Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ Marraskuun maitonassut viikko 8. ¤¤¤

18.02.2008 |

[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]

[color=cyan]Tässäpä uusi pino =)[/color]

[color=blue][size=6]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=cyan][size=6]♥[/size][/color] [color=green][size=6]♥[/size][/color] [color=pink][size=6]♥[/size][/color]

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään uutta tännepäin, ovis ohi ja nyt vaan odotetaan, jos vaikka odotettais =) Menis nyt viikko äkkiä, sunnuntaina (dpo10) ajattelin tuhlata ekan testin....

Hauskaa alkanutta viikkoa!!

Nippara kp 21/28-36 dpo4 yk18

Vierailija
2/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täälläkään mitään ihmeepiä. Ensi viikonloppua odotellaan, että voisi testata. Eilen illalla pisti oikealle puolelle alavatsaan (kp 20/28), mitä sitten olikaan... kiinnittymistä? Olen sen verran pessimisti tässä kierrossa, että en usko raskautumiseen vasta kun itse näen kaksi viivaa.

Mukavan aurinkoinen päivä täällä etelä-Suomessa. :)

Hyvää viikon alkua kaikille! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara: huomasin, että meillä on samat kp:t menossa. :) Minullakin nyt kp 21. Pidetään peukkuja! =)

Vierailija
4/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen nyt tänne marraskuisiin, vaikka kierto saattaakin olla niin pitkä, että pääsen pian maaliskuihin asti..argh!

Esikoista siis yritetään miehen kanssa, pillerit jätetty tammikuun alussa. Nyt kp 41. Yhden testin olen tehnyt kp29, täysin nega. Milloin testaisitte uudelleen?

Olen jo epätoivoinen sen suhteen, että kuukautiset tulisivat kohtuullisessa ajassa, kun viime kerran pillerit lopetettuani kuukautisia sai odottaa puoli vuotta :(

Onkos täällä muuten muita Oululaisia?

Vierailija
5/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna, kai voisit jo vaikka testailla uudelleen, onhan edellisestä testistä kulunut aika tovi, vai kuinkahan pitkää kiertoa meinaa tehdä...

Tossa koitin todennäköisyyksiä laskeskella meille marraskuisille, loistavalla matikallani (lukion päästötodistuksessa 5) että kun lokapinossa tuli NIIN monta plussaa, eikä meitä jäänyt niin paljoa jäljelle ;), niin aika moni meistä tulee sen plussan saamaan tähän kiertoon, ei sellaista kuuta olekaan ettei kukaan plussaisi :)

No, odottelemaan vaan,

ai niin, sitten sellaista ajattelin tuossa kysyä, että kun tunnen nippailuja ja jomotusta tossa n puolivälissä kiertoa, oletan että ovis, niin mitähän nuo loppupäässä kiertoa tuntemat nippailut sitten on, niistä puhui tässä 2pojanäitikin, mitä se keltarauhasjuttu meinaa en tajunnut, vaikka joku vastasikin jotain siihen?

kun esim viime kierrossa oli näin että nkp11 jomotteli ja nippaili hieman, sitten kunnolla tossa kp15-16, ja kp 18 iski vielä yhtäkkiä kesken työpäivän kunnon jomotus ja meinasin että se oliskin vasta ovis ollu ku niin kovasti tuntui. Mikähän noista sitten oli mitäkin kipuilua? Täti tuli kp29.

No, nyt ulkoilemaan esikoisen kanssa, luistinradalla taitaa olla vielä jää kun ei se eilen tehnytkään plussaa kelille, sinne siis :)

amber kp11/26-30 yk5

Vierailija
6/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi tämä viikko sairastelulla, vanhin tuli kuumeeseen:( Nyt alko kolmas viikko sisäleikeissä..viimeviikko oltiin tuulen takia ja edellisviikko oksennustaudin takia sisällä:( No onneks nyt ei ihan putkella olla sisällä oltu, aina välillä ollaan päästy piipahtamaan ulkona.

Tossa kattelin omia kp päiviäni ja huomasin laskeneeni ne väärin, kp on nyt 24. No päivä sinne tänne;) Pääasia et plussa tulis, toivossa on vielä hyvä elää!

Samoin toivottu la taitaa olla vähän pielessä nyt se on 5.11 ja taitaapa olla ihan 1.11 mulla oikeesti, mutta muutellaan niitä sitten vasta jos +tulee aikanaan testiin.

Piinaviikko siis alkaa ja piinailen ensviikkoon suosiolla jos menkkoja ei kuulu.

(Mulla nuo kierrot on välillä ollu 25 eli huomenna vois jo ekan testin periaatteessa tehdä ja välillä 35.. Yleensä kuitenkin pysyy tossa 29-31 haarukassa.)

Mulla on tullu plussat aina tosi myöhään näkyviin, viikkoja saa olla 5+ et mulla mitään testissä näkyy. Mää vältän turhaa pettymystä, etten hätiköi testin kanssa.

Mitään hirveitä " oireita" ei ole, enkä oo kauheesti kuulostellukkaan iteäni. Sillä oon huomannu olevani maailman parhain " muka oireiden" kehittelijä;)

Eilen miehen kanssa tehtiin vielä varmistuksen varmistus raskautumista silmällä pitäen;) Tais tuo eilinen mennä kyllä ihan huvituksen piikkiin näillä päivillä jo..

Monella alkaa piinapäivät, kiva kun on kanssa piinailijoita!

Millonkas meinaatte testailla?

Ipana@ kp 24/29-31

Vierailija
7/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän voit testin tehdä, onhan siitä jo aikaa.

Normaalia on kuitenki et kierto menee sekaisin hetkeks kun pillerit lopettaa. Hormoonien haittoja:(

Toivotaan tietysti, että plussaisit kuitenkin ja kierron venyminen olis siitä johtuvaa. Ja jos sulla on entuudestaan pitkät kierrot niin noilla päivillä vasta plussan saatkin näkyviin.

Mees tekemään se testi, hopi, hopi ja sitten kertomaan meille heti;)

Vierailija
8/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää mistä kannattais netin kautta tilata raskaustestejä ja minkälaiset on hyväks koettu?

Vois tilata etukäteen tonne kaappiin odottamaan.

Tähän asti oon testannu apteekin testeillä, mutta saman asian kai nuo halvemmatki ajaa. Tai niin kuvittelen et ne olis halvempia.

Vierailija
9/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja negahan se. Nyt vaan sitten taas odotellaan niitä kuukautisia, toivottavasti tulevat mahdollisimman pian.

Noista testeistä: Itse olen kuullut kehuttavan kotitestit.fi:n testejä ja ajattelin tilata sieltä.

Vierailija
10/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin ekan kerran. Yllätyksekseni toinen viiva oli TODELLA vähän haaleampi kuin se kontrolliviiva(?). Monet kerrat piti tiirailla, että onko se oikeasti edes haaleampi. Tarkoittaako tuo nyt sitä, että ovulaatio olisi lähellä? Ekaa kertaa asialla, joten vähän ulkona näistä touhuista:). Kyseessä siis Fertest, Prismasta ostettu testi. Viime kierto oli kyllä lyhyt, vain 21 vrk, joten voisihan ovis ollakin lähipäivinä? Sitä edelliset 2 kiertoa 31vrk. Ja sitä ennen taas ihan miten sattuu, ei kunnon menkkoja ja kiertoa.

Viime päivinä olen kovasti miettinyt onko tämä vauvayritys kuitenkaan oikein viisasta. No, eihän se ole, tiedän sen. Ulkopuoliset paineet tuntuvat nyt niin vaativilta. Ihmiset odottavat, että menisin vihdoin töihin ja lopettaisin tämän lasten teon. Ja mieskin vähän vihjaili siihen malliin... Vaikkakin haluaa kovasti vauvaa. En vaan yhtään jaksaisi kommentteja siitä mietn HÄN tuo rahaa kotiin ja minä vain olen kotona. Työnhakijaksi ilmoittauduinkin, mutta valitettavasti tahtoo olla todella vähän itselle mieluisia töitä tarjolla. On tämä vaikeaa... On huono omatunto teki niin tai näin.

Vauvan kuitenkin haluan! On se sitten kuinka järjetöntä tahansa.

yk 3 kp 8/21(viimeksi)

Vierailija
11/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenmutsi: Samansuuntaisia tuntemuksia täälläkin, että onko tässä mitään järkeä. Vasta 6 kk yritetty, mutta ei tärppää. Tai siis tämä kiertoa on yk 6. Ja meillä on kaksi alle 3-vuotiasta ja lisäksi miehen 3 yli 10v. lasta (uusperhe). Ja nuorin (1v 6kk) herää vieläkin 2 kertaa yössä. Miten sitä sitten jaksaa? No, mutta kovasti vaan vauvakuumetta taas pukkaa vaikka tässä kierrossa meinasin jo heittää hanskat naulaan, kun menkat taas alkoivat. Jotenkin vaan on sellainen olo, että yksi vielä. :)

Tsemppiä!! =)

Vierailija
12/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas viikonlopun aikana tullut tekstiä ja yksi plussakin onnea yrttimaaria. Mä sain viikonloppuna flunssan ja vieläkin kuumetta melkein 38. Selkä tulee kipeäksi sohvalla maatessa, mut ei muutakaan jaksa tehdä. Mulla menossa kp 20/28-29 ja mullakin alkaa pikku hiljaa jännät päivät. Mullakin olisi viikonloppuna juhlat ja siellä tulisi syötyä ja juotua, pitää varmaan testaa ennen juhlia vaikkei se kuitenkaan edes haamua näytä. No pitää keksiä ystäväille todella hyvä selitys miksi en juo. Tai sitten voisin laittaa siideri pulloon limua :) Luulen että mulla oli kp 16 ovis, kun lima oli " sitkeää" , lämmöt hieman koholla ja toista puolta vatsasta nipisti. Mutta sitten kp 18 taas alkoi nipistämään vatsaa ja valkovuotoakin tuli kunnolla. En tiedä oliko ovis sitten vasta kp 18??? Jos oli niin ei taida plussaa meille tulla :( Taas vain omaa napaa, sori :)

Plussatuulia kaikille!!! <3

Niiskuneitinen

Vierailija
13/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te muut, oletteko viettäneet normalielämää ovulaation jälkeen? Meillä olisi perjantaina pippalot ja tod.näköisesti huomenna ovis? Tänään kun nuo viivat olivat liki yhtä vahvat ja äsken alkoi juilimaan oikealle alas. Eli uskaltaisiko sitä alkoholia ottaa? Miten te toimisitte? Tänään kp 8 ja perjantaina olisi kp 12. Tod.näköisesti siis aikainen ovis, kun viime kiertokin oli vain 21vrk.

yk 3 kp 8

Vierailija
14/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON:

Minä taidan olla kärkipään testaajia... no lämpöjä mittailin viikonlopun, ei mitään nousua. Tänään testasin negan ;(

Ja TAAS ajattelin, että kiva kun ei tärpännyt, kun en tiedä haluanko vauvaa ollenkaan. Miehen toive tämä on 80/20....

Oikeasti, ei mitään pettymystä, lähinnä huojennus.... (olen kyllä ihan sekaisin nyt).

No, nyt painun taka-alalle vähän funtsimaan tätä tilannetta miehen kanssa. Vois vaikka pitää taukoa koko hommaan..

Ainakin pysyn marraskuisissa (jos päätän taustailla), jos täti paikalle saapuu.

2pojan äiti: Vai pitäiskö vaan kuitenkin yrittää, vaikka vaikeeta on näillä yrityskerroilla? Ei motivoi, ei...

Tsemiä muille ja plussa-aaltoja!!

-fatmama kp 25/28, yk9-

Vierailija
15/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein jaksanut palstailla enkä kuumeillakaan, tosin meillä vasta ovis käsillä. On ollut vähän ankea tää alkuvuosi, ensin keskenmeno ja nyt taloudelliset ongelmat, oon jo miettinyt töihin lähtöä, vaikka haluisin olla kotona mut miehen tulot laski tosi paljon ja nyt ei meinaa olla rahaa elämiseen =( eli vauvahommat on ollut taustalla... Tosin nyt mies, joka siis oli pitkään vastaan koko vauvan hankkimisajatusta, on ihan täpinöissään. Höpöttää vaan, että kyllä se nyt tärppää ja suunnittelee kaikkea... Outoa miten se tilanne muuttuu...

Anteeksi omanapaisuus, mut en oo kauheesti edes seuraillut juttuja. Täytyy koettaa taas aktivoitua.

Täällä oli joku jo plussannut, kovasti onnea! Ja tsemppiä piinailijoille.

murunmamma kp13/27-29 yk2

Vierailija
16/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma, nimittäin taitaa olla joku tulehdus alapäässä...pahaa hajua lähinnä ollut sitkeästi vaikka mitä tekisi. Hain apteekista Lactalia ja ajattelin kokeilla niitä kuurina. Mutta paketissa sanotaan, että lasta yrittäville ei suositella kun voi heikentää simppojen elinaikaa (tai jotain sinnepäin).

Mulla voi olla ovis tänään kun kipuilee siihenmalliin, eilen touhuiltiin. Eli ei varmaan kannata alottaa kuuria nyt illalla? Vaikuttaakohan se mahdolliseen kiinnittymiseen tms. Pöh, vaiva on inhottava mutta en tahtoisi riskeerata...kerrankin ollaan päästy ahkeraan pupuilemaan. Toisaalta voi tuo tulehduskin tehdä " hallaa" !?

Mielipiteitä, oisko kellään?!

Tutti kp18/28(-32)

Vierailija
17/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on päivä vierähtänyt kohti loppuaan ja just mietiskelin että maaliskuun ekalla viikolla voisin tehä ekan testin, siihen saakka on meinaan sitten menny jo niin monta viikkoa synnytyksestä että uskoisin menkkojen jo alkaneen. Jos oikein hätäilen enkä malta oottaa ni ens viikolla testailen.

tutti: tulehduksista.. mulla oli joku tulehdus (haiseva..hehe) kun plussasin esikosta ja oisin saanu siihen sillon antibiootit, mut onneks olin kerenny tehä testin ja niinpä lääkäri määräskin Starogyn-voidetta, sitä saa ihan käsikauppa-tavarana apteekista ja on just erilaisiin emätintulehduksiin ja voidaan käyttää raskaana ollessa, toisin kun niitä antibiootteja. Lactalit ei vissiin auta jos on tulehdus päällä, näin oon käsittäny, korjatkaa jos väärässä :)

Eilen kirjotin oireista, jotka tänään on kadonneet ku saharaan, eli kaipa tässä jo ihan omiani alan minäkin oireilemaan :D

Esikoisesta oli niin selkeet oireet jo ennen plussausta, joita en tosin sillon vielä raskausoireiksi osannut päätellä kun untuvikko olin näissä jutuissa sillon.. oli hiustenrasvottumista, näppyä, janoa, vilua, pissatulehdustakin jo epäilin kun ravasin jatkuvasti vessassa.. nyt ei mitään sinnepäinkään.

Eilinen vilu taisi johtua tästä flunssasta, samoin päänsärkykin ja nippailut sain aikaan omassa päässäni :D

Ens viikko se taitaa olla kaikista jännin!! Plussataan kaikki jooko, ni saadaan perustettua odotuspuolelle marraskkuiset!

Vierailija
18/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammmaa: Starogynin valmistus on lopetettu, olisin tahtonut sitä ostaa...eikä kuulemma vastaavaa tuotetta ole nyt markkinoilla :/ Perskules että harmittaa. Kiitos vastauksesta kuitenkin!

Vierailija
19/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuisista tipahdin tänne. Siellä oli hurja plussa-aalto. Kovasti oli toiveet päästä mukaan, mutta niinhän se ei toivottu vieras taas löysi tiensä perille.

Pikaisesti luin kuulumisianne. Kiva, että on " tuttujakin" . Ja kaikille uusille tervetuloa kuumeilemaan.

Tutti: Toi on inhottava vaiva. Ei kai auta kun poiketa gynellä ja muistaa mainita mahdollisesta raskaudesta. Itsellä on ollut kanssa viime kesänä tulehdusvaivaa, papassa huomattiin. Jos jollain on asiasta enemmänkin tietoa, olisin kiinnostunut asiaan liittyvistä, hyväksi havaituista luontaistuotteista, ruokavalioista yms. Jos jotain sellaista siis on.

Mulla on toinen Clomikierto ja olisin halunnut seurantaultran, mutta ei mee aikataulut sitten millään gynen kanssa yksiin. Kai se on mentävä tämä kierto ilman. 1 tbl, kp:t 3-7 on mun annostus. Viime kierrossa kävin ultrassa ja kaikki oli ok. Miehelle ei ainakaan parane puhua mistään kaksosriskeistä, lyö ihan varmasti liinat kiinni ;).

Positiivistä on, että Terot tasasivat kierron. Kierto on ollut n. 22 päivää ja luteaalivaihe n. 9 päivää. Nyt Teroilla taas kierto oli 27 päivää ja luteaalivaihe 13 päivää.

Plussatuulia kaikille!

AnniHelen@ kp4 yk14

Vierailija
20/103 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi plussa jo!Hienoa yrttis! :)

Itellä ei mitään ihmeellistä, greippimehuu on juotu ja pupuilutkin alotettu jo hyvissä ajoin..varmaankin joka toinen päivä meininki nyt sinne asti et ovis on varmasti tullu ja menny..hyvä idea? Tarttee varmaan jäädä sänkyynki makoilee jonku aikaa jalat kohti kattoa, jos se auttais :)

Juttelin viikonloppuna kaverin kanssa(nyt viikolla 23), joka kertoi että oli testannu pari päivää ennen menkkojen alkamista negan(juhlat oli ollu tiedossa) ja sitten oli siis uskaltanut ottaa ihan kunnolla pippaloissa ja kun ne menkat oli sitten ollu myöhäs pari päivää, niin testannu uudestaa ja plussa oli tullu.. Että eihän se välttämäti näy, tosin en muistanu kysyä millä testillä testas..

Niin, mulla ovis osuisi laskurin mukaan viikonloppuun..

- tanni - kp9/26-28 yk3