosiksi on tullut ovuloimattomuus (vaikka saankin aina ovistestiin plussan) ja kaikki muutkin tutkimukset on tehty. Nyt olen kaksi kiertoa syönyt clomeja 1 tbl/päivä ja nyt tässä kierrossa annosta nostetaan kahteen tablettiin. Onko täällä muita clomien syöjiä ja millä annostuksella?? Jos clomit ei nyt pian auta, niin hoidoissa siirrytään inssiin...
Kaikille onnea ovulaation metsästykseen ja toivotaan mahdollisimman paljon plussia pinoon! :)
Rizza kp 10/32-42, yk 21 vai olikohan jo 22, en muista